zet mijn geld toch op Portugalquote:Op zondag 25 juni 2006 13:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Voor alle zeikerds dat Portugal Nederland in gaat maken:
[afbeelding]
Voorlopig is NL gewoon nog favoriet.
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:19 schreef Perico het volgende:
Door dalijk van Bommel en Bouhlarouz te passeren, waarschijnlijk met een eigenwijs lul-argument a la Camacho als antwoord, betaal je de prijs met Ajax coach Van Basten, die als het erop aankomt niet meer doorheeft wat nou echt belangrijk is.
En wij zijn echt blij met jouw geldquote:
Waarom zit ik vandaag bij Robbie W.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef kreischer2000 het volgende:
FUck ik ben zenuwachtig (en waarom heb ik GVD morgen tentamen!!!!!!!!!)
Dat is ook echt onwijs brak iddquote:Op zondag 25 juni 2006 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zit ik vandaag bij Robbie W.
Maar goed, ik neem Jack v. Gelder mee
Ook om 09.00quote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef kreischer2000 het volgende:
Sinds wanneer zijn Robben, Cocu, Gio, Kuyt, Van Nistelrooy en Van Persie- om er maar een paar te noemen - (ex)ajax-spelers?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:19 schreef Perico het volgende:
Ik vind van Basten een soort Camacho geworden. Als bondscoach van Spanje ging die altijd spelers uit de tweede divisie oproepen en rare gasten belangrijk maken, alleen maar om aan te tonen, hoe een goede kijk hij op voetbal had. Zo goed, dat niemand hem meer kon volgen.
Door dalijk van Bommel en Bouhlarouz te passeren, waarschijnlijk met een eigenwijs lul-argument a la Camacho als antwoord, betaal je de prijs met Ajax coach Van Basten, die als het erop aankomt niet meer doorheeft wat nou echt belangrijk is.
Exact! Van der Vaart moet lekker op de bank zitten....quote:Op zondag 25 juni 2006 13:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ajax-coach van Basten
Ik vind het wel mee vallen hoor, alleen heeft ie een iets te hoge pet op van Van der Vaart.
Hij wilde het niet té erg op laten vallen natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Als hij een Ajax coach was had hij de beste Ajacied wel meegenomen naar Duitsland
Dan kan ik ook Cocu noemen. Die bakt er ook niets van tot nu toe.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:36 schreef thewishmaster het volgende:
Marco van Basten houdt niet alleen van der Vaart, maar ook Sneijder de hand boven het hoofd.
Sneijder heeft verdedigend uitstekend gespeeld. Sommige mensen willen dat gewoon niet inzien omdat het een speler van Ajax is.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:36 schreef thewishmaster het volgende:
Marco van Basten houdt niet alleen van der Vaart, maar ook Sneijder de hand boven het hoofd.
Ik heb 10 juli een tentamenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:26 schreef kreischer2000 het volgende:
Daar heb je ook gelijk in, maar door dat selectiebeleid van van Basten heb je nauwelijks spelers achter de hand die deze spelers zouden kunnen vervangen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook Cocu noemen. Die bakt er ook niets van tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |