Ik hoorde het net bij Studio Sport. 34 jaar.... binnen twee maanden foetsie door een agressieve vorm van kanker...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:42 schreef theSummoner het volgende:
Cheun Wei Cheung is overleden![]()
Rest in Peace beste stuur van Nederland. Sterkte aan de nabestaanden.
(http://www.nereus.nl)
Vertel mij wat. Ik ben de allereerste keer in een skiff meteen omgeslagen. Een meter of 15 van het vlot, waar toevallig 30 man stonden te kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:47 schreef ocf81 het volgende:
Vraag de gemiddelde roeier wat ei van een skiff vindt, en hij/zij zal je waarschijnlijk zeggen dat het wel erg onstabiel vaart de eerste keer.
Ik heb daarna ook nog wel vaker gesculld, hoor. Zelfs nog wel wedstrijden gedubbeltweed, en een keer bij een Asopos in het SRB1x veld als een-na-laatste geeindigd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:48 schreef ocf81 het volgende:
De verwerking zit hem juist in het opnieuw aangaan van de uitdaging, mits nog mogelijk natuurlijk.
ik zet er 5 bier op dat als jij in mijn kano gaat zitten, dat je meteen omslaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:47 schreef ocf81 het volgende:
bij het afscheid van de vorige rector van de UT werd een vier tegen een kano met 4 van de beste kano'ers en een zeilboot gezet. Kano bleef toch een einje achter de roeiboot steken. Wat voor tijd zet de gemiddelde kano neer op de 1000? Een 4- in onder de 3 minuten.
Zonder ooit in een roeiboot te hebben gezeten kan je dat onmogelijk zeggen terwijl je mij in de ogen zou kunnen kijken. Vraag de gemiddelde roeier wat ei van een skiff vindt, en hij/zij zal je waarschijnlijk zeggen dat het wel erg onstabiel vaart de eerste keer. Wanner gebruik je je benen met kano? alleen voor balans lijkt me, en dat is niet noemenswaardig i.verg.m. roeien.
Riemen. Riemen, heten die dingen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zet er 5 bier op dat als jij in mijn kano gaat zitten, dat je meteen omslaat.
ik heb gehoord van een goede kanoer dat het voor een kanoer makkenlijker is om in een skiff te zitten, dan voor een roeier om in een K1 te gaan zitten. dit omdat kanoers hun boot met hun lichaam in balans houden. roeiers doen dit meer met de peddels heb ik gehoord.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zet er 5 bier op dat als jij in mijn kano gaat zitten, dat je meteen omslaat.
ik heb gehoord van een goede kanoer dat het voor een kanoer makkenlijker is om in een skiff te zitten, dan voor een roeier om in een K1 te gaan zitten. dit omdat kanoers hun boot met hun lichaam in balans houden. roeiers doen dit meer met de peddels heb ik gehoord.
stomme fout idd, riemen danquote:
Is het niet Merijn van Oijen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nee de stuur daar is Niels van den Bovenkamp.
Helemaal gelijk. Mijn fout.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:49 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Is het niet Merijn van Oijen?
Jep, en toen werd ie door Cheung gepasseerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:20 schreef WanEnOonlie het volgende:
Niels was namelijk later pas in de running, voor de Spelen van '04.
Brrrr. Het enige leuke van de hel is de warme douche achteraf.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:48 schreef ocf81 het volgende:
* ocf81 gaat welicht tocxh ooit in zijn leven de hel starten.
(en wel dit jaar, afhankelijk van de fysieke gesteldheid)
Niks van waar. De vier kilometer uitroeien is veeeel leuker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:57 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Brrrr. Het enige leuke van de hel is de warme douche achteraf.![]()
wat een takkenafstand, dan ben je al moe tegen de tijd dat je moet startenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:44 schreef ocf81 het volgende:
een race aan het einde van november die bekend staat om zijn koude omstandigheden en het lange oproeitraject van ca 10 à 11 km.
http://www.helvanhetnoorden.nl/
Ik was er niet bij met de knorrestijn. Ik had 's ochtends getrained en ik had nog genoeg andere dingen te doen, dus ben maar niet gaan kijken.
Jep, snie voor kano-ersquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een takkenafstand, dan ben je al moe tegen de tijd dat je moet starten![]()
Ja, wij gaan samen varen dit jaar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef nanana het volgende:
wanenoonlie, hoorde vandaag dat dion en jij niet gestart waren.....maarre, is het de planning dat jullie het een en ander samen gaan starten dit jaar?
goudse mijl was erg leuk! zelf niet zo bijzonder goed gepresteerd! 4de van de 4 in mix2 veld. Andere AV-ploeg was 2de. wel 3 blikken mee naar leiden, namelijk het dames4*+, het H8+ en D8+!!
Al met al een zeer leuk dagje en zeker een wedstrijd die ik best nog wel eens zou willen starten!
ik ben/was zowiezo van de kort afstanden, 200/500/1000. de rest voer ik wel mee, maar dan eindigde echt laag.quote:
Nog altijd De Laak prognoserace. Daar wordt de toon voor het seizoen gezet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:09 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
de belangrijkste wedstrijden van het jaar
hehequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef ocf81 het volgende:
niet happen dammit
Je hebt nooit eerder met ervaren roeiers geroeid, anders mag je niet in het onervaren veld starten, harryquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:24 schreef Pluizel het volgende:
I'm in voor de asopos!
ik geloof dat we in t onervaren/beginnelingen/hoe t ook maar genoemd wordt D4+ veld meedoen. Ik geloof dat t maar een paarhonderd meter is, dus dat wordt vast gewoon dom raggen en hopen dat iedereen gelijk zit... *verlangt weer naar boten met ervaren roeiers...*
ik ben een ex-jeugdroeier, dus dat kan wel...quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:54 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Je hebt nooit eerder met ervaren roeiers geroeid, anders mag je niet in het onervaren veld starten, harry
Tenminste, je kan het nooit op een constructieve schaal gedaan hebben.
Fijn zeg, van die slimmerds die uiteindelijk minder slim zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:54 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Je hebt nooit eerder met ervaren roeiers geroeid, anders mag je niet in het onervaren veld starten, harry
Tenminste, je kan het nooit op een constructieve schaal gedaan hebben.
pff, hoe laat moet je dan wel niet vertrekken in Groningen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Apoc2003 het volgende:
Aiiii 8 uur 16 moet ik voor het eerst starten....
22:17 vrijdagavondquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:50 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
pff, hoe laat moet je dan wel niet vertrekken in Groningen?
viering?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:14 schreef duncannn het volgende:
amsterdamse grachtentocht was leuk![]()
en over 2 weken novemberviering![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |