Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De mensen aan de zijkant zijn maar matig, en wat duurde het ontzettend lang voor de bal naar voren ging, met al dat gebrei op het middenveld.
Denk trouwens dat die Wébo nog wel een paar nachtjes wakker ligt van de enorme kopkans, dat was echt een hele dure misser, een misser van enkele miljoenen euro's....
Hij kan zich beter voor de kop stoten dat-ie WEL aan de bal zat want ik denk dat die Joego 'm er anders in gekopt had.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De mensen aan de zijkant zijn maar matig, en wat duurde het ontzettend lang voor de bal naar voren ging, met al dat gebrei op het middenveld.
Denk trouwens dat die Wébo nog wel een paar nachtjes wakker ligt van de enorme kopkans, dat was echt een hele dure misser, een misser van enkele miljoenen euro's....
Gammaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopen
HSV is er in vergelijking met vorig seizoen aardig op achteruit gegaan. Denk ook niet dat ze veel potten zullen gaan breken in de poulefase van de Champions League.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Milosevic had het ook echt helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopen
Die laatste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:31 schreef Heero87 het volgende:
Geweldig, die tifo's gisteren in Belgrado (Rode Ster - AC Milan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Ook een dure fout van de arbitrage om een zuiver doelpunt van Osasuna in de eerste wedstrijd niet goed te keuren...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Jammer van Osasuna inderdaad, maar ja.... Er moest er nu eenmaal één uit van die twee leuke ploegen. Pijnlijke loting.
Ja, wat hebben zij ongelijk zeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef BramKVO het volgende:
wat een idiote tifo's op Rode Ster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |