Haha, toch wel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:15 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Zelfde weerbeeld als bij Ikwilbert, heb zo'n idee dat die bij mij in de buurt woont.![]()
Dat is een mogelijkheid ja, de oostelijke eilanden hebben dergelijke witte stranden en formaties.. maar elders in Azie hebben ze dat ook zeker wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:25 schreef Adelante het volgende:
ohjah, indahnesia, heb ik goed gegokt dat het plaatje op de foto op http://www.openorange.nl/open/index.html indonesie is?
Dat het droog is, is wel duidelijk idd... ook deze week geen neerslag van betekenis gehad en zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
http://www.nu.nl/news/767810/89/Juni_was_droog_en_zonnig.html
Ok dan...
quote:Hagelschlag bei Kufstein
Schneepflüge mussten ausrücken
In der Nacht zum Donnerstag gab es im Raum Wörgl (bei Kufstein, unweit der Grenze zu Deutschland) starken Hagelschlag. Der Hagel lag teilweise bis zu 30 Zentimeter hoch. Sogar der Schneepflug musste ausrücken, um die Straßen vom Hagel zu befreien. Selbst am nächsten Morgen lag der Hagel noch zentimeterhoch. Vielen Dank an Markus Schwaiger, der uns die Bilder zur Verfügung gestellt hat.
Een extreem-weer-golf... een hageltsunami.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, weer eens wat anders als een hittegolf
quote:Delen van Oostenrijk zijn vrijdag getroffen door overstromingen die zich volgen experts slechts een in de vierhonderd tot vijfhonderd jaar voordoen. Zware onweersbuien zetten verscheidene plaatsen in de regio's Gmünd, Waidhoifen, Horn en Hollabrunn blank. Het waterpeil in de rivier Thaya steeg in twee uur tijd met vijf meter.
In Neder-Oostenrijk staan hele dorpen onder water en talrijke mensen moesten door de brandweer uit hun huizen worden gered. De autoriteiten maakten ook melding van veel schade aan gebouwen en bruggen.
Op verscheidene plaatsen deden zich modderlawines voor, waardoor wegen geblokkeerd raakten. Riviertjes werden kolkende watermassa's die personenwagens en ook caravans meesleurden.
In Karinthië en Stiermarken veroorzaakten onweersbuien ook veel schade. Duizenden mensen kwamen zonder stroom te zitten. Omvallende bomen raakten elektriciteitsleidingen.
Het zuiden van Duitsland kreeg eveneens te maken met wateroverlast. De Tsjechische autoriteiten hebben waarschuwingen doen uitgaan wegens het hoogwater in buurland Oostenrijk. Bewoners van Zuid-Tsjechië moeten zich voorbereiden op rivieren die buiten hun oevers treden.
De ANWB ziet nog geen aanleiding mensen te ontraden naar het getroffen gebied af te reizen. Het meldpunt van de organisatie in het Zuid-Duitse München had vrijdag nog geen meldingen van gestrande of getroffen Nederlandse reizigers ontvangen.
haha..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een extreem-weer-golf... een hageltsunami.
Dinsdag maak ik helaas niet mee in Nederland, maximaal tot de lunch op Schiphol. Maar uiteraard hoop ik dat er een hittegolf in zit. Beter afscheid kan eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:54 schreef aloa het volgende:
Het KNMI zegt nu maandag 30 en dinsdag en woensdag 31 graden.
Lekker warm![]()
Dat wordt een warm afscheidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dinsdag maak ik helaas niet mee in Nederland, maximaal tot de lunch op Schiphol. Maar uiteraard hoop ik dat er een hittegolf in zit. Beter afscheid kan eigenlijk niet.
Ik had op redelijk eenvoudig weer gehoopt, graad of 20 en droog was al genoeg. Dan heb je in ieder geval vrijwel nooit vertraging. Dit is natuurlijk óók goed.quote:
Daar is het nu al heerlijk hoor! Geen wind, dus ook geen kou uit zee, zalig is zoiets!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Op het strand zal het dadelijk ook wel lekker weer zijn denk ik zo.
vanmiddag met zo weinig wind dan wel een windje van zeequote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Daar is het nu al heerlijk hoor! Geen wind, dus ook geen kou uit zee, zalig is zoiets!
nee, inderdaad.. maar ik vermoed van welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dus we zullen het eigenlijk nooit weten of het lekker is op het strand :S
Yep 'k zag het net ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Buahaha.. Eindhoven heeft 30.0 gehaald vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |