Waarom zouden ze. Ze spelen 34 wedstrijden op topniveau, geen zes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef DrDentz het volgende:
zullen Rafael en Nigel al heimwee hebben naar Ajax? lekker ballen in de Champions League met Japie & The Hunter

Ja, geef Hamburg FC Copenhagen en ze zijn ook gewoon door hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef DrDentz het volgende:
ze verliezen van Osasuna

HSV probeert maar overtuigt niet. 1-1 zit er wel in maar de counter op 2-0 is dichterbij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:09 schreef Gelderland het volgende:
hoe speelt HSV? Ik heb hier geen Duitse zender. Hangt er eerder een 2-0 of 1-1 in de lucht

Zeer slecht ingekopt door Benny Laut. Die had gewoon moeten zitten en hij kopt hem recht in de handen van de keeper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Ricky_ het volgende:
Grote kans HSV nu, de 1-1 hangt in de lucht.

nog 15 min voor de rust... HSV moet wel.... maar dat leidt denk ik tot kansen voor Ossasuna....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Ricky_ het volgende:
Grote kans HSV nu, de 1-1 hangt in de lucht.

Kwartier? De rust is nu hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nog 15 min voor de rust... HSV moet wel.... maar dat leidt denk ik tot kansen voor Ossasuna....

doelpunt Inzaghiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:29 schreef mcyodogg het volgende:
Jammer, 0-1 Milan is nu zo goed als door.

Ja, dan zullen weer nachtmerries krijgen van die laatste speelronde vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:36 schreef Gelderland het volgende:
HSV moet komen de 2e helt...Ben bang dat ze het niet redden.. maar aan 1-1 hebben ze al genoeg... zou wat zijn als ze de CL mislopen
![]()

Welk kanaal kijk je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef Heero87 het volgende:
Benfica Lissabon lijkt safe te zitten. 2-0 bij de rust tegen Austria Wenen na 1-1 buitenshuis. Tweede doelpunt op slag van rust van Nuno Gomes.
En Maccabi krijgt nu toch kansjes.

wat heb je tegen HSV?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef twi het volgende:
HSV 1-1, damn
Nigel de Jong ook nog es...

Agreed, hadden allebei een leuk spel. Vond vooral leuk om de spelversnellingen te zien. Allebei konden zij verdedigen en na het krijgen van balbezit erg snel rondspelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:40 schreef WeebI het volgende:
Jammer van Osasuna. Echt heel jammer dat deze twee ploegen tegen elkaar moesten loten

Dan moet Salzburg nog scoren, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk gaat valencia niet door. Spanje maar met 2 deelnemers anders

En dat is leuk omdat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Dos37 het volgende:
Spanje maar met 2 deelnemers anders

Viel mij ook op. De mensen aan de zijkant zijn maar matig, en wat duurde het ontzettend lang voor de bal naar voren ging, met al dat gebrei op het middenveld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef Doc het volgende:
Voetballend niet echt een heel erg goed team dat HSV.

Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De mensen aan de zijkant zijn maar matig, en wat duurde het ontzettend lang voor de bal naar voren ging, met al dat gebrei op het middenveld.
Denk trouwens dat die Wébo nog wel een paar nachtjes wakker ligt van de enorme kopkans, dat was echt een hele dure misser, een misser van enkele miljoenen euro's....

Hij kan zich beter voor de kop stoten dat-ie WEL aan de bal zat want ik denk dat die Joego 'm er anders in gekopt had.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De mensen aan de zijkant zijn maar matig, en wat duurde het ontzettend lang voor de bal naar voren ging, met al dat gebrei op het middenveld.
Denk trouwens dat die Wébo nog wel een paar nachtjes wakker ligt van de enorme kopkans, dat was echt een hele dure misser, een misser van enkele miljoenen euro's....

Gammaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopen

HSV is er in vergelijking met vorig seizoen aardig op achteruit gegaan. Denk ook niet dat ze veel potten zullen gaan breken in de poulefase van de Champions League.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]

Milosevic had het ook echt helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt 'ie meer wakker van 't feit dat 'ie 'm niet mistte, aangezien Milosevic er nog veel en veel beter voor stond en 'm er zo in had kunnen lopen

Die laatste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:31 schreef Heero87 het volgende:
Geweldig, die tifo's gisteren in Belgrado (Rode Ster - AC Milan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].

Ook een dure fout van de arbitrage om een zuiver doelpunt van Osasuna in de eerste wedstrijd niet goed te keuren...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Jammer van Osasuna inderdaad, maar ja.... Er moest er nu eenmaal één uit van die twee leuke ploegen. Pijnlijke loting.

Ja, wat hebben zij ongelijk zeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef BramKVO het volgende:
wat een idiote tifo's op Rode Ster.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |