daar was het vandaag ook snel genoeg weer voorbijquote:Op zondag 25 juni 2006 22:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
*snif* Weer helemaal niks hier!!! ARGH!!!
Steeds die 'beloofde' buien maar er is gewoon niks.
Jammer, heel erg jammer. Misschien moet ik maar naar het zuiden verhuizen
Dat was jouw dakgoot? Een mogelijke strike dus?? Zou wat zijjn geweest als je dát op de film gehad had!!quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef DemonRage het volgende:
O.a. te zien @ 2:39: een positive streamer vanaf de dakgoot ofzo.
Regent nu wel harder.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef Renesite het volgende:
Groningen alleen weerlichten, niet echt onweer.
Nee kwartier geleden wel, nu niet meer. Maar hier stonden ook alle ramen openquote:
Eindhoven was wellicht vergelijkbaarquote:Op maandag 26 juni 2006 07:36 schreef -chefke- het volgende:
ut heeft gister in nistelrode effe lekker geonweerd paar mooie dingen gezien aan ontladingen. Maar niet schokkend veel regen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik klaag niet gauw meer
17 juli 2004 had het ZW ook al optimaal mogen profiteren van die geweldige rolwolk.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
*oja het gaat dan ook voornamelijk over weerwoord.be*
Pardon? ik heb 6 strikes gehad in de GSM-mast in enkele minuten. Elders hebben straten blank gestaan, in Duitsland 5cm grote hagel.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Al dat gezeik om niks gisteren, maar ja, dat was ook te verwachten.
Hier (midden-limburg) rommelde het even en regende het wat, iets dat tientallen keren per jaar gebeurd.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pardon? ik heb 6 strikes gehad in de GSM-mast in enkele minuten. Elders hebben straten blank gestaan, in Duitsland 5cm grote hagel.
Maar dat jij niets had, is al heel wat anders dan 'Al dat gezeik om niks gisteren'quote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hier (midden-limburg) rommelde het even en regende het wat, iets dat tientallen keren per jaar gebeurd.
Ja idd. Zwaar weer is leuk, maar die schade hoeft ook weer nietquote:Op maandag 26 juni 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
http://wetter.rtl.de/redaktion/880_1801.php
toch aardig wat schade
Het was mij beloofdquote:Op maandag 26 juni 2006 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat jij niets had, is al heel wat anders dan 'Al dat gezeik om niks gisteren'
hahaquote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef DJKoster het volgende:
Mooie foto![]()
Maar niet van Arnhem of omgeving
damn.. je zou er maar wonen.. wat eenn knal zal dat geven..quote:
Hier regende het bliksemstralen.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven was wellicht vergelijkbaaronweer/bliksem/inslagen veel, neerslag un bietje
idd ja.. wat een bliksemsquote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier regende het bliksemstralen.
* DemonRage past ff de tekst van Acda & de Munnik aan.
haha.. nee.. misschien moet ik dat nog eens doen danquote:Op maandag 26 juni 2006 17:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Btw... al naar fulguriet gezocht bij die mast?
Gister avond zat ikin Almelo Verjaardag plus voetbal kijken maar daar viel het ook hard mee ongeveer hetzelfde als bij jou.,quote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een bedroevend slechte weerdag gisteren... Twente heeft de boot echt gemist. Beetje regen en 1 of 2 rommels... Nou wat een noodweer.
En dan ook nog de voetbal... een dag om snel te vergeten.
Ja hoor, schitterendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:45 schreef Drugshond het volgende:
Foto van de maand van de NU.nl
[afbeelding]
Onweer boven Rotterdam.
Vandaag? Moeten ze opschieten, want voorlopig zit ik nog met een trui aan.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoewel het nu nog frisjes is zie ik erg hoge temperaturen naderen. Misschien een tweede lokale hittegolf of een 1e landelijke??
Nee, vandaag niet meer nee... later deze week, en het word droog met een oosten wind.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Vandaag? Moeten ze opschieten, want voorlopig zit ik nog met een trui aan.....
oF HEB JE HET OVER HET (sorry caps) weekend en later?
Het ziet er vandaag een beetje troosteloos uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dacht ik al, staat bij de kmni 20 graden voor het westen. Maar zonder zon gebeurd dat dus écht niet he.
jah, het enige vervelende is dat ik dus van hitte hier in een koel vliegtuig moet, vervolgens in een heet Singapore eruit, dan weer een koel vliegtuig in, in een heet Jakarta eruit, nogmaals het vliegtuig in en dan land ik waar ik moet zijn, waar het weer heet is. Dus ziek wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dát is waar ja, kun je alvast een beetje aklimatiseren![]()
ah, snotterig wordt ik er wel van ja, reden genoeg dus om voorlopig niet nog eens te gaan vliegenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:45 schreef IkWilbert het volgende:
Griep! en minimaal verkouden. Succes indahnesia![]()
Ach dat hebben we hier ook wel een beetje, van 30 graden naar 20 graden en weer terug naar 30 graden in een week tijd.
stoer!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:21 schreef Party_P het volgende:
de MCS die vannacht/vanmorgen boven Tjechie hing, had een oog in het midden, leek net een kleine orkaan dus.
Bewijs:
[afbeelding]
Weeronline mag wat mij betreft al een hele lange tijd branden in de hel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ze hebben weer aanpassingen gedaan aan buienradar.nl. Er is nu een inzoom-functie (niet mooi overigens), een verwacht radarbeeld en een melding van de laatste bliksem.
En dat allemaal gratis, dat weeronline.nl kapot mag gaan![]()
haha, ik heb er ook al aan lopen denken dat te doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Weeronline mag wat mij betreft al een hele lange tijd branden in de hel.
Maar het is leuk wat de KNMI aan het doen is. Zal ik ze eens een leuk mailtje sturen? Positieve feedback enzo? Ja, dat ga ik doen. Of gaan ze dan naast hun schoenen lopen en geld vragen?
Ben je nou te beroert om 47,50 euro per JAARquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ze hebben weer aanpassingen gedaan aan buienradar.nl. Er is nu een inzoom-functie (niet mooi overigens), een verwacht radarbeeld en een melding van de laatste bliksem.
En dat allemaal gratis, dat weeronline.nl kapot mag gaan![]()
Eerst niet, maar ze hebben bepaalde mensen hier zéér schofterig behandeld, zodoende wens ik er geen cent meer aan uit te geven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:38 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Ben je nou te beroert om 47,50 euro per JAARte betalen
voor schitterende regenradar en wolkenbeelden.![]()
![]()
hiep hoiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:38 schreef Adelante het volgende:
tropische hitte in aantocht tegen het weekeinde
ik de zon en warmte, jullie daarna de buitjes en verkoelingquote:
Lange termijn, maandag 03 juli 2006 tot en met donderdag 06 juli 2006.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik de zon en warmte, jullie daarna de buitjes en verkoeling
Agreed. Bitches.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eerst niet, maar ze hebben bepaalde mensen hier zéér schofterig behandeld, zodoende wens ik er geen cent meer aan uit te geven.![]()
schande!quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oooooooh, ze zei "bitch"... Schande!
Bron:radio10Goldquote:In het weekeinde houden we een hogedrukgebied ten noordoosten van ons land en worden storingen op afstand gehouden. Het wordt een zonnig en droog weekeinde. In de middag loopt het kwik op naar 26-29 graden. De wind blijft zwak tot matig uit het oosten. Begin volgende week waarschijnlijk nog warm tot zeer warm, maar wel neemt de kans op een regen- of onweersbui toe. Het Amerikaans model gaat tot het midden van de week voor maxima van ruim 30 graden.
klopt idd.. van op 30 naar net onder 30.. maar goed, da's nog warm natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Twijfelgevalletje hoor. KNMI heeft voor de komende dagen de temp ook alweer verlaagd.
quote:In Baden-Württemberg zijn door hevig
onweer en hagel vannacht een dode en
ruim 100 gewonden gevallen.Er vielen
hagelstenen zo groot als tennisballen.
In het noordwesten van Duitsland zakte
de temperatuur vannacht onder nul.
Hier wat pics:quote:
Zolang het tot en met dinsdagochtend maar lekker weer is vind ik het prima, dan vertrekt m'n vliegtuig tenminste op tijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:18 schreef DemonRage het volgende:
We gaan trouwens weer een warme periode tegenmoet... zoals het nu gaat is het best prettig. Periode met warm weer, dan een paar dagen frisser, dan weer een periode met warm weer, dan weer een paar dagen frisser, weer een periode met warm weer... en de warme perioden pieken mooi in de weekenden. Heerlijk eigenlijk!
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Da's wel fijn, blijf je nog een beetje in de stemming dan
Op dit moment 40%, maar het is al avond natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alleen is de luchtvochtigheid hier zo'n 15%, dat is in Nederland meestal wel anders bij dit soort temperaturen.
Haha, toch wel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:15 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Zelfde weerbeeld als bij Ikwilbert, heb zo'n idee dat die bij mij in de buurt woont.![]()
Dat is een mogelijkheid ja, de oostelijke eilanden hebben dergelijke witte stranden en formaties.. maar elders in Azie hebben ze dat ook zeker wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:25 schreef Adelante het volgende:
ohjah, indahnesia, heb ik goed gegokt dat het plaatje op de foto op http://www.openorange.nl/open/index.html indonesie is?
Dat het droog is, is wel duidelijk idd... ook deze week geen neerslag van betekenis gehad en zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
http://www.nu.nl/news/767810/89/Juni_was_droog_en_zonnig.html
Ok dan...
quote:Hagelschlag bei Kufstein
Schneepflüge mussten ausrücken
In der Nacht zum Donnerstag gab es im Raum Wörgl (bei Kufstein, unweit der Grenze zu Deutschland) starken Hagelschlag. Der Hagel lag teilweise bis zu 30 Zentimeter hoch. Sogar der Schneepflug musste ausrücken, um die Straßen vom Hagel zu befreien. Selbst am nächsten Morgen lag der Hagel noch zentimeterhoch. Vielen Dank an Markus Schwaiger, der uns die Bilder zur Verfügung gestellt hat.
Een extreem-weer-golf... een hageltsunami.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, weer eens wat anders als een hittegolf
quote:Delen van Oostenrijk zijn vrijdag getroffen door overstromingen die zich volgen experts slechts een in de vierhonderd tot vijfhonderd jaar voordoen. Zware onweersbuien zetten verscheidene plaatsen in de regio's Gmünd, Waidhoifen, Horn en Hollabrunn blank. Het waterpeil in de rivier Thaya steeg in twee uur tijd met vijf meter.
In Neder-Oostenrijk staan hele dorpen onder water en talrijke mensen moesten door de brandweer uit hun huizen worden gered. De autoriteiten maakten ook melding van veel schade aan gebouwen en bruggen.
Op verscheidene plaatsen deden zich modderlawines voor, waardoor wegen geblokkeerd raakten. Riviertjes werden kolkende watermassa's die personenwagens en ook caravans meesleurden.
In Karinthië en Stiermarken veroorzaakten onweersbuien ook veel schade. Duizenden mensen kwamen zonder stroom te zitten. Omvallende bomen raakten elektriciteitsleidingen.
Het zuiden van Duitsland kreeg eveneens te maken met wateroverlast. De Tsjechische autoriteiten hebben waarschuwingen doen uitgaan wegens het hoogwater in buurland Oostenrijk. Bewoners van Zuid-Tsjechië moeten zich voorbereiden op rivieren die buiten hun oevers treden.
De ANWB ziet nog geen aanleiding mensen te ontraden naar het getroffen gebied af te reizen. Het meldpunt van de organisatie in het Zuid-Duitse München had vrijdag nog geen meldingen van gestrande of getroffen Nederlandse reizigers ontvangen.
haha..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een extreem-weer-golf... een hageltsunami.
Dinsdag maak ik helaas niet mee in Nederland, maximaal tot de lunch op Schiphol. Maar uiteraard hoop ik dat er een hittegolf in zit. Beter afscheid kan eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:54 schreef aloa het volgende:
Het KNMI zegt nu maandag 30 en dinsdag en woensdag 31 graden.
Lekker warm![]()
Dat wordt een warm afscheidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dinsdag maak ik helaas niet mee in Nederland, maximaal tot de lunch op Schiphol. Maar uiteraard hoop ik dat er een hittegolf in zit. Beter afscheid kan eigenlijk niet.
Ik had op redelijk eenvoudig weer gehoopt, graad of 20 en droog was al genoeg. Dan heb je in ieder geval vrijwel nooit vertraging. Dit is natuurlijk óók goed.quote:
Daar is het nu al heerlijk hoor! Geen wind, dus ook geen kou uit zee, zalig is zoiets!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Op het strand zal het dadelijk ook wel lekker weer zijn denk ik zo.
vanmiddag met zo weinig wind dan wel een windje van zeequote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Daar is het nu al heerlijk hoor! Geen wind, dus ook geen kou uit zee, zalig is zoiets!
nee, inderdaad.. maar ik vermoed van welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dus we zullen het eigenlijk nooit weten of het lekker is op het strand :S
Yep 'k zag het net ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Buahaha.. Eindhoven heeft 30.0 gehaald vandaag
Zijn daar geen enorme onweersbuiien??quote:Op zondag 2 juli 2006 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, 8.0 is voor Nederland erg uitzonderlijk.in Indonesië is de UV-index iets van 11 nu, over 6 maanden is ie 14.
(Indonesië ligt nét onder de evenaar, en met de invloed van dat beetje zon scheelt dat daar 3 punten)
Jazekers, ongeveer om de dag in de droge tijd en vrijwel iedere dag in de regentijd. Maar dat is slechts een korte tijd per dag, ervoor (en vaak erna) staat de zon aan een helderblauwe hemel vrijwel recht boven je. Dan gaat het écht hard met die UV-index.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:40 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Zijn daar geen enorme onweersbuiien??
(Helemaal vergeleken met Nederland?)
Nice... behalve die hitte en uv dan...quote:Op zondag 2 juli 2006 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jazekers, ongeveer om de dag in de droge tijd en vrijwel iedere dag in de regentijd. Maar dat is slechts een korte tijd per dag, ervoor (en vaak erna) staat de zon aan een helderblauwe hemel vrijwel recht boven je. Dan gaat het écht hard met die UV-index.
Jah, dat soort dingen wil ik ook eens proberen, ik zit alleen in de stad met een niet heel wijds uitzicht, dus ik zou eens een nachtje de vulkaan op moeten rijden.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:43 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Nice... behalve die hitte en uv dan...
Lijkt me erg mooi om daar nachtelijk onweer op foto vast te leggen.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Zonneschijn (%) 90 90 70 30 40 Neerslagkans (%) 10 10 20 80 50 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0-1 4-10 1-4 Minimumtemperatuur (°C) 17 16/18 17/19 17/19 14/17 Middagtemperatuur (°C) 30 29/32 30/33 27/30 23/27 Windrichting O O ZO Z ZW Windsnelheid (bft) 3 3 3 3 3 |
quote:Op zondag 2 juli 2006 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, dat soort dingen wil ik ook eens proberen, ik zit alleen in de stad met een niet heel wijds uitzicht, dus ik zou eens een nachtje de vulkaan op moeten rijden.
quote:The government has issued a heatwave warning amid forecasts suggesting temperatures will rise above 30C in various parts of England.
Department of Health experts believe the very old and young, as well as the chronically ill, are particularly at risk from the hot conditions.
Heat exhaustion and dehydration are the main threats, and those at risk are being warned to keep out of the sun.
The warning applies to London, the South East and the West Midlands.
The Department of Health has issued a Level Two alert over the impending rise in temperatures.
Forecasters believe there is a good chance in the next few days of temperatures in these regions being high enough to give rise to significant health risks.
Carers, as well as staff at nursing and residential homes, are being urged to take note of the government advice.
In north-west Europe three years ago, a heatwave caused 27,000 extra deaths.
At the same time in London there was a 60% rise in the number of those aged over 75 who died.
En op m'n eigen sites natuurlijkquote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
doen
Kun je ze mooi uppen at fok
Hier staat nu een zuchtje wind, zalig gewoon. stukken beter dan windstil.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:02 schreef E.T. het volgende:
net even een wolkje voor de zon gehad.. het begon serieus te waaien (dat was ff heel erg lekker) Durde 2 minuten ofzo max. en nu is het weer windstil..
zie wel nog een paar wolkjes hangen..
Maar van mij mag 't wel een paar graden koeler dan dit..
Ja, dat lijkt mij ook ja.. nu ligt Groningen voor, maar het verschil was 1.8, is nu nog 1 graad.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:03 schreef DemonRage het volgende:
Over temperaturen gesproken:
Wat je vaak ziet bij de metingen, is dat de temperatuur in Eindhoven in het begin van de dag een klein beetje achter blijft en dan in de middag het hardst stijgt, waardoor uiteindelijk hier de hoogste maxima gehaald worden.
Da's minderquote:Op zondag 2 juli 2006 13:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
*heeft een waslijst aan dingen te doen woensdag waaronder werken*![]()
Da's vast te koud.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef Klonk het volgende:
hoi
weet iemand of ze nog een postbode op de noordpool zoeken, lijkt me wel wat
Jeps, dan wordt het écht tropisch idd....quote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef E.T. het volgende:
Vanaf woensdag wordt de neerslagkans ook hoger, dus dan zal 't wel weer zo vies benauwd worden![]()
Overigens zie ik hier nu best serieus wolken hangen
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Grijze lucht, harde wind en tering benauwd in Arnhem![]()
en toen van 28.0°C naar 28.7°Cquote:Op zondag 2 juli 2006 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is in Eindhoven kouder aan het worden, van 28.5 naar 28.0, Groningen zit inmiddels al op 29.8
heel gek om te zien, heen en weer, maar dus nog geen 30.0quote:Op zondag 2 juli 2006 13:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
en toen van 28.0°C naar 28.7°C
Wat een wolkje allemaal niet kan doen met de temperatuur.
Ik mijn tuin ook al enige tijd, maar dat telt niet voor de officiele metingenquote:Op zondag 2 juli 2006 14:57 schreef Poeke het volgende:
ahum... hier in de tuin, uit de wind, in de schaduw is het toch echt 30,4 graden inmiddels
Jazekers, ik heb gelukkig de afgelopen weken eigenlijk alles al opgeruimd, scheelt me nu twee volle dagen zwetenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Bij jullie ook zo warm?![]()
tact 30.2 graden hier, ik hoop op flinke buien woensdag/donderdag maar dat is nog even afwachten.
Al zin in de reis indahnesia?
Teletekst geeft 'gering' aan, maar wel tegen 'matig' aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Volgens mij is er heel veel ozon in de lucht, want ik heb het me een partij benauwd! Heeft iemand een smogradar voor mij of iets met stofmetingen (geen zin om te wachten tot die satteliet "van" de KNMI weer eens overvliegt..)
Verder weinig verandert ten opzichte van net.. Behalve dat de wolkjes geen wolkjes meer zijn maar wólken en wolkenvelden..
Zuchten helpt dusquote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat bedoel ik....
*zucht*
27.0 in mijn kamer! Het zakt! En buiten is het nu 30,0 in de schaduw.
Eindhoven heeft al 29.5 of 29.4 gehad in het afgelopen uur.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:33 schreef DemonRage het volgende:
Groningen (Eelde) op het moment gezakt naar 29,9°C
Eindhoven nu 29,2°C... ben benieuwd óf we nog een 30-er krijgen.
[..]
Zuchten helpt dus
ja.. zo'n 7 graden teveel nuquote:Op zondag 2 juli 2006 16:51 schreef DemonRage het volgende:
Staat nu op 29,7°C.
De temperatuur kan 's zomers gerust nog doorstijgen tot in het begin van de avond.
morgenochtend tegen een uur of 5 is het wel 18 graden jaquote:Op zondag 2 juli 2006 17:14 schreef kree het volgende:
27.7 graden buiten, binnen 30. pffffffffff
Hopelijk koelt het straks lekker af.
Ja ik zag hem staan. Wat een ballen zeg... niet normaal meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Filmpje 7-cm hagelstenen uit Duitsland van de 28e juni
Van Weerwoord, maar hier zitten ook vast mensen die het willen zien. Erg indrukwekkend filmpje
wow...quote:Op zondag 2 juli 2006 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Van Weerwoord, maar hier zitten ook vast mensen die het willen zien. Erg indrukwekkend filmpje
Had ze gezien ja. Echt zware hagel.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben benieuwd, om 20:10 weten we het welquote:Op zondag 2 juli 2006 18:10 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven 29.8°C (laatste meting)... gaan we de 30'er binnenslepen?
zeker niet in de zon inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is eigenlijk de beste plek om je buitenthermo. op te hangen?
We hebben hem nu onder de dakgoot van het tuinhuisje maar daar klopt natuurlijk geen zak van!
Hij hangt precies nu in de zon en hij geeft bijna 41 graden aan, da's natuurlijk absurt.
Dus wat is een betrouwbare plek?
In de schaduw, in de wind, uit de buurt van muren waar de zon op staat, afgeschermd van neerslag en op 1,5m hoogte.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is eigenlijk de beste plek om je buitenthermo. op te hangen?
We hebben hem nu onder de dakgoot van het tuinhuisje maar daar klopt natuurlijk geen zak van!
Hij hangt precies nu in de zon en hij geeft bijna 41 graden aan, da's natuurlijk absurt.
Dus wat is een betrouwbare plek?
Tja, vind die plaats maarquote:Op zondag 2 juli 2006 18:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In de schaduw, in de wind, uit de buurt van muren waar de zon op staat, afgeschermd van neerslag en op 1,5m hoogte.
haha.. gemakkelijk zal het zeker niet zijn neequote:Op zondag 2 juli 2006 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tja, vind die plaats maarMaar we gaan zoeken naar de perfecte plek, want zo is er ook geen ruk aan
Thanks!
ben wel heel benieuwd.. we hebben het vast al gehaald, tussendoor danquote:Op zondag 2 juli 2006 18:41 schreef DemonRage het volgende:
Inmiddels 29,9°C in Eindhoven... we komen er wel.
precies.. maar 30.0 of 33.0 maakt niet uit he.. tropisch is tropisch voor de statistiekenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:44 schreef DemonRage het volgende:
Gisteren was het ook maar precies 30.0°C geworden.
warme zandgronden hequote:Op zondag 2 juli 2006 20:50 schreef DemonRage het volgende:
Mooi... nu is het nog 28°C, terwijl het in Groningen al afgekoeld is naar 26°C
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |