Alleen voor de Herman Brood anecdotes verdient die man al een uitnodiging.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:22 schreef Harry_Sack het volgende:
jezus, wat een bagger..
3 september: Henkjan Smits...Why?
Ja, Joris Luyendijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:41 schreef bolivian het volgende:
Joris Luyendijk?
Ik las dat hij erg houdt van programma's als Monty Python, Little Britain en Jiskefet.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:54 schreef MightyV het volgende:
Denk overigens dat Henk-Jan wel veel TV kent en met leuke fragmentjes aan komt zetten.
Op welke feestjes is dat?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:07 schreef Mjam het volgende:
Halina eewige bijrolspeler? Zij is één van de meest gevierde actrices van dit moment!
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Curieuze selectie van gasten weer. Joep van Lieshout heeft al 25 jaar geen televisie meer en vindt televisie tijdverspilling. Ad Verbrugge heeft pas sinds 8 jaar geleden een televisie en keek daarvoor ook nooit. Ja, dit zijn de aangewezen mensen die voor ons een televisie-avond mogen samenstellen.
Zie OP.quote:
Smits is wel zo iemand we love to hate.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef SCH het volgende:
Soms vallen de leukste gasten tegen en blijken de grootste eikels een interessante avond te maken dus wie weet is Henk Jan Smits best boeiende tv.
Ik dacht dat dat eeen live programma was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
Hier kan je een vooruitblik bekijken http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/artikelen/29384108/
Die lijkt mij juist wel leuk!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Morgen op voorhand de minst interessante gast... Hebben we die maar vast gehad iig.
De Noordelingen van Alax van Warmedam morgen. En laat ik die nu net nooit hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:10 schreef Sai het volgende:
Is er al bekend welke films de gasten uit hebben gekozen?
Zie link boven jou.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt dat ook in www.uitzendinggemist.nl ?
Ik ben morgenavond niet thuis.
En wil namelijk ook Tatort opnemen.![]()
Ik zou ook Tatort opnemen. Die worden nooit meer herhaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt dat ook in www.uitzendinggemist.nl ?
Ik ben morgenavond niet thuis.
En wil namelijk ook Tatort opnemen.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop wel dat ze de dader vinden bij Tatort. Anders heb je mooi voor jan lul opgenomen.
Interview in Nieuwe Revu is wat interessanter.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:59 schreef shmoopy het volgende:
In de VPRO-gids van deze week een volslagen non-interview met Joris.
Hij wil voor de objectiviteit zo 'kleurloos/anoniem' mogelijk zijn als presentator.
Ben benieuwd.
Mogen het ook stukje komkommer en worteltjes zijn?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:15 schreef tong80 het volgende:
Mandela en Joop Admiraal komen langs SCH.
Wel een lekker gevoel dat Bliksemschicht en andere bevooroordeelden niet kijken, maar ik met shmoopy en SCH kan ga genieten met een buil chips en de telefoon van de haak.
Dat heb ik nou ook! Op de een of andere manier ontstaat er een hele irritante piep in mn hoofd op het moment dat ze begint te praten. Als TK-voorzitter kon ik Jeltje ook al nooit uitstaan, geen idee waarom. Misschien heb ik gewoon een hekel aan accenten. Maxime Verhagen en Geert Wilders wekken ook al zo'n allergische reactie op.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan eigenlijk niet langer dan een minuut naar jeltje kijken en luisteren vooral. zal lastig worden morgen.
Zeker! Evenals Van Agt of Wiegel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:38 schreef SCH het volgende:
Zou Lubbers niet willen? Lijkt me erg interessant.
Dat is dan na de uitzending met Ayaan Hirsi Ali besloten zeker. En in dat geval klopte het als een bus. Heb nooit begrepen dat ze het hebben toegestaan dat iemand zelf een propagandafilmpje voor die avond maakte.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Overigens schijnt het zomergasten-beleid te zijn om nooit actieve politici uit te nodigen, uit angst dat die de zendtijd gaan misbruiken...
Moeite met dat dialect ?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Hoewel ik Jeltje best wel een oké mens vind, heb ik ook altijd wat moeite met dat dialect van haar.
Maar goed, ik laat me vanavond graag verrassen door haar keuzes, hoewel ik bij voorbaat vermoed dat het wel allemaal heel erg politiek correcte keuzes zullen zijn.
Zie daar waarom ik zoeveel moeite met je heb.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
Moeite met dat dialect ?
Laat ik je even wakker maken heel Nederland spreekt met dialect.
Met welk dialect heb je geen moeite ? Ik praat half Brabants half ja wat eigenlijk.
Ik ken de man verder niet en ik heb het interview niet gelezen, maar zoals jij het nu omschrijft klinkt het me als een verademing in de oren na die zelfgeilerige Conny Palmen van vorig jaar!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:59 schreef shmoopy het volgende:
In de VPRO-gids van deze week een volslagen non-interview met Joris.
Hij wil voor de objectiviteit zo 'kleurloos/anoniem' mogelijk zijn als presentator.
Ben benieuwd.
Heen en weer zappen tijdens Zomergasten?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Luyendijk heeft gezegd dat hij niet op zoek wil gaan naar de rode draad in het leven van mensen. Simpelweg omdat mensen helemaal geen rode draad hebben vaak, dus waarom dan geforceerd telkens op hetzelfde onderwerp terugkomen... Bovendien zappen mensen op zo'n avond vaak een beetje heen en weer dus de helft van de mensen heeft niet eens door hoeveel moeitje jij doet om een rode draad te vinden.
En gelijk heeft ie!
Dat doet Luyendijk ook niet en Hepha stelt wel wat kort door de bocht wat Luijendijk heeft gezegd. HIj zegt meer dat hij niet te veel gaat psychologiseren: hij wil weten wat Joep van LIeshout voelt op het moment dat varkens de keel worden doorgesneden en en hij wil het niet de hele tijd gaan hebben over zijn jeugd, of dat zijn opa slager was etc.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef shmoopy het volgende:
Je programma/manier van interviewen aanpassen omdat mensen wel eens weg kunnen zappen...![]()
Ik denk dat het gros juist wel de hele tijd kijkt hoor. In het verleden was dat ook mooi, met die rode draden, wat niet betekent dat je niet even kan plassen. En volgens mij heeft Luijendijk het niet zo gezegd, dat er geen rode draad zou zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Puur realisme! Het merendeel van de mensen blijft echt niet 3,5 uur lang zomergasten kijken. Onzin om dan geforceerd met rode draden in de weer te gaan. Sowieso is het hele idee van 'de rode draad in je leven' vervelend, er waren in het verleden wel een paar presentatoren die daar een handje van hadden.
Jawel hoor. Waarschijnlijk hebben we het over verschillende interviews, die man werkt aan de lopende band interviews af deze weken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros juist wel de hele tijd kijkt hoor. In het verleden was dat ook mooi, met die rode draden, wat niet betekent dat je niet even kan plassen. En volgens mij heeft Luijendijk het niet zo gezegd, dat er geen rode draad zou zijn.
Hij wil niet vanuit de jeugd starten en zo, maar dat wil niet zeggen dat er geen rode draad of niet een soort thema in zit?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jawel hoor. Waarschijnlijk hebben we het over verschillende interviews, die man werkt aan de lopende band interviews af deze weken.
Ik vond de rode draden altijd maar vervelend in eerdere Zomergasten. De interviewer heeft dan een bepaald beeld in zijn hoofd van wat de rode draad in iemands leven is, en probeert dan bij elk fragment op die rode draad terug te komen.
Nee hoor. Ik wil ook sport zien. En overdag is er niks op tv, kan ik lekker op m'n gemak kijkenquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 21.15 schreef tong80 het volgende:
Damn, dit is leuk, ik blijf nog even kijken tot 22.00
Katja Schuurman was anders wel jouw doelgroep.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:58 schreef PLAE@ het volgende:
Helaas wordt ik nooit echt geil van de line-up. En ben ik te jong/simpel om bepaalde gasten/gesprekken interessant te vinden. En mijn favoriete aflevering tot nu toe was met Barend & van Dorp. Maar ondanks al die beperkingen ga ik toch maar weer kijken![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:58 schreef PLAE@ het volgende:
Maar ondanks al mijn beperkingen ga ik toch maar weer kijken![]()
sOok na Schimanski nooit meer iets geworden...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou ook Tatort opnemen. Die worden nooit meer herhaald.
De Noordelingen van Alx van Warmedam. Idioot dat ik die nog noloit heb gezien. Dus een mooie keuze.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:30 schreef 456 het volgende:
[..]
sOok na Schimanski nooit meer iets geworden...
Is er al iets bekend wat voor (soort) fimpjes we kunnen verwachten vanavond?
Idd Luyendaak kon niet voor niemandal naar The New York Times. Een hele slimme man, in de NRC van vandaag staat wel dat, omdat hij veel (lees veel meer) van het Midden-Oosten weet dan Leon de Winter. geen voor de kijker oninteressante discussies wil. Ik ga vanavond zeker kijken, ben benieuwd hoe Joris het doet.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:11 schreef MightyV het volgende:
Luyendijk zelf is vele malen interessanter dan de gasten. Maar ga wel kijken. En idd, met Leon kan het nog vuurwerk worden.
Mooi om te zienquote:Op zondag 30 juli 2006 20:38 schreef Toad het volgende:
Hij is een beetje zenuwachtig
met de echte susan! 20 jaar jongerquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:43 schreef Harry_Sack het volgende:
Jeltje lijkt wel een mooie vrouw zo, met die make-up en dat haar zo
en me zuster is een rare, slappe tieten, dikke knieen, rooie harenquote:
Het is gewoon een leuk mens maar om haar nou als 'knap' of zelfs 'lekker' neer te zetten is me een brug te ver.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:44 schreef Toad het volgende:
Heu? Zien jullie iets aan Jeltje wat ik niet zie?
ja lekker Tong genietquote:
erg interessant is het gesprek nog niet dus laat maar koemn die beeldenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:07 schreef Innuendo het volgende:
Ik denk dat we over een half uurtje klaar zijn met de fragmenten.
Hij heeft in ieder geval na vanavond al een deal met Prodent op zak... die glimlachquote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef Innuendo het volgende:
Ik geloof dat Jeltje het gesprek nog enigszins redt, ik vind Joris nogal zenuwachtig overkomen .. steeds probeert ie wat walst Jeltje er weer overheen.
Wat?quote:
Jeetje jaquote:Op zondag 30 juli 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Karin Adelmund... ook veel te jong overleden...
Geweldigquote:Op zondag 30 juli 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
"ik heb wel gevoel voor humor, daar niet van"
Jeltje![]()
Kok is de vader van de PvdA... maar ik vind juist dat ze hier Kok (terecht) aanpakt met zijn houding tegen Karin Adelmundquote:Op zondag 30 juli 2006 21:30 schreef Harry_Sack het volgende:
ongelooflijk, ze kruipt nog steeds in de reet van Kok
Hallo ze zet net Kok op z'n plaats.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:30 schreef Harry_Sack het volgende:
ongelooflijk, ze kruipt nog steeds in de reet van Kok
hoho, zo zou ik hem niet willen noemen, die uitspraak is volledig voor jouw rekening. Hij registreert duidelijk een autoritaire patriarchquote:
de halfbroer van Winston Post en Max Westerman....quote:
Naar huis gaanquote:
Ik mag hopen dat dat een grapje wasquote:
eh, dat werkt toch altijd?quote:
"werkt dat altijd? ik denk het wel"quote:
Die heeft niks te vertellen bij Marijnissen... daar is ook eens een heel mooi fragment van uitgezonden.... Marijnissen fikte haar af tot op de schoenenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:49 schreef snellejelle het volgende:
hoezo bij links geen sterke vrouwen?
Agnes Kant![]()
Lees het topic terug. En je leest de vooroordelen over linkse vrouwenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een hele goeie vraag en constatering ... waarom bij de conservatieven wereldwijd vrouwen makkelijker doorkomen dan bij links
Joris maakt op mij vooral een erg nerveuse indruk en kan misschien niet zo goed met sterke vrouwen omgaan?quote:
hij is de islamitisch wereld gewend, is het niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Joris maakt op mij vooral een erg nerveuse indruk en kan misschien niet zo goed met sterke vrouwen omgaan?
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is de islamitisch wereld gewend, is het niet?
Mooi toch zoveel energie ?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zou je niet zeggen, dat ze al 63 is
Ja, wil niet alles terug gaan lezenquote:
Geen idee, heb je plannen ?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, wil niet alles terug gaan lezenmaar weet jij gezien jouw leeftijd wie haar man was? Op Parlement.nl staat dat ze nu ongehuwd is.
Had ze een man dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, wil niet alles terug gaan lezenmaar weet jij gezien jouw leeftijd wie haar man was? Op Parlement.nl staat dat ze nu ongehuwd is.
Ah, dat is ook zo ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Had ze het toch over toen het ging over het kruisrakettendebat. Hij werkte voor een krant.
Bob Groen, al dik 20 jaar geleden overleden volgens mijquote:Op zondag 30 juli 2006 22:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Had ze het toch over toen het ging over het kruisrakettendebat. Hij werkte voor een krant.
Je hoeft niet te kijken hè?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:03 schreef Harry_Sack het volgende:
de spanning is om te snijden
man, ik zit gekluisterd aan de buisquote:
Ze komt uit Frieslandquote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef Harry_Sack het volgende:
een film met homo-erotische momenten, nou ik ben natuurlijk zéééér benieuwd![]()
Wat een ongelooflijk slecht achterlopend karma heeft Jeltje, ik wijt het bij dezelfde natuur aan haar Groningse achtergrond. Jezus Christus, zij hoort in een levend museum ofzo
Jeltje is vermoeiend, zéér vermoeiend..quote:
Dan kijk je toch lekker niet verder en ga je je bedje opzoeken?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Jeltje is vermoeiend, zéér vermoeiend..
Er zit een knop op je tv hoor...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jeltje is vermoeiend, zéér vermoeiend..
Dat ga ik ook zeker doen als het is afgelopen, het lijkt wel een langzaam slaapliedje, de climax verwacht ik elk momentquote:Op zondag 30 juli 2006 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker niet verder en ga je je bedje opzoeken?
Ja grappig is dat, ik dacht eigenlijk tot vanavond ook altijd dat ze uit Groningen kwamquote:
Jammer dat je nooit genaaid hebt. Dan zou je minder verbitterd overkomen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef Harry_Sack het volgende:
kijk, zoals nu, breien en haken met je linkerhand
Ik denk dat je gelijk hebt, gelukkig gaat het nu over de herdenking van haar helaas overleden oudersquote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit genaaid hebt. Dan zou je minder verbitterd overkomen.
Vorige maand overledenquote:
Die manier van presenteren houdt wel in dat het programma extreem bepaald wordt door het enthousiasme van de gast. Hij mag af en toe wel iets meer de confrontatie opzoeken wat mij betreft, zoals met die kleine discussie over het aandeel van vrouwen in de PvdA.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:31 schreef Serendips het volgende:
Leuk, die ouderwetse kneuterigheid die ze beschrijft.
Joris doet het trouwens best aardig. Hij geeft Jeltje de ruimte, blijft rustig en komt charmant over.
en ze hebben allemaal een andere kleur hoed op, zo kun je ze makkelijk uit elkaar houden. De koningin zal geamuseerd zijn geweestquote:
Trusten. Tot morgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
gaap, dans.. totaal niet aan mij besteed
Het is echt helemaal niks, en hoort ook niet de dingen die Jeltje in kleine lettertjes tussendoor zegt, waar hij juist op in moet gaan. Hij sluit elke zin van haar af met een 'dingetje'quote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
De presentator is briljant heb hem nog niet gezien vanavond.
hou es je mond jijquote:Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niks, en hoort ook niet de dingen die Jeltje in kleine lettertjes tussendoor zegt, waar hij juist op in moet gaan. Hij sluit elke zin van haar af met een 'dingetje'
Toen kon ie nog goed toneelspelenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Mooi staaltje performance van Blair om dat weer terug te zien.
Zelfde grapje als;quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Mooi staaltje performance van Blair om dat weer terug te zien.
Madam Medusa gemist de 15 jaar er voor ?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toen kon ie nog goed toneelspelen
Wie bedoel je precies?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Madam Medusa gemist de 15 jaar er voor ?
Ik denk dat tong The Iron Lady bedoelt?quote:
Ja, dat leek me al. Heb te weinig beelden van haar gezien om te kunnen zien of ze goed kan toneelspelen... maar ik begrijp dus dat ze het voortdurend deed?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat tong The Iron Lady bedoelt?
Wat denk je ?quote:
Hij begint er, naar mate de uitzending vordert, wat beter in te komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Joris doet het best goed voor de eerste keer.
Ja hij laat Jeltje haar gang gan. jeltje stelt haar eigen vragen. Maakt zelf de leuke kwinkslagen naar de filmpjes. Ik hou m'n hart vast als ie iemand treft die minder varbaal begaafd is.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Joris doet het best goed voor de eerste keer.
Ik vind het nogal wat om iemand zonder ervaring zo voor de leeuwen te gooien.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij begint er, naar mate de uitzending vordert, wat beter in te komen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om iemand zonder ervaring zo voor de leeuwen te gooien.
Wie kritiek heeft mag voor straf nog een uurtje Connie P. kijken![]()
Tom Barman godzijdank al gehadquote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij laat Jeltje haar gang gan. jeltje stelt haar eigen vragen. Maakt zelf de leuke kwinkslagen naar de filmpjes. Ik hou m'n hart vast als ie iemand treft die minder varbaal begaafd is.
Zij leidt het gesprek hoor, maar dat weet Joris ook, en is er blij mee denk ikquote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ja hij laat Jeltje haar gang gan. jeltje stelt haar eigen vragen. Maakt zelf de leuke kwinkslagen naar de filmpjes. Ik hou m'n hart vast als ie iemand treft die minder varbaal begaafd is.
Ja de eerste minuut was bagger.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zet hem net aan, maar Jeltje heeft wel veel woorden nodig om weinig te zeggen hoor.
Maar dat is dus een indruk van mijn eerste minuut.
Hij heeft geluisterdquote:Op zondag 30 juli 2006 22:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die manier van presenteren houdt wel in dat het programma extreem bepaald wordt door het enthousiasme van de gast. Hij mag af en toe wel iets meer de confrontatie opzoeken wat mij betreft, zoals met die kleine discussie over het aandeel van vrouwen in de PvdA.
Mijn eerste minuut was dus om 23:13quote:
Met een goed gla(zen) wijn en een peuk in haar mond, in het limburgse.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Conny zou ons met deze gast helemaal suf geluld hebben
Memien Holboog is het eerste wat bij me opkomt; Ik dank je voor dit openhartige gesprekquote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef maril het volgende:
[..]
Met een goed gla(zen) wijn en een peuk in haar mond, in het limburgse.![]()
Mooi hè zo'n volkse literair genie ?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:17 schreef Serendips het volgende:
Leuk contrast; bekakte Adriaan en volkse Hugo...
Schalkse Hugo hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 23:17 schreef Serendips het volgende:
Leuk contrast; bekakte Adriaan en volkse Hugo...
Ja, dat lijkt mij ook de enige echt interessante en die Halina van Reijn. Beetje generatiegenote ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik haak af, maar 27 augustus, met Ad Verbrugge, kijk ik zeker.
gelukkig niet, die houdt tenminste van sex, wijven en drank en hij komt nog uit Gent ookquote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze moeten Brusselmans eens uitnodigen voor dit programma. Zal geen seconde vervelen, voorspel ik.
Ik haak afquote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik haak af, maar 27 augustus, met Ad Verbrugge, kijk ik zeker.
Ik ook, das zo,n leuke vent heb een keer met hem geluncht hij kwam bij mijn broer om iets zakelijks en bleef lunchen,ik was toen bij mijn broer op vakantie in Frankrijk.quote:
die was eergisteren nog bij RTVNH bij Catherine Keylquote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook de enige echt interessante en die Halima van Rijn. Beetje generatiegenote ook.
Ai, dan zal ik ook wel afhaken danquote:Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
die was eergisteren nog bij RTVNH bij Catherine Keyl
Ze is mijn generatiegenote, maar wat een ongelooflijke bagger kwam daar uit...
ze gelooft vooral in egocentrisme en een hechte artiestenclub, althans bij Catherine dan...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ai, dan zal ik ook wel afhaken daneerst wel zelf zien dan...
Nou, dan maar hopen dat ze smaak heeftquote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ze gelooft vooral in egocentrisme en een hechte artiestenclub, althans bij Catherine dan...
Dat zag er niet uit...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Harry_Sack het volgende:
hahahaha, die beelden van die twee op het muziekje van musicology
Jeltje is een moelijke gast. Ze had absoluut als laatste moeten komen, dat had hem z'n zelfvertrouwen en z'n gemoedstoestand gespaardquote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef GeorgKacher het volgende:
Joris geeft de gast flink de ruimte, de volgende mag hij best wat meer zelf de ruimte pakken. Als hij dat doet (vrouwenkwestie) zorgt dat gelijk voor een stukje boeiende tv. Haar fragmenten zijn nou niet echt boeiend, Verbruggen en De Winter hebben hopelijk meer smaak.
Ik vraag me af of hij nu naar huis mag of dat hij de film samen moet uitzittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |