De Noordelingen van Alax van Warmedam morgen. En laat ik die nu net nooit hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:10 schreef Sai het volgende:
Is er al bekend welke films de gasten uit hebben gekozen?

Zie link boven jou.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt dat ook in www.uitzendinggemist.nl ?
Ik ben morgenavond niet thuis.
En wil namelijk ook Tatort opnemen.![]()

Ik zou ook Tatort opnemen. Die worden nooit meer herhaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt dat ook in www.uitzendinggemist.nl ?
Ik ben morgenavond niet thuis.
En wil namelijk ook Tatort opnemen.![]()

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop wel dat ze de dader vinden bij Tatort. Anders heb je mooi voor jan lul opgenomen.

Interview in Nieuwe Revu is wat interessanter.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:59 schreef shmoopy het volgende:
In de VPRO-gids van deze week een volslagen non-interview met Joris.
Hij wil voor de objectiviteit zo 'kleurloos/anoniem' mogelijk zijn als presentator.
Ben benieuwd.

Mogen het ook stukje komkommer en worteltjes zijn?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:15 schreef tong80 het volgende:
Mandela en Joop Admiraal komen langs SCH.
Wel een lekker gevoel dat Bliksemschicht en andere bevooroordeelden niet kijken, maar ik met shmoopy en SCH kan ga genieten met een buil chips en de telefoon van de haak.

Dat heb ik nou ook! Op de een of andere manier ontstaat er een hele irritante piep in mn hoofd op het moment dat ze begint te praten. Als TK-voorzitter kon ik Jeltje ook al nooit uitstaan, geen idee waarom. Misschien heb ik gewoon een hekel aan accenten. Maxime Verhagen en Geert Wilders wekken ook al zo'n allergische reactie op.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan eigenlijk niet langer dan een minuut naar jeltje kijken en luisteren vooral. zal lastig worden morgen.

Zeker! Evenals Van Agt of Wiegel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:38 schreef SCH het volgende:
Zou Lubbers niet willen? Lijkt me erg interessant.

Dat is dan na de uitzending met Ayaan Hirsi Ali besloten zeker. En in dat geval klopte het als een bus. Heb nooit begrepen dat ze het hebben toegestaan dat iemand zelf een propagandafilmpje voor die avond maakte.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Overigens schijnt het zomergasten-beleid te zijn om nooit actieve politici uit te nodigen, uit angst dat die de zendtijd gaan misbruiken...

Moeite met dat dialect ?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Hoewel ik Jeltje best wel een oké mens vind, heb ik ook altijd wat moeite met dat dialect van haar.
Maar goed, ik laat me vanavond graag verrassen door haar keuzes, hoewel ik bij voorbaat vermoed dat het wel allemaal heel erg politiek correcte keuzes zullen zijn.

Zie daar waarom ik zoeveel moeite met je heb.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:57 schreef tong80 het volgende:
Moeite met dat dialect ?
Laat ik je even wakker maken heel Nederland spreekt met dialect.
Met welk dialect heb je geen moeite ? Ik praat half Brabants half ja wat eigenlijk.

Ik ken de man verder niet en ik heb het interview niet gelezen, maar zoals jij het nu omschrijft klinkt het me als een verademing in de oren na die zelfgeilerige Conny Palmen van vorig jaar!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:59 schreef shmoopy het volgende:
In de VPRO-gids van deze week een volslagen non-interview met Joris.
Hij wil voor de objectiviteit zo 'kleurloos/anoniem' mogelijk zijn als presentator.
Ben benieuwd.

Heen en weer zappen tijdens Zomergasten?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Luyendijk heeft gezegd dat hij niet op zoek wil gaan naar de rode draad in het leven van mensen. Simpelweg omdat mensen helemaal geen rode draad hebben vaak, dus waarom dan geforceerd telkens op hetzelfde onderwerp terugkomen... Bovendien zappen mensen op zo'n avond vaak een beetje heen en weer dus de helft van de mensen heeft niet eens door hoeveel moeitje jij doet om een rode draad te vinden.
En gelijk heeft ie!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |