Nog erger dan mij?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent de grootste. Jij bent de grootste graftak van heel de SC.
Dat kan nietquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
Een dikke amerikaanse V8 zou ik eigenlijk ook wel willen![]()
Dat gepruttel![]()
Dat jaquote:
Hé, ons pistolen paultje 2quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef Geqxon het volgende:
Een ideaale pooierbak. Het model met de verborgen lichten (1976??) vind ik nog wel het mooiste.
Hoe ouder hoe beterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat jaAlleen weet ik nooit welke amerikanen ook mooi zijn
Zit je marktplaats te kijken en dan krijg je allemaal van die huge onsportieve shitbakken
dat kan ik met mijn lulquote:
Die zit los dusquote:
hoe lang heb je bij de marjoretten gezeten?quote:
Na 5 jaar drummen moet je showskills hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe lang heb je bij de marjoretten gezeten?![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dodge Ramchargerdamn wat een bak
kennis van me heeft zo een soort bak. Geen idee welk type. Maar dat ding is zo gaaf. 6.7liter V8 powerblokquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dodge Ramchargerdamn wat een bak
Ja dat is het gaafste, zo heel langzaam rijden, dan komt er wel zo'n dikke brom uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kennis van me heeft zo een soort bak. Geen idee welk type. Maar dat ding is zo gaaf. 6.7liter V8 powerblok
Ding is best nog snel en dat geluid is niet meer normaal man. Als je 5KM door een smalle straat gaat rijden gaan alle slecht afgestelde autoalarmen af![]()
hij heeft nu ook een andere leuke cabrio gekocht geen idee welke. Hij had eerst een stingray cabrio
En jij uit de bochtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat is het gaafste, zo heel langzaam rijden, dan komt er wel zo'n dikke brom uit![]()
En dan voloptrekken dan vliegen de straatstenen in het rond
leuker is dat hij op die jeep een grote beugel heeft zitten met een groffe ketting. Als je dan vol gas op iemand af rijd worden ze heel erg bang. En hij kan onwijs goed zijn auto inschatten. Met als gevolg dat hij zijn neus net niet tegen een andere auto aan kan zetten. Geloof me die gezichten zijn onbetaalbaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat is het gaafste, zo heel langzaam rijden, dan komt er wel zo'n dikke brom uit![]()
En dan voloptrekken dan vliegen de straatstenen in het rond
En natuurlijk dikke flappen voor het onderhoud appart leggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:22 schreef lipje het volgende:
Bara : http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=28947911&o_id=3398246&p_type_lijst=RL
Gave bak ehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:22 schreef lipje het volgende:
Bara : http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=28947911&o_id=3398246&p_type_lijst=RL
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd als jij of Tommy hier komt posten gaat het mis, ik weet niet wat het is
[afbeelding]
ben bezigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lees nog eens íéts verder, het wordt alleen maar beter
[afbeelding]
Om Sjoewe's reactie op z'n 1-2-3-knipperlichtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben bezig
weet alleen niet waarom M5 ineens woedend is
tenminste, niet waar dat om begon
Waarom ben ik nu weer de rashufter?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Je bent ook wel een rashufter hè.. herman
Ik wist niet dat je iets op internet (lees sc) zo serieus moet nemen?
Dan begin ik als Toyota-fappert (en tegenwoordig ook Peugeot door mijn 404) ook maar te janken
je doet gemeen tegen iedereen, graftakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer de rashufter?![]()
![]()
En ik neem de SC niet zo serieus, alleen zijn er mensen die er anders over denken
En heb je een 404![]()
![]()
Vet
![]()
[afbeelding]
Exit Alfa?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je doet gemeen tegen iedereen, graftak
en ik heb een 404 gekocht ja, helaas moet er natuurlijk eerst wat aan vervangen worden (het is geen Toyota) en moet er een nieuwe APK op maar over 2 weken verwacht ik er dan echt in te rijden.
een '67 witte SuperLuxe met zwart leren bekleding, stuurschakel en een 4 bak
Heel nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je doet gemeen tegen iedereen, graftak
Wat vetquote:
en ik heb een 404 gekocht ja, helaas moet er natuurlijk eerst wat aan vervangen worden (het is geen Toyota) en moet er een nieuwe APK op maar over 2 weken verwacht ik er dan echt in te rijden.
een '67 witte SuperLuxe met zwart leren bekleding, stuurschakel en een 4 bak
Het is dan ook geheel wederzijdsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef ook_gek het volgende:
Herman ijsmeis vind jou een erger persoon dan mij
ik heb nu nog geen foto'squote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel nietAlleen niet tegen de mensen die ik niet mag
![]()
[..]
Wat vet![]()
![]()
Heb je al feuteux?
[afbeelding]
Mietjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb nu nog geen foto's
ook omdat de spatborden en 1 deur nog gemonteerd moeten worden..
staat zo dom
Graagquote:maar als hij klaar is zal ik natuurlijk foto's spammen..
+ een manual hoe je 1-2-3 knippers in je 404 kan bouwen
ik heb liever geen electronica eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mietje
[..]
Graag![]()
Laat je niet 2 uur lang een zwikkie monteurs aan je auto werken met het zweet op hun voorhoofd terwijl jij al klaarkomt bij de gedachte aan het nieuwe electrische circuit wat zich in je auto schuilhoudt![]()
?
[afbeelding]
Dat is waar, maar het wordt nooit zo erg als in m'n Lancia waar bij m'n "boordcomputer" totally at random lampjes gingen brandenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb liever geen electronica eigenlijk
met die fransen weet je het maar nooit
Die Italianen zijn nog erger jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het wordt nooit zo erg als in m'n Lancia waar bij m'n "boordcomputer" totally at random lampjes gingen branden![]()
[afbeelding]
hart?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef ook_gek het volgende:
wie weet zijn we wel te hart geweest tegen M5
Als je daar niet tegen kan heb je een zielig leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef ook_gek het volgende:
wie weet zijn we wel te hart geweest tegen M5
Dat kon me nog eens een puinbende wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef lipje het volgende:
ja te hart, als in gemeen (nieuwe groene boekje wordt binnenkort uitgegeven door Ook_Gek)
jaja..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef lipje het volgende:
ja te hart, als in gemeen (nieuwe groene boekje wordt binnenkort uitgegeven door Ook_Gek)
De centrale deurvergrendeling was denk ik nog wel het mooistequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die Italianen zijn nog erger ja
Dat kan je wel stellen ja..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kon me nog eens een puinbende worden![]()
[afbeelding]
Nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jaja..
wat voor old-timer heb jij eigenlijk?
hartquote:
dan win ik wel met het nationaal dicteeeee. En gezien het feit ik een Nederlander ben wint NEDERLAND eindelijk eens ipv belgi'equote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kon me nog eens een puinbende worden![]()
[afbeelding]
En dan verkopen aan een grote neger als topokasjon :quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De centrale deurvergrendeling was denk ik nog wel het mooiste
Wat nou centraal?Ik doe er gewoon lekker 2 per keer. En ik kies totaal willekeurig iedere keer weer welke 2 dat zijn. Dus sta jij nog maar lekker 10 keer te draaien aan die sleutel, dan doe ik pas het bestuurdersportier open.
Kutauto
[afbeelding]
geweldigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De centrale deurvergrendeling was denk ik nog wel het mooiste
Wat nou centraal?Ik doe er gewoon lekker 2 per keer. En ik kies totaal willekeurig iedere keer weer welke 2 dat zijn. Dus sta jij nog maar lekker 10 keer te draaien aan die sleutel, dan doe ik pas het bestuurdersportier open.
Kutauto
[afbeelding]
ja maar hij is toch ook zielig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan heb je een zielig leven.
[afbeelding]
nee joh lekker vaak je kop stoten, of beter haar kop stotenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat van dat schuine dak is best lastig
Mja, toen hij meer olie dan benzine begon te zuipen was de lol er een beetje af voor mij eerlijk gezegdquote:
Wat een leven heb je dan he, als maagd thuiswonen zonder fatsoenlijke baanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar hij is toch ook zielig.
heeft nooit iets om te neuken gehad.
Wilt geen kruimels in bed
En sex gaat niet in bed want hij slaapt onder een schuin dak![]()
Wel met een V6 hè, daar kan jij niet aan tippen mannetjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een leven heb je dan he, als maagd thuiswonen zonder fatsoenlijke baan
[afbeelding]
Er staan hier momenteel 14 cylinders voor de deur. Mij hoor je niet klagenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel met een V6 hè, daar kan jij niet aan tippen mannetje
Dat kun jij niet latenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie maar niet denken dat ik 1069 teriug ga lezen
ik ben godverdomme al op pagina twee, hufterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kun jij niet laten
[afbeelding]
wat nieuw speelgoed erbij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er staan hier momenteel 14 cylinders voor de deur. Mij hoor je niet klagen
[afbeelding]
Whehehe, loserquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben godverdomme al op pagina twee, hufter
Achja, heeft M5 je nog geen zielige PM gestuurd op BB dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik heb het echt niet aan tijd![]()
Ben je er zondag bij?
vertel!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sort of... Niet helemaal van ons![]()
Maar wel de sleutels hier![]()
[afbeelding]
Nee hoor geen PM van M5quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, heeft M5 je nog geen zielige PM gestuurd op BB dan?![]()
En ik denk het niet... we gaan de huiskamer weer inruimen en ik wil eigenlijk wel voetbal kijken in R'dam![]()
En anders loop ik daar in pak of met m'n pak te zeulen.. is ook niet echt je van het hè
[afbeelding]
Ja had me ook leuk geleken je te ontmoeten jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor geen PM van M5Alleen van Colin, of ik met m brommers wil kiekn
Jammer, ik had je graag willen ontmoeten
Ach, ik heb vandaag het laatste dele van mn kostuum gekeregen, jou kennedne weet ik neit eens of je wel bbij em in de buurt zou durven koemnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja had me ook leuk geleken je te ontmoeten ja![]()
Jammer... Ander keertje dan maar... is sowieso hectische tijd momenteel ff....
[afbeelding]
heb je dat wrak gekcoht die hier o FOk te koop stond, met die ducttapestokbrood op de kofferbakquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
De volgende meet wil ik wel pimpen met mijn 404![]()
nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je dat wrak gekcoht die hier o FOk te koop stond, met die ducttapestokbrood op de kofferbak![]()
Ik kan veel hebben hoor, een goede vriend van me is ongeveer net als jij, alleen douched die zeker 1 keer per week meerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb vandaag het laatste dele van mn kostuum gekeregen, jou kennedne weet ik neit eens of je wel bbij em in de buurt zou durven koemn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |