Weer 0-6.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef DutchGooner het volgende:
Standard v Arsenal zou wat zijn voor me
Whehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:06 schreef Suijk het volgende:
B36 ga ik dit seizoen eens volgen.
Faroer. Maar het is een briljante naam. Net een bommenwerper.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Whehe!
Waar zitten die eigenlijk?
Ah, wacht.. http://www.fcb36.org/
Die horen zelfs in de eerste kwalificatieronde niet thuis. Wel meerdere trouwens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Whehe!
Waar zitten die eigenlijk?
Ah, wacht.. http://www.fcb36.org/
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
B36 hoort meer thuis in de Champions League dan pakweg Ajax, Real Madrid, AC Milan en Manchester United.
Ja, maar dan zullen Ajax en PSV wel moeten presteren. De prestaties van Ajax, PSV en Porto hangen vooral samen met de pouleindelingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Daar heb je goede kans op. FC Porto vorig jaar al snel eruit, kan nu zomaar weer gebeuren natuurlijk.
Als de Italianen uberhaubt mogen meedoen....quote:Op zondag 2 juli 2006 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter is waarschijnlijk meteen geplaatst
Alle nummer 1's van Europa doen mee aan de (voorrondes van de) CL. Iedere kampioen van een Europese competitie kan dus in principe de CL winnaar worden. Maar zolang de nummer 5 van de PL bijvoorbeeld met speels gemak de nummer 1's van Wales, Letland en Bulgarije wegtikt - en je ziet wat voor belabberd die nummer 1's bieden mag je blij zijn dat er zoiets als de CL is, waarbij slechts een kwart van de deelnemende ploegen niet een nummer 1 is. Want het kijken naar de wedstrijden van de nummer een van Oezbekistan tegen die van Malta is misschien grappig, maar niet echt een genot als je van leuk voetbal houdt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten die naam eens veranderen van Champions League naar The Rich & Famous League.
Gaan we weer....quote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Alle nummer 1's van Europa doen mee aan de (voorrondes van de) CL. Iedere kampioen van een Europese competitie kan dus in principe de CL winnaar worden. Maar zolang de nummer 5 van de PL bijvoorbeeld met speels gemak de nummer 1's van Wales, Letland en Bulgarije wegtikt - en je ziet wat voor belabberd die nummer 1's bieden mag je blij zijn dat er zoiets als de CL is, waarbij slechts een kwart van de deelnemende ploegen niet een nummer 1 is. Want het kijken naar de wedstrijden van de nummer een van Oezbekistan tegen die van Malta is misschien grappig, maar niet echt een genot als je van leuk voetbal houdt.
Niet meer dan vroeger, imho.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gaan we weer....
Tis niet voor niets dat ik steeds meer mensen hoor roepen om het oude EC 1 systeem terug uit de kast te halen.
Volgens dat argument kan je net zo goed Spanje, Italië en Engeland achttien deelnemers geven. Chelsea - Tottenham is bijvoorbeeld ook vaak interessanter dan Chelsea - FC Thun.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Alle nummer 1's van Europa doen mee aan de (voorrondes van de) CL. Iedere kampioen van een Europese competitie kan dus in principe de CL winnaar worden. Maar zolang de nummer 5 van de PL bijvoorbeeld met speels gemak de nummer 1's van Wales, Letland en Bulgarije wegtikt - en je ziet wat voor belabberd die nummer 1's bieden mag je blij zijn dat er zoiets als de CL is, waarbij slechts een kwart van de deelnemende ploegen niet een nummer 1 is. Want het kijken naar de wedstrijden van de nummer een van Oezbekistan tegen die van Malta is misschien grappig, maar niet echt een genot als je van leuk voetbal houdt.
Zolang alle nummer 1's van Europa zich via een knock-out systeem kunnen plaatsen voor de CL en zo kampioen van Europa kunnen worden zou ik dat best kunnen. Ik denk ik dat het voetbaltechnisch leuke wedstrijden op zou leveren. Maar een compromis waarbij slechts een kwart van de aan de start deelnemende ploegen geen nummer 1 is vind ik zelf ook wel OK.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:57 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Volgens dat argument kan je net zo goed Spanje, Italië en Engeland achttien deelnemers geven. Chelsea - Tottenham is bijvoorbeeld ook vaak interessanter dan Chelsea - FC Thun.
Italianen mogen sowieso meedoen; alleen de vraag of Juve/Milan meedoen.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als de Italianen uberhaubt mogen meedoen....
Dan zal je wel aan de buis gekluisterd zitten voor de 3 voorrondes voor de CL.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het juist meer charme hebben om knock-out duels te zien tussen pakweg Skonto Riga en PSV dan dat je PSV in een poule ziet spelen met bijvoorbeeld Fiorentina en Werder Bremen.
Die wedstrijden kunnen leuker zijn dan een gemiddelde CL pot.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan zal je wel aan de buis gekluisterd zitten voor de 3 voorrondes voor de CL.
Je moet ze niet met jezlef vergelijken dokkie, voor de gemiddelde (tv)voetbalsupporter is Chelski - Barcelona veel interessanter, want daar spelen alle "bekende namen"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die wedstrijden kunnen leuker zijn dan een gemiddelde CL pot.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:26 schreef Heero87 het volgende:
Ajax - Standard (met Defour en Boskamp) zou wel aardig zijn.
Bij 1 van deze wedstrijden is de kans aanwezig dat ik ga, mits kaarten natuurlijkquote:- Internazionale
- Liverpool
- Arsenal
- Valencia
- Ajax Amsterdam
- Lille OSC
- Benfica
- AEK Athene
- Hamburger SV
Voordeel van het dumpen van alle nummers 2, 3 en 4 is dat je geen voorronde meer nodig hebt.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan zal je wel aan de buis gekluisterd zitten voor de 3 voorrondes voor de CL.
Als je die clubs dumpt, ontstaat er een toernooi, waarin clubs als Manchester United, Real Madrid en Arsenal ontbreken. In plaats daarvan speelt bijvoorbeeld de kampioen van Ierland mee. Dan holt de kwaliteit wel heel hard achteruit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voordeel van het dumpen van alle nummers 2, 3 en 4 is dat je geen voorronde meer nodig hebt.
Gewoon lekker pas in september beginnen met de EC toernooien, meer rust tussendoor en dus ook geen vermoeide spelers op WK's en EK's. Ideaal!
Dat was ook de oorspronkelijke opzet van dit toernooi. Een bekercompetitie voor de kampioenen van Europa en een jaar of 12 geleden hebben ze het aangepast om het voor de commercie aantrekkelijker te maken. Helaas.....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je die clubs dumpt, ontstaat er een toernooi, waarin clubs als Manchester United, Real Madrid en Arsenal ontbreken. In plaats daarvan speelt bijvoorbeeld de kampioen van Ierland mee. Dan holt de kwaliteit wel heel hard achteruit.
Precies. Het is ook die commercie die het gat tussen de topclubs en de kleinere clubs zo groot heeft gemaakt. Tot het moment dat de huidige vorm van de Champions League werd ingevoerd waren duels als AC Milan - Rode Ster Belgrado net zo interessant als Real - Chelsea nu.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:56 schreef spurs het volgende:
[..]
Dat was ook de oorspronkelijke opzet van dit toernooi. Een bekercompetitie voor de kampioenen van Europa en een jaar of 12 geleden hebben ze het aangepast om het voor de commercie aantrekkelijker te maken. Helaas.....
Je kan dan de hele toernooivorm weer loslaten en gewoon lekker alleen maar knockout wedstrijden spelen. Veel mooier!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je die clubs dumpt, ontstaat er een toernooi, waarin clubs als Manchester United, Real Madrid en Arsenal ontbreken. In plaats daarvan speelt bijvoorbeeld de kampioen van Ierland mee. Dan holt de kwaliteit wel heel hard achteruit.
Als het goed is niet meer, sinds hij bondscoach af is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:07 schreef pekel het volgende:
Pyunik Yerevan, zit Wisman daar nog?
Ja.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat Ajax Fenerbache treft?
Returns van de gisteravond en vanavond gespeelde wedstrijden zijn op 18 en 19 juli.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:39 schreef spurs het volgende:
Uitslagen van vanavond:
FHK Liepajas Metalurgs(Let) - Aktobe(Kaz) 1-0
Cork City(ier) - Apollon Limassol(Cyp) 1-0
Mypa(Fin) - TNS(Wal) 1-0
ShakhtyorSoligorsk(W-Rus) - Siroki Brijeg(BiH) 0-1
Ik zou zo graag met Arsenal naar Turkije willen dus laat ons Fener maar treffenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat Ajax Fenerbache treft?
Hmm mocht dat gebeuren, dan wordt het gezellig in de kasquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja.
Tenzij de Italiaanse toestand nog wat veranderingen met zich meebrengt.
Ben ik met je eens. Veel meer ruimte voor verrassingen en elke wedstrijd telt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je kan dan de hele toernooivorm weer loslaten en gewoon lekker alleen maar knockout wedstrijden spelen. Veel mooier!
Dat was slechts half serieus beduld -Vaduz-quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat nou weer voor een warrig verhaal Waris, hij weet nu al dat hij daar over een jaar of zes gaat spelen?
Ik weet niet waar Inter en Roma staan. Roma wel onder PSV lijkt me zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:56 schreef Radegast het volgende:
Juventus en Ac Milan dus hoogstwaarschijnlijk niet in de CL komend seizoen. Deze clubs zouden toch zeker in pot 1 hebben gezeten bij de loting, welke twee clubs schuiven er dan nu door? Gaat PSV dan naar pot 1?
quote:Chelsea dealt Europe seeding blow
Arsenal, Manchester United and Liverpool will be among the top seeds for next season's Champions League but Chelsea have again missed out. The Premiership champions will be among the second seeds despite the absence of Italian sides Juventus and AC Milan. Beaten finalists Arsenal and 2005 champions Liverpool still need to qualify to take their place among the top seeds for the group phase. Scottish champions Celtic will join Chelsea in the pot of second seeds.
The Blues now face the possibility of facing reigning champions Barcelona who knocked them out of last season's competition at the first knockout phase. They missed out on a top seed in that campaign ensuring a difficult clash against the Catalans.
Juventus and AC Milan are set to appeal the punishments for Italy's match-fixing scandal which ruled that they could not compete in the tournament next term. Even if their appeals are successful, the result would not affect the seedings of the British clubs. The Italian FA is expected to announce on 25 July that Roma, Chievo and Palermo will join Inter Milan in the Champions League. Should they qualify, Hearts are likely be one of the lowest seeds.
Uefa splits the 32 entrants into four pots of eight teams, divided according to their current European ranking. Each group will contain one team from the top seeds, one from the second seeds, one for the third and one from the fourth.
The draw for the group stages will take place on 24 August in Monaco.
Gelukkig voor jullie gaat het ook over 5 jaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:37 schreef Dos37 het volgende:
Wel raar dat United nog steeds in pot 1 zit. We hebben vorig jaar nou niet bepaald potten gebroken in Europa vorig jaar.
En Spartak Moskou mag daa rop bezoek voor de 2de voorronde zal een leuk duel worden daar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef methodmich het volgende:
FC Sheriff is trouwens wel een leuke club. Zitten in Transdnjestrië, een soort "vrijstaat" in Moldavië, die door de regering gedoogd wordt. Volgens sommigen omdat de regering er geld witwast uit o.a. drugshandel.
Ja hè, daar (in dat stadion) heeft Nederland een keer een EK- of WK-kwalificatiewedstrijd tegen Moldavië gespeeld, en toen we daarna ook nog een werkstuk over Transdnjestrië moesten maken hebben we wat shit van FC Sheriff erbij gezet, en sindsdien zijn we fan van die club.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef methodmich het volgende:
FC Sheriff is trouwens wel een leuke club. Zitten in Transdnjestrië, een soort "vrijstaat" in Moldavië, die door de regering gedoogd wordt. Volgens sommigen omdat de regering er geld witwast uit o.a. drugshandel.
quote:Mogelijke tegenstanders voor Ajax, zie hieronder, zijn onder andere Fenerbahce, Osasuna, Chievo, Spartak Moskou en Rode Ster Belgrado.
Geplaatste ploegen:
AC Milan
Liverpool
Arsenal
Valencia
Ajax
Lille OSC
Benfica
Winnaar Gorica - Steaua (0-2)
CSKA Moskou
AEK Athene
Winnaar Metalurgs - Dynamo Kiev (1-4)
Winnaar Levski - Sioni (2-0)
Shakhtar Donetsk
Galatasaray
Hamburger SV
Slovan Liberec
Ongeplaatste ploegen:
Winnaar Fenerbahçe - B36 (4-0)
Austria Wien
Osasuna
Chievo Verona
Winnaar Sheriff - Spartak Moskou (1-1)
Winnaar Ekranas - Dinamo Zagreb (1-4)
Winnaar Cork - Rode Ster Belgrado (0-1)
Winnaar Hearts - Ĥiroki Brijeg (3-0)
Maccabi Haifa
Standard Luik
Winnaar Kopenhagen - MyPa (2-0)
Winnaar Hafnarfjördur - Legia (0-1)
Winnaar Debrecen - Rabotnicki (1-1)
Winnaar Mladá Boleslav - Vċlerenga (3-1)
Winnaar Zürich - Salzburg (2-1)
Winnaar Djurgċrden - Ru¸omberok (1-0)
Is te doen voor HSVquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef wouter1988 het volgende:
Hamburger SV - Osasuna
Leuk affiche, had beide ploegen het gegund maar helaas
Ik ook, vind ik zonde.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef wouter1988 het volgende:
Hamburger SV - Osasuna
Leuk affiche, had beide ploegen het gegund maar helaas
Eens kijken wat de UEFA met deze situatie doet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:14 schreef DeTolk het volgende:
Liverpool wil niet in Israel voetballen
De overwinning van Kopenhagen vorige week was geflatteerd. Aanvallend waren ze redelijk onmachtig tegen het ultradefensieve Mypa.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:03 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd of MyPa nog terug kan komen. We zullen zien hoe sterk Kopenhagen is.
Tja MyPa is de underdog tegen Kopenhagen. Dan kun je gauw verwachten dat ze vol op de verdediging gaan en loeren op de counter. En dan wordt 't ook moeilijk voor de favoriet om er door te komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
De overwinning van Kopenhagen vorige week was geflatteerd. Aanvallend waren ze redelijk onmachtig tegen het ultradefensieve Mypa.
Van Belgiumsoccer.bequote:Kaartentrekker Ivanov fluit Standard
Standard heeft het niet getroffen. Niemand minder dan de Rus Valentin Ivanov zal de wedstrijd van de Rouches tegen Steaua Boekarest fluiten.
Het was ook Ivanov die de wedstrijd Portugal-Nederland floot op het WK. Portugal won wel met 1-0 maar in de partij zelf vielen er zestien gele en vier rode kaarten. Meteen goed voor een nieuw WK-record. Achteraf zei FIFA-voorzitter Sepp Blatter nog dat Ivanov een gele kaart verdiende.
Na het WK floot Ivanov nog twee wedstrijden in de Russische competitie. Daarin was hij goed voor eerst zes en daarna negen gele kaarten. Standard zal dus voorzichtig moeten spelen. De Luikse club pakte vorig seizoen overigens de meeste kaarten: acht keer rood en 78 keer geel.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:25 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van Belgiumsoccer.be
Daar is Standard blij mee.
Same here. Als je Jens Nowotny kan halen, moet de rest van je team toch geen krabbers zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:16 schreef MaxPower het volgende:
Valt me tegen van Dinamo, had verwacht dat ze zeker thuis wel wat meer weerstand konden bieden. Maar goed hun beste speler voetbalt nu in Heerenveen.
rtl 7quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:49 schreef bergkampf het volgende:
Kĝbenhavn - Ajax is dit morgen live te zien op studiosport ofzo?
Deden ze ook.. en ze hadden kansen zat om zeker 1x te scoren, maarja.. dan krijgen ze de 0-1 tegen en binnen de minuut de 0-2, dan is het snel gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:16 schreef MaxPower het volgende:
Valt me tegen van Dinamo, had verwacht dat ze zeker thuis wel wat meer weerstand konden bieden.
klote Salzburg..... wat een klote-club vind ik datquote:
Liverpool speelt vrij slecht.. vreemde opstelling ook, een soort 4-6-0 (eigenlijk staat Bellamy vooraan, maar das toch geen echte spits).quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:30 schreef Ricky_ het volgende:
Waar zijn Liverpool en Valencia (85e minuut, nog steeds 1-0 achter) nou weer mee bezig?
Hebben ze net gescoord ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef Saviola het volgende:
Liverpool 2-1 nog, in de voorlaatste minuutGonzalez
nee, die was op de koffie bij Van Geel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef twi het volgende:
Heeft Kaka gespeeld bij Milan?
Chievo hoeft helemaal niet flink aan de bak, CAMO LEVSKI!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Ook Chievo moet wel flink aan de bak willen ze het nog halen, dus voor de punten zal Italië er niet rouwig om zijn dat Milan toch mag spelen. Hoewel die ook nog niet zeker zijn.
Spurs? 100%!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ben jij Bulgaars?
Nope 100% Nederlander, hoezo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ben jij Bulgaars?
Ja, waarom eik? Dat is me dan ontgaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef spurs het volgende:
[..]
Nope 100% Nederlander, hoezo?
nu zal de vraag wel weer komen, waarom Levski, maar die heb ik al een paar keer beantwoord.
Verklaar je nader Nashje...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:44 schreef Nashje het volgende:
Osasuna mag winnen. Als je niet van onze spelers af kunt blijven gun ik je het niet om door te gaan.
Ook omdat ik je een paar x in dat Bulgarije topic zag posten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef spurs het volgende:
[..]
Nope 100% Nederlander, hoezo?
nu zal de vraag wel weer komen, waarom Levski, maar die heb ik al een paar keer beantwoord.
Had ook niet anders verwacht van jou, dat het je voor de verandering weer is is ontgaan...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja, waarom eik? Dat is me dan ontgaan.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef spurs het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van jou, dat het je voor de verandering weer is is ontgaan...![]()
Ik ben een paar keer in Bulgarije geweest, dus dat kan goed kloppen. En zo ben ik dus ook in aanraking met Levski Sofia gekomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook omdat ik je een paar x in dat Bulgarije topic zag posten.
Die is inmiddels zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop - en denk eigenlijk ook - dat HSV zich gaat plaatsen. Al is het maar om Boula, Van der Vaart en De Jong op het hoogste podium te zien schitteren
.
Gracias!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:28 schreef DrDentz het volgende:
ja die komt op ARD
Is het al.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar het kan weleens lastig gaan worden.......
Waarom zouden ze. Ze spelen 34 wedstrijden op topniveau, geen zes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef DrDentz het volgende:
zullen Rafael en Nigel al heimwee hebben naar Ajax? lekker ballen in de Champions League met Japie & The Hunter
Ja, geef Hamburg FC Copenhagen en ze zijn ook gewoon door hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef DrDentz het volgende:
ze verliezen van Osasuna
HSV probeert maar overtuigt niet. 1-1 zit er wel in maar de counter op 2-0 is dichterbij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:09 schreef Gelderland het volgende:
hoe speelt HSV? Ik heb hier geen Duitse zender. Hangt er eerder een 2-0 of 1-1 in de lucht
Zeer slecht ingekopt door Benny Laut. Die had gewoon moeten zitten en hij kopt hem recht in de handen van de keeper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Ricky_ het volgende:
Grote kans HSV nu, de 1-1 hangt in de lucht.
nog 15 min voor de rust... HSV moet wel.... maar dat leidt denk ik tot kansen voor Ossasuna....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Ricky_ het volgende:
Grote kans HSV nu, de 1-1 hangt in de lucht.
Kwartier? De rust is nu hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nog 15 min voor de rust... HSV moet wel.... maar dat leidt denk ik tot kansen voor Ossasuna....
doelpunt Inzaghiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:29 schreef mcyodogg het volgende:
Jammer, 0-1 Milan is nu zo goed als door.
Ja, dan zullen weer nachtmerries krijgen van die laatste speelronde vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:36 schreef Gelderland het volgende:
HSV moet komen de 2e helt...Ben bang dat ze het niet redden.. maar aan 1-1 hebben ze al genoeg... zou wat zijn als ze de CL mislopen
![]()
Welk kanaal kijk je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef Heero87 het volgende:
Benfica Lissabon lijkt safe te zitten. 2-0 bij de rust tegen Austria Wenen na 1-1 buitenshuis. Tweede doelpunt op slag van rust van Nuno Gomes.
En Maccabi krijgt nu toch kansjes.
wat heb je tegen HSV?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef twi het volgende:
HSV 1-1, damn
Nigel de Jong ook nog es...
Agreed, hadden allebei een leuk spel. Vond vooral leuk om de spelversnellingen te zien. Allebei konden zij verdedigen en na het krijgen van balbezit erg snel rondspelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef WeebI het volgende:
Jammer van Osasuna. Echt heel jammer dat deze twee ploegen tegen elkaar moesten loten
Dan moet Salzburg nog scoren, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk gaat valencia niet door. Spanje maar met 2 deelnemers anders
En dat is leuk omdat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Dos37 het volgende:
Spanje maar met 2 deelnemers anders
Viel mij ook op. De mensen aan de zijkant zijn maar matig, en wat duurde het ontzettend lang voor de bal naar voren ging, met al dat gebrei op het middenveld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef Doc het volgende:
Voetballend niet echt een heel erg goed team dat HSV.
Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De mensen aan de zijkant zijn maar matig, en wat duurde het ontzettend lang voor de bal naar voren ging, met al dat gebrei op het middenveld.
Denk trouwens dat die Wébo nog wel een paar nachtjes wakker ligt van de enorme kopkans, dat was echt een hele dure misser, een misser van enkele miljoenen euro's....
Hij kan zich beter voor de kop stoten dat-ie WEL aan de bal zat want ik denk dat die Joego 'm er anders in gekopt had.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De mensen aan de zijkant zijn maar matig, en wat duurde het ontzettend lang voor de bal naar voren ging, met al dat gebrei op het middenveld.
Denk trouwens dat die Wébo nog wel een paar nachtjes wakker ligt van de enorme kopkans, dat was echt een hele dure misser, een misser van enkele miljoenen euro's....
Gammaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopen
HSV is er in vergelijking met vorig seizoen aardig op achteruit gegaan. Denk ook niet dat ze veel potten zullen gaan breken in de poulefase van de Champions League.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Milosevic had het ook echt helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopen
Die laatste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:31 schreef Heero87 het volgende:
Geweldig, die tifo's gisteren in Belgrado (Rode Ster - AC Milan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Ook een dure fout van de arbitrage om een zuiver doelpunt van Osasuna in de eerste wedstrijd niet goed te keuren...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Jammer van Osasuna inderdaad, maar ja.... Er moest er nu eenmaal één uit van die twee leuke ploegen. Pijnlijke loting.
Ja, wat hebben zij ongelijk zeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef BramKVO het volgende:
wat een idiote tifo's op Rode Ster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |