quote:Scolari ziet het zelfs tot penalty's komen'
Portugal is klaar voor Nederland en heeft er veel vertrouwen in de achtste finale te overleven. 'Maar het zal niet eenvoudig worden. Zij hebben een klasseploeg, geleid door een trainer met persoonlijkheid en kwaliteit', stipte Luiz Felipe Scolari aan.
De bondscoach van Portugal won al zijn wedstrijden op twee WK's tot nog toe en is ook met Portugal al zeventien duels ongeslagen. Toch waakt hij ervoor Nederland te onderschatten. 'Ik geloof dat zij sinds het EK 2004 zelfs een beter rapport hebben dan wij. Mijn jongens kennen hun tegenstanders goed en zullen niet op ze neerkijken.'
Scolari voorspelt dat het een spannende strijd wordt tussen twee teams die elkaar weinig toegeven. 'Volgens mij wordt het een wedstrijd met niet meer dan één goal verschil. Portugal en Nederland spelen zo'n beetje op dezelfde manier. Het zou mij niet verbazen als er een verlenging of zelfs penalty's volgen.'
Over zijn collega Marco Van Basten spreekt Scolari alleen maar in mooie woorden. 'Hij heeft een sterke persoonlijkheid en is erin geslaagd een manier van werken erop na te houden die resultaten oplevert. Voor mij is hij geen verrassing. Ik schaar hem bij de beste nieuwe trainers van het moment.'
Nee, jij?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:08 schreef Harry_Sack het volgende:
I'll be damned, Ik keek zojuist even bij jullie buren en kwam het volgende tegen: het voorbijfok! , haatforum
Weet iemand hier meer van?
mond houwe, ik stel hier de vragenquote:
Wie zou de spil daarin zijn, denk je? Zou het hier wat mee te maken hebben? Of misschien met de roulatiesnelheid van de FA's.. ? Je zou toch zeggen dat zoiets op een gegeven moment dood zou bloeden bij gebrek aan 'voedingsbodem' ..quote:Op zondag 25 juni 2006 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
In de uithoeken van internet komt het gespuis samen.
Vroeger had je kerkers tegenwoordig allerlei duistere haatfora.
Dat Leugenaars op Internet lijkt niet echt iets met Fok te maken hebben of te wijzen op een schare gefrustreerde ex-users. Daarnaast is dat forum wel een soort van uitgestorven.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Wie zou de spil daarin zijn, denk je? Zou het hier wat mee te maken hebben? Of misschien met de roulatiesnelheid van de FA's.. ? Je zou toch zeggen dat zoiets op een gegeven moment dood zou bloeden bij gebrek aan 'voedingsbodem' ..
wacht maar tot jij ook tot een van de groten der aarde verheven wordt...quote:Op zondag 25 juni 2006 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat Leugenaars op Internet lijkt niet echt iets met Fok te maken hebben of te wijzen op een schare gefrustreerde ex-users. Daarnaast is dat forum wel een soort van uitgestorven.
Ik loop hier al een tijd rond, maar blijkbaar ben ik niet interessant genoeg...quote:Op zondag 25 juni 2006 15:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wacht maar tot jij ook tot een van de groten der aarde verheven wordt...
mwoa...quote:Op zondag 25 juni 2006 15:27 schreef George-Butters het volgende:
Met de user-policy is toch niet niets vreemds?
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef BVO het volgende:
http://www.voetbalvanoranje.nl/download.htm
Jack van Gelder MP3tjes.
Hoe vaker je dat woord gebruikt, hoe hoger je IQ is. Wist je dat?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:13 schreef Monidique het volgende:
Edoch wat een lelijke zinnen.
Je zou zeggen: "ga wat zinnigs doen!", maar ja, wij zitten in POL SC.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:39 schreef George-Butters het volgende:
gewoon sneu.
Edoch dat is mij bekend.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoe vaker je dat woord gebruikt, hoe hoger je IQ is. Wist je dat?
Ik heb net gelezen dat je een lichtgewicht bent. Ik kan dus eigenlijk niet met je praten.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je zou zeggen: "ga wat zinnigs doen!", maar ja, wij zitten in POL SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |