Idd... dacht dat die jongens daar wel wat gemotiveerder zouden worden als er spannend weer voorspeld wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef Drugshond het volgende:
Waar blijft http://www.estofex.org/ met zijn voorspelling
Hier (Hoorn NH) ook, maar het wilde niet echt op gang komen. Soort van nep-bui dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Vanmorgen regen gehad. Dikke druppels koude regen. En slechts sluierbewolking. Voorspelt weinig goeds (of juist wel)
Ik denk dat ze een beetje problemen hebben welke run ze nu moeten vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... dacht dat die jongens daar wel wat gemotiveerder zouden worden als er spannend weer voorspeld wordt.
Edit: - hele domme reactiequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd... dacht dat die jongens daar wel wat gemotiveerder zouden worden als er spannend weer voorspeld wordt.
Oef doet me denken aan LowLands 2002, heftig noodweer laatste dag. Erg gave rit terug naar huis (lightning/disco by night). De (compilatie verzamel) CD van Pink Floyd maakte alles af. Alleen het regende zo fucking hard dat je haast niks kon zien. Ik heb onderweg met knikkende benen ff moeten stoppen bij een bezinestation omdat ik tijdens de rit zo weinig zicht had dat zelfs de wegmarkeringen niet meer te volgen waren. Maar achteraf staat deze rit wel hoog op mijn verlanglijstje van noodweer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:39 schreef MissHobje het volgende:
Hmmmm die mega regen hoeveelheid ben ik eigenlijk niet erg blij mee..
Gedonder uiteraard wel... maargoed.. zal wel de volle laag hier vallen.
Misschien toch parkpop maar op tijd verlaten.. of zelfs helemaal skippen.
Hij moet ietwat naar het westen en wat naar boven en dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]![]()
Morgen maar even richting limburg gaan dan![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 25 juni 2006 02:24 schreef Oom_Agent het volgende:
Als het net zo ontploft als in Frankrijk vandaag, dan wordt het erg spannend !
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Het kan altijd zijn dat de daadwerkelijk getroffen regio niet exact waar het aangegeven is. Voor hetzelfde geld ga je naar een bepaalde regio, om vervolgens door het zware weer gemist te wordenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:57 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Hij moet ietwat naar het westen en wat naar boven en dan ben ik tevreden.
Oei, Estofex is wel een extreem goed 'zwaar-weer'-model, en dan voor een deel van NL catagorie 2.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Keiichi het volgende:
[afbeelding]![]()
Zolang je TV/kabelverbinding het uithoudquote:Op zondag 25 juni 2006 04:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oei, Estofex is wel een extreem goed 'zwaar-weer'-model, en dan voor een deel van NL catagorie 2.Gisteren was er al castellanus te zien. Ik hoop op een heftig dagje vandaag, zal wel heen en weer rennen worden tussen het weer en het voetbal.
Inderdaad, ook nog wel herinneringen aan. Iedereen in de feesttenten, dus voor de bliksem gevlucht onder een luchtbedje. En het meesterlijke concert van The Living End naderhand.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oef doet me denken aan LowLands 2002, heftig noodweer laatste dag.
Ik zit in het midden, ik moet dus wel wat mee krijgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:28 schreef Klonk het volgende:
ah, hier zijn jullie, en de heren en dames betaalde weervoorspellers zijn het nog steeds niet eens of het oost of west word, nah ja we zullen wel zien, dat er ergens een mooi onweer moge ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |