ik bah meequote:
hij lag gewoon keurig netjes in de hal, bij de trap richting de kantine. en aangezien we altijd maar met max 25 man daar zijn, en iedereen kent iedereen is het geen probleem. maar als zo'n stel kampers het moet verneukenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:07 schreef Frederiqueske het volgende:
wie laat er dan ook zijn tas onbeheerd achter in de kleedkamer die buiten het zicht van de kantine is, hebben ze geen kluisjes??? misschien lullig gezegd maar dat is vragen om moeilijkheden en toch je eigen schuld, ondanks dat het wel erg klootzakkerig van die jatters is en ze gewoon van andermans spullen af moeten blijven. Bij onze vereniging (hockey) kan je alleen in de kleedkamers komen via de kantine dus zie je altijd wie binnen komt en wie er weggaat. Mar tis wel lullig voor je ja... achja wijze les iighet zal je nu geen 2de keer meer gebeuren
wow, das ook kutquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:06 schreef wendytje het volgende:
zo is er bij eens iemand de klas in gelopen toen ik met groep 8 de musical oefenen was. Alles meegenomen, telefoon (zo'n oude koelkast), portemonnaie (van m'n vriend gekregen (eerste cadeautje) pasfoto's, rijbewijs en paspoort (wel weer F90,-). En dat voor F200,-......
ja helaas bestaan zulke mensen ook.... te lui om op een legale manier hun geld te verdienen..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hij lag gewoon keurig netjes in de hal, bij de trap richting de kantine. en aangezien we altijd maar met max 25 man daar zijn, en iedereen kent iedereen is het geen probleem. maar als zo'n stel kampers het moet verneuken![]()
mensen (die eruit zien alsof) die van een kamp komen.....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:15 schreef Frederiqueske het volgende:
misschien stomme vraag, maar wat bedoel je met...kampers??
Joden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
mensen (die eruit zien alsof) die van een kamp komen.....
ah ok, asielzoekertjes dus, ja niks dan problemen mee ja...... maja ze zijn er nu eenmaal....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:19 schreef wendytje het volgende:
[..]
mensen (die eruit zien alsof) die van een kamp komen.....
denk je nou echt dat ze alles op de verzekering kunnen verhalen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
jat het dan bij een supermarkt ofzo, die zijn daarvoor wel verzekerd, en anders boeit het toch niet. die hebben genoeg producten.
ja, ik werk in een supermarkt.
ik zeg er toch onder, anders boeit het niet want ze hebben toch zat producten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ze alles op de verzekering kunnen verhalen.
ja maar dan nog is het verlies en als dat veel gebeurt kunnen ze der door faliet rakenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zeg er toch onder, anders boeit het niet want ze hebben toch zat producten.
voorbeeldje, ik moet nu zo'n 10% van mijn geld hieraan gaan besteden. als je iets jat van een supermarkt (doos goldstrike b.v.) kost dat ook zo rond de 130 euro. maaarrrr dan is het 0,01% van wat het bedrijf bezit.
ben je echt zo dom of doe je alsof? ze kunnen beter iets bij een bedrijf jatten dan bij een sportvereniging! wat heb je ingodsnaam aan smerige kanokleding? het stinkt naar bagger/buitenwater en is nat. jat dan iets waar je wat aan heb! zoals een fles drank,quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja maar dan nog is het verlies en als dat veel gebeurt kunnen ze der door faliet raken
ik snap je punt maar als nog zeg ik die bedrijven kunnen ook niet eeuwig door draaien als er steeds wordt gejatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ben je echt zo dom of doe je alsof? ze kunnen beter iets bij een bedrijf jatten dan bij een sportvereniging! wat heb je ingodsnaam aan smerige kanokleding? het stinkt naar bagger/buitenwater en is nat. jat dan iets waar je wat aan heb! zoals een fles drank,
ben je blond?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ah ok, asielzoekertjes dus, ja niks dan problemen mee ja...... maja ze zijn er nu eenmaal....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |