Okquote:
Jaquote:
Ik zou zeggen: speel ze tegen elkaar uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb zojuist m'n 7e vakantiebaan aangeboden gekregen
[afbeelding]
Je mag niet gokken wat ik momenteel aan 't doen benquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: speel ze tegen elkaar uit
En daarbij... Ik wil er ook nog wel 1 overhouden als bijbaan... Dus daar moet ik ook nog rekening mee houden ehquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mag niet gokken wat ik momenteel aan 't doen ben
[afbeelding]
quote:Beste Richard,
Hartelijk bedankt voor uw aanvraag.
Helaas wordt de Tsw Heat niet meer gemaakt
Met vriendelijke groeten,
Het verkoopteam
Antoine Autobanden & Styling
Staan ze ook maar eentje is een beetje krom merk ik en ik wil toch wat anders...........quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:41 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer. maar wat is er mis met je huidige velgen? staan prima dacht ik?
quote:
oh jee. ´t gaat weer over mij of m´n auto.. kom jij ook weer nuttige posts toevoegen.quote:
Ik zeg ook niet dat je een egoistische eikel moet zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daarbij... Ik wil er ook nog wel 1 overhouden als bijbaan... Dus daar moet ik ook nog rekening mee houden eh
[afbeelding]
als dat voor n paar tientjes kan zou ik het zeker overwegenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heb je hem niet ook naar automaat laten ombouwen? is makkelijker in de file![]()
Nee, als ik dat wilde had ik jou wel gebeld om m'n zaken waar te nemenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je een egoistische eikel moet zijn.
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:47 schreef M5 het volgende:
[..]
oh jee. ´t gaat weer over mij of m´n auto.. kom jij ook weer nuttige posts toevoegen.
ik ga me wel ergens anders vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik weet het, boehoee
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, als ik dat wilde had ik jou wel gebeld om m'n zaken waar te nemen
[afbeelding]
jeetjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:47 schreef M5 het volgende:
[..]
oh jee. ´t gaat weer over mij of m´n auto.. kom jij ook weer nuttige posts toevoegen.
ik ga me wel ergens anders vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik weet het, boehoee
Altijd als jij of Tommy hier komt posten gaat het mis, ik weet niet wat het isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Xtreem het volgende:
overigens is de sfeer hier nog altijd matig
Ik doe wel even blij:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Xtreem het volgende:
Nee, altijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het je uitkomt?
[afbeelding]
Ik kan er niks aan doen ik zweer hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef Xtreem het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Altijd als jij of Tommy hier komt posten gaat het mis, ik weet niet wat het is
[afbeelding]
** houdt wijselijk mond**quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, altijd.
Ik doe niet lief wanneer het me uitkomt
So true.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen ik zweer het
[afbeelding]
Nee, vroegah, voor de Ultiscam's en de Bojootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vroegah toen dieren nog konden praten en sex vies was?
[afbeelding]
Toen was iedereen niet zo aangebrand, had Fwnk z'n snikkel niet op tafel geleagd, Jaap z'n 2002 in tweeën gespleten, was Alex nog gewoon een relnicht in het zwart, reed ultimora nog in een S2+, zat TF achter z'n Delta aan in verweggistan, boutte Jacco steeds meer plastic op z'n Honda en had FizartFEL de helft van de peugots in NL op naam staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Echt niet
Vroegah was het altijd leuk
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef M5 het volgende:
ik zet me zelf te kakken? ja tuurlijk. met dat eeuwige gemekker, gejammer, gezeik, gezanik, gezeur, gekloot van jullie zetten jullie alleen meer je zelf voor schut als een paar kleine pubertjes die zich de hele dag door de tering vervelen en dan maar iemand afgaan zeiken omdat ie een auto heeft gekocht, of iets anders doet dan dat jullie het zouden doen.
PTA SC EXIT IS.
't kan me niet schelen hoe je d'r over denkt, ik kwam hier een tijdje omdat ik het leuk vond, voor mij is de lol 'd'r meer dan af. hebben jullie zo je zin dan? mooi. oh ja met jullie bedoel ik niet iedereen, maar 't moet niet zo moeilijk zijn om te snappen tegen wie ik het heb.
Tot over 2 dagenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef M5 het volgende:
ik zet me zelf te kakken? ja tuurlijk. met dat eeuwige gemekker, gejammer, gezeik, gezanik, gezeur, gekloot van jullie zetten jullie alleen meer je zelf voor schut als een paar kleine pubertjes die zich de hele dag door de tering vervelen en dan maar iemand afgaan zeiken omdat ie een auto heeft gekocht, of iets anders doet dan dat jullie het zouden doen.
PTA SC EXIT IS.
't kan me niet schelen hoe je d'r over denkt, ik kwam hier een tijdje omdat ik het leuk vond, voor mij is de lol 'd'r meer dan af. hebben jullie zo je zin dan? mooi. oh ja met jullie bedoel ik niet iedereen, maar 't moet niet zo moeilijk zijn om te snappen tegen wie ik het heb.
Je stelt je aan. Tot later Flapdrolquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef M5 het volgende:
PTA SC EXIT IS.
Voor de Ultiscam, da's wel heeeel lang geledenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, vroegah, voor de Ultiscam's en de Bojootjes
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen was iedereen niet zo aangebrand, had Fwnk z'n snikkel niet op tafel geleagd, Jaap z'n 2002 in tweeën gespleten, was Alex nog gewoon een relnicht in het zwart, reed ultimora nog in een S2+, zat TF achter z'n Delta aan in verweggistan, boutte Jacco steeds meer plastic op z'n Honda en had FizartFEL de helft van de peugots in NL op naam staan.
[afbeelding]
Toen was Krea nog modquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de Ultiscam, da's wel heeeel lang geleden
[afbeelding]
Ik weet dat het pijn doet, maar alleen z'n Torsen-diff begrijpt hemquote:
ja. 't is jammer dat 't hier elke keer weer verpest wordt door de zelfde figuren.quote:
nee, definitief.quote:
Da's waarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar Bo deed het altijd met meer bravoure
[afbeelding]
Noem eens namenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. 't is jammer dat 't hier elke keer weer verpest wordt door de zelfde figuren.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef M5 het volgende:
nee, definitief.
olie, vuur......quote:
Gast. Ik ga me niet aftrekken op je 1-2-3 knippelicht, en als je niet wilt accepteren dat niet iedereen op specs loopt te fappen of 'quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. 't is jammer dat 't hier elke keer weer verpest wordt door de zelfde figuren.
[..]
nee, definitief.
Is welquote:
Jij bent de grootste. Jij bent de grootste graftak van heel de SC.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij weet best dat je een van de boosdoeners bentNet zoals Fugie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent de grootste. Jij bent de grootste graftak van heel de SC.
ik zit er verder niet mee. als iemand het nodig vind om zich zelf sneu te gedragen tegenover een andere forum gebruiker moet die dat zelf weten, maar 't is elke keer dag in dag uit het zelfde verhaal. en dat vinden ze dan een grapje of zo iets. maar ik heb gezin om elke keer weer het zelfde verhaal te moeten aan horen en dan reacties krijgen dat ik zo lekker hap of me zelf te kakken zet. 1 keer is leuk, 2 keer is grappig, 3e keer wordt het vervelend, als je het dan tot in de treure blijft doen ben ik het gewoon een keer zat. ik kan het met vrijwel iedereen hier vinden en hou best wel van een grapje. maar elke keer dat gezever over wat ik doe of heb is gewoon iets wat het voor mij verpest.quote:
dat is niet nodig denk ik... is over duidelijk imo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Noem eens namenIk ben wel benieuwd.
Alleen omdat ik jou een dom en verwend nest vind?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent de grootste. Jij bent de grootste graftak van heel de SC.
Nee hoor. Gewoon omdat ik dat vind.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen omdat ik jou een dom en verwend nest vind?
Lijkt me een wat overtrokken reactie.
[afbeelding]
Waarom negeer je het dan eigenlijk niet gewoon?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zit er verder niet mee. als iemand het nodig vind om zich zelf sneu te gedragen tegenover een andere forum gebruiker moet die dat zelf weten, maar 't is elke keer dag in dag uit het zelfde verhaal. en dat vinden ze dan een grapje of zo iets. maar ik heb gezin om elke keer weer het zelfde verhaal te moeten aan horen en dan reacties krijgen dat ik zo lekker hap of me zelf te kakken zet. 1 keer is leuk, 2 keer is grappig, 3e keer wordt het vervelend, als je het dan tot in de treure blijft doen ben ik het gewoon een keer zat. ik kan het met vrijwel iedereen hier vinden en hou best wel van een grapje. maar elke keer dat gezever over wat ik doe of heb is gewoon iets wat het voor mij verpest.
[..]
dat is niet nodig denk ik... is over duidelijk imo.
mja............ kan alleen maar je mening respecteren al is het jammer dat je weg gaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zit er verder niet mee. als iemand het nodig vind om zich zelf sneu te gedragen tegenover een andere forum gebruiker moet die dat zelf weten, maar 't is elke keer dag in dag uit het zelfde verhaal. en dat vinden ze dan een grapje of zo iets. maar ik heb gezin om elke keer weer het zelfde verhaal te moeten aan horen en dan reacties krijgen dat ik zo lekker hap of me zelf te kakken zet. 1 keer is leuk, 2 keer is grappig, 3e keer wordt het vervelend, als je het dan tot in de treure blijft doen ben ik het gewoon een keer zat. ik kan het met vrijwel iedereen hier vinden en hou best wel van een grapje. maar elke keer dat gezever over wat ik doe of heb is gewoon iets wat het voor mij verpest.
[..]
nee hoor Hermie! we vinden jou allemaal de grootste graftakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen omdat ik jou een dom en verwend nest vind?
Lijkt me een wat overtrokken reactie.
[afbeelding]
Zeg het dan, je durft het niet te zeggen eh?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
dat is niet nodig denk ik... is over duidelijk imo.
Hé daar ben ik ook net geweest. Alleen de monteur zei tegen mij dat mijn koppakking niet lek isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef M5 het volgende:
ff langs de VW dealer geweest om m'n richtingaanwijzer te laten veranderen zodat ie met 1 keer kort aantikken 3 keer knippert (1-2-3 knipperlicht), zijn ze 2 uur bezig om het werkend te krijgen
uurloon hoefde ik gelukkig niet te betalen, alleen de onderdelen.
of ik nu wel of niet reageer maakt niet uit. zodra ik maar iets post is daar ongetwijfeld direct weer zo'n reactie op die me niet aanstaat. 't is gewoon een keer af gelopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom negeer je het dan eigenlijk niet gewoon?
Daar ben ik ongekend blij omquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee hoor Hermie! we vinden jou allemaal de grootste graftak![]()
![]()
* Alfisti aait de hermandeperman![]()
Ik doelde dan ook op die reacties negerenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef M5 het volgende:
[..]
of ik nu wel of niet reageer maakt niet uit. zodra ik maar iets post is daar ongetwijfeld direct weer zo'n reactie op die me niet aanstaat. 't is gewoon een keer af gelopen.
ja hoor. jij steekt er met kop en schouders boven uit. geen idee waarom je elke keer weer over m'n auto of over mij wat te 'melden' hebt. maar 't is gewoon bloed irritant. of je het zelf in de gaten hebt weet ik niet, maar ik vind het erg jammer dat het elke keer weer zo gaat. ik vind het niet leuk, hoe grappig je het zelf vind of hoeveel lol jij d'r ook aan mag beleven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg het dan, je durft het niet te zeggen eh?
[afbeelding]
De enige reactie die jou aanstaat is:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef M5 het volgende:
[..]
of ik nu wel of niet reageer maakt niet uit. zodra ik maar iets post is daar ongetwijfeld direct weer zo'n reactie op die me niet aanstaat. 't is gewoon een keer af gelopen.
Tja ach ik kan toch niks meer goed posten in jouw ogen. Als ik het onzinnig en onboeiend vind wordt je kwaad en betrek je alles op jezelf. Ligt meer aan jou dan aan mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
ja hoor. jij steekt er met kop en schouders boven uit. geen idee waarom je elke keer weer over m'n auto of over mij wat te 'melden' hebt. maar 't is gewoon bloed irritant. of je het zelf in de gaten hebt weet ik niet, maar ik vind het erg jammer dat het elke keer weer zo gaat. ik vind het niet leuk, hoe grappig je het zelf vind of hoeveel lol jij d'r ook aan mag beleven.
ach, 't feit alleen al dat die reacties er staan is voor mij zegt voor mij al genoeg. of ik er op reageer en hoe ik er op reageer maakt blijkbaar niet uit. dan ga ik wel ergens anders forummen ofzow.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op die reacties negeren
Ja ik heb gehoord dat op het Disney-forum het leven net een sprookje is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ach, 't feit alleen al dat die reacties er staan is voor mij zegt voor mij al genoeg. of ik er op reageer en hoe ik er op reageer maakt blijkbaar niet uit. dan ga ik wel ergens anders forummen ofzow.
als het jou niet boeit, waarom reageer jij er dan op? ik post iets, jij reageert. verder zit ik hier op een autoforum, maar blijkbaar boeit jouw het bar weinig als iemand iets over z'n auto wil melden. dat waar de SC in eerste instantie voorbedoelt is. en niet om elke keer reacties in categorie ONZ te geven, of iets uit te lokken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De enige reactie die jou aanstaat is:
"Ooh M5 een 1-2-3 kipperlicht, wat vetZeg eens kerel, is het er één met 837tx-condensatoren of met een andersson-relais modeljaar 99? Post eens pics van het mechanisme?
![]()
"
Taalfoutenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ach ik kan toch niks meer goed posten in jouw ogen. Als ik het onzinnig en onboeiend vind wordt je kwaad en betrek je alles op jezelf. Ligt meer aan jou dan aan mij.
en ik oprecht hoopte dat je door de sollicitaie zou komen etc.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
En dat terwijl Sjoewe nog wel zo'n puikende flash-animatie voor je heeft gemaakt
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
en ik oprecht hoopte dat je door de sollicitaie zou komen etc.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
En dat terwijl Sjoewe nog wel zo'n puikende flash-animatie voor je heeft gemaakt
[afbeelding]
je kunt het wel. maar je kunt het andere ook niet laten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja ach ik kan toch niks meer goed posten in jouw ogen. [...]
Waarom zegt dat voor jou al genoeg?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
ach, 't feit alleen al dat die reacties er staan is voor mij zegt voor mij al genoeg. of ik er op reageer en hoe ik er op reageer maakt blijkbaar niet uit. dan ga ik wel ergens anders forummen ofzow.
Als iemand IRL kritiek op je heeft of het niet met je eens is pak je ook je spullen en ren je weg? Jij komt er wel jongenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
[..]
je kunt het wel. maar je kunt het andere ook niet laten.
Getverdemme, een GMTA met Anne?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zegt dat voor jou al genoeg?
Net alsof iedereen je irl wél magLoop je dan ook weg als ze een opmerking maken?
Ik vind het stiekem gewoon een beetje sneu dat je jezelf laat wegjagen.
ongekend johquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Getverdemme, een GMTA met Anne?
[afbeelding]
dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zegt dat voor jou al genoeg?
Net alsof iedereen je irl wél magLoop je dan ook weg als ze een opmerking maken?
Ik vind het stiekem gewoon een beetje sneu dat je jezelf laat wegjagen.
Als je niet tegen kritiek op VW kunt ga dan naar VW-only-fappers.com ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:27 schreef M5 het volgende:
[..]
dat mag je vinden.
irl krijg ik niet een half jaar lang elke keer de zelfde opmerkingen te horen over VW's of mezelf. simpel weg omdat men sommige dingen voor zich houd. als je iets niet aanstaat aan een persoon of wat die persoon doet, heeft, is het normaal dat je daar elke keer weer over gaat beginnen? ik vind dat niet en ik heb geen zin om het elke keer te lezen als ik hier kom, of zelfs als ik niet kom gaat het soms nog door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |