Heel nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je doet gemeen tegen iedereen, graftak
Wat vetquote:
en ik heb een 404 gekocht ja, helaas moet er natuurlijk eerst wat aan vervangen worden (het is geen Toyota) en moet er een nieuwe APK op maar over 2 weken verwacht ik er dan echt in te rijden.
een '67 witte SuperLuxe met zwart leren bekleding, stuurschakel en een 4 bak
Het is dan ook geheel wederzijdsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef ook_gek het volgende:
Herman ijsmeis vind jou een erger persoon dan mij
ik heb nu nog geen foto'squote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel nietAlleen niet tegen de mensen die ik niet mag
![]()
[..]
Wat vet![]()
![]()
Heb je al feuteux?
[afbeelding]
Mietjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb nu nog geen foto's
ook omdat de spatborden en 1 deur nog gemonteerd moeten worden..
staat zo dom
Graagquote:maar als hij klaar is zal ik natuurlijk foto's spammen..
+ een manual hoe je 1-2-3 knippers in je 404 kan bouwen
ik heb liever geen electronica eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mietje
[..]
Graag![]()
Laat je niet 2 uur lang een zwikkie monteurs aan je auto werken met het zweet op hun voorhoofd terwijl jij al klaarkomt bij de gedachte aan het nieuwe electrische circuit wat zich in je auto schuilhoudt![]()
?
[afbeelding]
Dat is waar, maar het wordt nooit zo erg als in m'n Lancia waar bij m'n "boordcomputer" totally at random lampjes gingen brandenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb liever geen electronica eigenlijk
met die fransen weet je het maar nooit
Die Italianen zijn nog erger jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het wordt nooit zo erg als in m'n Lancia waar bij m'n "boordcomputer" totally at random lampjes gingen branden![]()
[afbeelding]
hart?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef ook_gek het volgende:
wie weet zijn we wel te hart geweest tegen M5
Als je daar niet tegen kan heb je een zielig leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef ook_gek het volgende:
wie weet zijn we wel te hart geweest tegen M5
Dat kon me nog eens een puinbende wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef lipje het volgende:
ja te hart, als in gemeen (nieuwe groene boekje wordt binnenkort uitgegeven door Ook_Gek)
jaja..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef lipje het volgende:
ja te hart, als in gemeen (nieuwe groene boekje wordt binnenkort uitgegeven door Ook_Gek)
De centrale deurvergrendeling was denk ik nog wel het mooistequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die Italianen zijn nog erger ja
Dat kan je wel stellen ja..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kon me nog eens een puinbende worden![]()
[afbeelding]
Nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jaja..
wat voor old-timer heb jij eigenlijk?
hartquote:
dan win ik wel met het nationaal dicteeeee. En gezien het feit ik een Nederlander ben wint NEDERLAND eindelijk eens ipv belgi'equote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kon me nog eens een puinbende worden![]()
[afbeelding]
En dan verkopen aan een grote neger als topokasjon :quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De centrale deurvergrendeling was denk ik nog wel het mooiste
Wat nou centraal?Ik doe er gewoon lekker 2 per keer. En ik kies totaal willekeurig iedere keer weer welke 2 dat zijn. Dus sta jij nog maar lekker 10 keer te draaien aan die sleutel, dan doe ik pas het bestuurdersportier open.
Kutauto
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |