quote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef dazzlestan het volgende:
zondenbok: van der Vaart omdat hij niets extra's bracht.
Een speler de schuld geven die minder dan een helft speelde is echt in en in triestquote:Op maandag 26 juni 2006 12:12 schreef dazzlestan het volgende:
zondenbok: van der Vaart omdat hij niets extra's bracht.
Volgens mij zijn zij de enigen die er ook maar enigzins invloed op hebben of we winnen of verliezenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef Cart_man het volgende:
Spelers de schuld geven is sowieso in en in triest.
Als ze er bij zouden lopen als een stel lamzakken, ja. Dat deed niemand gisteren. Niemand verzaakte.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef Timmai het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zij de enigen die er ook maar enigzins invloed op hebben of we winnen of verliezen
Ik vind dat het niet aan nederland lag.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef rja het volgende:
Van Basten.
Omdat hij Ruud niet bracht.
De kansen die Kuyt gekregen heeft, had Ruud Huntelaar nooit gemist.
waarom? Hij heeft van te voren gezegd niet te verwachten wereldkampioen te worden. Als het zou gebeuren zou het mooi zijn, maar hij moest met een hele nieuwe groep beginnen omdat zijn voorgangers te weinig jeugd lieten doorstromen, en teveel met grote namen werkte.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Nywuob het volgende:
De enige die op dit drama aangesproken kan worden is Van Basten.
Wat heb ik met zijn verwachting te maken. Ik verwacht beter voetbal van Nederland, want zo slecht is het materiaal nou ook weer niet. Hij is niet in staat gebleken het het optimale uit de spelers te halen met zijn domme tactiek. Kijk eens hoe die Mexicanen speelden tegen Argentinië, terwijl die kwalitatief echt niet beter zijn dan Nederland.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom? Hij heeft van te voren gezegd niet te verwachten wereldkampioen te worden. Als het zou gebeuren zou het mooi zijn, maar hij moest met een hele nieuwe groep beginnen omdat zijn voorgangers te weinig jeugd lieten doorstromen, en teveel met grote namen werkte.
Klopt. Gewoon kwalitatief te kort komen dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als ze er bij zouden lopen als een stel lamzakken, ja. Dat deed niemand gisteren. Niemand verzaakte.
Inderdaad ja, dat realiseer ik me nu ook ineens. Ik heb me op een paar hoge ballen na niet echt zitten ergeren aan het algemeen (ok, relativerend weet ik dat het kut voetbal is geweest, niet mooi enzo).quote:Op maandag 26 juni 2006 16:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon kwalitatief te kort komen dus.
Ach, de negatievelingen zagen ze niet eens voorbij de eerste ronde komen, de positivo's zagen ze hooguit kwartfinale halen, dan is het dus logisch dat je hier strandt.
Neem dan betere spelers mee.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon kwalitatief te kort komen dus.
Ach, de negatievelingen zagen ze niet eens voorbij de eerste ronde komen, de positivo's zagen ze hooguit kwartfinale halen, dan is het dus logisch dat je hier strandt.
op de lat schieten is gewoon falen hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 09:42 schreef SCH het volgende:
Hoezo falen? Als die van Cocu raak was geweest, hadden ze ineens niet gefaald ofzo?
precies, boulah had geluk dat ie niet meteen rood kreeg. Om hem dan te laten staan is erg risicovol.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat je er vergif op in kon nemen dat hij een 2e geel zou krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |