Als Boula niet speelt verwacht ik dat we verliezen. Heitinga kan die Ronaldo nooit aan.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:26 schreef BVO het volgende:
Nouja, als 'ie Boulahrouz passeert hebben we in ieder geval een mooi zondebok.
Een van de beste verdedigers van dit toernooi en Bassie zet hem op de bankquote:Op zondag 25 juni 2006 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als Boula niet speelt verwacht ik dat we verliezen. Heitinga kan die Ronaldo nooit aan.
Oeh je avatarquote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Boulahrouz moet er gewoon in.
Laten we het daar op houdenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Een van de beste verdedigers van dit toernooi en Bassie zet hem op de bank. Je kan me veel zeggen, maar dan snap je er gewoon helemaal niks van.
Laten we hopen dat hij er vandaag nog een paar inknaltquote:
Was dat niet tegen Andorraquote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij er vandaag nog een paar inknalt.
Kuyt speeltquote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij er vandaag nog een paar inknalt.
Als je met Sneider en vdVaart speelt is het middenveld niet in balans.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Cocu, Sneijder en Van Bommel ook niet...
Liever nietquote:
Nou ja, dat komt ook door de speelwijze van Oranje.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Best triest eigenlijk dat we uit 2 slechte spitsen moet kiezen..die het niveau niet aan kunnen. Ik heb het natuurlijk over Kuyt en van Nistelrooy. Allebei komen ze gewoon te kort.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Best triest eigenlijk dat we uit 2 slechte spitsen moeten kiezen....die het niveau niet aan kunnen. Ik heb het natuurlijk over Kuyt en van Nistelrooy. Allebei komen ze gewoon te kort.
Als zij tekort komen, dan komt iedere spits tekort.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Best triest eigenlijk dat we uit 2 slechte spitsen moeten kiezen....die het niveau niet aan kunnen. Ik heb het natuurlijk over Kuyt en van Nistelrooy. Allebei komen ze gewoon te kort.
neen, pas drie kwartier voor de wedstrijdquote:Op zondag 25 juni 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Ik voel dat we gaan winnen, NL heeft een solide team. En ik verwacht echt geen Boularouz op de bank, van Basten is niet gek. Of is de officiële opstelling al bekend?
Gio werd 2 jaar terug helemaal weggespeeld door Figo, liever de Cler daar.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:42 schreef 6liNes het volgende:
robben - v. Nistelrooy - v. Persie
Cocu - Sneijder - v. Bommel
Gio - Ooijer - Mathijsen - Boulahrouz
v.d. Sar
Dit is niet per se mijn voorkeur, maar wel m'n verwachting.
Hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Maar dan nog denk ik dat hij wel speeltijd krijgt, al dan niet in de basis start.
Dit was ook niet m'n voorkeur, zelf zie ik ook iemand anders dan Gio daar staan. Passing is slecht, en verdedigend ook geen superster. Je vraagt je af en toe af wat zo'n kerel bij Barcelona doet.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Gio werd 2 jaar terug helemaal weggespeeld door Figo, liever de Cler daar.
Ahhhhhh ik zat al op die hamster te wachten.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo slecht nog niet
Preciesquote:Op zondag 25 juni 2006 12:44 schreef 6liNes het volgende:
[..]
Dit was ook niet m'n voorkeur, zelf zie ik ook iemand anders dan Gio daar staan. Passing is slecht, en verdedigend ook geen superster. Je vraagt je af en toe af wat zo'n kerel bij Barcelona doet.
Heel Nederland werd weggespeeld....quote:Op zondag 25 juni 2006 12:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Gio werd 2 jaar terug helemaal weggespeeld door Figo, liever de Cler daar.
Ik hoop dat ie ook gekeken heeft gisteravond, en gezien heeft hoe het wél moet.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:46 schreef dennisdotcom het volgende:
Fijn ook dat Ivanov vanavond fluit. De man van de 8 kaarten in één wedstrijd.
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Zo zou ik spelen:
Van der Sar
BoulahHeitinga
Ooijer
MathijsenBoulah
Van Bronckhorst
Van der VaartVan Bommel
KuytLandzaat
CocuSneijder
Van Persie
NistelrooyKuyt
Robben
Klopt, maar Gio wel heel erg. Ook dit WK gaat onze neus voorbij door een blunder van Gio of Heitinga.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:44 schreef 6liNes het volgende:
[..]
Dit was ook niet m'n voorkeur, zelf zie ik ook iemand anders dan Gio daar staan. Passing is slecht, en verdedigend ook geen superster. Je vraagt je af en toe af wat zo'n kerel bij Barcelona doet.
Heitinga is 5 klassen minder dan Gio.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Klopt, maar Gio wel heel erg. Ook dit WK gaat onze neus voorbij door een blunder van Gio of Heitinga.
Das ook wel weer waar. Heitinga is beter dan Mathijssen imo.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:50 schreef peaceman het volgende:
Heitinga heeft itt Mathijssen laten zien dat hij het niveau wel aan kan. Boulah moet dus centraal ipv Mathijssen
Heitinga-ik-maak-minstens-1-blunder-per-wedstrijd?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Das ook wel weer waar. Heitinga is beter dan Mathijssen imo.
En vergeet niet dat je dan 2 spelers achterin hebt (Heitinga en Boulah) die een goede lange pass hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Das ook wel weer waar. Heitinga is beter dan Mathijssen imo.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:52 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Heitinga-ik-maak-minstens-1-blunder-per-wedstrijd?
Nee....Mathijsen is stukken beter.![]()
Vertel.....quote:Op zondag 25 juni 2006 12:52 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Heitinga-ik-maak-minstens-1-blunder-per-wedstrijd?
Welke wedstrijd heeft hij dat laten zien dan? En wat is zijn waarde opbouwend? Op een goede dag kan Mathijsen zijn directe tegenstander uitschakelen, maar dat is dan ook alles.quote:Nee....Mathijsen is stukken beter.![]()
Is een beetje tegenstrijdigquote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Beschouw het volgende:
Als NL verliest, zeggen we 'zie je nou wel'.
En als NL straks onverhoopt mocht winnen, zeggen we allemaal dat Van Basten het zo goed gezien had.
Kan het dus nooit goed doen, die Van Basten.
tja dat is de mentaliteit van Nedelandquote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Beschouw het volgende:
En als NL straks onverhoopt mocht winnen, zeggen we allemaal dat Van Basten het zo goed gezien had.
Boulahrouz eruit laten is hoe dan ook een blunder, winnen of niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Beschouw het volgende:
zet mijn geld toch op Portugalquote:Op zondag 25 juni 2006 13:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Voor alle zeikerds dat Portugal Nederland in gaat maken:
[afbeelding]
Voorlopig is NL gewoon nog favoriet.
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:19 schreef Perico het volgende:
Door dalijk van Bommel en Bouhlarouz te passeren, waarschijnlijk met een eigenwijs lul-argument a la Camacho als antwoord, betaal je de prijs met Ajax coach Van Basten, die als het erop aankomt niet meer doorheeft wat nou echt belangrijk is.
En wij zijn echt blij met jouw geldquote:
Waarom zit ik vandaag bij Robbie W.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef kreischer2000 het volgende:
FUck ik ben zenuwachtig (en waarom heb ik GVD morgen tentamen!!!!!!!!!)
Dat is ook echt onwijs brak iddquote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zit ik vandaag bij Robbie W.
Maar goed, ik neem Jack v. Gelder mee
Ook om 09.00quote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef kreischer2000 het volgende:
Sinds wanneer zijn Robben, Cocu, Gio, Kuyt, Van Nistelrooy en Van Persie- om er maar een paar te noemen - (ex)ajax-spelers?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:19 schreef Perico het volgende:
Ik vind van Basten een soort Camacho geworden. Als bondscoach van Spanje ging die altijd spelers uit de tweede divisie oproepen en rare gasten belangrijk maken, alleen maar om aan te tonen, hoe een goede kijk hij op voetbal had. Zo goed, dat niemand hem meer kon volgen.
Door dalijk van Bommel en Bouhlarouz te passeren, waarschijnlijk met een eigenwijs lul-argument a la Camacho als antwoord, betaal je de prijs met Ajax coach Van Basten, die als het erop aankomt niet meer doorheeft wat nou echt belangrijk is.
Exact! Van der Vaart moet lekker op de bank zitten....quote:Op zondag 25 juni 2006 13:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ajax-coach van Basten
Ik vind het wel mee vallen hoor, alleen heeft ie een iets te hoge pet op van Van der Vaart.
Hij wilde het niet té erg op laten vallen natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Als hij een Ajax coach was had hij de beste Ajacied wel meegenomen naar Duitsland
Dan kan ik ook Cocu noemen. Die bakt er ook niets van tot nu toe.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:36 schreef thewishmaster het volgende:
Marco van Basten houdt niet alleen van der Vaart, maar ook Sneijder de hand boven het hoofd.
Sneijder heeft verdedigend uitstekend gespeeld. Sommige mensen willen dat gewoon niet inzien omdat het een speler van Ajax is.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:36 schreef thewishmaster het volgende:
Marco van Basten houdt niet alleen van der Vaart, maar ook Sneijder de hand boven het hoofd.
Ik heb 10 juli een tentamenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef kreischer2000 het volgende:
Daar heb je ook gelijk in, maar door dat selectiebeleid van van Basten heb je nauwelijks spelers achter de hand die deze spelers zouden kunnen vervangen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook Cocu noemen. Die bakt er ook niets van tot nu toe.
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef Elgigante het volgende:
hoe kun je het anders over je lippen krijgen icm de meest overschatte persoon ter wereld (Johan C) dat het middenveld goed liep?
Ik noem Landzaat, ik noem Maduro... Dat zijn in elk geval spelers die voor meer balans op het middenveld zorgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, maar door dat selectiebeleid van van Basten heb je nauwelijks spelers achter de hand die deze spelers zouden kunnen vervangen.
Dat zijn naar mijn idee spelers die het prima kunnen.... tegen NEC en NAC ....quote:Op zondag 25 juni 2006 13:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik noem Landzaat, ik noem Maduro... Dat zijn in elk geval spelers die voor meer balans op het middenveld zorgen.
Dat is hetzelfde als van Persie roemen om zijn verdedigende kwaliteiten. Allemaal leuk en aardig maar daar staat ie NIET voor op het veld, dat zijn niet zijn sterke punten. Sneijder moet meer vooruit denken en spelen, maar tegen een fysiek sterk middenveld (zowat de rest van de teams die er nu nog inzitten) is dat kansloos als je 1.60m bent, niet snel bent en 55 kg weegt.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sneijder heeft verdedigend uitstekend gespeeld. Sommige mensen willen dat gewoon niet inzien omdat het een speler van Ajax is.
Dat ie aanvallend te weinig brengt, komt door de onbalans op het middenveld en geld evengoed voor PSV-ers (!!!!) Van Bommel en Cocu.![]()
Die 2 vind ik allebei een stuk minder dan van Bommel en Cocu. Gelukkig zitten ze dan ook op de bank.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik noem Landzaat, ik noem Maduro... Dat zijn in elk geval spelers die voor meer balans op het middenveld zorgen.
Eensch!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die 2 vind ik allebei een stuk minder dan van Bommel en Cocu. Gelukkig zitten ze dan ook op de bank.
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker ballen oppompen ...
Het gaat er niet om of ze minder zijn, het gaat erom wie er beter spelen. Het middenveld loopt totaal niet, dus wie weet kun je hun beter opstellen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die 2 vind ik allebei een stuk minder dan van Bommel en Cocu. Gelukkig zitten ze dan ook op de bank.
Jij zegt dat Sneijder daar niet voor in het veld staat. En dat is maar de vraag. Ik heb namelijk het idee dat hij wel degelijk in het veld staat voor het verdedigen. Dat hij daardoor te weinig aanvallend aanwezig kan zijn ligt aan het concept. Niet aan de speler. Ik zie hem dan ook bij voorkeur linksmidden.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als van Persie roemen om zijn verdedigende kwaliteiten. Allemaal leuk en aardig maar daar staat ie NIET voor op het veld, dat zijn niet zijn sterke punten. Sneijder moet meer vooruit denken en spelen, maar tegen een fysiek sterk middenveld (zowat de rest van de teams die er nu nog inzitten) is dat kansloos als je 1.60m bent, niet snel bent en 55 kg weegt.
Laat die jongen lekker ballen oppompen of zet hem rechts neer.
Exact!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik gaat er niet om of ze minder zijn, het gaat erom wie er beter spelen. Het middenveld loopt totaal niet, dus wie weet kun je hun beter opstellen.
Gezien zijn positieinvulling moest hij inderdaad ook wat verdedigen, alleen vind ik Sneijder daar niet de kwaliteiten voor hebben, fysiek komt hij gewoon tekort. Links is ook prima inderdaad. En Van der Vaart is alleen interessant als hij iets extra's kan brengen. Gezien zijn conditie en gebrek aan ritme lijkt me dat onmogelijk, de bank dus voor hem.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij zegt dat Sneijder daar niet voor in het veld staat. En dat is maar de vraag. Ik heb namelijk het idee dat hij wel degelijk in het veld staat voor het verdedigen. Dat hij daardoor te weinig aanvallend aanwezig kan zijn ligt aan het concept. Niet aan de speler. Ik zie hem dan ook bij voorkeur linksmidden.
Ow en ook nog even dit:quote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als van Persie roemen om zijn verdedigende kwaliteiten. Allemaal leuk en aardig maar daar staat ie NIET voor op het veld, dat zijn niet zijn sterke punten. Sneijder moet meer vooruit denken en spelen, maar tegen een fysiek sterk middenveld (zowat de rest van de teams die er nu nog inzitten) is dat kansloos als je 1.60m bent, niet snel bent en 55 kg weegt.
Laat die jongen lekker ballen oppompen of zet hem rechts neer.
Nee. Maar de meesten hier brengen het als dat Nederland niks laat zien en Portugal veeeel beter is en erovehrene gaat lopen. Dat slaat gewoon nergens op. Nederland heeft een hele goede kans om te winnen vanavond.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:23 schreef Beschouw het volgende:
En wat zegt dat dan? Alsof die bookies het altijd goed hebben?
Landzaat misschien voor Cocu. Maar Maduro voor van Bommel vind ik niet kunnen, daarvoor speelt van Bommel te goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze minder zijn, het gaat erom wie er beter spelen. Het middenveld loopt totaal niet, dus wie weet kun je hun beter opstellen.
Kijk, dat is dus heel wat anders. Dat jij dat vind, oke.. maar het is gezien zijn positie wel de taak die hij meekrijgt van Marco.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gezien zijn positieinvulling moest hij inderdaad ook wat verdedigen, alleen vind ik Sneijder daar niet de kwaliteiten voor hebben, fysiek komt hij gewoon tekort. Links is ook prima inderdaad. En Van der Vaart is alleen interessant als hij iets extra's kan brengen. Gezien zijn conditie en gebrek aan ritme lijkt me dat onmogelijk, de bank dus voor hem.
Nou Van Bommel is (ook al vind ik eigenlijk dat ie moet spelen) niet super hoor...quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Landzaat misschien voor Cocu. Maar Maduro voor van Bommel vind ik niet kunnen, daarvoor speelt van Bommel te goed.
Ik hoopte dat je zou opmerken dat ik het iets zwaarder aanzette dan het in praktijk isquote:Op zondag 25 juni 2006 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow en ook nog even dit:
Paspoort
Naam: Wesley Sneijder
Positie: Middenveld
geboren: 9/6/1984
Lengte: 170 cm.
Gewicht: 67 kg.
Geboorteplaats: Utrecht
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook Cocu noemen. Die bakt er ook niets van tot nu toe.
Ik wist ook wel dat je overdreef, maar voor sommige lui is het misschien wel handig om te weten hoe het werkelijk zit.. voor je het weet, geloven ze je ook nogquote:Op zondag 25 juni 2006 13:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je zou opmerken dat ik het iets zwaarder aanzette dan het in praktijk is![]()
van Bommel heeft mij ook nog niet overtuigd, maar hem wisselen voor Maduro lijkt me een iets te grote gok eigenlijk. de wedstrijd tegen Argentinie kende vele hoofdstukken qua pressie/druk zetten door de Argentijnen, alleen daarom al kun je niets zeggen over met welke positie-invulling we sterker waren.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou Van Bommel is (ook al vind ik eigenlijk dat ie moet spelen) niet super hoor...
Het was overigens opvallend dat Nederland tegen Argentinië met Maduro en Landzaat veel meer macht op het middenveld had.....
Nou 1 ding is zeker... Als Maduro invalt moet ie centraal. Rechts heb je weinig aan hem. Dus Maduro moet zeker niet ipv Van Bommel.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
van Bommel heeft mij ook nog niet overtuigd, maar hem wisselen voor Maduro lijkt me een iets te grote gok eigenlijk. de wedstrijd tegen Argentinie kende vele hoofdstukken qua pressie/druk zetten door de Argentijnen, alleen daarom al kun je niets zeggen over met welke positie-invulling we sterker waren.
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:54 schreef soccerbrain het volgende:
kuyt moet op het middenvelld ten koste van vd vaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |