Nog altijd De Laak prognoserace. Daar wordt de toon voor het seizoen gezet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:09 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
de belangrijkste wedstrijden van het jaar
hehequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef ocf81 het volgende:
niet happen dammit
Je hebt nooit eerder met ervaren roeiers geroeid, anders mag je niet in het onervaren veld starten, harryquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:24 schreef Pluizel het volgende:
I'm in voor de asopos!
ik geloof dat we in t onervaren/beginnelingen/hoe t ook maar genoemd wordt D4+ veld meedoen. Ik geloof dat t maar een paarhonderd meter is, dus dat wordt vast gewoon dom raggen en hopen dat iedereen gelijk zit... *verlangt weer naar boten met ervaren roeiers...*
ik ben een ex-jeugdroeier, dus dat kan wel...quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:54 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Je hebt nooit eerder met ervaren roeiers geroeid, anders mag je niet in het onervaren veld starten, harry
Tenminste, je kan het nooit op een constructieve schaal gedaan hebben.
Fijn zeg, van die slimmerds die uiteindelijk minder slim zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:54 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Je hebt nooit eerder met ervaren roeiers geroeid, anders mag je niet in het onervaren veld starten, harry
Tenminste, je kan het nooit op een constructieve schaal gedaan hebben.
pff, hoe laat moet je dan wel niet vertrekken in Groningen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Apoc2003 het volgende:
Aiiii 8 uur 16 moet ik voor het eerst starten....
22:17 vrijdagavondquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:50 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
pff, hoe laat moet je dan wel niet vertrekken in Groningen?
viering?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:14 schreef duncannn het volgende:
amsterdamse grachtentocht was leuk![]()
en over 2 weken novemberviering![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:41 schreef ocf81 het volgende:
op zich leuk om te zien dat er zo veel roeitopic posters zo goed bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |