De overwinning van Kopenhagen vorige week was geflatteerd. Aanvallend waren ze redelijk onmachtig tegen het ultradefensieve Mypa.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:03 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd of MyPa nog terug kan komen. We zullen zien hoe sterk Kopenhagen is.
Tja MyPa is de underdog tegen Kopenhagen. Dan kun je gauw verwachten dat ze vol op de verdediging gaan en loeren op de counter. En dan wordt 't ook moeilijk voor de favoriet om er door te komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
De overwinning van Kopenhagen vorige week was geflatteerd. Aanvallend waren ze redelijk onmachtig tegen het ultradefensieve Mypa.
Van Belgiumsoccer.bequote:Kaartentrekker Ivanov fluit Standard
Standard heeft het niet getroffen. Niemand minder dan de Rus Valentin Ivanov zal de wedstrijd van de Rouches tegen Steaua Boekarest fluiten.
Het was ook Ivanov die de wedstrijd Portugal-Nederland floot op het WK. Portugal won wel met 1-0 maar in de partij zelf vielen er zestien gele en vier rode kaarten. Meteen goed voor een nieuw WK-record. Achteraf zei FIFA-voorzitter Sepp Blatter nog dat Ivanov een gele kaart verdiende.
Na het WK floot Ivanov nog twee wedstrijden in de Russische competitie. Daarin was hij goed voor eerst zes en daarna negen gele kaarten. Standard zal dus voorzichtig moeten spelen. De Luikse club pakte vorig seizoen overigens de meeste kaarten: acht keer rood en 78 keer geel.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:25 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Van Belgiumsoccer.be
Daar is Standard blij mee.
Same here. Als je Jens Nowotny kan halen, moet de rest van je team toch geen krabbers zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:16 schreef MaxPower het volgende:
Valt me tegen van Dinamo, had verwacht dat ze zeker thuis wel wat meer weerstand konden bieden. Maar goed hun beste speler voetbalt nu in Heerenveen.
rtl 7quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:49 schreef bergkampf het volgende:
København - Ajax is dit morgen live te zien op studiosport ofzo?
Deden ze ook.. en ze hadden kansen zat om zeker 1x te scoren, maarja.. dan krijgen ze de 0-1 tegen en binnen de minuut de 0-2, dan is het snel gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:16 schreef MaxPower het volgende:
Valt me tegen van Dinamo, had verwacht dat ze zeker thuis wel wat meer weerstand konden bieden.
klote Salzburg..... wat een klote-club vind ik datquote:
Liverpool speelt vrij slecht.. vreemde opstelling ook, een soort 4-6-0 (eigenlijk staat Bellamy vooraan, maar das toch geen echte spits).quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:30 schreef Ricky_ het volgende:
Waar zijn Liverpool en Valencia (85e minuut, nog steeds 1-0 achter) nou weer mee bezig?
Hebben ze net gescoord ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef Saviola het volgende:
Liverpool 2-1 nog, in de voorlaatste minuutGonzalez
nee, die was op de koffie bij Van Geel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef twi het volgende:
Heeft Kaka gespeeld bij Milan?
Chievo hoeft helemaal niet flink aan de bak, CAMO LEVSKI!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Ook Chievo moet wel flink aan de bak willen ze het nog halen, dus voor de punten zal Italië er niet rouwig om zijn dat Milan toch mag spelen. Hoewel die ook nog niet zeker zijn.
Spurs? 100%!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ben jij Bulgaars?
Nope 100% Nederlander, hoezo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ben jij Bulgaars?
Ja, waarom eik? Dat is me dan ontgaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef spurs het volgende:
[..]
Nope 100% Nederlander, hoezo?
nu zal de vraag wel weer komen, waarom Levski, maar die heb ik al een paar keer beantwoord.
Verklaar je nader Nashje...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:44 schreef Nashje het volgende:
Osasuna mag winnen. Als je niet van onze spelers af kunt blijven gun ik je het niet om door te gaan.
Ook omdat ik je een paar x in dat Bulgarije topic zag posten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef spurs het volgende:
[..]
Nope 100% Nederlander, hoezo?
nu zal de vraag wel weer komen, waarom Levski, maar die heb ik al een paar keer beantwoord.
Had ook niet anders verwacht van jou, dat het je voor de verandering weer is is ontgaan...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja, waarom eik? Dat is me dan ontgaan.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef spurs het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van jou, dat het je voor de verandering weer is is ontgaan...![]()
Ik ben een paar keer in Bulgarije geweest, dus dat kan goed kloppen. En zo ben ik dus ook in aanraking met Levski Sofia gekomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook omdat ik je een paar x in dat Bulgarije topic zag posten.
Die is inmiddels zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop - en denk eigenlijk ook - dat HSV zich gaat plaatsen. Al is het maar om Boula, Van der Vaart en De Jong op het hoogste podium te zien schitteren
.
Gracias!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:28 schreef DrDentz het volgende:
ja die komt op ARD
Is het al.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar het kan weleens lastig gaan worden.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |