Dat is intussen 20 jaar geleden, maar hij was wel goed, ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef maril het volgende:
Ik vond Peter van Inge het beste. Zo en nu is het klaar ga naar het mandje truste.
Het moet, denk ik, nog wat groeien, vooral het zelfvertrouwen van Joris.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef Soul79 het volgende:
Niet gezien, was het niet goed? Ik mag Joris Luyendijk wel, toffe peer, maar hij is natuurlijk geen interviewer van huis uit.
Hij heeft al grijze slapen hoor... Als je op je 25e nog geen personality hebt krijg je het nooit, maar ik vond niet dat dat bij Joris, zo heet hij dus, het geval was.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef shmoopy het volgende:
Hoewel niet onsympathiek, vond ik Joris te jong of onervaren, iig niet genoeg personality hebben om een programma als dit te doen.
Ja, Joris was wel wat jong he?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het moet, denk ik, nog wat groeien, vooral het zelfvertrouwen van Joris.
Jeltje had volgens mij zijn nervositeit goed in de gaten en nam een aantal keren het voortouw om het gesprek lopende te houden.
Paul Witteman mag ook.quote:
Die hoort zich zelf veel te graag praten.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik zou Frénk van der Linden wel eens als presentator willen zien.
Dat is ook de uitzending waarop ik mij het meest verheug.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef Soul79 het volgende:
Ik kijk erg uit naar de uitzending met Leon de Winter. Als oud-correspondent in het Midden-Oosten heeft Luyendijk over dat onderwerp in elk geval genoeg te zeggen. Dat kan leuk vuurwerk worden met De Winter, die daarbij zeer betrokken is.
Paul Witteman vind ik nou echt de meest overschatte interviewer die ik ken.quote:
Alleen vanwege zijn leuke krullen zeker?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef shmoopy het volgende:
Paul Witteman vind ik nou echt de meest overschatte interviewer die ik ken.
Pauw, en gauw.
Hij heeft wel hele goede interviews gemaakt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:48 schreef Soul79 het volgende:
Die hoort zich zelf veel te graag praten.
Vind dat zo'n verschrikkelijk kereltje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |