"als" telt niet in voetbal....Collectief falen zorgt voor verlies. Ik zie geen een speler die echt zo dramatisch was dat het zijn schuld zou zijn dat we verloren hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:42 schreef SCH het volgende:
Hoezo falen? Als die van Cocu raak was geweest, hadden ze ineens niet gefaald ofzo?
Lijkt me het meest realistisch en is wat anders dan falen.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:50 schreef Dynia het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook op gebrek aan kwaliteit gooien...:)
quote:
Eén wedstrijd minder? Het was eerder andersom. Hij speelde 1 wedstrijd goed en de rest waardeloos.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Robben was nu 1 wedstrijd minder, voor de rest goed. Cocu speelde ook goed, ongegronde keuzes.
Dat laatste is toch te verantwoorden? Van Nistelrooij functioneerde niet in 4-3-3. In theorie kan Kuyt dat wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:23 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind dat het middenveld gefaald heeft en dat van basten gefaald heeft door kuijt op te stellen ipv van nistelrooy.
Het was toch al lang bekend dat Kuijt ook niet de ideale spits is voor dit systeem.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat laatste is toch te verantwoorden? Van Nistelrooij functioneerde niet in 4-3-3. In theorie kan Kuyt dat wel.
Kom op zeg, hoe kan je nou conclusies verbinden aan zo'n belachelijke wedstrijd? Voetbal is geen wiskunde...
Kuijtquote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Tobbes het volgende:
Wie wordt de nationale zondebok? Wie krijgt de schuld? Seedorf en Advocaat zijn er helaas niet bij...
Ik had ook Vennegoor in de spits gezet. Lekker ballen doorkoppen naar Van Persie en Robben. Maar ja... Kuyt kan ook lekker sleuren in de spits en een bal vasthouden, dus dat is iig al beter dan Ruud.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:33 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het was toch al lang bekend dat Kuijt ook niet de ideale spits is voor dit systeem.
Ik vond de verdediging in de eerste helft best goed, maar in de tweede helft was er geen verdediging meer nodig.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom nou weer 1 iemand de schuld geven?
Volgens mij was het hele team fout.
Achterin werd er teveel ruimte gegeven, voorin werden de kansen niet benut.
Typisch Nederlands om weer 1 iemand de schuld te gaan geven.
Ik vind Van Nistelrooij wel beter spelen dan Kuyt. Van Nistelrooij maakt kansen tenminste af, dat kan je van Kuyt niet zeggen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik had ook Vennegoor in de spits gezet. Lekker ballen doorkoppen naar Van Persie en Robben. Maar ja... Kuyt kan ook lekker sleuren in de spits en een bal vasthouden, dus dat is iig al beter dan Ruud.
Allemaal leuk een aardig dat sleuren, maar als het erop aan komt mist hij die paar kansen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik had ook Vennegoor in de spits gezet. Lekker ballen doorkoppen naar Van Persie en Robben. Maar ja... Kuyt kan ook lekker sleuren in de spits en een bal vasthouden, dus dat is iig al beter dan Ruud.
Hij heeft ook nooit op zijn sterkste positie gespeeld. Dat is dus ook weer te wijten aan Van Basten.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef dazzlestan het volgende:
zondenbok: van der Vaart omdat hij niets extra's bracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |