Bob Groen, al dik 20 jaar geleden overleden volgens mijquote:Op zondag 30 juli 2006 22:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Had ze het toch over toen het ging over het kruisrakettendebat. Hij werkte voor een krant.
Je hoeft niet te kijken hè?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:03 schreef Harry_Sack het volgende:
de spanning is om te snijden
man, ik zit gekluisterd aan de buisquote:
Ze komt uit Frieslandquote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef Harry_Sack het volgende:
een film met homo-erotische momenten, nou ik ben natuurlijk zéééér benieuwd![]()
Wat een ongelooflijk slecht achterlopend karma heeft Jeltje, ik wijt het bij dezelfde natuur aan haar Groningse achtergrond. Jezus Christus, zij hoort in een levend museum ofzo
Jeltje is vermoeiend, zéér vermoeiend..quote:
Dan kijk je toch lekker niet verder en ga je je bedje opzoeken?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Jeltje is vermoeiend, zéér vermoeiend..
Er zit een knop op je tv hoor...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jeltje is vermoeiend, zéér vermoeiend..
Dat ga ik ook zeker doen als het is afgelopen, het lijkt wel een langzaam slaapliedje, de climax verwacht ik elk momentquote:Op zondag 30 juli 2006 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker niet verder en ga je je bedje opzoeken?
Ja grappig is dat, ik dacht eigenlijk tot vanavond ook altijd dat ze uit Groningen kwamquote:
Jammer dat je nooit genaaid hebt. Dan zou je minder verbitterd overkomen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef Harry_Sack het volgende:
kijk, zoals nu, breien en haken met je linkerhand
Ik denk dat je gelijk hebt, gelukkig gaat het nu over de herdenking van haar helaas overleden oudersquote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit genaaid hebt. Dan zou je minder verbitterd overkomen.
Vorige maand overledenquote:
Die manier van presenteren houdt wel in dat het programma extreem bepaald wordt door het enthousiasme van de gast. Hij mag af en toe wel iets meer de confrontatie opzoeken wat mij betreft, zoals met die kleine discussie over het aandeel van vrouwen in de PvdA.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:31 schreef Serendips het volgende:
Leuk, die ouderwetse kneuterigheid die ze beschrijft.
Joris doet het trouwens best aardig. Hij geeft Jeltje de ruimte, blijft rustig en komt charmant over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |