Robben was nu 1 wedstrijd minder, voor de rest goed. Cocu speelde ook goed, ongegronde keuzes.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Tobbes het volgende:
TS gokt op Robben en Cocu.
Ik baseer het ook niet op wat ik er van vondquote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Robben was nu 1 wedstrijd minder, voor de rest goed. Cocu speelde ook goed, ongegronde keuzes.
Seedorf heeft ook goede wedstrijden voor nederland gespeeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Robben was nu 1 wedstrijd minder, voor de rest goed. Cocu speelde ook goed, ongegronde keuzes.
Idd, verdommense zak hooi, kansen zat maar ze verzilveren ho maar.quote:
Zo gek was dat toch helemaal niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef Perico het volgende:
Johnny Heitinga!!!
Vanaf het moment dat hij de scheidsrechtersbal niet aan de Portugezen gaf, en Deco uitlokte tot de gele kaart, is het geen wedstrijd meer gebleven, maar guerilla.
Op het eerste oog was er winst met 10-9 al vrij snel, maar het was deze domme actie die de Portugezen zo tergden dat ze de match lam hebben gelegd en Nederland zelf ook niet meer aan spelen toekwam.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef ChicaneBT het volgende:
Of Kuijt die zn kruit verschoten heeft.
Kluivert of van Nistelrooij of Huntelaar.....quote:Op maandag 26 juni 2006 00:06 schreef JelleS het volgende:
Laf dat iedereen op Robben gaat zeiken. Er is niet één speler die het verneukt heeft. Sneijder speelde dan wel elke wedstrijd matig, maar goed. Collectief gefaald. Hadden we Kluivert maar gehad, dan waren we nu door. Dat is de enige fout geweest.
Waarom Sneijder?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef RijstNatie het volgende:
- Snijder
- van bronckhorst
- Van der vaart
- Van basten
Ik neem het hem ook kwalijk dat hij Van Nistelrooij niet opstelde.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp niet waarom Van Basten nu de zondebok moet worden..
Hij liet Van Bommel staan, das het enige dat je hem kwalijk kan nemen.
Je bedoelt Bouhlarouz neem ik aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp niet waarom Van Basten nu de zondebok moet worden..
Hij liet Van Bommel staan, das het enige dat je hem kwalijk kan nemen.
Huh? Bouhla deed niks verkeerd? Allemaal goede tackels. én dat jankkind uit de wedstrijd geschopt. Man of the match als je het mij vraagt.quote:
Ik bedoelde in de basis.quote:
Mmm, hij scoorde anders bijna...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de basis.
Hij had Van Bommel uberhaupt niet op moeten stellen na die enorme zaadwedstrijd van hem tegen Ivoorkust.
Oh, krijgen we dat weer. Van Bommel speelde prima vanavond dus Van Basten had gelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de basis.
Hij had Van Bommel uberhaupt niet op moeten stellen na die enorme zaadwedstrijd van hem tegen Ivoorkust.
Die speelde al weken kut en in de poulewedstrijden was het niet anders.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik neem het hem ook kwalijk dat hij Van Nistelrooij niet opstelde.
van bommel met zn passes in t nietsquote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de basis.
hij zou beter hebben gespeeld als kuyt...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die speelde al weken kut en in de poulewedstrijden was het niet anders.
Terecht dus, hij deed geen moer.
Ik neem het Van Basten eerder kwalijk dat RvN uberhaupt meegenomen is.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik neem het Van Basten eerder kwalijk dat RvN uberhaupt meegenomen is.
Ik heb me anders prima vermaaktquote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef twi het volgende:
Alle spelers die zich hebben ingelaten tot het blijven reageren op die Portugezen hebben schuld. Je hebt jezelf gewoon de tijd ontnomen om rustig een kans te creeeren, doordat spelers maar bleven zuigen en zeuren en hard duels in bleven gaan zodat die Portugezen blessures kunnen simuleren.
Kortom, ik leg de schuld bij de hele onprofessionele selectie die zich compleet van de wijs heeft laten brengen, onder leiding van Sneijder en Ooijer.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:11 schreef Zjakkie het volgende:
Verdonk
Het was idd wel de beste wedstrijd van het WK tot nu toe. Maar ja...quote:
Zie Ronaldo. Speelt 2 wedstrijden kut, blijft gewoon staan, en scoort promt 2 keer in een wedstrijd. Zoiets zie ik Ruud ook doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Honderd procent mee eens.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef Noca het volgende:
Dit topic geeft overigens wel weer de zieligheid van de gemiddelde Nederlands elftal supporters aan. Een collectief falen af willen schuiven op 1 persoon...maar zo gaat het in heel dit forum nu. Ineens is iedereen kut en kan niemand meer voetballen etc. zielige persoontjes bij elkaar allemaal.
Beter dan dit waren we blijkbaar niet, heel jammer. Volgende keer beter.
van bommel speelde kut....zoals altijdquote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, krijgen we dat weer. Van Bommel speelde prima vanavond dus Van Basten had gelijk.
ook nietquote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Honderd procent mee eens.![]()
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Stel dat Cocu wel had gescoord en we waren op pingels door. Waren we dan ineens helden ofzo?
Die foto. *ril*quote:
Ik pak elke gelegenheid aanquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit meen je niet gaan we hier weer over zeuren
We staan 3e op de FIFA lijstquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef opinionr het volgende:
Waarom nou weer een zondebok?
We liggen er uit omdat we blijkbaar niet tot de beste 8 van de wereld horen.
Deal with it en ga het niet op iemands persoon afschuiven.
Er was gewoon een dikke kans dat we zouden verliezen van deze europa cup finalist.
Zo is het kwartje nu gevallen, dus het is klaar voor nu.
Over 2 jaar weer een kans op het EK.
En van bastens doelstelling is dik gehaald, want het was nieteens de bedoeling om te kwalificeren voor dit WK.
EK kwalificatie was de eerste doelstelling.
Die mogen ze nu wel opschroeven naar "EK winnen" want dat potentieel heeft NL echt wel.
Dat heeftie toch niet echt gezegd hequote:Op maandag 26 juni 2006 01:15 schreef Boomstam het volgende:
[afbeelding]
"we hebben onze doelstelling bereikt, we hebben 1 wedstrijd goed aanvallend gespeelt'
![]()
"het zou zo maar kunnen"quote:Op maandag 26 juni 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat heeftie toch niet echt gezegd he
Tsjechië 2equote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
We staan stonden 3e op de FIFA lijst![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:14 schreef heiden6 het volgende:
Hij is precies hoe ik SCH voor me zie als hij zit te trollen in POL.![]()
"als" telt niet in voetbal....Collectief falen zorgt voor verlies. Ik zie geen een speler die echt zo dramatisch was dat het zijn schuld zou zijn dat we verloren hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:42 schreef SCH het volgende:
Hoezo falen? Als die van Cocu raak was geweest, hadden ze ineens niet gefaald ofzo?
Lijkt me het meest realistisch en is wat anders dan falen.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:50 schreef Dynia het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook op gebrek aan kwaliteit gooien...:)
quote:
Eén wedstrijd minder? Het was eerder andersom. Hij speelde 1 wedstrijd goed en de rest waardeloos.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat laatste is toch te verantwoorden? Van Nistelrooij functioneerde niet in 4-3-3. In theorie kan Kuyt dat wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:23 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind dat het middenveld gefaald heeft en dat van basten gefaald heeft door kuijt op te stellen ipv van nistelrooy.
Het was toch al lang bekend dat Kuijt ook niet de ideale spits is voor dit systeem.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat laatste is toch te verantwoorden? Van Nistelrooij functioneerde niet in 4-3-3. In theorie kan Kuyt dat wel.
Kom op zeg, hoe kan je nou conclusies verbinden aan zo'n belachelijke wedstrijd? Voetbal is geen wiskunde...
Kuijtquote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Tobbes het volgende:
Wie wordt de nationale zondebok? Wie krijgt de schuld? Seedorf en Advocaat zijn er helaas niet bij...
Ik had ook Vennegoor in de spits gezet. Lekker ballen doorkoppen naar Van Persie en Robben. Maar ja... Kuyt kan ook lekker sleuren in de spits en een bal vasthouden, dus dat is iig al beter dan Ruud.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:33 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het was toch al lang bekend dat Kuijt ook niet de ideale spits is voor dit systeem.
Ik vond de verdediging in de eerste helft best goed, maar in de tweede helft was er geen verdediging meer nodig.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom nou weer 1 iemand de schuld geven?
Volgens mij was het hele team fout.
Achterin werd er teveel ruimte gegeven, voorin werden de kansen niet benut.
Typisch Nederlands om weer 1 iemand de schuld te gaan geven.
Ik vind Van Nistelrooij wel beter spelen dan Kuyt. Van Nistelrooij maakt kansen tenminste af, dat kan je van Kuyt niet zeggen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik had ook Vennegoor in de spits gezet. Lekker ballen doorkoppen naar Van Persie en Robben. Maar ja... Kuyt kan ook lekker sleuren in de spits en een bal vasthouden, dus dat is iig al beter dan Ruud.
Allemaal leuk een aardig dat sleuren, maar als het erop aan komt mist hij die paar kansen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik had ook Vennegoor in de spits gezet. Lekker ballen doorkoppen naar Van Persie en Robben. Maar ja... Kuyt kan ook lekker sleuren in de spits en een bal vasthouden, dus dat is iig al beter dan Ruud.
Hij heeft ook nooit op zijn sterkste positie gespeeld. Dat is dus ook weer te wijten aan Van Basten.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef dazzlestan het volgende:
zondenbok: van der Vaart omdat hij niets extra's bracht.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef dazzlestan het volgende:
Een speler de schuld geven die minder dan een helft speelde is echt in en in triestquote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef dazzlestan het volgende:
Volgens mij zijn zij de enigen die er ook maar enigzins invloed op hebben of we winnen of verliezenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef Cart_man het volgende:
Spelers de schuld geven is sowieso in en in triest.
Als ze er bij zouden lopen als een stel lamzakken, ja. Dat deed niemand gisteren. Niemand verzaakte.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef Timmai het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zij de enigen die er ook maar enigzins invloed op hebben of we winnen of verliezen
Ik vind dat het niet aan nederland lag.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef rja het volgende:
Van Basten.
Omdat hij Ruud niet bracht.
De kansen die Kuyt gekregen heeft, had Ruud Huntelaar nooit gemist.
waarom? Hij heeft van te voren gezegd niet te verwachten wereldkampioen te worden. Als het zou gebeuren zou het mooi zijn, maar hij moest met een hele nieuwe groep beginnen omdat zijn voorgangers te weinig jeugd lieten doorstromen, en teveel met grote namen werkte.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Nywuob het volgende:
De enige die op dit drama aangesproken kan worden is Van Basten.
Wat heb ik met zijn verwachting te maken. Ik verwacht beter voetbal van Nederland, want zo slecht is het materiaal nou ook weer niet. Hij is niet in staat gebleken het het optimale uit de spelers te halen met zijn domme tactiek. Kijk eens hoe die Mexicanen speelden tegen Argentinië, terwijl die kwalitatief echt niet beter zijn dan Nederland.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom? Hij heeft van te voren gezegd niet te verwachten wereldkampioen te worden. Als het zou gebeuren zou het mooi zijn, maar hij moest met een hele nieuwe groep beginnen omdat zijn voorgangers te weinig jeugd lieten doorstromen, en teveel met grote namen werkte.
Klopt. Gewoon kwalitatief te kort komen dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als ze er bij zouden lopen als een stel lamzakken, ja. Dat deed niemand gisteren. Niemand verzaakte.
Inderdaad ja, dat realiseer ik me nu ook ineens. Ik heb me op een paar hoge ballen na niet echt zitten ergeren aan het algemeen (ok, relativerend weet ik dat het kut voetbal is geweest, niet mooi enzo).quote:Op maandag 26 juni 2006 16:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon kwalitatief te kort komen dus.
Ach, de negatievelingen zagen ze niet eens voorbij de eerste ronde komen, de positivo's zagen ze hooguit kwartfinale halen, dan is het dus logisch dat je hier strandt.
Neem dan betere spelers mee.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon kwalitatief te kort komen dus.
Ach, de negatievelingen zagen ze niet eens voorbij de eerste ronde komen, de positivo's zagen ze hooguit kwartfinale halen, dan is het dus logisch dat je hier strandt.
op de lat schieten is gewoon falen hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 09:42 schreef SCH het volgende:
Hoezo falen? Als die van Cocu raak was geweest, hadden ze ineens niet gefaald ofzo?
precies, boulah had geluk dat ie niet meteen rood kreeg. Om hem dan te laten staan is erg risicovol.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat je er vergif op in kon nemen dat hij een 2e geel zou krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |