Haal die Marokkaanse vlag van je icon, Marokko doet niet eens mee!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haal die oranje wenkbrauwen van je gezicht af!
Waarom rakel je dit op, Harry?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:08 schreef Harry_Sack het volgende:
I'll be damned, Ik keek zojuist even bij jullie buren en kwam het volgende tegen: het voorbijfok! , haatforum
Weet iemand hier meer van?
http://zulu.messageboard.nl/12820/viewtopic.php?t=139quote:Hij hangt rond op Fok! Meestal op onzalige tijdstippen, diep in de nacht is dat, alwaar hij zijn gefrustreerde lasterlijke praatjes over anderen rondstrooit. In werkelijkheid is Ryan3 een smerige pedo, die zijn pleegkind voor eigen gerief op internet exploiteert. Hoe komt hij aan dat pleegkind? Heel eenvoudig, hij heeft een aan lager wal geraakte ongewenste moeder die meer dan 10 jaar jonger is dan hijzelf een voorstel gedaan wat zij niet kon weigeren. Een echte smeerlap dus, die er niet voor terugdeinst om anderen met lasterlijke praat persoonlijk te beschadigen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Haal die Marokkaanse vlag van je icon, Marokko doet niet eens mee!
Ik kwam het tegen. Fok! mag dan beweren geen democratie te zijn, dit soort 'democratiseringsbewegingen' durven dat te betwijfelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom rakel je dit op, Harry?
Het leidt tot dit:
[..]
http://zulu.messageboard.nl/12820/viewtopic.php?t=139
Hoezo? Kijk, het forum heet Leugenaars op internet, maar over mij, mijn vriendin worden vieze ranzige leugens opgehangen. Is dat democratie?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik kwam het tegen. Fok! mag dan beweren geen democratie te zijn, dit soort 'democratiseringsbewegingen' durven dat te betwijfelen.
Ja, ik zag het idd, iedereen is een pedo, maar het beste is die lui gewoon ongenoemd te laten (alles is al gezegd ook), werkte voor mij iig wel de afgelopen maanden. Misschien dat het dan ooit verdwijnt (hoewel ik verbaasd was te vernemen dat de welbekende figuren nog steeds dagelijks mijn posts bijhouden).quote:Het is niets persoonlijks, ik ben daar ook voor pedo uitgemaakt.
Neuh, maar ik kijk er ook niet naar omdat jij als ryan3 genoemd wordt. Het verbaasde me dat er forum bestaat die z'n pijlen richt op het voorbij forum. Ik ken die lui niet. Ene Coen lijkt het forum te hebben opgerichtquote:Op maandag 26 juni 2006 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Kijk, het forum heet Leugenaars op internet, maar over mij, mijn vriendin worden vieze ranzige leugens opgehangen. Is dat democratie?
[..]
ik was nieuwsgierigquote:Ja, ik zag het idd, iedereen is een pedo, maar het beste is die lui gewoon ongenoemd te laten (alles is al gezegd ook), werkte voor mij iig wel de afgelopen maanden. Misschien dat het dan ooit verdwijnt (hoewel ik verbaasd was te vernemen dat de welbekende figuren nog steeds dagelijks mijn posts bijhouden).
Vergeef me mijn post nederlaag emoties. Ze waren misschien niet belachelijk slecht maar wel redelijk slecht. Ja ze begonnen de eerste paar minuten goed en na de rust begonnen ze ook goed maar de aanvallers wisten de boel niet goed af te ronden. Dan laat ik de veldslag in de tweede helft maar achterwege want dat was beschamend.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:25 schreef Monidique het volgende:
Bullshit. Nederland was niet belachelijk slecht.
Tegen ene voone of zo? Yvonne van H. is dat? Die Hans Visser weer uitmaakt voor pedo? Ik vrees dat zich op inet een zootje idioten ophoudt. Zaak is iig er geen aandacht aan te geven, denk ik. Andere methoden zijn niet werkzaam.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Neuh, maar ik kijk er ook niet naar omdat jij als ryan3 genoemd wordt. Het verbaasde me dat er forum bestaat die z'n pijlen richt op het voorbij forum. Ik ken die lui niet. Ene Coen lijkt het forum te hebben opgericht
[..]
Okee.quote:ik was nieuwsgierig
Hoi.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Kijk, het forum heet Leugenaars op internet, maar over mij, mijn vriendin worden vieze ranzige leugens opgehangen. Is dat democratie?
[..]
Ja, ik zag het idd, iedereen is een pedo, maar het beste is die lui gewoon ongenoemd te laten (alles is al gezegd ook), werkte voor mij iig wel de afgelopen maanden. Misschien dat het dan ooit verdwijnt (hoewel ik verbaasd was te vernemen dat de welbekende figuren nog steeds dagelijks mijn posts bijhouden).
Dat zei ik tegen Harry al.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi..
Je moet die gestoorde plein vrezende randdebielen geen aandacht geven..
Nee, joh, ik ga dat niet lezen ook, zonde van mijn pauze. Maar lachen dat ze nog steeds dag in dag uit bezig zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen Harry al..
Maar heb je het gelezen daar?
Grote kritische geesten zijn het.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, joh, ik ga dat niet lezen ook, zonde van mijn pauze. Maar lachen dat ze nog steeds dag in dag uit bezig zijn..
Oki, tot later.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:36 schreef Stali het volgende:
Ik moet weer verder. Tot later
sociaal democratische zomermuziekquote:Op maandag 26 juni 2006 12:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi..
Je moet die gestoorde plein vrezende randdebielen geen aandacht geven..
Ten overvloede; ik was het niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
Ene Coen lijkt het forum te hebben opgericht
Nee, Coenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
Harry Harry Harry!
Hee man, wat wil je vandaag?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
Harry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |