Maar wel leuk om te lezenquote:
Veel van die spelers zou ik een een B-team zetten.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Van der Sar
Heitinga
Ooijer
Mathijsen
Van Bronckhorst
Van der Vaart
Sneijder
Cocu
Van Persie
Kuyt
Robben
je bent niet de enige, ik ehb 2-1 voor portugal ingevuldquote:Op zondag 25 juni 2006 11:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb best wel een slecht gevoel
Hoop dat ik ongelijk heb
Die hebben we twee jaar geleden al gehad.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
je bent niet de enige, ik ehb 2-1 voor portugal ingevuld
ik weet niet waar marco mee bezig is, maar dat gaat dus mooi niet lukken met die ajacieden die normaal in B-elftal spelen ( vdv, heitinga )quote:Op zondag 25 juni 2006 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die hebben we twee jaar geleden al gehad.Nu wordt het andersom
Ohja, die score heb ik ook geloof ik.. Maar waarom zit Bouhlarouz of hoe je het ook schrijft nou niet in de opstelling van vanavond? Waar is Marco mee bezigquote:Op zondag 25 juni 2006 11:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
je bent niet de enige, ik ehb 2-1 voor portugal ingevuld
http://www.vi.nl/vi/show/id=239659/contentid=81278/sc=f11bf0quote:'Van Nistelrooy moet tegen Portugal spelen'
Marco van Basten liet zich niet in de kaart kijken. Maar als hij Ruud van Nistelrooy tegen Portugal op de bank laat, gaat de Oranje-bondscoach tegen een meerderheid in.
Volgens de bezoekers van VI.nl heeft Van Nistelrooy in de drie groepswedstrijden zijn krediet niet verspeeld. Van de ruim vijftigduizend stemmen spreekt een meerderheid het vertrouwen uit in Van The Man. Voor 51% moet hij tegen Portugal aan de aftrap komen, als enige diepe spits.
Moet Van Basten Van Nistelrooy of Kuijt opstellen tegen Portugal?
Van Nistelrooy 51%
Kuijt 35%
Allebei 6%
Allebei niet 7%
Meer dan een derde (35%) vindt de tijd wel rijp voor een wisseling van de aanvalsleider, en dan heet die Dirk Kuijt. Een klein deel (6%) ziet graag dat de Feyenoorder én zijn concurrent van Nistelrooy beiden starten tegen Portugal.
Toch is niet iedereen helemaal gediend van Van Nistelrooy én Kuijt. Zeven procent wil geen van beide spitsen zien als er wordt afgetrapt bij Nederland-Portugal.
Wat is dan de beste plek voor Kuyt?quote:Op zondag 25 juni 2006 08:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel van die spelers zou ik een een B-team zetten.![]()
Maar speelt Kuyt nou op de plek van Nistelrooy? Dat is niet zijn topplek volgensmij.
En was het nou zo dat Nederland nog maar 1keer van Portugal heeft gewonnen? Ik zie het somber in..
van der Vaart en Sneijder samen op het middenveld werkt niet. Ik zie het zowieso somber in voor Nederland. Zal wel 2-0 voor Portugal worden ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Van der Sar
Heitinga
Ooijer
Mathijsen
Van Bronckhorst
Van der Vaart
Sneijder
Cocu
Van Persie
Kuyt
Robben
VdV is een ster in Duitsland en jij noemt het B-elftal??quote:Op zondag 25 juni 2006 11:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik weet niet waar marco mee bezig is, maar dat gaat dus mooi niet lukken met die ajacieden die normaal in B-elftal spelen ( vdv, heitinga )
Die willen zeker Huntelaarquote:Op zondag 25 juni 2006 11:45 schreef Skwish het volgende:
Zeven procent wil geen van beide spitsen zien als er wordt afgetrapt bij Nederland-Portugal.
Zeg Eppie_Portugal, ben je wel helemaal lekkerquote:Op zondag 25 juni 2006 11:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Portugal![]()
![]()
Oranje![]()
![]()
![]()
![]()
Oranje heeft zulke kutspelers zoals Robben, van Nistelrooy en ze hebben tot nu toe flink geluk gehad, maar gelukkig spelen ze vandaag tegen Portugal. Portugal schiet de WK-droom van Oranje aan diggelen. Vooral de dromen van Robben en van Nistelrooy.![]()
![]()
![]()
Zou het niet erg vind als ik straks een huilende Robben en van Nistelrooy zie![]()
![]()
![]()
Trollquote:Op zondag 25 juni 2006 11:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Portugal![]()
![]()
Oranje![]()
![]()
![]()
![]()
Oranje heeft zulke kutspelers zoals Robben, van Nistelrooy wat vind ze allebei irritant.![]()
Ze hebben tot nu toe flink geluk gehad, maar gelukkig spelen ze vandaag tegen Portugal. Portugal schiet de WK-droom van Oranje aan diggelen. Vooral de dromen van Robben en van Nistelrooy.
![]()
![]()
![]()
Zou het niet erg vind als ik straks een huilende Robben en van Nistelrooy zie![]()
![]()
![]()
Ach, met hetzelfde gemak kun je beargumenteren dat de kans dat we nu winnen dus groter is.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:54 schreef most_wanted het volgende:
Statistisch gezien gaan we verliezen.
Helemaal mee eens. Het totaal plaatje van portugal is gewoon beter. Dode spelmomenten, sluwheid etc.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Portugal![]()
![]()
Oranje![]()
![]()
![]()
![]()
Oranje heeft zulke kutspelers zoals Robben, van Nistelrooy wat vind ze allebei irritant.![]()
Ze hebben tot nu toe flink geluk gehad, maar gelukkig spelen ze vandaag tegen Portugal. Portugal schiet de WK-droom van Oranje aan diggelen. Vooral de dromen van Robben en van Nistelrooy.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het probleem met het middenveld is dat iedereen op een plek staat die hij niet gewend is... geldt ook voor VDV... die komt op de linkshalfpositie beter tot zijn rechtquote:Op zondag 25 juni 2006 12:05 schreef lfcprincess het volgende:
huh is de opstelling nou wel of niet bekend???
vdv mag dan wel een ster speler zijn in duitsland bij ons bakt hij er weingi van..
misschien wat overdreven...maar ik zou het niet erg vinden als Oranje vandaag naar huis moet. Ze hebben niks laten zien tot nu toe. Er worden weinig kansen gecreeerd en het voetbal loopt niet....aanvallend laat Oranje dus niet veel zien. Ik vraag me eigenlijk af wat Oranje in Duitsland te zoeken heeftquote:Op zondag 25 juni 2006 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg Eppie_Portugal, ben je wel helemaal lekker
Oranje speelt misschien niet zo sprankelend als in het verleden maar dan nog is het voetbal beter van kwaliteit dan bijvoorbeeld Frankrijk en Italie hebben laten zien... Oranje heeft vanaf wedstrijd 1 te maken gehad met finales... logisch dat daarin het resultaat voorop staatquote:Op zondag 25 juni 2006 12:13 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
misschien wat overdreven...maar ik zou het niet erg vinden als Oranje vandaag naar huis moet. Ze hebben niks laten zien tot nu toe. Er worden weinig kansen gecreeerd en het voetbal loopt niet....aanvallend laat Oranje dus niet veel zien. Ik vraag me eigenlijk af wat Oranje in Duitsland te zoeken heeft![]()
Cocu, Sneijder en Van Bommel ook niet...quote:Op zondag 25 juni 2006 12:05 schreef lfcprincess het volgende:
vdv mag dan wel een ster speler zijn in duitsland bij ons bakt hij er weingi van..
Het lijkt dit WK wel de omgekeerde wereld, wij lijken op de Duitsers, de Duitsers lijken op ons. En nu maar hopen dat de Duitsers er ook vroeg uit gaan danquote:Op zondag 25 juni 2006 12:20 schreef lfcprincess het volgende:
het gaat ook niet om mooi spel in zo'n toernooi (altijd meegenomen) maar het gaat om het winnen en richting de finale te komen..
ook al spelen ze waardeloos en komen ze tot de halve of verder is iedereen het slechte spel alweer vergeten..
Dat is niet helemaal waar. Euro 2000 en WK 98 staan nog in mijn geheugen gegrift als prachtige toernooien waarin ik trots op Oranje was. Euro 2004 ervaar ik als roemloos en vergeet ik liever.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:20 schreef lfcprincess het volgende:
het gaat ook niet om mooi spel in zo'n toernooi (altijd meegenomen) maar het gaat om het winnen en richting de finale te komen..
ook al spelen ze waardeloos en komen ze tot de halve of verder is iedereen het slechte spel alweer vergeten..
WK 2002 was pas een mooi toernooiquote:Op zondag 25 juni 2006 12:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Euro 2000 en WK 98 staan nog in mijn geheugen gegrift als prachtige toernooien waarin ik trots op Oranje was. Euro 2004 ervaar ik als roemloos en vergeet ik liever.
Die mogen nog 1 wedstrijdje meedoen op het hoogste niveau. De rest mogen ze op tv volgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het lijkt dit WK wel de omgekeerde wereld, wij lijken op de Duitsers, de Duitsers lijken op ons. En nu maar hopen dat de Duitsers er ook vroeg uit gaan dan![]()
Zou wel flink veel stress schelen. Dat dan weer wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |