abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 15:23:28 #151
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_42113542
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:57 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

Waarom Aegir ? (puur intresse )

Ik kom overigens uit wierden, en woon vrij dichtbij amycus!
Overigens nooit geweten dat er een roeivereniging in wierden (of is het al almelo?) tot dat ik zelf ging roeien in groningen

Wat ga je roeien dit jaar? Van plan te gaan selecteren ?
Waarom Aegir, nou ik ben uitgenodigd voor een jeugdroeiweekend bij aegir, en daar heb ik in februari aan meegedaan omdat ik al wist dat ik naar groningen ging, én verderging met roeien. Een paar roeivriendinnen gingen ook naar Aegir, dus nu zijn we allemaal samen bij Aegir
Amycus is overigens aan de wierdense kant van de wierdense brug, maar op de een of andere manier is het nog net in Almelo.
Ik ben van plan om mee te doen aan de selecties voor de eerstejaarsch dames acht, zodat ik nog een beetje in vorm blijf en niet tussen luie regioroeiers terechtkom. Ik zit bij roei om de sport, niet om de borrels.

Wat roei jij?
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:30:51 #152
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_42136658
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef Pluizel het volgende:

[..]

Waarom Aegir, nou ik ben uitgenodigd voor een jeugdroeiweekend bij aegir, en daar heb ik in februari aan meegedaan omdat ik al wist dat ik naar groningen ging, én verderging met roeien. Een paar roeivriendinnen gingen ook naar Aegir, dus nu zijn we allemaal samen bij Aegir
Amycus is overigens aan de wierdense kant van de wierdense brug, maar op de een of andere manier is het nog net in Almelo.
Ik ben van plan om mee te doen aan de selecties voor de eerstejaarsch dames acht, zodat ik nog een beetje in vorm blijf en niet tussen luie regioroeiers terechtkom. Ik zit bij roei om de sport, niet om de borrels.

Wat roei jij?
Ben nu bezig met voorbereiden op selecties bij Gyas. Heb vorig jaar regio geroeid, was heel erg leuk, maar echt goed roeien leer je er niet van... dit jaar dus voor de eerstejaars lichte 8+

Waarom kom je vandaan trouwens ? Welke middelbare school enzo ?

Overmorgen trouwens de eerste serieuze conditie test: een submax test, dus 2x 20 minuten op de ergometer waarbij je een bepaalde hartslag moet aanhouden... ben benieuwd hoe ik dat ga trekken!
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_42144825
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:30 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

Ben nu bezig met voorbereiden op selecties bij Gyas. Heb vorig jaar regio geroeid, was heel erg leuk, maar echt goed roeien leer je er niet van... dit jaar dus voor de eerstejaars lichte 8+

Overmorgen trouwens de eerste serieuze conditie test: een submax test, dus 2x 20 minuten op de ergometer waarbij je een bepaalde hartslag moet aanhouden... ben benieuwd hoe ik dat ga trekken!
Testen... in september

Hoeveel mensen hebben jullie dan in die selectie dat er al tot tests overgegaan wordt?
pi_42145204
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:55 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Testen... in september

Hoeveel mensen hebben jullie dan in die selectie dat er al tot tests overgegaan wordt?
Vast een heleboel. Anders hadden ze niet getest.

Ik ben trouwens a.s. zaterdag waarschijnlijk op Gyas. Huldiging WK-roeiers ofzo (en hun ploeggenoten). Ik zat bij Joris Pijs in de boot.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:57:46 #155
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_42157583
Het gaat om een groep van rond de 50 ouderejaars leden. Dit word overigens elk jaar gedaan, onafhankelijk van hoeveel mensen er mee doen. Weet ook niet precies wat het nut van deze testen is hoor, maar ik vind het allemaal wel leuk om te doen

Zaterdag is er inderdaad een huldiging van de WK-roeiers, maar ik weet nog niet of ik er naartoe ga, ik ken eigenlijk geen enkele van die mensen echt persoonlijk, maar als ik me verveel zou het zomaar kunnen dat ik ook aanwezig ben
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  woensdag 27 september 2006 @ 21:11:35 #156
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_42180187
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:30 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

Ik kom uit Vriezenveen, ging in Almelo naar het OSG Erasmus. (in tegenstelling tot zo'n beetje 95% van de rest van vriezenveen, die naar het Noordik gingen) Welke middelbare school zat jij op dan?
pi_42215652
vadag geroeid, ging wel ok
als ik neit op tijd klaar ben voor het seizoen ga ik maar clubskiffen of later in het seizoen starten in rrn skiff (als de weco dat goed vindt)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2006 22:14:01 ]
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:12:20 #158
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_42227611
Heej wanenoonlie. Hoe vaak train jij wel niet als ik je gister al twee keer op het water zag op het mooiste roeiwater van leiden???
pi_42228977
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:12 schreef Pikhoofd het volgende:
Heej wanenoonlie. Hoe vaak train jij wel niet als ik je gister al twee keer op het water zag op het mooiste roeiwater van leiden???
Mooiste roeiwater

Je bedoelt waar al die graspollen en voetbalvelden liggen te drijven?

Ik train zo'n 2 keer per dag (soms iets minder hoor )
  FOK!fossiel vrijdag 29 september 2006 @ 16:16:28 #160
1455 Keroppi
kool kikker
pi_42235181
Godsamme, wat wij nou gisteren hebben meegemaakt

Op ons kanaal liggen een hoop woonboten, normaal geen problemen mee. Maar gisterenavond kwamen we langs een woonboot waar 2 mannen nog buiten zaten. "Hee dames" klonk het nog.

Vijf meter later hoor ik schreeuw van een van de roeisters, een plons en nog een gilletje. Ik denk: "hmm we hebben toch net niet essentiele onderdelen verloren?".

Maar wat bleek, we waren bekogeld met appels door die mannen uit de woonboot. En ze hadden nog goed raak gegooid ook

(Verder nog wat C4+jes die dwars op het kanaal lagen, maar dat is altijd rond deze tijd van het jaar )
Chick on a mission
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:23:41 #161
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_42303757
Eikels heb je helaas overal.....zoals een kilometer lang irritante vissers langs de Amstel
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:27:44 #162
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_42304770
Ik ben ook een beginnend roeier, dus c4tjes die midden op het kanaal liggen zullen wij ook wel bijhoren.
Bij Nereus trouwens.
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  FOK!fossiel maandag 2 oktober 2006 @ 12:31:42 #163
1455 Keroppi
kool kikker
pi_42307788
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:23 schreef horney_dorney het volgende:
Eikels heb je helaas overal.....zoals een kilometer lang irritante vissers langs de Amstel
Het schijnt ook wel te gebeuren dat een boot door een visser 'aan de haak wordt geslagen'. Ik weet in ieder geval dat een wedstrijdacht een keer dat heeft meegemaakt
Chick on a mission
pi_42308877
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:31 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Het schijnt ook wel te gebeuren dat een boot door een visser 'aan de haak wordt geslagen'. Ik weet in ieder geval dat een wedstrijdacht een keer dat heeft meegemaakt
Bijna iedereen heeft dat bij ons wel eens meegemaakt, ik ook. Haakje bleef aan m'n vin hangen geloof ik, maar er was op dat moment niks wat ik er aan kon doen. Dus dat was -1 haakje en vislijn voor die visser

Sukkels die met 8 meter hengels vlak na de bocht gaan zitten
pi_42312909
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef cryforhelp het volgende:

[..]

Bijna iedereen heeft dat bij ons wel eens meegemaakt, ik ook. Haakje bleef aan m'n vin hangen geloof ik, maar er was op dat moment niks wat ik er aan kon doen. Dus dat was -1 haakje en vislijn voor die visser

Sukkels die met 8 meter hengels vlak na de bocht gaan zitten
Minder erg dan sukkels die met hun 8 meter lange hengel langs de Bosbaan gaan zitten.

Vissers
pi_42321431
Hoe was de gebouw-opening eigenlijk? heb je nog voor mogen roeien?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_42330524
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:34 schreef theSummoner het volgende:
Hoe was de gebouw-opening eigenlijk? heb je nog voor mogen roeien?
Nee, ik hoefde niet. De nieuwe twee-zonder / dubbeltwee werd door Marije en Jaap voorgeroeid.
pi_42532964
Zijn er al mensen uit selecties geknikkerd ofzo?
donderdag moet ik een gesprek gaan doen met de coach van TJZ/OJZ om te kijken of ik mee kan doen met die groep.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:29:01 #169
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_42535134
Bij ons is de lans net begonnen, dus nu begint het echte seizoen. Gister m'n eerste hardlooptraining sinds mei gelopen. Ging nog best goed eigenlijk, schijnbaar is mijn conditie toch beter dan ik dacht.
pi_42536762
bij Nereus staat op de site dat er nu bij de ouderejaars compo roeiers die meedoen met de selectie al wel wat voorgeselecteerd wordt voor de eerstejaars ploegen.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2006 12:13:58 ]
  FOK!fossiel dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:50:05 #171
1455 Keroppi
kool kikker
pi_42545429
Pff, soms is het niet leuk om een compo-roeier te zijn.

In de afgelopen twee jaar hebben we eigenlijk nooit een training geskipped. Ja als het vaarverbod was, maar zelfs dan gingen we alternatief aan de slag.

Nu zijn er al 2 trainingen niet door kunnen gaan omdat een ploeggenootje zware keelontsteking heeft en het zoeken van een stuurtje onmogelijk lijkt. De bereidheid van andere ploegen om te sturen was schrikbarend laag... (Ook als je aanbied een keer terug te coachen of te sturen...)

Coaches zoeken is ook een crime, maar er gloort een beetje licht aan onze coach-zoek-horizon

Pff en voor donderdag begint het hele bel-circus voor een stuur opnieuw...

Maar goed, ondertussen vervangen we natuurlijk wel braaf onze trainingen met alternatieve trainingen. Spinnen, de out-door training en vanavond gaan we steppen...

nogmaals *zucht*
Chick on a mission
pi_42581598
bovenstaande herken ik! Maar dat is meer dat ik nu merk dat je het als eerstejaars toch wel makkelijk had! Zodra de ploegjes 'bekend' zijn, wordt er ook voor gezorgd dat ze coaches krijgen. Als 2de jaars moet ik ineens dingen zelf gaan regelen. Heeft er ook wel mee te maken dat ik niet boordroei en gewoon één van mijn coaches op bel als ik zin heb te gaan skiffen, maar nu ook met het voorbereiden van de Goudse Mijl, we hebben geen vaste coach ofzo.

Naja, we gaan er gewoon tegenaan in die trainingen en dan 1609m knallen! (het is wel zo dat als we op tijden gaan dat er geen andere leden zijn, we in skiffjes stappen, want die 2x waar we zonder meefietsende coach in mogen roeien, die is niet met z'n 2en in het water te krijgen).

Overigens heb ik absoluut geen problemen met het weer!!! heerlijk roeiweer zo. Verder vind ik het wel raar voor de tijd van het jaar, wat dat betreft mag het mij wel wat 'normaler' weer worden, maar voor zo te roeien, heerlijk !!
pi_42605260
van mij mag de temperatuur wel een graadje of 5 omlaag, dat is het ideale roeiweer voor mij. zo'n 10 à 13 graden en dan zon
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:26:37 #174
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_42611689
En toen moesten we op zoek naar een stuurtje die om 7 uur 's ochtends ons wil sturen....
Waarom kan er niemand op christelijke tijden? Nouja, dan ga ik daarna m'n bedje wel weer in
  FOK!fossiel donderdag 12 oktober 2006 @ 17:39:11 #175
1455 Keroppi
kool kikker
pi_42615574
Om 7 uur? Pfoe ik vind het best leuk om af en toe te sturen, maar dat is wel een heel onchristelijke tijd
Chick on a mission
pi_42636239
om 7 uur mogen wij niet eens roeien, dan is de zon niet aanwezig.
  FOK!fossiel vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:15:02 #177
1455 Keroppi
kool kikker
pi_42641331
Ha dat is wel het voordeel van ons kanaal. Daar staan allemaal lantarenpalen omheen dus wij mogen tot 22.00 varen, ongeacht of het nou donker of licht is
Chick on a mission
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:43:00 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42642131
wat is nou trouwens de charme van roeien, je zit tenslotte verkeerd om in je boot. ook kan je alleen rechtuit varen.
daarom vind ik een kano veel beter, je hebt 5 a 6 diciplines, en je kan gewoon rechtuitkijken, je bent niet breed (kan door meer sloten) en je kan beter manouvreren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_42669659
Je kan met een skiff best een bocht kan nemen, alleen niet op snelheid, maar dat geld ook voor gladwaterkano's, waar je onze boten redelijk mee kan vergelijken. Over veelzijdigheid in de sport: Er is ook zeeroeien, en mocht je dat willen kan je ook met een roeiboot over wild water, alleen is gladwaterroeien immens populair in vergelijking met de andere voremen. Roeien gaat sneller, is internsiever (gebruikt meer spieren) en is ook socialer voor zover ik kan beoordelen.

In other news: ik mag me weer wedstrijdroeier noemen
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:21:45 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42670262
mijn tas is weg uit het clubhuis.

ik durf te betwijfelen of roeien sneller gaat, er is een kano die 20 km/h gaat
en socialer? daar zou ik niet over durfen oordelen. ik ben nog nooit bij een roeiclub geweest.
wel weet ik dat kanoen moeilijker is 14.gif
en over de intensiteit, als je goed kanoed gebruik je je armen, buik en beenspieren.
pi_42671882
@ocf81, super dat je weer wedstrijdroeier bent!

7 uur sturen....nee, 8 uur 's ochtends roeien, absoluut!!!! Nu maar hopen dat ik volgende week op een normale tijd moet starten!! Voorlopig sowieso maar 2 inschrijvingen in de categorie waar ik in meeroei, allebei van Asopos.....als dat zo doorgaat, gaat dat blik sowieso mee naar Leiden....maar het is ff afwachten nog!!
pi_42673454
bij het afscheid van de vorige rector van de UT werd een vier tegen een kano met 4 van de beste kano'ers en een zeilboot gezet. Kano bleef toch een einje achter de roeiboot steken. Wat voor tijd zet de gemiddelde kano neer op de 1000? Een 4- in onder de 3 minuten.

Zonder ooit in een roeiboot te hebben gezeten kan je dat onmogelijk zeggen terwijl je mij in de ogen zou kunnen kijken. Vraag de gemiddelde roeier wat ei van een skiff vindt, en hij/zij zal je waarschijnlijk zeggen dat het wel erg onstabiel vaart de eerste keer. Wanner gebruik je je benen met kano? alleen voor balans lijkt me, en dat is niet noemenswaardig i.verg.m. roeien.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2006 16:52:41 ]
pi_42684339
Cheun Wei Cheung is overleden
Rest in Peace beste stuur van Nederland. Sterkte aan de nabestaanden.

(http://www.nereus.nl)
is een arbeider.
pi_42696199
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef theSummoner het volgende:
Cheun Wei Cheung is overleden
Rest in Peace beste stuur van Nederland. Sterkte aan de nabestaanden.

(http://www.nereus.nl)
Ik hoorde het net bij Studio Sport. 34 jaar.... binnen twee maanden foetsie door een agressieve vorm van kanker... Wat is het leven toch kut af en toe
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 16 oktober 2006 @ 09:52:50 #185
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_42715815
Om zo maar even te zeggen dat roeien makkelijker is dan kanoen is wel erg simpel. Of het andersom zo is weet ik niet, heb nooit gekanood namelijk. En roeiers hebben een hoger zuurstofopnemend vermogen, dus qua intensiteit denk ik dat van roeiers meer wordt gevraagd. Tot slot: een beetje 8 op topniveau vaart 5.30 over 2k bij snel weer. Da's bijna 23 km per uur.

Maar goed, da's verder natuurlijk ook allemaal geneuzel in de marge als je berichten leest zoals hierboven. Erg triest, 34 jaar nog maar...
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_42716783
Wist al een tijdje dat Cheung ziek was, en dat hij niet zo lang meer te leven had. Toch verrast dat het zo snel gegaan is .... een ontzettende wereldvent. Vorig jaar nog meerdere keren gesproken. Echt ongelofelijk dat hij er nu niet meer is.

Rust in vrede Chun.
pi_42717670
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:47 schreef ocf81 het volgende:
Vraag de gemiddelde roeier wat ei van een skiff vindt, en hij/zij zal je waarschijnlijk zeggen dat het wel erg onstabiel vaart de eerste keer.
Vertel mij wat. Ik ben de allereerste keer in een skiff meteen omgeslagen. Een meter of 15 van het vlot, waar toevallig 30 man stonden te kijken.
En het was nog koud ook (februari).

Maar goed, ik heb het nu bijna verwerkt. Het was in 1988...
Dus heb ik het daarna maar voornamelijk bij boordroeien gehouden
pi_42718473
De verwerking zit hem juist in het opnieuw aangaan van de uitdaging, mits nog mogelijk natuurlijk.

Jammer dat Chun dood is. Nooit gesproken of gezien ofzo, maar toch wel een aangrijpend verhaal om te lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2006 11:52:39 ]
pi_42718837
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:48 schreef ocf81 het volgende:
De verwerking zit hem juist in het opnieuw aangaan van de uitdaging, mits nog mogelijk natuurlijk.
Ik heb daarna ook nog wel vaker gesculld, hoor. Zelfs nog wel wedstrijden gedubbeltweed, en een keer bij een Asopos in het SRB1x veld als een-na-laatste geeindigd.
Maar als hoofdnummer(s) heb ik het altijd bij 1 paal gehouden: L8+, L4+, L4-, L2-.
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:30:45 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42721782
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:47 schreef ocf81 het volgende:
bij het afscheid van de vorige rector van de UT werd een vier tegen een kano met 4 van de beste kano'ers en een zeilboot gezet. Kano bleef toch een einje achter de roeiboot steken. Wat voor tijd zet de gemiddelde kano neer op de 1000? Een 4- in onder de 3 minuten.

Zonder ooit in een roeiboot te hebben gezeten kan je dat onmogelijk zeggen terwijl je mij in de ogen zou kunnen kijken. Vraag de gemiddelde roeier wat ei van een skiff vindt, en hij/zij zal je waarschijnlijk zeggen dat het wel erg onstabiel vaart de eerste keer. Wanner gebruik je je benen met kano? alleen voor balans lijkt me, en dat is niet noemenswaardig i.verg.m. roeien.
ik zet er 5 bier op dat als jij in mijn kano gaat zitten, dat je meteen omslaat.
ik heb gehoord van een goede kanoer dat het voor een kanoer makkenlijker is om in een skiff te zitten, dan voor een roeier om in een K1 te gaan zitten. dit omdat kanoers hun boot met hun lichaam in balans houden. roeiers doen dit meer met de peddels heb ik gehoord.
pi_42721883
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 17:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ik zet er 5 bier op dat als jij in mijn kano gaat zitten, dat je meteen omslaat.
ik heb gehoord van een goede kanoer dat het voor een kanoer makkenlijker is om in een skiff te zitten, dan voor een roeier om in een K1 te gaan zitten. dit omdat kanoers hun boot met hun lichaam in balans houden. roeiers doen dit meer met de peddels heb ik gehoord.
Riemen. Riemen, heten die dingen.

Maar wtf maakt het uit of je een meter per uur harder gaat. Cheung is dood, dit is niet het moment voor futiliteiten .

[ Bericht 14% gewijzigd door theSummoner op 16-10-2006 22:36:48 (ergernis) ]
is een arbeider.
pi_42739419
Gisteren in de krant ook talloze rouwadvertenties. Telkens toch weer wat ontstemmend gevoel teweeg brengend.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:12:46 #193
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_42740166
Gisteren Holland Sport gezien, waar 2 gasten van de Holland8 vertelden over de ALV op Nereus waar nadat hij net officieel lid van verdienste was gemaakt, ze te horen kregen dat hij was overleden. Redelijk heavy verhaal.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:13:41 #194
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_42740197
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 17:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_42740233
Ga er donderdag ook heen.

dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:36:56 #196
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42742544
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:13 schreef Chielus het volgende:

[..]

stomme fout idd, riemen dan
pi_42743756
Stuur bij de eerste hit van www.youtube.com als je zoekt op 'rowing' , met Rienks op slag, is dat Chun Wei Cheung? Zeer vervelend dat deze dingen gebeuren. Mooi om te lezen dat roeiers niet met hem berg op konden op de fiets. De stuur voorop de bonken er achteraan, zie het helemaal voor me.
pi_42758250
Nee de stuur daar is Niels van den Bovenkamp.
pi_42769052
het blijft een mooi filmpje om te zien. (het filmpje staat op een dvd die vaak bij videoavonden word gedraaid, en ik kende hem dus al)
pi_42771559
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nee de stuur daar is Niels van den Bovenkamp.
Is het niet Merijn van Oijen?
is een arbeider.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')