Als Boula niet speelt verwacht ik dat we verliezen. Heitinga kan die Ronaldo nooit aan.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:26 schreef BVO het volgende:
Nouja, als 'ie Boulahrouz passeert hebben we in ieder geval een mooi zondebok.
Een van de beste verdedigers van dit toernooi en Bassie zet hem op de bankquote:Op zondag 25 juni 2006 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als Boula niet speelt verwacht ik dat we verliezen. Heitinga kan die Ronaldo nooit aan.
Oeh je avatarquote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Boulahrouz moet er gewoon in.
Laten we het daar op houdenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Een van de beste verdedigers van dit toernooi en Bassie zet hem op de bank. Je kan me veel zeggen, maar dan snap je er gewoon helemaal niks van.
Laten we hopen dat hij er vandaag nog een paar inknaltquote:
Was dat niet tegen Andorraquote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij er vandaag nog een paar inknalt.
Kuyt speeltquote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij er vandaag nog een paar inknalt.
Als je met Sneider en vdVaart speelt is het middenveld niet in balans.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Cocu, Sneijder en Van Bommel ook niet...
Liever nietquote:
Nou ja, dat komt ook door de speelwijze van Oranje.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Best triest eigenlijk dat we uit 2 slechte spitsen moet kiezen..die het niveau niet aan kunnen. Ik heb het natuurlijk over Kuyt en van Nistelrooy. Allebei komen ze gewoon te kort.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Best triest eigenlijk dat we uit 2 slechte spitsen moeten kiezen....die het niveau niet aan kunnen. Ik heb het natuurlijk over Kuyt en van Nistelrooy. Allebei komen ze gewoon te kort.
Als zij tekort komen, dan komt iedere spits tekort.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Best triest eigenlijk dat we uit 2 slechte spitsen moeten kiezen....die het niveau niet aan kunnen. Ik heb het natuurlijk over Kuyt en van Nistelrooy. Allebei komen ze gewoon te kort.
neen, pas drie kwartier voor de wedstrijdquote:Op zondag 25 juni 2006 12:41 schreef Steeven het volgende:
Ik voel dat we gaan winnen, NL heeft een solide team. En ik verwacht echt geen Boularouz op de bank, van Basten is niet gek. Of is de officiële opstelling al bekend?
Gio werd 2 jaar terug helemaal weggespeeld door Figo, liever de Cler daar.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:42 schreef 6liNes het volgende:
robben - v. Nistelrooy - v. Persie
Cocu - Sneijder - v. Bommel
Gio - Ooijer - Mathijsen - Boulahrouz
v.d. Sar
Dit is niet per se mijn voorkeur, maar wel m'n verwachting.
Hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Liever niet![]()
Maar dan nog denk ik dat hij wel speeltijd krijgt, al dan niet in de basis start.
Dit was ook niet m'n voorkeur, zelf zie ik ook iemand anders dan Gio daar staan. Passing is slecht, en verdedigend ook geen superster. Je vraagt je af en toe af wat zo'n kerel bij Barcelona doet.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Gio werd 2 jaar terug helemaal weggespeeld door Figo, liever de Cler daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |