quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:49 schreef poohy het volgende:
Oh en we zijn van plan om in Haarlem te gaan wonen.
Dat weet ze wel, ze zat hier eergisteren nog op de bankquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:35 schreef poohy het volgende:
Niet dat ik weet lady-wrb. Maar Rewimo woont (ook) in Haarlem![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weet ze wel, ze zat hier eergisteren nog op de bank
Zweden niet zo heel ver weet ik. maar toch iedereen roept dat Zweden of andere Scandinavische landen perfect zijn maar dat is niet zo, ieder land heeft zo zijn voor en nadelen. En overal waar veel mensen wonen gaat het achteruit met de leefomgevingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:55 schreef poohy het volgende:
Waar ben je geweest?
Wat mij eigenlijk opvalt, is dat Nieuw-Zeeland dezelfde problemen heeft als Nederland of andere landen in de wereld. Hier worden (helaas) ook baby's vermoord, gooien jongeren stenen van de brug en vermoorden hierdoor een motorrijder, worden mensen zomaar uit het niets doodgeschoten enz.![]()
Als je om bijvoorbeeld deze redenen Nederland verlaat, dan schiet er niet veel mee op![]()
klinkt als het leven van een studentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:41 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik heb lang in het buitenland gewoond en ben ook weer teruggekomen...Daar heb ik nog vaak spijt van! Vooral in het begin was het hier heel moeilijk: geen woonruimte, geen werk, geen geld...
Het heeft zeker drie jaar geduurd eer alles hier weer op de rails was!
Sterkte iig!
Ik woonde in Sitges. (De "speeltuin" van Barcelona) Het leven daar werd een beetje te heftig, en ik wilde graag de dertig halen! Echt, ze gingen bij bosjes tegelijk onder de zoden...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:10 schreef kepler het volgende:
[..]
klinkt als het leven van een student
waar heb je gewoond en waarom ben je weer terug gekomen?
Welke problemen heeft Noorwegen of Ijsland?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zweden niet zo heel ver weet ik. maar toch iedereen roept dat Zweden of andere Scandinavische landen perfect zijn maar dat is niet zo, ieder land heeft zo zijn voor en nadelen. En overal waar veel mensen wonen gaat het achteruit met de leefomgeving![]()
Heeeeel hard werken! ( In de horeca natuurlijk.) Sitges is een beetje een maf dorp met maffe inwoners, onder homo's is het erg bekend, en het stikt er van de travestieten, gesjeesde kunstenaars, nou ja, noem maar op. De meeste gingen ten onder aan drank, drugs, nare ziektes, ongelukken of maakte er zelf een eind aan...Het werd me een beetje teveel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe financierde je dat heftige leven? En waardoor gingen ze onder de zoden?
Dat wordt een minimeet danquote:
Hoezo. Leg eens uit waarom jij vind dat Haarlem een kutstad is?quote:
Het is een flinke test voor jullie relatie, dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef poohy het volgende:
We hebben inderdaad veel moeilijke momenten gehad en nu nog steeds. Want nu hebben we last van de stress doordat we weer terug gaan en onderling veel irritaties.
Slechter dan de laatste tijd in NZ kan je het niet hebben lijkt mijquote:Net schoten de tranen toch in mijn ogen vanwege de angst om terug te keren naar Nederland. Er is natuurlijk geen zekerheid dat we het daar wel heel goed gaan hebben![]()
Maar over het algemeen ben ik (en mijn vriend) positief over het feit dat we terug gaan![]()
quote:Wat leuk dat je zoon in Australie naar school gaatWaar zit hij precies?
Inderdaad, koop maar een regenjas.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:57 schreef teigan het volgende:
als het dit weer blijft poohy, heb je geen echte zomerkleding nodig denk ik.....
ik weet niet hoe het in Wellington is, maar hier in Auckland is het al sinds zaterdagochtend aan het regenenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
poohy: vergeet niet je plu en regenpak mee te nemen.
en een hoosemmer.
want op het ogenblik komt het met bakken tegelijk naar beneden
ik wist niet dat het zoveel kon regenenquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:05 schreef poohy het volgende:
Ja, sinds vandaag valt het hier met bakken uit de hemelMaar dat is alleen maar positief, want dan is de overgang niet zo groot
![]()
ik gebruik die tasjes altijd voor mijn afval, scheelt weer vuilniszakkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:17 schreef poohy het volgende:
Zal de supermarkten echt wel gaan missen en vooral de openingstijden. En in Nederland moet ik mijn boodschappen weer zelf inpakkenHoewel al die plastic tasjes niet echt goed voor het milieu zijn
![]()
Is het ook zeker weten hoor! Ook ik ben er geboren en getogen! Ik woon er nu nog steeds en het is hier prima!quote:
yep me2 hehe. Ik woon er ook al 21 jaar en het blijft okquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:05 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Is het ook zeker weten hoor! Ook ik ben er geboren en getogen! Ik woon er nu nog steeds en het is hier prima!
Trouwens veel Haarlemmers in dit topic
Nee hoorquote:
quote:
Je komt nog wel even in het fokkers in het buitenlandtopic buurten he voordat je weggaat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef poohy het volgende:
Haarlem![]()
Nog twee dagen en dan zit het werk er eindelijk op. Ik kan me met geen mogelijkheid meer concentrerenBen blij dat het donderdag over is
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:37 schreef Rewimo het volgende:
Die minimeet klinkt goed, BluezzJe moet Guus ook nog steeds komen bekijken trouwens
Met 12 graden 's nachts begint het daar helaas ook al aardig op te lijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:23 schreef poohy het volgende:
Ja ik zal zo eens gaan kijken naar een plu, goed idee![]()
Regen maakt mij niet zoveel uit hoor, als het maar niet koud is![]()
En vergeet de hagelstenen niet die vandaag om m'n oren vlogenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met 12 graden 's nachts begint het daar helaas ook al aardig op te lijken
Geloof het ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:42 schreef ASroma het volgende:
leuk topic nogmaals, leuk om een vervolgtopic te maken met hoe het in Nederland gaat enzo !![]()
ze zitten nu in hong kong i guess![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geloof het ookBen echt benieuwd hoe 't met ze is!
Alvast een virtueel welkomscommitée:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Geen idee, ze kunnen de eerste maand logeren bij Poohy's ouders... misschien hebben die wel internet. Anders moeten ze maar even een internetcafé zoeken... wij willen weten hoe het nu is!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:01 schreef menesis het volgende:
ze zullen wel geen internet hebben of wel in hun nieuwe huis?
(heb niet alles doorgelezen hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |