daar was het vandaag ook snel genoeg weer voorbijquote:Op zondag 25 juni 2006 22:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
*snif* Weer helemaal niks hier!!! ARGH!!!
Steeds die 'beloofde' buien maar er is gewoon niks.
Jammer, heel erg jammer. Misschien moet ik maar naar het zuiden verhuizen
Dat was jouw dakgoot? Een mogelijke strike dus?? Zou wat zijjn geweest als je dát op de film gehad had!!quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef DemonRage het volgende:
O.a. te zien @ 2:39: een positive streamer vanaf de dakgoot ofzo.
Regent nu wel harder.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef Renesite het volgende:
Groningen alleen weerlichten, niet echt onweer.
Nee kwartier geleden wel, nu niet meer. Maar hier stonden ook alle ramen openquote:
Eindhoven was wellicht vergelijkbaarquote:Op maandag 26 juni 2006 07:36 schreef -chefke- het volgende:
ut heeft gister in nistelrode effe lekker geonweerd paar mooie dingen gezien aan ontladingen. Maar niet schokkend veel regen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik klaag niet gauw meer
17 juli 2004 had het ZW ook al optimaal mogen profiteren van die geweldige rolwolk.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
*oja het gaat dan ook voornamelijk over weerwoord.be*
Pardon? ik heb 6 strikes gehad in de GSM-mast in enkele minuten. Elders hebben straten blank gestaan, in Duitsland 5cm grote hagel.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Al dat gezeik om niks gisteren, maar ja, dat was ook te verwachten.
Hier (midden-limburg) rommelde het even en regende het wat, iets dat tientallen keren per jaar gebeurd.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pardon? ik heb 6 strikes gehad in de GSM-mast in enkele minuten. Elders hebben straten blank gestaan, in Duitsland 5cm grote hagel.
Maar dat jij niets had, is al heel wat anders dan 'Al dat gezeik om niks gisteren'quote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hier (midden-limburg) rommelde het even en regende het wat, iets dat tientallen keren per jaar gebeurd.
Ja idd. Zwaar weer is leuk, maar die schade hoeft ook weer nietquote:Op maandag 26 juni 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
http://wetter.rtl.de/redaktion/880_1801.php
toch aardig wat schade
Het was mij beloofdquote:Op maandag 26 juni 2006 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat jij niets had, is al heel wat anders dan 'Al dat gezeik om niks gisteren'
hahaquote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef DJKoster het volgende:
Mooie foto![]()
Maar niet van Arnhem of omgeving
damn.. je zou er maar wonen.. wat eenn knal zal dat geven..quote:
Hier regende het bliksemstralen.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven was wellicht vergelijkbaaronweer/bliksem/inslagen veel, neerslag un bietje
idd ja.. wat een bliksemsquote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier regende het bliksemstralen.
* DemonRage past ff de tekst van Acda & de Munnik aan.
haha.. nee.. misschien moet ik dat nog eens doen danquote:Op maandag 26 juni 2006 17:21 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Btw... al naar fulguriet gezocht bij die mast?
Gister avond zat ikin Almelo Verjaardag plus voetbal kijken maar daar viel het ook hard mee ongeveer hetzelfde als bij jou.,quote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een bedroevend slechte weerdag gisteren... Twente heeft de boot echt gemist. Beetje regen en 1 of 2 rommels... Nou wat een noodweer.
En dan ook nog de voetbal... een dag om snel te vergeten.
Ja hoor, schitterendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:45 schreef Drugshond het volgende:
Foto van de maand van de NU.nl
[afbeelding]
Onweer boven Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |