Maar dat jij niets had, is al heel wat anders dan 'Al dat gezeik om niks gisteren'quote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hier (midden-limburg) rommelde het even en regende het wat, iets dat tientallen keren per jaar gebeurd.
Ja idd. Zwaar weer is leuk, maar die schade hoeft ook weer nietquote:Op maandag 26 juni 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
http://wetter.rtl.de/redaktion/880_1801.php
toch aardig wat schade
Het was mij beloofdquote:Op maandag 26 juni 2006 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat jij niets had, is al heel wat anders dan 'Al dat gezeik om niks gisteren'
hahaquote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef DJKoster het volgende:
Mooie foto![]()
Maar niet van Arnhem of omgeving
damn.. je zou er maar wonen.. wat eenn knal zal dat geven..quote:
Hier regende het bliksemstralen.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven was wellicht vergelijkbaaronweer/bliksem/inslagen veel, neerslag un bietje
idd ja.. wat een bliksemsquote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier regende het bliksemstralen.
* DemonRage past ff de tekst van Acda & de Munnik aan.
haha.. nee.. misschien moet ik dat nog eens doen danquote:Op maandag 26 juni 2006 17:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Btw... al naar fulguriet gezocht bij die mast?
Gister avond zat ikin Almelo Verjaardag plus voetbal kijken maar daar viel het ook hard mee ongeveer hetzelfde als bij jou.,quote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een bedroevend slechte weerdag gisteren... Twente heeft de boot echt gemist. Beetje regen en 1 of 2 rommels... Nou wat een noodweer.
En dan ook nog de voetbal... een dag om snel te vergeten.
Ja hoor, schitterendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:45 schreef Drugshond het volgende:
Foto van de maand van de NU.nl
[afbeelding]
Onweer boven Rotterdam.
Vandaag? Moeten ze opschieten, want voorlopig zit ik nog met een trui aan.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoewel het nu nog frisjes is zie ik erg hoge temperaturen naderen. Misschien een tweede lokale hittegolf of een 1e landelijke??
Nee, vandaag niet meer nee... later deze week, en het word droog met een oosten wind.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Vandaag? Moeten ze opschieten, want voorlopig zit ik nog met een trui aan.....
oF HEB JE HET OVER HET (sorry caps) weekend en later?
Het ziet er vandaag een beetje troosteloos uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dacht ik al, staat bij de kmni 20 graden voor het westen. Maar zonder zon gebeurd dat dus écht niet he.
jah, het enige vervelende is dat ik dus van hitte hier in een koel vliegtuig moet, vervolgens in een heet Singapore eruit, dan weer een koel vliegtuig in, in een heet Jakarta eruit, nogmaals het vliegtuig in en dan land ik waar ik moet zijn, waar het weer heet is. Dus ziek wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dát is waar ja, kun je alvast een beetje aklimatiseren![]()
ah, snotterig wordt ik er wel van ja, reden genoeg dus om voorlopig niet nog eens te gaan vliegenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:45 schreef IkWilbert het volgende:
Griep! en minimaal verkouden. Succes indahnesia![]()
Ach dat hebben we hier ook wel een beetje, van 30 graden naar 20 graden en weer terug naar 30 graden in een week tijd.
stoer!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:21 schreef Party_P het volgende:
de MCS die vannacht/vanmorgen boven Tjechie hing, had een oog in het midden, leek net een kleine orkaan dus.
Bewijs:
[afbeelding]
Weeronline mag wat mij betreft al een hele lange tijd branden in de hel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ze hebben weer aanpassingen gedaan aan buienradar.nl. Er is nu een inzoom-functie (niet mooi overigens), een verwacht radarbeeld en een melding van de laatste bliksem.
En dat allemaal gratis, dat weeronline.nl kapot mag gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |