kennis van me heeft zo een soort bak. Geen idee welk type. Maar dat ding is zo gaaf. 6.7liter V8 powerblokquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dodge Ramchargerdamn wat een bak
Ja dat is het gaafste, zo heel langzaam rijden, dan komt er wel zo'n dikke brom uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kennis van me heeft zo een soort bak. Geen idee welk type. Maar dat ding is zo gaaf. 6.7liter V8 powerblok
Ding is best nog snel en dat geluid is niet meer normaal man. Als je 5KM door een smalle straat gaat rijden gaan alle slecht afgestelde autoalarmen af![]()
hij heeft nu ook een andere leuke cabrio gekocht geen idee welke. Hij had eerst een stingray cabrio
En jij uit de bochtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat is het gaafste, zo heel langzaam rijden, dan komt er wel zo'n dikke brom uit![]()
En dan voloptrekken dan vliegen de straatstenen in het rond
leuker is dat hij op die jeep een grote beugel heeft zitten met een groffe ketting. Als je dan vol gas op iemand af rijd worden ze heel erg bang. En hij kan onwijs goed zijn auto inschatten. Met als gevolg dat hij zijn neus net niet tegen een andere auto aan kan zetten. Geloof me die gezichten zijn onbetaalbaarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat is het gaafste, zo heel langzaam rijden, dan komt er wel zo'n dikke brom uit![]()
En dan voloptrekken dan vliegen de straatstenen in het rond
En natuurlijk dikke flappen voor het onderhoud appart leggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:22 schreef lipje het volgende:
Bara : http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=28947911&o_id=3398246&p_type_lijst=RL
Gave bak ehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:22 schreef lipje het volgende:
Bara : http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=28947911&o_id=3398246&p_type_lijst=RL
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd als jij of Tommy hier komt posten gaat het mis, ik weet niet wat het is
[afbeelding]
ben bezigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lees nog eens íéts verder, het wordt alleen maar beter
[afbeelding]
Om Sjoewe's reactie op z'n 1-2-3-knipperlichtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben bezig
weet alleen niet waarom M5 ineens woedend is
tenminste, niet waar dat om begon
Waarom ben ik nu weer de rashufter?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Je bent ook wel een rashufter hè.. herman
Ik wist niet dat je iets op internet (lees sc) zo serieus moet nemen?
Dan begin ik als Toyota-fappert (en tegenwoordig ook Peugeot door mijn 404) ook maar te janken
je doet gemeen tegen iedereen, graftakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer de rashufter?![]()
![]()
En ik neem de SC niet zo serieus, alleen zijn er mensen die er anders over denken
En heb je een 404![]()
![]()
Vet
![]()
[afbeelding]
Exit Alfa?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je doet gemeen tegen iedereen, graftak
en ik heb een 404 gekocht ja, helaas moet er natuurlijk eerst wat aan vervangen worden (het is geen Toyota) en moet er een nieuwe APK op maar over 2 weken verwacht ik er dan echt in te rijden.
een '67 witte SuperLuxe met zwart leren bekleding, stuurschakel en een 4 bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |