Ahhhhhh ik zat al op die hamster te wachten.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo slecht nog niet
Preciesquote:Op zondag 25 juni 2006 12:44 schreef 6liNes het volgende:
[..]
Dit was ook niet m'n voorkeur, zelf zie ik ook iemand anders dan Gio daar staan. Passing is slecht, en verdedigend ook geen superster. Je vraagt je af en toe af wat zo'n kerel bij Barcelona doet.
Heel Nederland werd weggespeeld....quote:Op zondag 25 juni 2006 12:42 schreef Steeven het volgende:
[..]
Gio werd 2 jaar terug helemaal weggespeeld door Figo, liever de Cler daar.
Ik hoop dat ie ook gekeken heeft gisteravond, en gezien heeft hoe het wél moet.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:46 schreef dennisdotcom het volgende:
Fijn ook dat Ivanov vanavond fluit. De man van de 8 kaarten in één wedstrijd.
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Zo zou ik spelen:
Van der Sar
BoulahHeitinga
Ooijer
MathijsenBoulah
Van Bronckhorst
Van der VaartVan Bommel
KuytLandzaat
CocuSneijder
Van Persie
NistelrooyKuyt
Robben
Klopt, maar Gio wel heel erg. Ook dit WK gaat onze neus voorbij door een blunder van Gio of Heitinga.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:44 schreef 6liNes het volgende:
[..]
Dit was ook niet m'n voorkeur, zelf zie ik ook iemand anders dan Gio daar staan. Passing is slecht, en verdedigend ook geen superster. Je vraagt je af en toe af wat zo'n kerel bij Barcelona doet.
Heitinga is 5 klassen minder dan Gio.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Klopt, maar Gio wel heel erg. Ook dit WK gaat onze neus voorbij door een blunder van Gio of Heitinga.
Das ook wel weer waar. Heitinga is beter dan Mathijssen imo.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:50 schreef peaceman het volgende:
Heitinga heeft itt Mathijssen laten zien dat hij het niveau wel aan kan. Boulah moet dus centraal ipv Mathijssen
Heitinga-ik-maak-minstens-1-blunder-per-wedstrijd?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Das ook wel weer waar. Heitinga is beter dan Mathijssen imo.
En vergeet niet dat je dan 2 spelers achterin hebt (Heitinga en Boulah) die een goede lange pass hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Das ook wel weer waar. Heitinga is beter dan Mathijssen imo.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:52 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Heitinga-ik-maak-minstens-1-blunder-per-wedstrijd?
Nee....Mathijsen is stukken beter.![]()
Vertel.....quote:Op zondag 25 juni 2006 12:52 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Heitinga-ik-maak-minstens-1-blunder-per-wedstrijd?
Welke wedstrijd heeft hij dat laten zien dan? En wat is zijn waarde opbouwend? Op een goede dag kan Mathijsen zijn directe tegenstander uitschakelen, maar dat is dan ook alles.quote:Nee....Mathijsen is stukken beter.![]()
Is een beetje tegenstrijdigquote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Beschouw het volgende:
Als NL verliest, zeggen we 'zie je nou wel'.
En als NL straks onverhoopt mocht winnen, zeggen we allemaal dat Van Basten het zo goed gezien had.
Kan het dus nooit goed doen, die Van Basten.
tja dat is de mentaliteit van Nedelandquote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Beschouw het volgende:
En als NL straks onverhoopt mocht winnen, zeggen we allemaal dat Van Basten het zo goed gezien had.
Boulahrouz eruit laten is hoe dan ook een blunder, winnen of niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:14 schreef Beschouw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |