Ik vraag me toch nog steeds af wat 't precies is wat jij altijd tegen Hunters hebt gehad.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:51 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
[caps]
HOUD OP MET DAT FREAKING GEZEUR FD BOT DAT JE BENT!
[/caps]
whahahahahaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
Alsof Warlocks een legendary moeten
Alsof Priests een legendary moeten
Alsof Shamans een legendary moeten
etc.
En oh, het welbekende Thunderfury grapje.
Zeg dan niks.
En 2 epics voor de quest, ja inderdaad. En wat is nu je punt precies?
Wou je dat vergelijken met een Legendary?
lol inderdaad.
Fact is, Hunter itemization is de slechtste in de game, alhoewel Rogues 't ook slecht hebben heb ik begrepen (?). Dus ja, Hunters zouden ook wel eens iets willen hebben om echt naar toe te werken. Maar ja, dat snap je waarschijnlijk toch niet. Want Hunters zijn overpowered, blablabla.
mwa...shaman komt er ook niet bovenuitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:20 schreef koffiegast het volgende:
[..]
whahahahaha
hunter itemization slecht? weliswaar komt het allemaal op attackpower en crit en hit enzo neer..
maar ff serieus shaman itemization is de slechtste van allemaal..
nummer 1 klacht feral druids: items scalen niet met gearquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef koffiegast het volgende:
druids kunnen wel alles veel beter dan shamans, bij hun scaled de gear.. het jammere aan shaman is dat een beginners lvl60 vrijwel hetzelfde hp heeft als een shaman in epics...
DjNivek aka Recca ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Evertjan het volgende:
tvp en heeft iemand al een boss gekilled in Naxxramas. Zo ja pics please??
Yep, we hebben er alleen geen pic van genomen (Anub'Rekhan). Compleet in de haast om nog een boss te proberen vergeten. Als bewijs kan ik wel ff m'n allakhazam profiel updaten, loop nu met een Splinter of Atiesh rondquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Evertjan het volgende:
tvp en heeft iemand al een boss gekilled in Naxxramas. Zo ja pics please??
Nieuwe realms ftw. zit op Tarren Mill nu, ping van 67ms gisteren, en voor het eerst in mijn WoW-carriere 0,0 lag of lagspikes in BWLquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Fratz het volgende:
wat was het gister weer leuk! ik ben 15 keer achter elkaar gedisconnect. daarna was de server zelfs offline. een lat van 2000 ms. je weet het dat het elke keer zo is na elke patch, maar toch.
Nee hoor. Je bent alleen je class zo vaak aan het whinen, dus ik reageer gewoon semi-serieus.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik vraag me toch nog steeds af wat 't precies is wat jij altijd tegen Hunters hebt gehad.
Is 't dan toch omdat 't de enige class is waar je moeite mee hebt om van te winnen?
Of heb je ooit een speler gehad die 'jouw' loot heeft 'gestolen' en dat was dan toevallig een Hunter?
Either way, je moet voor de lol eens een Hunter levelen tot 60.
Heb ik gedaan met een Warrior, want ik geloofde eerst geen flikker van hun gezever over al hun problemen en nu heb ik zelf dus een lvl 60 Warrior en moet ik toegeven dat ze gelijk hadden, niet over alles uiteraard, maar goed.
Maar ja, afgeven op de complaints van mensen is veel makkelijker uiteraard, gg![]()
eng..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik hoef er nog maar 39!
http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644
Supergaaf DjNivek!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik hoef er nog maar 39!
http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644
Yep, ik krijg nu alle splinters totdat ik de 40 hebquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Departak het volgende:
[..]
Supergaaf DjNivek!Ik ben bijna jaloers
![]()
Krijg jij nu alle splinters die droppen in Naxx? Zo ja waarom heeft je guild jou uitgekozen? :p En hoe vaak staat Naxx dan gescheduled bij jullie?
ben ik ook net naartoe verhuist. latency een stuk beter dan oude server (dunemaul) in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nieuwe realms ftw. zit op Tarren Mill nu, ping van 67ms gisteren, en voor het eerst in mijn WoW-carriere 0,0 lag of lagspikes in BWL
hier ook :/quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:23 schreef _dajk het volgende:
Ik heb een lange tijd WoW gespeeld, en toen ben ik gestopt. En nu heb ik weer zo'n zin om het te spelen maar dan ben ik bang dat m'n vrije tijd er verloren aan gaat zoals vroegah.
Recca van RnS.. hm die heb ik wel eens gezien volgens mijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef DjNivek het volgende:
Splinter status: 2/40
Instructor Razuvious met een raid MET randoms neergekregen, hadden maar 34 online door een of andere feestdag in Zweden. Idol, boot setitem en splinter als loot. En ja, deze heb ik gescreenshot
Volgens mij ook welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:05 schreef Sakie het volgende:
[..]
Recca van RnS.. hm die heb ik wel eens gezien volgens mij![]()
Speel zelf Mantis, Troll mage op TN (evil monkeys)![]()
![]()
Nee dat hebben we al lang maar niet met 25 man ... Lezen gozerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef koffiegast het volgende:
ff serieus? mensen die nu pas lucifron tegenkomen? Ongelofelijk Oo
dan nog :/quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Nee dat hebben we al lang maar niet met 25 man ... Lezen gozer![]()
ik ben helemaal niet negatief maar juist verbaasdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:11 schreef Departak het volgende:
Gozer, ik zit in een relatief kleine maar hele leuke guild. Ik ben pas 1x MC in geweest, samen met een andere guild, en toen zijn we ook niet verder gekomen dan lucifron...
Ik heb helemaal geen tijd/zin om in een grote raiding guild te gaan, dus niet zo negatief tegenover mensen die 'lucifron nu pas tegenkomen'
Volgens mij zijn er nog dagelijks mensen die het spel beginnen, dus is het niet zo raar toch dat er ook nog guilds zijn die pas net aan MC beginnen ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef koffiegast het volgende:
Ik ben niet zo heel lang geleden begonnen met raiden (eerst als een gek honor gegrind).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:07 schreef _VoiD_ het volgende:
er zijn ook zat guilds die nooit aan MC beginnen. Ik speel het al vanaf het begin, tijd tussenuit geweest, en hoogste character is een level 46. Ik denk dat voor minstens 50% van alle spelers dit ook geldt.
Wat ik eerder zielig vind is dat Blizzard zo gefocust is op de high end content. Dit gaat weer gepaard met groepen van 40 man die nodig zijn voor de quests te voltooien. En dat betekent dus dat bijna niemand op de server ooit mogelijkheid zal zien om ergens aan mee te doen omdat ze nu eenmaal niet 4 avonden in de week aanwezig kunnen zijn.
Hoeveel procent van de spelers zijn in MC geweest denk je? Zullen er echt niet veel zijn heb ik het vermoeden. Ik weet geeneens waar het ligt...
En dan zitten deze guilds te zeuren dat er te weinig high level content is, krijgen ze eindelijk iets, zijn ze er binnen een weekje (bij wijze van) weer doorheen en hebben ze dan ook maar even die 40 shards bij elkaar door non stop te gamen.
Maar ik heb het gevoel dat het geeneens leuk is, die high level raid instances. Dit omdat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn, de tactieken allang bekend zijn, en o wee als je dan eens iets verkeerd doet waardoor de groep dood gaat. Oh nee! die warlock cast een verkeerde spell! wat doet hij!! kick/kick. JE MOET DAAR STAAN LUL! NEE GEEN SPELLS CASTEN ALS HIJ OP 5% IS EIKEL! Iedereen moet leren als ze ergens aan beginnen, maar volgens mij verwachten de hoge level guilds dat je al die instances allang moet kennen. Dus als je er dan later bijkomt, en je doet iets verkeerd is het meteen exit.
Mijn class is fantastisch, anders was ik allang een andere class gaan spelen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:46 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent alleen je class zo vaak aan het whinen, dus ik reageer gewoon semi-serieus.
Ik kan het ook wel hebben over de druid bugs die 1.11 teisteren, de meer dan beroerde manier om degelijke feral danwel balance items te vinden, de nog steeds lackende damage ten opzichte van classes die veel harder scalen dan druids, enzovoorts.
Maar dat doe ik dus niet, gewoon omdat ik vind dat het allemaal wel meevalt en omdat ik nog steeds met plezier mn klasse speel
Het enige wat je mist aan 40-man instances is de loot. En bij ons in de guild de Hunters die in Molten Core en Blackwing Lair zoveel mogelijk kunnen verkloten als mogelijk is, overnuken, pulls doen die niet kunnen op dat moment, etc etc.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:07 schreef _VoiD_ het volgende:
er zijn ook zat guilds die nooit aan MC beginnen. Ik speel het al vanaf het begin, tijd tussenuit geweest, en hoogste character is een level 46. Ik denk dat voor minstens 50% van alle spelers dit ook geldt.
Wat ik eerder zielig vind is dat Blizzard zo gefocust is op de high end content. Dit gaat weer gepaard met groepen van 40 man die nodig zijn voor de quests te voltooien. En dat betekent dus dat bijna niemand op de server ooit mogelijkheid zal zien om ergens aan mee te doen omdat ze nu eenmaal niet 4 avonden in de week aanwezig kunnen zijn.
Hoeveel procent van de spelers zijn in MC geweest denk je? Zullen er echt niet veel zijn heb ik het vermoeden. Ik weet geeneens waar het ligt...
En dan zitten deze guilds te zeuren dat er te weinig high level content is, krijgen ze eindelijk iets, zijn ze er binnen een weekje (bij wijze van) weer doorheen en hebben ze dan ook maar even die 40 shards bij elkaar door non stop te gamen.
Maar ik heb het gevoel dat het geeneens leuk is, die high level raid instances. Dit omdat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn, de tactieken allang bekend zijn, en o wee als je dan eens iets verkeerd doet waardoor de groep dood gaat. Oh nee! die warlock cast een verkeerde spell! wat doet hij!! kick/kick. JE MOET DAAR STAAN LUL! NEE GEEN SPELLS CASTEN ALS HIJ OP 5% IS EIKEL! Iedereen moet leren als ze ergens aan beginnen, maar volgens mij verwachten de hoge level guilds dat je al die instances allang moet kennen. Dus als je er dan later bijkomt, en je doet iets verkeerd is het meteen exit.
Het begin van elke week dezelfde instances grindenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef GaRleC het volgende:
Ik dacht altijd van ja als ik 60 ben maar n nieuwe char maken.... Maar dan begint t pas !!
Ik ben juist heel positief over 60 zijn. Ik bedoel iedereen word tog 60.
Mensen die zeuren dat er alleen voor 60ers wat komen (klopt) maar wordt dan 60 !
Anders sgiet het tog neit op... en in TBC komen tog weer low level stuff...
als het goed is heb je linksbovenin een paar balkjes met je hp/mana enzo en je portrait natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
ja maar hoe zeg je dan opgehoepeld?
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
Jeetje, we hebben me toch eens een portie geluk. 3de baas neer, 3de splinter voor mij. Noth the Plaguebringer deze keer
http://wow.allakhazam.com/Wowreader.htmlquote:Op zondag 25 juni 2006 01:09 schreef Departak het volgende:
[..]
Goed bezigKeep us posted!
En hoe kan je zo'n mooi allakhazam profile aanmaken? Kunnen jullie eindelijk eens zien hoe belabberd ik ben![]()
wow, jij bent de manquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef koffiegast het volgende:
zal uiteindelijk toch gewoon wachten worden op kelthuzzad voor de staff lijkt me. tegen die tijd zul je de 40 wel hebben, niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
Jeetje, we hebben me toch eens een portie geluk. 3de baas neer, 3de splinter voor mij. Noth the Plaguebringer deze keer
Natuurlijk, maar zodra ik de frame heb, kan ik in ieder geval zien wat die quest in zal houden. Misschien ook nog wat farmen? Of ik kan dan in ieder geval aan de Base van de staff werken, misschien moet je daar ook wel wat meer voor doen dan alleen Ouro vermoorden.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:42 schreef mooiegek het volgende:
[..]
zal uiteindelijk toch gewoon wachten worden op kelthuzzad voor de staff lijkt me. tegen die tijd zul je de 40 wel hebben, niet?
Je kan wsg gaan doen (level 10-19). Je zit hopenlijk wel op een nieuwe server op een oude server kom je op dat level vaak alleen maar getwinkte tegenstanders tegen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
pas lvl 15 in 3 dagen gamen, heb gistere hele dag een vriend van me geholpen, die overnieuw was begonnen
btw, er zijn toch ook low-lvl BG's?
dus dat moet ik nog snel ff doen
Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bagquote:Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef Zosk het volgende:
heb maar meteen de quest voor http://www.thottbot.com/?i=53533 gedaan. meteen me eerste 18slot![]()
Eeh, nee Cyn, het zijn je hersenen die bevallig zijn... Ik heb op de dag zelf gegrind en heb ongeveer een 5 % droprate op die dingen gehad... Ik heb de dag erna met 4 man zitten klooien en weggelopen met 150-ish runes, en we hadden véél meer dan 350 mobs + 8 Shadows of Doom gekilled...quote:Op zondag 25 juni 2006 07:56 schreef Migwi het volgende:
Eh, Blizzard heeft nu al de droprate van die Necretic Runes aangepast.
Bastards!
Met Cyndane had ik er 1 op zo ongeveer elke kill.
Nu met Caraighan heb ik zeker 50 mobs gemold en net 12 runes, /sigh
Revered is het niet zó veel, maar je moet wel wat doen ja. Maar ja, Zosk is een of andere imba rogue.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bag...
Nou, voordat de invasion er was kreeg je geen reputatie meer van non-elite undead nadat je honored was, maar die invasion gasten geven je weer 5 rep per kill tot revered.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Jefkie het volgende:
Tot hoever krijg je eigenlijk mob van die dooie gasten? Hopelijk kan ik revered worden op die invasion gasten (misschien wat trollbane-mensen met een advies waar die het meest up is?), maakt dat naxx atunement een stuk goedkoper...
Hmz, nah, maybe I was just lucky with Cyndane danquote:Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eeh, nee Cyn, het zijn je hersenen die bevallig zijn... Ik heb op de dag zelf gegrind en heb ongeveer een 5 % droprate op die dingen gehad... Ik heb de dag erna met 4 man zitten klooien en weggelopen met 150-ish runes, en we hadden véél meer dan 350 mobs + 8 Shadows of Doom gekilled...
Azshara is rustig, altijd geweest. Enige nadeel is dat er veel magi rondhuppelen en dat is wat problematisch omdat ze niet allemaal even vriendelijk zijn. En voor de rest is ochtend/nachtgrinden het beste. En equip je AD trinket.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Jefkie het volgende:
Tot hoever krijg je eigenlijk mob van die dooie gasten? Hopelijk kan ik revered worden op die invasion gasten (misschien wat trollbane-mensen met een advies waar die het meest up is?), maakt dat naxx atunement een stuk goedkoper...
Op exhalted moet je nog steeds 12 insignias inleveren voor de bag.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bag...
gratzquote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef DjNivek het volgende:
Frame of Atiesh: 10% klaar
De 4de splinter dropte vandaag van Grand Widow Faerlina, de eerste avond dat we haar probeerde.
Fijn is dat he? Ontelbare runs doen en je items nog niet krijgen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef GaRleC het volgende:
na 2 rend runs vdaag weer geen pauldrons gedropped.
heb je de gast in Ouro ook al gesproken? van hem zou je het eerste gedeelte van de staf moeten krijgenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef DjNivek het volgende:
Frame of Atiesh: 10% klaar
De 4de splinter dropte vandaag van Grand Widow Faerlina, de eerste avond dat we haar probeerde.
Naar +22 runs zou het niet meer dan verdient zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 09:17 schreef Departak het volgende:
Maar de voldoening zal des te groter zijn
Nop, kan waarschijnlijk pas als je de frame af hebt. En Ouro is bugged bij ons. Na de submerge spawnt hij in C'Thun's maag waardoor het oog geaggro'ed wordt. En als we C'Thun eerst proberen zitten we met een bug dat je eenmaal in de maag er niet meer uit kan ><quote:Op maandag 26 juni 2006 09:34 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
heb je de gast in Ouro ook al gesproken? van hem zou je het eerste gedeelte van de staf moeten krijgen
Ik heb ook 512 ram, maar speel haast lagloos. In ieder geval, geen storende lag. Misschien wat minder troep op je compu zetten?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm ik speel world of warcraft met 512 ram dikke lag in capital city's zoals orgrimmar ironforge.. Of Eastern plague met al die mensen die daar questen.
Iemand enig idee of ik met 1k fps lag free moet zijn, of zal ik dan gewoon meteen voor 2k gaan
Ik heb WoW de eerste maanden ook met 512MB ram gespeeld en probeerde toen Orgrimmar zoveel mogelijk te ontwijken!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm ik speel world of warcraft met 512 ram dikke lag in capital city's zoals orgrimmar ironforge.. Of Eastern plague met al die mensen die daar questen.
Iemand enig idee of ik met 1k fps lag free moet zijn, of zal ik dan gewoon meteen voor 2k gaan
QFTquote:Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb WoW de eerste maanden ook met 512MB ram gespeeld en probeerde toen Orgrimmar zoveel mogelijk te ontwijken!Nu heb ik 1GB in m'n (weliswaar een andere) computer en geen gehaper meer of mannetjes die pas na 10 seconden verschijnen!
WoW vreet nou eenmaal veel ram in drukbezochte gebieden zoals de capitals, maar met 1GB is het goed te doen! (ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je allemaal op de achtergrond hebt draaien). 2GB lijkt me niet per se nodig.
uiteraard, dan heeft meneer niet meer z'n "ubergevoel"quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Gijsje het volgende:
Ik ben vooral bezig met ZF te runnen, wil graag dat Epic zwaard hebben wat daar te halen is. Had hem bijna, eerste deel heb ik of naja dat is eigenlijjk het tweede deel. Moet nu nog het gedeelte van de basilik boss. En deze is gevallen in mijn tweede run van die avond, helaas was er nog een paladin in de party die hem ook nodig had, verloren op need.
Overigens gister een run gedaan met een uberplayer of naja dat vond meneer zelf. Ben zelf nu een goede twee maanden bezig ken nog niet alle moves en dingen. Meneer vond me maar newbie, ja heeft hij gelijk in. Maar dan niet even vertellen wat ik dan fout doe.....
stel al je vragen hier zou ik zeggenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef Gijsje het volgende:
Hmm nou ik neem alle hulp en informatie graag aan, maar deze meneer wilde gewoon niet zeggen wat ik nu precies fout deed. Overigens volgens de andere niet zo heel veel behalve misschien een verkeerde buff.
BM/Markmanshipquote:Op maandag 26 juni 2006 16:45 schreef Fratz het volgende:
ben door mijn guild gevraagd een hunter te levellenbest geinig om weer eens een andere class te spelen. wat is een beetje leuke level built? ik dacht BM?
even offtopic... ik zie dat je nu in een nieuwe guild zit? what happend with nightwatchersquote:Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik heb ook 512 ram, maar speel haast lagloos. In ieder geval, geen storende lag. Misschien wat minder troep op je compu zetten?
Gaan we weer.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:18 schreef GaRleC het volgende:
In END Raid mag je alleen survival/ markmanchip omdat je je beest minder gebruikt.
Nightwatchers is gemerged met Souls of Eternity naar Rise and Shine, dus de 'beste' en actiefste spelers bij elkaar. Het heeft ons niet echt slecht gedaan, de 4 dode bazen in Naxx zijn het bewijs alvastquote:Op maandag 26 juni 2006 19:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
even offtopic... ik zie dat je nu in een nieuwe guild zit? what happend with nightwatchers
*kuch* behalve dat mensen nogal op RnS kankerenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nightwatchers is gemerged met Souls of Eternity naar Rise and Shine, dus de 'beste' en actiefste spelers bij elkaar. Het heeft ons niet echt slecht gedaan, de 4 dode bazen in Naxx zijn het bewijs alvast
Hoort erbij.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:11 schreef Sakie het volgende:
[..]
*kuch* behalve dat mensen nogal op RnS kankeren![]()
Ja, maar kan me niet herinneren dat dat zo was bij Nightwatchersquote:Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hoort erbij.
Of 't met reden is of niet hou ik me niet mee bezig
ja dat dacht ik zelf ook.quote:
Oh jawel, toen ik erbij zat zelfs al en dat is laaaaang geleden.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:23 schreef Sakie het volgende:
[..]
Ja, maar kan me niet herinneren dat dat zo was bij Nightwatchers![]()
-edit- Gratz met MAEXXNA![]()
Bleh, ze had geen splinterquote:Op maandag 26 juni 2006 23:23 schreef Sakie het volgende:
[..]
Ja, maar kan me niet herinneren dat dat zo was bij Nightwatchers![]()
-edit- Gratz met MAEXXNA![]()
Wat voor pet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:21 schreef Fratz het volgende:
heb mijn hunter wat gelevelled, ze is nu level 34wat is een beetje leuke pet op dat level?
heb nou een tijger en ik heb Arikara voor de lol getemd(moest ik verdorie ook nog een andere serpent temmen, Arikara ziet er cool uit, maar abilities ho maar!).
2-8 uur, kan je ingame zien door met je muis op de duration te gaan staanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef GameCrazy het volgende:
Heb net wat op nieuwe dingen gebodenhoe lang duurt het voordat een "long" bid is afgelopen
Speel je ook op Kor'gall? Horde ofzo? Want alliance heeft pas 1 boss down volgens mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef DjNivek het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1086821&p=1&tmp=1#post1086821
Heerlijke timing, morgen zou ik anders waarschijnlijk een deel van de raid missen en een mogelijke splinter missen. Nu niet
gvdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef DjNivek het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1086821&p=1&tmp=1#post1086821
Heerlijke timing, morgen zou ik anders waarschijnlijk een deel van de raid missen en een mogelijke splinter missen. Nu niet
Human Warlock op Twisting Netherquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:41 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Speel je ook op Kor'gall? Horde ofzo? Want alliance heeft pas 1 boss down volgens mij![]()
Edit- Ohh rest heeft downtime van 24uur, waarom mijn server nou weer 36uur, beter gaat de performance van mijn server nu wel omhoog
ik dacht dat LFM looking for more betekendequote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:43 schreef koffiegast het volgende:
LFG = looking for group (je zoekt dus al bestaande groep)
LFM = looking for mate (je hebt al een groep)
hogger = een elite in het begin (je eerste als alliance waarsch.) en de namen van instances/bepaalde basen worden altijd gebruikt.
wtf, omg, lol, newb, pro enzo neem aan dat je dat wel weet.
ninja = iemand die zomaar een item neemt/afpakt zonder dat het afgesproken was, dus zeg maar diefstal
Ik hoor echt alleen maar dit soort dingen over het LFG channel en ik begrijp op zich wel dat dit minder lag veroorzaakt, maar handig en nuttig is het nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht "Looking for man" (en dat je dan idd al een groep hebt) .. Maarja, doet t er toe. Het world LFG channel is trouwens een regelrechte ramp op onze server, voetbalonzin en allerhande nietszeggende gespreken voeren er de boventoon
Ben het weekend wel 60 gewordenDus vermaak me nu voornamelijk met Stratholme, Dire Maul en BRS. Gister op de bekende "Leroy" plek geweest..
Waarom veroorzaakt het minder lag dan? Zie alleen maar meer onzin over me beeld scrollen (Gelukkig kan je hem makkelijk leavenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoor echt alleen maar dit soort dingen over het LFG channel en ik begrijp op zich wel dat dit minder lag veroorzaakt, maar handig en nuttig is het niet
Minder serverlag, ipv bandbreedte reserveren voor een LFG voor elke area/instance heb je nu maar 1 kanaalquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:57 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Waarom veroorzaakt het minder lag dan? Zie alleen maar meer onzin over me beeld scrollen (Gelukkig kan je hem makkelijk leaven) maar als dit gedaan is om de lag te verminderen kan ik me daar weinig bij voorstellen?
Die dus in alle areas spamt...... dus worden alle areas extra belast. ( althans mijns inziens dan hoor )quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Minder serverlag, ipv bandbreedte reserveren voor een LFG voor elke area/instance heb je nu maar 1 kanaal
serieus..PuG jij nog?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Die dus in alle areas spamt...... dus worden alle areas extra belast. ( althans mijns inziens dan hoor )
+ het feit dat je nu amper normaal een group kan zoeken omdat het echt voorbij schiet!
De areas hebben nog steeds dezelfde belasting als eerst, immers is er altijd een LFG channel geweest in elke area.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Die dus in alle areas spamt...... dus worden alle areas extra belast. ( althans mijns inziens dan hoor )
+ het feit dat je nu amper normaal een group kan zoeken omdat het echt voorbij schiet!
Yep.... alt moet ook omhoog......ff nadenken voordat je wat post hequote:
hahaha!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:09 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Yep.... alt moet ook omhoog......ff nadenken voordat je wat post he![]()
haha, en ik dus altijd maar denken dat het 'looking for more' betekende (als in, we hebben een groep maar zoeken nog meer mensen). Komt allemaal op hetzelfde neerquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht "Looking for man" (en dat je dan idd al een groep hebt)
dat kan ook ja!! alleen krijg ik niemand zo gek om aan WoW te beginnen..... misschien wel goed ook want het is een verslavingquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:22 schreef Fratz het volgende:
[..]
hahaha!![]()
ik level mijn alt met vrienden. we zijn net allemaal aan een nieuwe char begonnen voor de lol.
tussen grinden/raiden met main doen we deze levellen. echt geinig. iedereen heeft met zijn alt een andere rol dan mijn z'n main. meestal doen we de instances met TS/Skype, ontzettend lachen. (ik heb nog nooit zo gelachten tijdens het doen van SFK)
Krijgt weer een extra dagje speeltijd.....quote:
juist niet man! Ga naar buiten! Haal adem! Kom eens onder de normale mensen! hehehe!quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
juist niet man! Ga naar buiten! Haal adem! Kom eens onder de normale mensen! hehehe!![]()
Dat doe ik altijd al op woensdagochtend tot 11 uurquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:32 schreef Tim_G het volgende:
[..]
juist niet man! Ga naar buiten! Haal adem! Kom eens onder de normale mensen! hehehe!![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef TearSong het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al op woensdagochtend tot 11 uur
I disagree.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Volgens mij was 't looking for more. Nou ja, 't komt iig op hetzelfde neer.
Ik ben nu een UD priest aan 't levelen, best cool op zich om te spelen vanuit een healer oogpunt ipv DPS.
Fixedquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef Fratz het volgende:
[..]![]()
ik had voor vandaag met een vriending afgesproken omdat 't woensdag altijd maintainance is en dat wel eens uitloopt. komt goed uit!
lolquote:
... Huh? Hoe kan je dkp farmen?quote:Nu DKP farmen voor loot uit BWL (zijn bij Neffarian)
Welke skill heb je nu dan in cooking? En welk lvl is je char, dat maakt namelijk ook nog uit...je kan in deze thread: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tradeskills-en&t=40545&p=1&tmp=1#post40545 meestal wel vinden waar je moet zijn...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:21 schreef Droopie het volgende:
Weer een paar vragen![]()
Waar kan ik een cooking trainer vinden om mijn skills uit te breiden naar 225
Wanneer en waar kan deze lvl20 warrior paardrijden?
Alvast bedankt!
Denk dat ie bedoelt dat hij alleen raid en niks loot in MC zodat ie imba dkp heeft voor BWL loot ofzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:24 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
lol
[..]
... Huh? Hoe kan je dkp farmen?
Ik speel geen WoW meer, het kost me teveel tijd en na een tijdje ging het raiden mij flink de keel uithangen. Ik zit in een guild op trollbane die nefarion had verslagen daarna heb ik er maar de brui aan gegeven..
Kijk wel uit naar Burning Crusade, waarmee hopelijk world PVP weer terug komt..![]()
Dat is idd het enige wat ze moeten en de civilians van nu gewoon geen PVP meer meegeven en er is ook niks meer aan de handquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoelt dat hij alleen raid en niks loot in MC zodat ie imba dkp heeft voor BWL loot ofzo.
Enne, world pvp komt met 1.12 terug.
According to Blizzard that is, maar dat is dus bulshit, want DKs blijven en je krijgt alleen een soort king of the hill iets. Dus gewoon een BG alleen nu niet in een instance, maar op een specifieke plaats in the world of Azeroth.![]()
REMOVE...DKs!!!!!
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Migwi het volgende:
Enne, world pvp komt met 1.12 terug.
According to Blizzard that is, maar dat is dus bulshit, want DKs blijven en je krijgt alleen een soort king of the hill iets. Dus gewoon een BG alleen nu niet in een instance, maar op een specifieke plaats in the world of Azeroth.![]()
REMOVE...DKs!!!!!
Als dat voor mij bedoelt was. ONIX (kan er ook niks aan doen, goeie guild dat wel!)quote:Welke guild was dat dan?
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar willen krijgen, maar deze patch wordt wel interessant!quote:maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben
Kut, WTB crap gearquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.
Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.
DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:34 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Welke skill heb je nu dan in cooking? En welk lvl is je char, dat maakt namelijk ook nog uit...je kan in deze thread: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tradeskills-en&t=40545&p=1&tmp=1#post40545 meestal wel vinden waar je moet zijn...
En dat paard voor je lvl 20 warrior, dat kan pas op lvl 40.....
Ik heb verder niks te doen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als we dan toch met gear gaan smijten: http://ctprofiles.net/93526
Nee, das Ferdii.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb verder niks te doen!
maar jij was toch die orc warlock?![]()
haha serieus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, das Ferdii.
En ik heb ook niets te doen, behalve dan wat dingen lezen voor school en daar heb ik geen zin in.
dat zou dus een grote ramp zijn voor de mensen die honor farmen om rank 14 te wordenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.
DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
Hoezo zou dat een ramp zijn ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat zou dus een grote ramp zijn voor de mensen die honor farmen om rank 14 te wordenaangezien je in een vaste team zit en elkaars skils kent. Dus makkelijk alles wint
Met pug tegen pug speel je altijd maar met noobs en is de kans dat je een bg wint flink verkleint![]()
Profielwerkstuk man.quote:
Ach, ik dénk er nu aan.quote:
^ FOK!kerquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Migwi het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/6/17819170022-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Scarlet crusade ftw!
edit:
omg, m'n Hunter is dood? wtf? Nog geeneens gemerkt toen ik logde. Tering lag![]()
Gewoon nog steeds downquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:31 schreef Mister_T het volgende:
Verveel me, kut Kor'Gall is nog steeds down, nog zo'n 12 uur te gaan denk
Iemand leest hier overduidelijk The wheel of timequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Migwi het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/6/17819170022-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Scarlet crusade ftw!
edit:
omg, m'n Hunter is dood? wtf? Nog geeneens gemerkt toen ik logde. Tering lag![]()
Aight ik draag dezelfde robes als een epic geared gozerquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als we dan toch met gear gaan smijten: http://ctprofiles.net/93526
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Iemand leest hier overduidelijk The wheel of time
Al zie ik Cadsuane niet echt als een Mage, meer als een of andere Smite-priest. Los van 't punt iig.quote:
Wilde je eerst eigenlijk even imba-critten, toch maar niet gedaanquote:
Eh, Cadsuane is Green Ajah, en geen Yellow Aja, niet dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Al zie ik Cadsuane niet echt als een Mage, meer als een of andere Smite-priest. Los van 't punt iig.
@ Departak: 't zijn de beste robes tot Enigma Robes... Vanwege die Mana restore juist in PvE.
hahahaquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:27 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wilde je eerst eigenlijk even imba-critten, toch maar niet gedaan![]()
Genoten van de crashcourse: "2 dode Horde en volle health"?![]()
Green is eerder warlocks met al die warders.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eh, Cadsuane is Green Ajah, en geen Yellow Aja, niet dan?
Yellow zijn de Priests.
Green zijn de Mages.
imo
ZOMG!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Green is eerder warlocks met al die warders.Maar niemand heeft ooit gezegd dat Green niet kan healen, dus daarom smite-priests. (Black Ajah is btw Shadowpriest.
)
Voor zover een discussie in een discussie.
LOLOLOLOLOLquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey, ze melten toch faces?
O_o @ picture van jou; had een iets andere Cyn in gedachte eik.
Idd, nu wil ik nog een fotowtje van mobyonequote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:43 schreef Migwi het volgende:
en lol, denk niet dat je de enige bent die dat had
Als je Mobywan bedoelt, die staat er al op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:37 schreef Sakie het volgende:
[..]
Idd, nu wil ik nog een fotowtje van mobyone![]()
ja stel je toch eens voor dat je echte tegenstand zou krijgen! Dat zou oneerlijk zijn!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat zou dus een grote ramp zijn voor de mensen die honor farmen om rank 14 te wordenaangezien je in een vaste team zit en elkaars skils kent. Dus makkelijk alles wint
Met pug tegen pug speel je altijd maar met noobs en is de kans dat je een bg wint flink verkleint![]()
Maar dat kan dus hopelijk niet meer in 1.12.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef Migwi het volgende:
premade > random met dezelfde gear hoor.
idd, daar had ik overheen gekekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
Als je Mobywan bedoelt, die staat er al op.
Al eeuwen, één van de eerste posts meen ik.
Ja same herequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef Migwi het volgende:
tering veel lagg voor de helft van de mensen die kan spelen.
Mja, balen wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:46 schreef Migwi het volgende:
Yup.
En 't stomme is, komt er een emergency patch uit, werkt ie niet.
Doh.
3 avonden op rij pokke lag, gg
dat zou simpelweg een beetje onmogelijk te coden zijn. het gerucht is er dan wel, denk eens aan de lag die het veroorzaakt als die server eerst ff alle mensen op gear moet gaan checken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt gekeken naar item levels, en al die leuke dungeon sets zijn voor PvE, niet om arme PUGs mee af te slachten in Battlegrounds.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:34 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
dat zou simpelweg een beetje onmogelijk te coden zijn. het gerucht is er dan wel, denk eens aan de lag die het veroorzaakt als die server eerst ff alle mensen op gear moet gaan checken.
Dan krijg je nog het probleem van mensen die half in blauwe gear en half in epics lopen, of half in tier 1 en half in tier2... waar maak je het verschil?
dan heb je ook nog het verschil tussen mensen die gewoon voorde set gaan of mensen die ehct tijd investeren in alle imbalanced zooi bij elkaar te zoeken en vaak beter af zijn dan set gear...
Bovendien mensen die de moeite hebben gedaan om in epics te lopen... tja die zouden ook een voordeel moeten hebben over blue geared mensjes. Paars hoort nu eenmaal beter te zijn als blauw.
Wat verrot mij die BGs nou?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Turtle ook goed?quote:
simpele oplossing, koop een groene crap set als je gaat pvpen, watch bijde bank trek snel je epics aan als je gaat pvpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt gekeken naar item levels, en al die leuke dungeon sets zijn voor PvE, niet om arme PUGs mee af te slachten in Battlegrounds.
Ik hoop echt dat de geruchten waar zijn.
Daar ben ik mee eens.. Ik haat t om geganked te worden door zielige Tier 2 pala's van 14 jaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:34 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Bovendien mensen die de moeite hebben gedaan om in epics te lopen... tja die zouden ook een voordeel moeten hebben over blue geared mensjes. Paars hoort nu eenmaal beter te zijn als blauw.
Er wordt ook in je bags/bank gekeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:44 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
simpele oplossing, koop een groene crap set als je gaat pvpen, watch bijde bank trek snel je epics aan als je gaat pvpen.
ontzettend lame, maar je weet dat t gebeurt. ./yawn
Dus kortom ze verneuken de BGs voor mensen die graag samen spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt ook in je bags/bank gekeken.
?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:34 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dus kortom ze verneuken de BGs voor mensen die graag samen spelen.
Want stel je eens voor, iemand in full tier 2 die met vrienden speelt die in blues rondlopen, dat kan natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:08 schreef Migwi het volgende:
lol
fighting Mantis now met een major lagspike
je bent helemaal uit beeld gelopen
Inderdaad, BIG need lag free servers. Kan ik tenminste weer werk van m'n Heroism gear maken voor m'n Warrior.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:40 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat mind control cap niet meer in combat werkt, anders had ik even je pet overgenomen![]()
Het is alweer zoo laat, en weer niet kunnen raiden door de lag.. Na 5 dagen mag ik toch wel verwachten dat ze het fixen![]()
Raptor!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
aanschouw mijn nieuwe rank 11 mount![]()
http://img63.imageshack.us/my.php?image=rogue7ge.jpg
hey die heb ik ook!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
3 dagen, moet te doen zijn. Al weet ik dan niet hoe lang jullie hebben lopen proberen op Noth/Instructor. Die waren, net als bij Grand Widow Faerlina en Maexxna, in 1 dag dood bij ons. Hoewel Maexxna wel redelijk lang proberen was en we deze pas bij de laatste try van de avond neer kregen.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:52 schreef Nealz het volgende:
Gisteren met mn guild voor het eerst Instructor Razuvious down gekregen ( nadat anub en noth al plat waren )
En ik ben weer een mooie wand rijkerhttp://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=23009
Wand of the Whispering Dead.
Hoop dat we voor de reset nog de hele spider wing kunnen clearen
Need ripper + je hands plxquote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ga me nou niet zeggen dat je al een hele tijd op de Amerikaanse forums kijktquote:Op zondag 2 juli 2006 19:34 schreef Nosh het volgende:
Gaat vrij suf klinken, maar weet iemand wat er gebeurd is met The Venture co? Als ik wil inloggen word ik doorgestuurd naar het Chracter creation menu, de server staat niet meer in de lijst in het Realm Status pagina, en ook hier wordt niks gezegd.
Moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ga me nou niet zeggen dat je al een hele tijd op de Amerikaanse forums kijkt![]()
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1101228&p=1&tmp=1#post1101228
Daar staat ie wel tussen...
Welke guild zit je als ik vragen mag? Het klinkt een beetje als de progress die een horde guild hier doetquote:Op zondag 2 juli 2006 17:41 schreef Nealz het volgende:
Ik hoop dat ook, vandaag zijn we aq40 aan het doen en dan hebben we nog 2 dagen voor Faerlina en Maexxna , kijken hoe gaat het gaat ( gisteren al een paar tryies om Faerlina gehad om te kijken hoe ze was, maareh het was al laat...
Maareh we zijn 1 avond bezig geweest op Noth, om die vervolgens de volgende dag op de 2de try neer te krijgen, en de instructur ging eigenlijk in 3 trys neer ofzo... niet zo moeilijk
Maar wat een instance, echt vet om al die encounters te leren.....
Ben benieuwd wat er allemaal komen gaat
De naam zal je wel niet veel zeggen maar tegenwoordig heet onze guild "wipe" maar voorheen was dat Synergy ( hadden EU first op neferian ) (website http://wipe.cr0w.net)quote:Op zondag 2 juli 2006 22:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Welke guild zit je als ik vragen mag? Het klinkt een beetje als de progress die een horde guild hier doet
WoT lezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:47 schreef Migwi het volgende:
Verdoeme, is er blijkbaar geen lag meer werkt m'n eigen verbinding voor geen meter.
Ach ja, ga ik maar eens wat nuttigs doen
ken je prowler/domin/een of andere female troll priest zeker ookquote:Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef Nealz het volgende:
[..]
De naam zal je wel niet veel zeggen maar tegenwoordig heet onze guild "wipe" maar voorheen was dat Synergy ( hadden EU first op neferian ) (website http://wipe.cr0w.net)
Maar we zijn dus nu 1 week gemerged met een andere goeie guild op onze server waardoor we elke dag naxx kunnen raiden en op vrijdag en zondag doen we bwl en aq40 , 7 dagen raiden... dan komt de naxx progress er vanzelf wel
Op Kazzak spelen we, dus waarschijnlijk niet op de server waar jij speelt
Die panterbaas is grappig. Hoe vaak ik daar wel niet gewiped ben voordat we door hadden wat de beste manier wasquote:Op maandag 3 juli 2006 11:08 schreef Atreidez het volgende:
Weekend veel ZG geweest. Onze guild is nu net op lvl 60 kracht met genoeg mensen en dit zijn onze eerste encounters met de high priests. Vrijdag gecleared tot de panter baas maar het hele weekend niet gelukt die down te krijgenWel epic mount gekocht, damn wat gaan die hard.
Die ken ik wel, ex-Mist. (priest is Verna)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ken je prowler/domin/een of andere female troll priest zeker ook
quote:The review is well underway and we wanted to share a sort of first glimpse into the changes being made for the rogue talent review. Keep in mind that these changes are not complete or final, and the below information is likely to alter as we move into our testing phases. While not everything is listed, the below list encompasses the majority of changes being made in the review.
I'll be working in the weeks to come to get as much additional information as possible, but it is likely that quite a bit of the final information regarding talent changes will not be fully announced until the talent calculators go live. Of course you'll also be able to actually play around with the changes too once the Public Test Realms go up.
I'm going to just list the changes and provide additional information where possible or necessary. Let's get to it.
The following talents have been removed: Improved Deadly Poison, Improved Distract, Throwing Weapon Specialization, Improved Vanish, and Rapid Concealment.
Improved Instant Poison is now "Improved Poisons" and increases your chance to apply ALL poisons by 2/4/6/8/10%.
Rapid Concealment has been merged with Camouflage, by combining these talents you not only get a great talent to start off the tree, but obviously it frees up a number of points to be spent elsewhere.
Murder will now also apply to all finishing moves. The benefit this will provide to output and attack combinations is fairly straightforward.
Vile Poisons now gives your poisons a chance to resist dispel effects, in addition to increasing poison damage.
Improved Kidney Shot has been changed, and will instead increase the damage taken by the target while they are affected by Kidney Shot. This talent no longer reduces the cooldown of Kidney Shot.
Improved Sprint has been changed, and will instead have a 50/100% chance to remove all movement impairing effects when you activate your Sprint ability. This talent no longer reduces the cooldown of Sprint.
Improved Evasion renamed to Endurance, and will add a Sprint cooldown reduction.
New talent Weapon Expertise in the Combat tree, increases your weapon skill with all melee weapons. The recovery of damage with an increased weapon skill should be a good boost to overall output.
Initiative is being reduced to a 3 point talent, but resulting in the same 75% end chance to add an additional combo point.
Elusiveness is being reduced to a 3 point talent, but resulting in the same 75 sec cooldown reduction to Evasion, Blind, and Vanish.
Ghostly Strike now has a reduced Energy cost, the reduction of Energy was enough to make it necessary to also reduce the damage output slightly.
Improved Garrotes damage reduction will be removed. This is being changed as part of an overall improvement for Garrote.
Setup is being moved higher up in the tree, becoming a 16 point talent with no prerequisites, helping move the talent in reach of specific builds.
New talent Heightened Senses in the subtlety tree, increases your Stealth detection, and reduces the chance for you to be hit by spells and ranged attacks.
Hemorrhage will be moved up in the tree to become a 21 point talent. This should help to place the ability in a more reachable position, and allow for a little more versatility with specific talent builds.
New talent Deadliness in the Subtlety tree, increases your Attack Power by a percentage.
Premeditation will have its Energy requirement removed, changed to an instant cast, and range increased. Its cooldown will remain the same. Premeditation will now be pre-reqd by Preperation.
Vanish will now remove effects that allow the caster to remain aware of the rogues presence, such as Mind Vision and Hunters Mark.
Garrote, Rupture, and Eviscerate are being increased in damage. More details to come.
Expose Armor will now reduce armor by a percentage.
I'll be continuing to speak with the designers and collecting as much additional information as possible in the coming weeks.
Thanks for reading.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-rogue&t=1271292&p=1&tmp=1#post1271292
Green Whelp armor toen het nog werkte wasquote:Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Die panterbaas is grappig. Hoe vaak ik daar wel niet gewiped ben voordat we door hadden wat de beste manier was.
zat ik ook in, was alleen al gekapt voordat migration kwamquote:Op maandag 3 juli 2006 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die ken ik wel, ex-Mist. (priest is Verna)
Wie was jij dan ?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:47 schreef koffiegast het volgende:
[..]
zat ik ook in, was alleen al gekapt voordat migration kwam
en 50% van alliance is palaquote:Op maandag 3 juli 2006 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, alsof er nog niet genoeg NE rogues en NE hunters zijn her en der. Ik doe een gok dat die twee classes ongeveer 25 % van alle alliance zijn op any random server.
en 75% van horde is undeadquote:Op maandag 3 juli 2006 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, alsof er nog niet genoeg NE rogues en NE hunters zijn her en der. Ik doe een gok dat die twee classes ongeveer 25 % van alle alliance zijn op any random server.
Je quote mij toch niet he?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:47 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
...........................................................................
Nog tips om te delen?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef jogy het volgende:
Die panterbaas is grappig. Hoe vaak ik daar wel niet gewiped ben voordat we door hadden wat de beste manier was.
Volgens mij deden wij het met 2 healadins in de panterpens om ze tegen te houden en de rest van de club nukede de panterlady tot ze neerviel. en AoE op de panters als die dame verdwijnt.quote:
Wat wij in onze guild doen is gewoon heel hard de baas dpsen als ie er is , en als ie er niet is de panters doodmaken, maareh aangezien we nogal dik in de epic zitten gaat hij bij ons maar 1x weg en dan hebben we hem al neer.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Jawel.. Toen je met die changes aankwam m.b.t. talent review..![]()
Lees het nog eens na totdat je 'em vatquote:btw, for all you overpowdered rouges:
Ik denk dat iemand overpowered ipv overpowdered heeft gelezenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:16 schreef DjNivek het volgende:
[..]
[..]
Lees het nog eens na totdat je 'em vat
Nope, we hebben er een paar dagen uit gelegen door de lag/disconnects. Enorm frustrerend als je een makkelijke baas niet kan verslaan omdat tanks/healers disconnecten als een gevecht begint ><quote:Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef Nealz het volgende:
Nou zo is het precies ook bj ons, en nu blijkt ook nog dat de alliance nu ook al Gluth neer heeft in die andere wing... maar wie weet gaan we ze nog inhalen![]()
Hebben jullie patchwerk al een lesje geleerd?
Vanavond de Grand Widow weer doen, en die gaat gewoon plat..en dan nog anderhalve dag voor de grote spin
je kan vanaf level 10 punten in "talents" stoppen. bij een mage kun je kiezen uit arcane, frost en fire.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:49 schreef Wiehoe het volgende:
Hoi, ik speel vandaag voor het eerst World of Warcraft en nu heb ik een vraag. Als ik als mage zijnde nieuwe spels leer gaat dat dan hetzelfde als bij diablo dat je je moet richten op een bepaald type. En zo ja hoe kan ik dat dan doen?
Oh, die wil ik wel op m'n Warrior.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:31 schreef Zosk het volgende:
Net http://www.thottbot.com/?i=53739 geloot
server first![]()
je kan hier heel veel dingen vinden voor je mage http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-mage-enquote:Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef Wiehoe het volgende:
Ok bedankt, zo had ik dat dus al verwacht, maar ik kon al niets vinden (ben dus nog niet level 10). Maar dan weet ik dat ik nu eerst niet verder hoef te zoeken. Tot nu trouwens wel een leuk spel.
Eh, vraag 't gewoon hier ipv de WoW fora te lezen, de helft dat daar opstaat is toch alleen bullshit en zinloos buff us and nerf others gezeikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Fratz het volgende:
[..]
je kan hier heel veel dingen vinden voor je mage http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-mage-en
Hij begreep em wel, hij is gewoon zo'n autist die in de stress raakt als er een spel/schrijffoutje in de tekst sluipt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
.....
It's a wow joke!
OverpowDered Rouges!
Niet, overpowered Rogues.
/sigh
Niet echt..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij begreep em wel, hij is gewoon zo'n autist die in de stress raakt als er een spel/schrijffoutje in de tekst sluipt.
Oh, dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Niet echt..
Teveel op wow-europe.com forums gezeten en daar zijn mensen die altijd rouges, rogus of een leuke variatie daarvan maken.
Dat komt door dat real weather wat ze erin hebben gedaan, die kan je uitzetten hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Migwi het volgende:
pffft, ik zweer dat men net een ei op m'n rug kon bakken.
wat is 't heet zo in de zon.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat komt door dat real weather wat ze erin hebben gedaan, die kan je uitzetten hoor.
Om eerlijk te zijn word het nogal een zooitje als iedereen die panthers gaat lopen kiten. Zeker als je dat soort situaties nog niet gewend bent als guild. De makkelijkste manier om m te leren lijkt me deze (gewoon wat we ook deden toen er nog whelp armor was om te sleepen):quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Nealz het volgende:
[..]
Wat wij in onze guild doen is gewoon heel hard de baas dpsen als ie er is , en als ie er niet is de panters doodmaken, maareh aangezien we nogal dik in de epic zitten gaat hij bij ons maar 1x weg en dan hebben we hem al neer.
Maar een goeie tactiek voor een guild die hem nog niet neer heeft
Iedereen die marked is kite al die adds naar de deur toe ( ingang van de kamer ) , vervolgende frost nova de mages om te beurt die panters aan te grond ( niet doodmaken want voor elke die je dood maakt krijg je er 2 terug ) , en dat blijf je maar afwisselen zodat je er geen last van hebt en die beestje aan de grond blijven staan, niet op panters letten als de baas terug is maar gewoon heel hard dpsen... moet goed gaan ... ( trouwens in ben geen mage dus sorry al ik verkeerde namen gebruikt voor spells
Zo deden we het altijd in mn vorige guild
met net zulke waardeloze tegenstanders? hoop t niet zeg... ik wil wel uitdaging.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
?
Het lijkt me dat de item-waardes van je team bij elkaar worden opgeteld, en de BG een tegenstander-team zoekt met ongeveer dezelfde totale item-waarde
Ik snap echt niet dat er mensen negatief kunnen zijn over deze veranderingen eigenlijk.
''Ja maar ik heb keihard gewerkt voor tier 1,2,3''
Yep, je hebt keihard ge-PvEed.
''Ja maar ik heb keihard gegrind naar rank 14''
Yep, en je wil dan toch ''de beste'' zijn ?
Dan ook tegen de beste tegenstanders meten natuurlijk, en eerlijk gezegd denk ik dat de expansion een global pvp ladder zal hebben ongeveer als Battle.net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |