Hij moet ietwat naar het westen en wat naar boven en dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]![]()
Morgen maar even richting limburg gaan dan![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 25 juni 2006 02:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Als het net zo ontploft als in Frankrijk vandaag, dan wordt het erg spannend !
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Het kan altijd zijn dat de daadwerkelijk getroffen regio niet exact waar het aangegeven is. Voor hetzelfde geld ga je naar een bepaalde regio, om vervolgens door het zware weer gemist te wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:57 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Hij moet ietwat naar het westen en wat naar boven en dan ben ik tevreden.
Oei, Estofex is wel een extreem goed 'zwaar-weer'-model, en dan voor een deel van NL catagorie 2.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]![]()
Zolang je TV/kabelverbinding het uithoudquote:Op zondag 25 juni 2006 04:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oei, Estofex is wel een extreem goed 'zwaar-weer'-model, en dan voor een deel van NL catagorie 2.Gisteren was er al castellanus te zien. Ik hoop op een heftig dagje vandaag, zal wel heen en weer rennen worden tussen het weer en het voetbal.
Inderdaad, ook nog wel herinneringen aan. Iedereen in de feesttenten, dus voor de bliksem gevlucht onder een luchtbedje. En het meesterlijke concert van The Living End naderhand.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oef doet me denken aan LowLands 2002, heftig noodweer laatste dag.
Ik zit in het midden, ik moet dus wel wat mee krijgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:28 schreef Klonk het volgende:
ah, hier zijn jullie, en de heren en dames betaalde weervoorspellers zijn het nog steeds niet eens of het oost of west word, nah ja we zullen wel zien, dat er ergens een mooi onweer moge ontstaan
Het oosten heeft altijd wel meer kans, omdat het daar warmer wordt vandaag. Aan de andere kant hebben we die storing in het westen. Volgens mij kijkt iedereen maar naar 1 ding en vergeet men de rest maar even.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:28 schreef Klonk het volgende:
ah, hier zijn jullie, en de heren en dames betaalde weervoorspellers zijn het nog steeds niet eens of het oost of west word, nah ja we zullen wel zien, dat er ergens een mooi onweer moge ontstaan
Momenteel doet-ie het helemaal niet meer...quote:Op zondag 25 juni 2006 08:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
De laatste radarbeelden van buienradar.nl zijn van 01:00...
lekker hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]![]()
Vergeet dat maar. In Belgie zijn al buien. Alleen regen. het echte werk zit nog in Frankrijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Momenteel doet-ie het helemaal niet meer...
Het moet in de Beemster toch wel tot een uur of 19:00 redelijk blijven, anders valt het tuinfeest letterlijk in het water...
Mag ik ieruit concluderen dat 'ze' het nog steeds niet helemaal weten?quote:Weersverwachting
Vanochtend schijnt de zon nog even en loopt de temperatuur op naar waarden tussen 20 graden aan zee en 26 of 27 in het oosten van het land. In het zuiden komt al wat bewolking voor en deze wolken breiden zich uit over het hele land. De wolken horen bij een actieve storing en die veroorzaakt vanmiddag en vanavond veel regen. Vooral in het oosten kan het onweren en hagelen terwijl ook zware windstoten niet zijn uit te sluiten. Mogelijk valt op een aantal plaatsen 30 tot 50 mm neerslag met wateroverlast tot gevolg. De wind waait uit het noorden tot noordoosten en neemt geleidelijk toe tot matig, kracht 3 of 4, aan zee later tot vrij krachtig of krachtig, 5 of 6 Bft. Buitengaats kan het tegen middernacht zelfs hard waaien, windkracht 7.
Hoe bedoel naar het oosten? Als in niet-meer-op-de-noordzee-oosten? Want dat ding zit aan de kust en dat blijft hij ook. Alleen dat eerste gebied zit oostelijker.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:14 schreef AchJa het volgende:
Hmm, als ik http://www.weathernews.nl/radar/ zo bekijk lijkt het idd meer naar het oosten te gaan trekken. Jammer...
Ik bedoel dat het erop gaat lijken dat de buien vanaf het zuidwesten richting noordoost gaan trekken.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoe bedoel naar het oosten? Als in niet-meer-op-de-noordzee-oosten? Want dat ding zit aan de kust en dat blijft hij ook. Alleen dat eerste gebied zit oostelijker.
En fuck Paulusma. Showbizzzzz weerman.
Mijn moeder is btw nu ook helemaal hysterisch aan het doen over het weer![]()
![]()
en de DWD ( Deutsche Wetterdienst) ook:quote:W E E R WAARSCHUWING
zondag 25 juni 09:25 uur
(ZEER) ZWARE WINDSTOTEN
In de loop van de middag en avond
trekken onweersbuien mogelijk vergezeld
van zware windstoten van zuid naar
noord over ons land.
quote:WARNLAGEBERICHT für
NORDRHEIN-WESTFALEN
ausgegeben vom Deutschen Wetterdienst
am Sonntag, 25.06.2006, 09:35 Uhr
Achtung: Dies ist eine VORWARNINFORMATION!!!
Am Vormittag im Westen erste Gewitter möglich, im Tagesverlauf,
am Abend und in der Nacht dann teils heftige Gewitter mit
Starkregen und Hagel sowie Sturmböen.
Entwicklung der WETTER- und WARNLAGE
bis Montag, 26.06.2006, 10:00 Uhr
Von Frankreich zieht ein Gewittertief zur Nordsee und streift
auch Nordrhein-Westfalen.
Schon heute Vormittag sind im Westen erste Gewitter möglich.
Erste Schauer sind vorhanden, an denen sich Gewitter entwickeln
können. Eine Warnung für das Rheinland läuft bis zur
Mittagszeit. Weitere Warnungen werden im Tagesverlauf
erforderlich sein.
Im Lauf des Sonntags sind Schauer und Gewitter in ganz NRW
möglich. Besonders in der 2. Tageshälfte und bis in die
Nacht zum Montag besteht landesweit erhöhte Gefahr von kräftigen
Gewittern. Dabei sind U N W E T T E R durch HAGEL und STURMBÖEN,
vor allem aber durch heftigen STARKREGEN (Mengen um 40 Liter pro
Quadratmeter in kurzer Zeit) NICHT AUSGESCHLOSSEN. Die
Entwicklungen sind aber genauer nur kurzfristig absehbar und
mit entsprechenden Warnungen zu erfassen.
Bitte verfolgen Sie die Weiterentwicklung besonders aufmerksam.
Nächste Aktualisierung: spätestens Sonntag, 25.06.06, 16.00 Uhr
DWD / RZ Essen
=
*prrrrt* over *prrrt*quote:Op zondag 25 juni 2006 10:19 schreef madcap het volgende:
Walcheren meld zich.......Ik heb de eerste druppels al gevoeld....
Ik denk dat ik zo de schuilkelder in duik.....![]()
prepare for radiosilence![]()
quote:
ieder z'n afwijkingquote:Op zondag 25 juni 2006 10:23 schreef TeChNo2 het volgende:
waarom willen jullie in godsnaam dat *&^%-weer graag meemaken ?
Daar zit een kern van waarheid in, maar met een gezellige buurt, kun je gewoon een ruilbeurs houden morgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Behalve als de tuinplanten 3 blokken verderop liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |