abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:11:51 #1
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_39142387
[afbeelding]

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
World of Warcraft Wikipedia

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

Burning Crusade.

Er komt een expansion uit voor World of Warcraft genaamd de Burning Crusade. De verwachte release zal in het najaar liggen. Er komen twee nieuwe rassen in, de Bloodelves voor the Horde en de Draenei voor de Alliance. Ook zal er in de expansion de level cap omhoog gaan naar 70 en zullen er honderden nieuwe quests komen. Voor meer info daarover ga naar de Burning Crusade website.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:12:58 #2
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_39142422
Ben zelf nog niet in wpl/epl geweest maar ga vanavond even kijken .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_39144125
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 02:51 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

[caps]

HOUD OP MET DAT FREAKING GEZEUR FD BOT DAT JE BENT!

[/caps]
Ik vraag me toch nog steeds af wat 't precies is wat jij altijd tegen Hunters hebt gehad.
Is 't dan toch omdat 't de enige class is waar je moeite mee hebt om van te winnen?
Of heb je ooit een speler gehad die 'jouw' loot heeft 'gestolen' en dat was dan toevallig een Hunter?
Either way, je moet voor de lol eens een Hunter levelen tot 60.
Heb ik gedaan met een Warrior, want ik geloofde eerst geen flikker van hun gezever over al hun problemen en nu heb ik zelf dus een lvl 60 Warrior en moet ik toegeven dat ze gelijk hadden, niet over alles uiteraard, maar goed.
Maar ja, afgeven op de complaints van mensen is veel makkelijker uiteraard, gg
pi_39144613
/cheer trouwens @ de Tier 0.5 quest event in BRD.
Vet gaaf
Zulke events geven die 5 man instances weer wat leuks

Maar jeetje zeg, was laatst in LBRS en joh, wat hebben ze daar uitgevreten, de helft van de mobs is weg
pi_39144851
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 02:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Alsof Warlocks een legendary moeten
Alsof Priests een legendary moeten
Alsof Shamans een legendary moeten
etc.
En oh, het welbekende Thunderfury grapje.
Zeg dan niks.

En 2 epics voor de quest, ja inderdaad. En wat is nu je punt precies?
Wou je dat vergelijken met een Legendary?
lol inderdaad.

Fact is, Hunter itemization is de slechtste in de game, alhoewel Rogues 't ook slecht hebben heb ik begrepen (?). Dus ja, Hunters zouden ook wel eens iets willen hebben om echt naar toe te werken. Maar ja, dat snap je waarschijnlijk toch niet. Want Hunters zijn overpowered, blablabla.
whahahahaha

hunter itemization slecht? weliswaar komt het allemaal op attackpower en crit en hit enzo neer..
maar ff serieus shaman itemization is de slechtste van allemaal..
er is enhancment gear die je van hunters/rogues moet 'jatten' de gear dropt vrijwel alleen mar van 'eindbazen in instances' daarnaast leveren ze alleen voor solo op en dan heb je nog maar de helft (je blijft op luck depended)... elemental aardig weinig +dmg gear en dan heb ik het niet eens over hoe goed het de shaman beinvloed, we scale niet tot vrijwel niet met gear (hallo blizzard doe es een keer wat) en dan healing... op me shaman had ik een paar eartfury genoeg, de rest had ik CLOTH en LEATHER van diverse bosses om me enigszins 'redelijke healer' te maken... en dan ten storms! een grote grap! je hebt er 3x van de 3x niks aan.. het is puur 'towngear'. Elke shaman met brains switched zodra ie in raid komt naar zijn earthfury/leather/cloth gear.. pas nu in naxxramas komt er weer es redelijke healinggear, de vraag alleen is in hoevele mate het gaat ons helpen, want die totems zijn zo zwaar achtergesteld dat heel 'slim' horde erom kan janken.
pi_39145078
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:20 schreef koffiegast het volgende:

[..]

whahahahaha

hunter itemization slecht? weliswaar komt het allemaal op attackpower en crit en hit enzo neer..
maar ff serieus shaman itemization is de slechtste van allemaal..
mwa...shaman komt er ook niet bovenuit
't probleem met hybrids is dat er geen sets zijn voor elke manier van spelen
Rogues kunnen alleen hard meppen en hebben verder geen healing of spelldmg gear nodig
hunters...ja, arcane shot build *proest*
beastmastery en pure DPS...zie ook hier: weinig nodig want voor alles heb je hetzelfde nodig (AP, Crit, Hit)

druids en shamans kunnen doen wat ze willen...de gear sluit er alleen niet op aan
pi_39145254
tvp ^^
pi_39145408
druids kunnen wel alles veel beter dan shamans, bij hun scaled de gear.. het jammere aan shaman is dat een beginners lvl60 vrijwel hetzelfde hp heeft als een shaman in epics...
pi_39146003
tvp en heeft iemand al een boss gekilled in Naxxramas. Zo ja pics please??
  † In Memoriam † vrijdag 23 juni 2006 @ 12:57:58 #10
34726 Fratz
Max
pi_39146014
wat was het gister weer leuk! ik ben 15 keer achter elkaar gedisconnect. daarna was de server zelfs offline. een lat van 2000 ms. je weet het dat het elke keer zo is na elke patch, maar toch.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_39146060
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:37 schreef koffiegast het volgende:
druids kunnen wel alles veel beter dan shamans, bij hun scaled de gear.. het jammere aan shaman is dat een beginners lvl60 vrijwel hetzelfde hp heeft als een shaman in epics...
nummer 1 klacht feral druids: items scalen niet met gear
1dps of 80 dps op een wapen maakt voor kitty en beer niet uit, het gaat erom hoeveel str/agil je erbij krijgt, daar put de feral z'n "kracht" uit

klacht van balance druids: amper leather balance gear beschikbaar

de enige die wat kunnen krijgen zijn de healbots...yeehaa
pi_39147156
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Evertjan het volgende:
DjNivek aka Recca ja.
En toen ze bij de 2e waren op 1% werd TN offline gehaald.
Blizzowned!
pi_39148256
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Evertjan het volgende:
Yep, we hebben er alleen geen pic van genomen (Anub'Rekhan). Compleet in de haast om nog een boss te proberen vergeten. Als bewijs kan ik wel ff m'n allakhazam profiel updaten, loop nu met een Splinter of Atiesh rond

Vandaag gaat de 2de dood
pi_39148494
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Fratz het volgende:
wat was het gister weer leuk! ik ben 15 keer achter elkaar gedisconnect. daarna was de server zelfs offline. een lat van 2000 ms. je weet het dat het elke keer zo is na elke patch, maar toch.
Nieuwe realms ftw. zit op Tarren Mill nu, ping van 67ms gisteren, en voor het eerst in mijn WoW-carriere 0,0 lag of lagspikes in BWL
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:28:00 #15
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39148903
Heeft iemand een linkje van dat nieuwe legendary caster item?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:46:26 #17
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_39155423
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ik vraag me toch nog steeds af wat 't precies is wat jij altijd tegen Hunters hebt gehad.
Is 't dan toch omdat 't de enige class is waar je moeite mee hebt om van te winnen?
Of heb je ooit een speler gehad die 'jouw' loot heeft 'gestolen' en dat was dan toevallig een Hunter?
Either way, je moet voor de lol eens een Hunter levelen tot 60.
Heb ik gedaan met een Warrior, want ik geloofde eerst geen flikker van hun gezever over al hun problemen en nu heb ik zelf dus een lvl 60 Warrior en moet ik toegeven dat ze gelijk hadden, niet over alles uiteraard, maar goed.
Maar ja, afgeven op de complaints van mensen is veel makkelijker uiteraard, gg
Nee hoor. Je bent alleen je class zo vaak aan het whinen, dus ik reageer gewoon semi-serieus.

Ik kan het ook wel hebben over de druid bugs die 1.11 teisteren, de meer dan beroerde manier om degelijke feral danwel balance items te vinden, de nog steeds lackende damage ten opzichte van classes die veel harder scalen dan druids, enzovoorts.

Maar dat doe ik dus niet, gewoon omdat ik vind dat het allemaal wel meevalt en omdat ik nog steeds met plezier mn klasse speel
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:58:17 #18
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39155711
quote:
Ik wil alle splinters....nu!
pi_39155764
Gisteren Razorgore voor het eerst neer gekregen met mijn alliance. We zijn er al bijna een maand lang 1 a 2 avonden mee bezig en het is ons gelukt! . Gepwnd zelfs. . Heerlijk zo'n first kill met een groep. .
pi_39155799
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:58 schreef Takje het volgende:

[..]

Ik wil alle splinters....nu!
Ik hoef er nog maar 39!

http://wow.allakhazam.com/profile.html?489644
pi_39156314
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik hoef er nog maar 39!

eng..
pi_39157162
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik hoef er nog maar 39!

Supergaaf DjNivek! Ik ben bijna jaloers
Krijg jij nu alle splinters die droppen in Naxx? Zo ja waarom heeft je guild jou uitgekozen? :p En hoe vaak staat Naxx dan gescheduled bij jullie?
pi_39157275
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Departak het volgende:

[..]

Supergaaf DjNivek! Ik ben bijna jaloers
Krijg jij nu alle splinters die droppen in Naxx? Zo ja waarom heeft je guild jou uitgekozen? :p En hoe vaak staat Naxx dan gescheduled bij jullie?
Yep, ik krijg nu alle splinters totdat ik de 40 heb . DKP heeft mij uitgekozen , ik had de meeste DKP van iedereen en had gespaard voor een wapen. Hele hap DKP weg nu, maar het is het waard. En we doen Naxx zo goed als elke dag nu, zijn gestopt met MC/BWL. Alleen AQ40 nog op de zondag. Hopelijk gaan we veel geluk hebben op de splinter drops
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:25:47 #24
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39157673
hmmm ik probeer damage meter te downloaden maar telkens geeft het in mijn client aan dat het out to date is... terwijl de nieuwste van de nieuwste heb gedownload van de curse website, versie 5.138

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:39:35 #25
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39158061
moet je in je inlog scherm load out of date add ons checke
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_39162243
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nieuwe realms ftw. zit op Tarren Mill nu, ping van 67ms gisteren, en voor het eerst in mijn WoW-carriere 0,0 lag of lagspikes in BWL
ben ik ook net naartoe verhuist. latency een stuk beter dan oude server (dunemaul) in ieder geval.
pi_39164033
Splinter status: 2/40

Instructor Razuvious met een raid MET randoms neergekregen, hadden maar 34 online door een of andere feestdag in Zweden. Idol, boot setitem en splinter als loot. En ja, deze heb ik gescreenshot
pi_39167678
Ik heb een lange tijd WoW gespeeld, en toen ben ik gestopt. En nu heb ik weer zo'n zin om het te spelen maar dan ben ik bang dat m'n vrije tijd er verloren aan gaat zoals vroegah.
pi_39167916
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 00:23 schreef _dajk het volgende:
Ik heb een lange tijd WoW gespeeld, en toen ben ik gestopt. En nu heb ik weer zo'n zin om het te spelen maar dan ben ik bang dat m'n vrije tijd er verloren aan gaat zoals vroegah.
hier ook :/
pi_39170372
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef DjNivek het volgende:
Splinter status: 2/40

Instructor Razuvious met een raid MET randoms neergekregen, hadden maar 34 online door een of andere feestdag in Zweden. Idol, boot setitem en splinter als loot. En ja, deze heb ik gescreenshot
Recca van RnS.. hm die heb ik wel eens gezien volgens mij

Speel zelf Mantis, Troll mage op TN (evil monkeys)
pi_39174224
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 04:05 schreef Sakie het volgende:

[..]

Recca van RnS.. hm die heb ik wel eens gezien volgens mij

Speel zelf Mantis, Troll mage op TN (evil monkeys)
Volgens mij ook wel
Zijn er maar weinig die ik nog niet gezien heb op de server
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:35:13 #32
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39175744
Wie zitten er hier eigenlijhk allemaal op Frostmane ? Ik zat eerst op Ragnaros maar ben gemigrated.

Runetusk lvl 60 Shammy
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:36:48 #33
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39175786
Btw we zijn gister met 25 man tot Lucifron gekomen in MC.... Jammer dat ik toen net weg moest..
Moet wel toegeven dat tijdens de raid er nog 5 a 6 er bij zijn gekomen.. 2 epic drops. *drood en priest
pi_39175806
ff serieus? mensen die nu pas lucifron tegenkomen? Ongelofelijk Oo
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:55:29 #35
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39176241
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef koffiegast het volgende:
Nee dat hebben we al lang maar niet met 25 man ... Lezen gozer
pi_39176403
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef GaRleC het volgende:

[..]

Nee dat hebben we al lang maar niet met 25 man ... Lezen gozer
dan nog :/

(stond er niet eerst 35..)
pi_39176641
Gozer, ik zit in een relatief kleine maar hele leuke guild. Ik ben pas 1x MC in geweest, samen met een andere guild, en toen zijn we ook niet verder gekomen dan lucifron...
Ik heb helemaal geen tijd/zin om in een grote raiding guild te gaan, dus niet zo negatief tegenover mensen die 'lucifron nu pas tegenkomen'
pi_39176690
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:11 schreef Departak het volgende:
Gozer, ik zit in een relatief kleine maar hele leuke guild. Ik ben pas 1x MC in geweest, samen met een andere guild, en toen zijn we ook niet verder gekomen dan lucifron...
Ik heb helemaal geen tijd/zin om in een grote raiding guild te gaan, dus niet zo negatief tegenover mensen die 'lucifron nu pas tegenkomen'
ik ben helemaal niet negatief maar juist verbaasd
  zaterdag 24 juni 2006 @ 14:31:13 #39
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39177180
Nee ik ben ook pas 3x in MC geweest. tot Gehennas.
Ik speel al 3 maanden +- met een lvl60 Ik heb beta gedaan maar ben gestopt omdat ik het niet kon betalen (missen)
Met mn eerste loon gaan spelen
pi_39177448
quote:
Volgens mij zijn er nog dagelijks mensen die het spel beginnen, dus is het niet zo raar toch dat er ook nog guilds zijn die pas net aan MC beginnen ?
pi_39178016
er zijn ook zat guilds die nooit aan MC beginnen. Ik speel het al vanaf het begin, tijd tussenuit geweest, en hoogste character is een level 46. Ik denk dat voor minstens 50% van alle spelers dit ook geldt.

Wat ik eerder zielig vind is dat Blizzard zo gefocust is op de high end content. Dit gaat weer gepaard met groepen van 40 man die nodig zijn voor de quests te voltooien. En dat betekent dus dat bijna niemand op de server ooit mogelijkheid zal zien om ergens aan mee te doen omdat ze nu eenmaal niet 4 avonden in de week aanwezig kunnen zijn.

Hoeveel procent van de spelers zijn in MC geweest denk je? Zullen er echt niet veel zijn heb ik het vermoeden. Ik weet geeneens waar het ligt...

En dan zitten deze guilds te zeuren dat er te weinig high level content is, krijgen ze eindelijk iets, zijn ze er binnen een weekje (bij wijze van) weer doorheen en hebben ze dan ook maar even die 40 shards bij elkaar door non stop te gamen.

Maar ik heb het gevoel dat het geeneens leuk is, die high level raid instances. Dit omdat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn, de tactieken allang bekend zijn, en o wee als je dan eens iets verkeerd doet waardoor de groep dood gaat. Oh nee! die warlock cast een verkeerde spell! wat doet hij!! kick/kick. JE MOET DAAR STAAN LUL! NEE GEEN SPELLS CASTEN ALS HIJ OP 5% IS EIKEL! Iedereen moet leren als ze ergens aan beginnen, maar volgens mij verwachten de hoge level guilds dat je al die instances allang moet kennen. Dus als je er dan later bijkomt, en je doet iets verkeerd is het meteen exit.
  † In Memoriam † zaterdag 24 juni 2006 @ 15:20:07 #42
34726 Fratz
Max
pi_39178334
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:07 schreef _VoiD_ het volgende:
er zijn ook zat guilds die nooit aan MC beginnen. Ik speel het al vanaf het begin, tijd tussenuit geweest, en hoogste character is een level 46. Ik denk dat voor minstens 50% van alle spelers dit ook geldt.

Wat ik eerder zielig vind is dat Blizzard zo gefocust is op de high end content. Dit gaat weer gepaard met groepen van 40 man die nodig zijn voor de quests te voltooien. En dat betekent dus dat bijna niemand op de server ooit mogelijkheid zal zien om ergens aan mee te doen omdat ze nu eenmaal niet 4 avonden in de week aanwezig kunnen zijn.

Hoeveel procent van de spelers zijn in MC geweest denk je? Zullen er echt niet veel zijn heb ik het vermoeden. Ik weet geeneens waar het ligt...

En dan zitten deze guilds te zeuren dat er te weinig high level content is, krijgen ze eindelijk iets, zijn ze er binnen een weekje (bij wijze van) weer doorheen en hebben ze dan ook maar even die 40 shards bij elkaar door non stop te gamen.

Maar ik heb het gevoel dat het geeneens leuk is, die high level raid instances. Dit omdat alles tot in de puntjes geregeld moet zijn, de tactieken allang bekend zijn, en o wee als je dan eens iets verkeerd doet waardoor de groep dood gaat. Oh nee! die warlock cast een verkeerde spell! wat doet hij!! kick/kick. JE MOET DAAR STAAN LUL! NEE GEEN SPELLS CASTEN ALS HIJ OP 5% IS EIKEL! Iedereen moet leren als ze ergens aan beginnen, maar volgens mij verwachten de hoge level guilds dat je al die instances allang moet kennen. Dus als je er dan later bijkomt, en je doet iets verkeerd is het meteen exit.
Ik ben niet zo heel lang geleden begonnen met raiden (eerst als een gek honor gegrind).
Had alle high-end instances ook niet gezien. Zit nu bij een toffe guild. We raiden alle dagen (behalve vrijdag). We hebben altijd genoeg mensen (je moet je van tevoren altijd inschrijven) dus als je een paar avonden niet mee kan is dat ook geen probleem. Eerste paar keren dat ik mee ging voelde ik me inderdaad behoorlijk n00bish. Maar een goede classleader helpt ontzettend. Het is inderdaad zo dat de tactics allang bekend zijn en dat iedereen weet wat hij moet doen. Maar dat is bij alle instances zo. Of doe jij Scarlet Monastery elke keer anders? Wat ik zelf wel jammer vind is dat je zoveel mensen nodig hebt voor de high-end instances. Ik kan me nogal eens irriteren aan het lange wachten. Je hebt gelijk als je zegt dat er heel veel mensen nog nooit MC van binnen hebben gezien.
Dat percentage zal bij mij op de server nog wel veel hoger zijn zelfs, ik speel op een RP server. En MC is inderdaad nogal saai voor mijn guild is het een "walk in the park". We doen MC op nieuwe mensen van items te voorzien en om ze te laten wennen aan 40-men instances. (zelf ben ik een priest en voor nieuwe healers is het handig om bv te leren om te gaan met healing rotation).
pi_39178715
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:46 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Nee hoor. Je bent alleen je class zo vaak aan het whinen, dus ik reageer gewoon semi-serieus.

Ik kan het ook wel hebben over de druid bugs die 1.11 teisteren, de meer dan beroerde manier om degelijke feral danwel balance items te vinden, de nog steeds lackende damage ten opzichte van classes die veel harder scalen dan druids, enzovoorts.

Maar dat doe ik dus niet, gewoon omdat ik vind dat het allemaal wel meevalt en omdat ik nog steeds met plezier mn klasse speel
Mijn class is fantastisch, anders was ik allang een andere class gaan spelen.
Dit gaat niet over de class, dit gaat over items, of eerder, lack of items.
Als Warrior/Shaman/Rogue/Paladin heb je iets echt gaafs om naar toe te werken. Legendary melee weapons. Nu heb je als Druid/Warlock/Priest/Mage ook iets om naar toe te werken, Legendary caster staff. Eh, vergeten we niet een class?
Als Hunter zijnde heb je je Tier set en een keuze uit 3 ranged wapens (alhoewel nu met Naxx het er 4 zijn denk ik), that's it. Zou leuk zijn als je ook iets unieks had om naar toe te werken.
pi_39178876
de dingen die in MC gebeuren zijn zwaar kinderspel, het is niets anders dan: tank blijf dmg krijgen, healers heal die tank lekker vol, de rest spuis je dmg consistent zonder uitschieters...

speciale dingen als movement/targetchange enzo, dat gebeurt veel later pas en in het begin is het ook nog simpel..

de dingen die gebeuren zijn voornamelijk pure common sense.

Kan begrijpen dat mensen zijn die niet elke avond kunnen komen en ben er ook mee eens dat op lvl60 het vrij saai ook weer is terwijl tijdens lvle je de leukste dingen soms meemaakt.
pi_39179079
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:07 schreef _VoiD_ het volgende:

Het enige wat je mist aan 40-man instances is de loot. En bij ons in de guild de Hunters die in Molten Core en Blackwing Lair zoveel mogelijk kunnen verkloten als mogelijk is, overnuken, pulls doen die niet kunnen op dat moment, etc etc.
Verder mis je er niks aan hoor.
5-man instances > 40 man instances voornamelijk.
Alleen, ik heb die 5-man instances nu al zo vaak gedaan dat het bijna echt niet meer leuk is. Dus tsja.

edit: en dat verkloten is op een positieve manier uiteraard. In AQ zijn we wel serieus bezig en Naxx strats uiteraard ook. Maar MC en BWL zijn gewoon saai en dus maken we er zelf iets leuks van. Iratus Lepus Hunters ftw

[ Bericht 6% gewijzigd door Migwi op 24-06-2006 17:02:58 ]
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:31:11 #46
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39179982
Tsja hier kan je lang over discussieren. Het leek mij eerst ook niks, maar ik ben toevallig in een erg gezellige guild terecht gekomen. We 40-man raiden 3x in de week en farmen MC nu. Het gaat er gewoon heel gemoedelijk aan toe en we hebben van tevoren afgesproken elkaar niet vol te schelden als iemand wat fout doet. We gaan heel precies te werk bij nieuwe bazen, lezen ons allemaal goed in, zodat iedereen weet wat hem/haar te doen staat. Tuurlijk whipen we eerst heel veel, maar het wordt nooit echt strontvervelend. Als er maar een beetje progressie in zit. We zijn nu net bij Chrommie en ik heb er alle vertrouwen in. Ik vind het erg leuk om de first kills mee te maken en vind deze raids het leukste van heel het spel. Echt niet alleen om de loot.
Maar het ligt gewoon echt aan de personen met wie je speelt, zij kunnen het spel maken of breken.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 17:24:05 #47
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39181408
Ik dacht altijd van ja als ik 60 ben maar n nieuwe char maken.... Maar dan begint t pas !!
Ik ben juist heel positief over 60 zijn. Ik bedoel iedereen word tog 60.
Mensen die zeuren dat er alleen voor 60ers wat komen (klopt) maar wordt dan 60 !
Anders sgiet het tog neit op... en in TBC komen tog weer low level stuff...
pi_39181514
ja, en dat is nu net moeilijk om in een fatsoenlijke guild te komen zonder 15-jarige ventjes die de baas spelen.
Maar aangezien ik op een RP-PVP server zit zal het wel meevallen. Alhoewel, ik ben op level 41 nog niet veel mensen tegengekomen die echt aan RP doen
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:02:21 #49
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39182786
Ja, die 15 jarige ventjes moeten zich bij ons altijd dubbel bewijzen
  zaterdag 24 juni 2006 @ 19:10:41 #50
19902 Hymn
CG Artist
pi_39184913
Wij nemen niet eens lui aan onder de 18.
Gros is TE irritant
pi_39185484
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef GaRleC het volgende:
Ik dacht altijd van ja als ik 60 ben maar n nieuwe char maken.... Maar dan begint t pas !!
Ik ben juist heel positief over 60 zijn. Ik bedoel iedereen word tog 60.
Mensen die zeuren dat er alleen voor 60ers wat komen (klopt) maar wordt dan 60 !
Anders sgiet het tog neit op... en in TBC komen tog weer low level stuff...
Het begin van elke week dezelfde instances grinden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39187496
ik vind juist het omhoog lvlen leuk
pi_39188538
Ik ben het er mee eens dat het spel pas op lvl 60 begint! Maar daarintegen moet je dan wel in een goede guild zitten

Mijn broer ook al, die heeft een lvl 50, is nu gestopt omdat ie het op lvl 60 niet leuk zou vinden (elke week mc/bwl/aq). Mijn reactie "Had dan nooit aan het spel begonnen"
Xbox Live: Anormius
pi_39192372
Jeetje, we hebben me toch eens een portie geluk. 3de baas neer, 3de splinter voor mij. Noth the Plaguebringer deze keer
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:09:15 #55
3767 Herald
Come get some
pi_39192864
hoi, als lvl 10 huntern00b heb ik natuurlijk meteen een beest getamed. Alleen hoe kom ik daar nu vanaf? Ik dacht eerst dat een dooie pet geen pet was, maar dat werkte niet. Dus toen heb ik de tweede tame beast quest gedaan om hem weer te reviven, maar nu wil ik afscheid nemen van mijn huisdier. Hoe?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_39192927
de eerste 3 quests dat je pets moet temmen die gaan vanzelf na tijdje weg, daarna kun je op elk gewenst manier zeggen opgehoepeld (voorgoed) tegen je beest of 'val niet aan' of 'je kunt beter ff wegblijven' maar dat kom je dan wel tegen.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:27:57 #57
3767 Herald
Come get some
pi_39193516
ja maar hoe zeg je dan opgehoepeld?
pi_39193729
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
ja maar hoe zeg je dan opgehoepeld?
als het goed is heb je linksbovenin een paar balkjes met je hp/mana enzo en je portrait natuurlijk
als je je pet uit hebt (met je meeloopt dus enzo) heb je een mini portrait met zijn hp balkje enzo, je klikt met rechtermuisknop op zijn portrait (dus zijn hoofdje daarin zeg maar) en klik op 'abandon' (dacht ik), dan zekerheidsvraag (ja/nee) en dan is ie compleet weg (niet terug te halen dus)
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:50:12 #59
3767 Herald
Come get some
pi_39194255
ok bedankt
pi_39194368
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
ok bedankt
your welcome
  zondag 25 juni 2006 @ 00:58:51 #61
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39196351
Ten Storms schijnt inderdaad 3 keer niets te zijn als ik Shammies zo hoor. Van alles wat matigs...

Overigens scaled HP ook bij de mage niet. In blues had ik 3100 hp, in epics heb ik nu 3300. Ik heb verdorie zelfs nog minder mana.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_39196585
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
Jeetje, we hebben me toch eens een portie geluk. 3de baas neer, 3de splinter voor mij. Noth the Plaguebringer deze keer
Goed bezig Keep us posted!
En hoe kan je zo'n mooi allakhazam profile aanmaken? Kunnen jullie eindelijk eens zien hoe belabberd ik ben
pi_39196620
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:09 schreef Departak het volgende:

[..]

Goed bezig Keep us posted!
En hoe kan je zo'n mooi allakhazam profile aanmaken? Kunnen jullie eindelijk eens zien hoe belabberd ik ben
http://wow.allakhazam.com/Wowreader.html
en een account aanmaken natuurlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39196813
Ja, sorry ik had het nog niet gelezen
HIER
pi_39198737
quote:
wow, jij bent de man
pi_39199352
Eh, Blizzard heeft nu al de droprate van die Necretic Runes aangepast.
Bastards!
Met Cyndane had ik er 1 op zo ongeveer elke kill.
Nu met Caraighan heb ik zeker 50 mobs gemold en net 12 runes, /sigh
  zondag 25 juni 2006 @ 11:42:41 #67
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39201449
Ik ga vandaag maar eens Rend grinden, ik wil mijn Pauldrons of elements....
Ik heb letterlijk al 22 runs ervoor gedaan.. Ik hoef alleen nog maar Kilt,boots en mijn Pauldrons of elements. Dan heb ik de hele set.
pi_39201451
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
zal uiteindelijk toch gewoon wachten worden op kelthuzzad voor de staff lijkt me. tegen die tijd zul je de 40 wel hebben, niet?
pi_39201597
pas lvl 15 in 3 dagen gamen, heb gistere hele dag een vriend van me geholpen, die overnieuw was begonnen

btw, er zijn toch ook low-lvl BG's?
dus dat moet ik nog snel ff doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39201854
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:42 schreef mooiegek het volgende:

[..]

zal uiteindelijk toch gewoon wachten worden op kelthuzzad voor de staff lijkt me. tegen die tijd zul je de 40 wel hebben, niet?
Natuurlijk, maar zodra ik de frame heb, kan ik in ieder geval zien wat die quest in zal houden. Misschien ook nog wat farmen? Of ik kan dan in ieder geval aan de Base van de staff werken, misschien moet je daar ook wel wat meer voor doen dan alleen Ouro vermoorden.
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2006 @ 13:55:59 #71
34726 Fratz
Max
pi_39205359
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
pas lvl 15 in 3 dagen gamen, heb gistere hele dag een vriend van me geholpen, die overnieuw was begonnen

btw, er zijn toch ook low-lvl BG's?
dus dat moet ik nog snel ff doen
Je kan wsg gaan doen (level 10-19). Je zit hopenlijk wel op een nieuwe server op een oude server kom je op dat level vaak alleen maar getwinkte tegenstanders tegen.

Als je wilt gaan instancing is deze link handig: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/worlddungeons.html
pi_39207017
heb maar meteen de quest voor http://www.thottbot.com/?i=53533 gedaan. meteen me eerste 18slot
Welkom op FOK!
pi_39207791
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef Zosk het volgende:
heb maar meteen de quest voor http://www.thottbot.com/?i=53533 gedaan. meteen me eerste 18slot
Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bag ...
  zondag 25 juni 2006 @ 15:16:35 #74
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39207815
quote:
Op zondag 25 juni 2006 07:56 schreef Migwi het volgende:
Eh, Blizzard heeft nu al de droprate van die Necretic Runes aangepast.
Bastards!
Met Cyndane had ik er 1 op zo ongeveer elke kill.
Nu met Caraighan heb ik zeker 50 mobs gemold en net 12 runes, /sigh
Eeh, nee Cyn, het zijn je hersenen die bevallig zijn... Ik heb op de dag zelf gegrind en heb ongeveer een 5 % droprate op die dingen gehad... Ik heb de dag erna met 4 man zitten klooien en weggelopen met 150-ish runes, en we hadden véél meer dan 350 mobs + 8 Shadows of Doom gekilled...
Some say in ice
  zondag 25 juni 2006 @ 15:17:07 #75
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39207825
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bag ...
Revered is het niet zó veel, maar je moet wel wat doen ja. Maar ja, Zosk is een of andere imba rogue.
Some say in ice
pi_39209775
Best leuk die invasion of the scourge! M'n Argent Dawn reputatie is nu behoorlijk omhoog geschoten! En die undead-sloop-armorset is ook wel handig.
pi_39217810
Tot hoever krijg je eigenlijk mob van die dooie gasten? Hopelijk kan ik revered worden op die invasion gasten (misschien wat trollbane-mensen met een advies waar die het meest up is?), maakt dat naxx atunement een stuk goedkoper...
pi_39218001
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Jefkie het volgende:
Tot hoever krijg je eigenlijk mob van die dooie gasten? Hopelijk kan ik revered worden op die invasion gasten (misschien wat trollbane-mensen met een advies waar die het meest up is?), maakt dat naxx atunement een stuk goedkoper...
Nou, voordat de invasion er was kreeg je geen reputatie meer van non-elite undead nadat je honored was, maar die invasion gasten geven je weer 5 rep per kill tot revered.
pi_39218868
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Eeh, nee Cyn, het zijn je hersenen die bevallig zijn... Ik heb op de dag zelf gegrind en heb ongeveer een 5 % droprate op die dingen gehad... Ik heb de dag erna met 4 man zitten klooien en weggelopen met 150-ish runes, en we hadden véél meer dan 350 mobs + 8 Shadows of Doom gekilled...
Hmz, nah, maybe I was just lucky with Cyndane dan
/shrug
  zondag 25 juni 2006 @ 20:26:16 #80
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39218963
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Jefkie het volgende:
Azshara is rustig, altijd geweest. Enige nadeel is dat er veel magi rondhuppelen en dat is wat problematisch omdat ze niet allemaal even vriendelijk zijn. En voor de rest is ochtend/nachtgrinden het beste. En equip je AD trinket.
Some say in ice
pi_39219302
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Op exhalted moet je nog steeds 12 insignias inleveren voor de bag.
En die dingen krijgen is een pokke werk, want die quests zijn echt gaar.
pi_39235117
Frame of Atiesh: 10% klaar
De 4de splinter dropte vandaag van Grand Widow Faerlina, de eerste avond dat we haar probeerde.
pi_39235890
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef DjNivek het volgende:
De 4de splinter dropte vandaag van Grand Widow Faerlina, de eerste avond dat we haar probeerde.
gratz
  maandag 26 juni 2006 @ 01:16:27 #84
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39236244
na 2 rend runs vdaag weer geen pauldrons gedropped.
pi_39236363
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef GaRleC het volgende:
na 2 rend runs vdaag weer geen pauldrons gedropped.
Fijn is dat he? Ontelbare runs doen en je items nog niet krijgen.
Sucks major ass.
pi_39239882
Maar de voldoening zal des te groter zijn
pi_39240135
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef DjNivek het volgende:
heb je de gast in Ouro ook al gesproken? van hem zou je het eerste gedeelte van de staf moeten krijgen
  maandag 26 juni 2006 @ 11:16:34 #88
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39242594
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:17 schreef Departak het volgende:
Maar de voldoening zal des te groter zijn
Naar +22 runs zou het niet meer dan verdient zijn
pi_39243617
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:34 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

heb je de gast in Ouro ook al gesproken? van hem zou je het eerste gedeelte van de staf moeten krijgen
Nop, kan waarschijnlijk pas als je de frame af hebt. En Ouro is bugged bij ons. Na de submerge spawnt hij in C'Thun's maag waardoor het oog geaggro'ed wordt. En als we C'Thun eerst proberen zitten we met een bug dat je eenmaal in de maag er niet meer uit kan ><
  maandag 26 juni 2006 @ 11:55:32 #90
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39243733
Hmm ik speel world of warcraft met 512 ram dikke lag in capital city's zoals orgrimmar ironforge.. Of Eastern plague met al die mensen die daar questen.
Iemand enig idee of ik met 1k fps lag free moet zijn, of zal ik dan gewoon meteen voor 2k gaan
pi_39243994
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm ik speel world of warcraft met 512 ram dikke lag in capital city's zoals orgrimmar ironforge.. Of Eastern plague met al die mensen die daar questen.
Iemand enig idee of ik met 1k fps lag free moet zijn, of zal ik dan gewoon meteen voor 2k gaan
Ik heb ook 512 ram, maar speel haast lagloos. In ieder geval, geen storende lag. Misschien wat minder troep op je compu zetten?
pi_39244142
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb WoW de eerste maanden ook met 512MB ram gespeeld en probeerde toen Orgrimmar zoveel mogelijk te ontwijken! Nu heb ik 1GB in m'n (weliswaar een andere) computer en geen gehaper meer of mannetjes die pas na 10 seconden verschijnen! WoW vreet nou eenmaal veel ram in drukbezochte gebieden zoals de capitals, maar met 1GB is het goed te doen! (ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je allemaal op de achtergrond hebt draaien). 2GB lijkt me niet per se nodig.
pi_39244337
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb WoW de eerste maanden ook met 512MB ram gespeeld en probeerde toen Orgrimmar zoveel mogelijk te ontwijken! Nu heb ik 1GB in m'n (weliswaar een andere) computer en geen gehaper meer of mannetjes die pas na 10 seconden verschijnen! WoW vreet nou eenmaal veel ram in drukbezochte gebieden zoals de capitals, maar met 1GB is het goed te doen! (ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je allemaal op de achtergrond hebt draaien). 2GB lijkt me niet per se nodig.
QFT
2k mem is een luxe en je merkt wel wat verschil...het is het waarschijnlijk voor de meeste mensen niet waard

wat ik me afvraag...is Naxx echt wel vernieuwend
van MC->BWL was echt een grote stap, van tank, heal, dps naar kiten, aggro control etc
wat méér heeft Naxx te bieden behalve meer van hetzelfde maar dan een standje moeilijker?
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2006 @ 12:41:33 #94
34726 Fratz
Max
pi_39245356
fijn, natuurlijk dropte de Robe of Transcendence gister toen ik voetbal aan het kijken was..
pi_39251868
Dropt eindelijk de nieuwe rank frostbolt 2 keer in 1 run, verlies ik alle 2 keren de roll (we hadden in totaal 3 mages die hem nodig hadden)
pi_39252382
Ik ben vooral bezig met ZF te runnen, wil graag dat Epic zwaard hebben wat daar te halen is. Had hem bijna, eerste deel heb ik of naja dat is eigenlijjk het tweede deel. Moet nu nog het gedeelte van de basilik boss. En deze is gevallen in mijn tweede run van die avond, helaas was er nog een paladin in de party die hem ook nodig had, verloren op need.

Overigens gister een run gedaan met een uberplayer of naja dat vond meneer zelf. Ben zelf nu een goede twee maanden bezig ken nog niet alle moves en dingen. Meneer vond me maar newbie, ja heeft hij gelijk in. Maar dan niet even vertellen wat ik dan fout doe.....
-
pi_39253020
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Gijsje het volgende:
Ik ben vooral bezig met ZF te runnen, wil graag dat Epic zwaard hebben wat daar te halen is. Had hem bijna, eerste deel heb ik of naja dat is eigenlijjk het tweede deel. Moet nu nog het gedeelte van de basilik boss. En deze is gevallen in mijn tweede run van die avond, helaas was er nog een paladin in de party die hem ook nodig had, verloren op need.

Overigens gister een run gedaan met een uberplayer of naja dat vond meneer zelf. Ben zelf nu een goede twee maanden bezig ken nog niet alle moves en dingen. Meneer vond me maar newbie, ja heeft hij gelijk in. Maar dan niet even vertellen wat ik dan fout doe.....
uiteraard, dan heeft meneer niet meer z'n "ubergevoel"

neem 't 'm ook niet helemaal kwalijk, vertel iemand maar es hoe 't moet...komt 99% bij de mensen helemaal verkeerd aan
je bent opeens een betweter, noob, idoot en eikel
pi_39253859
Hmm nou ik neem alle hulp en informatie graag aan, maar deze meneer wilde gewoon niet zeggen wat ik nu precies fout deed. Overigens volgens de andere niet zo heel veel behalve misschien een verkeerde buff.
-
pi_39253910
Ik heb met zulke mensen gespeeld, ze zijn egt vreselijk en slopen compleet parties.
Weliswaar zijn dramatische noobs ook vreselijk in 5 man groups, ze houden het op en zorgen voor zware geldverlies, maar weliswaar is er een verschil (serieus ook) tussen noob en dramatische noobs. dramatische noobs zijn mensen met al helemaal geen common sense.. dingen zoals 'hey een mob! ren eropaf en vervolgens andere mensen dingen gaan verwijten als er 8 mobs op hem af renne'

dat soort dingen

de meeste noobs (je bent of pro of noob, er is niet echt normaal in dat wereldje)
doen nix echt ergs en doen gewoon mee en kun je ook mee lachen.. en daar gaat het meer om
pi_39254748
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef Gijsje het volgende:
Hmm nou ik neem alle hulp en informatie graag aan, maar deze meneer wilde gewoon niet zeggen wat ik nu precies fout deed. Overigens volgens de andere niet zo heel veel behalve misschien een verkeerde buff.
stel al je vragen hier zou ik zeggen
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2006 @ 16:45:32 #101
34726 Fratz
Max
pi_39254879
ben door mijn guild gevraagd een hunter te levellen best geinig om weer eens een andere class te spelen. wat is een beetje leuke level built? ik dacht BM?
pi_39254894
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:45 schreef Fratz het volgende:
ben door mijn guild gevraagd een hunter te levellen best geinig om weer eens een andere class te spelen. wat is een beetje leuke level built? ik dacht BM?
BM/Markmanship
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:18:42 #103
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39260373
In END Raid mag je alleen survival/ markmanchip omdat je je beest minder gebruikt.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:29:13 #104
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39260850
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik heb ook 512 ram, maar speel haast lagloos. In ieder geval, geen storende lag. Misschien wat minder troep op je compu zetten?
even offtopic... ik zie dat je nu in een nieuwe guild zit? what happend with nightwatchers
pi_39263817
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:18 schreef GaRleC het volgende:
In END Raid mag je alleen survival/ markmanchip omdat je je beest minder gebruikt.
Gaan we weer.
Dan heb je maar een kut guild als ze je een bepaalde spec aan willen smeren.
Free choice of specs ftw! Definately

Anyway, om te levelen kun je 't beste BM speccen, overpowered enzo
pi_39263962
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

even offtopic... ik zie dat je nu in een nieuwe guild zit? what happend with nightwatchers
Nightwatchers is gemerged met Souls of Eternity naar Rise and Shine, dus de 'beste' en actiefste spelers bij elkaar. Het heeft ons niet echt slecht gedaan, de 4 dode bazen in Naxx zijn het bewijs alvast
pi_39266456
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Nightwatchers is gemerged met Souls of Eternity naar Rise and Shine, dus de 'beste' en actiefste spelers bij elkaar. Het heeft ons niet echt slecht gedaan, de 4 dode bazen in Naxx zijn het bewijs alvast
*kuch* behalve dat mensen nogal op RnS kankeren
pi_39267847
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:11 schreef Sakie het volgende:

[..]

*kuch* behalve dat mensen nogal op RnS kankeren
Hoort erbij.
Of 't met reden is of niet hou ik me niet mee bezig
pi_39269463
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:44 schreef Migwi het volgende:

[..]

Hoort erbij.
Of 't met reden is of niet hou ik me niet mee bezig
Ja, maar kan me niet herinneren dat dat zo was bij Nightwatchers

-edit- Gratz met MAEXXNA

[ Bericht 12% gewijzigd door Sakie op 27-06-2006 01:17:43 ]
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2006 @ 23:53:05 #110
34726 Fratz
Max
pi_39270652
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:45 schreef Tain het volgende:

[..]

BM/Markmanship
ja dat dacht ik zelf ook.
ik maak deze char voor mijn guild en om end game instances te doen. mijn main blijft altijd mijn priest. als ze graag een bepaalde built willen hebben met deze hunter kan me dat eerlijk gezegd niet zoveel schelen.
maar mijn guild is verder heel relexed, we hebben ook gewoon shadow priests enzo.
pi_39274165
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:23 schreef Sakie het volgende:

[..]

-edit- Gratz met MAEXXNA
Oh jawel, toen ik erbij zat zelfs al en dat is laaaaang geleden.
Werd geflamed door iemand die ik nog geeneens kende puur vanwege m'n tag
  dinsdag 27 juni 2006 @ 07:43:53 #112
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39274576
Van wat ik van hunters weet is BM/Marks 't beste om te levelen. En inderdaad freedom of specs FTW. De meeste mensen hebben toch wel het common sense om als ze makkelijk beschikbaar zijn de aggro reducers te pakken.

Oh ja, over een end-raid en beesten, lees de patchwork discussie op de US fora; d'r wordt echt van alles gesuggereerd. Ik geef geen details, maar 't is een hatelijke bezigheid die boss.
Some say in ice
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 08:21:21 #113
34726 Fratz
Max
pi_39274855
heb mijn hunter wat gelevelled, ze is nu level 34 wat is een beetje leuke pet op dat level?
heb nou een tijger en ik heb Arikara voor de lol getemd (moest ik verdorie ook nog een andere serpent temmen, Arikara ziet er cool uit, maar abilities ho maar!).
pi_39277191
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:23 schreef Sakie het volgende:

[..]

-edit- Gratz met MAEXXNA
Bleh, ze had geen splinter

5 bazen dood nu
pi_39280541
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:21 schreef Fratz het volgende:
heb mijn hunter wat gelevelled, ze is nu level 34 wat is een beetje leuke pet op dat level?
heb nou een tijger en ik heb Arikara voor de lol getemd (moest ik verdorie ook nog een andere serpent temmen, Arikara ziet er cool uit, maar abilities ho maar!).
Wat voor pet?
Eh, de verschillen zijn klein, dus maakt niks uit imo.
Ik heb zelf alleen maar cats gehad, enige pet die ik vind passen bij m'n lieftallige Night Elf
pi_39288081
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1086821&p=1&tmp=1#post1086821

Heerlijke timing, morgen zou ik anders waarschijnlijk een deel van de raid missen en een mogelijke splinter missen. Nu niet
pi_39290147
Heb net wat op nieuwe dingen geboden hoe lang duurt het voordat een "long" bid is afgelopen
pi_39290188
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef GameCrazy het volgende:
Heb net wat op nieuwe dingen geboden hoe lang duurt het voordat een "long" bid is afgelopen
2-8 uur, kan je ingame zien door met je muis op de duration te gaan staan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39290999
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef DjNivek het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1086821&p=1&tmp=1#post1086821

Heerlijke timing, morgen zou ik anders waarschijnlijk een deel van de raid missen en een mogelijke splinter missen. Nu niet
Speel je ook op Kor'gall? Horde ofzo? Want alliance heeft pas 1 boss down volgens mij

Edit- Ohh rest heeft downtime van 24uur, waarom mijn server nou weer 36uur, beter gaat de performance van mijn server nu wel omhoog

[ Bericht 13% gewijzigd door Mister_T op 27-06-2006 17:58:12 ]
pi_39291438
Mijn mage na 18 dagen played
http://ctprofiles.net/1716102

Nu DKP farmen voor loot uit BWL (zijn bij Neffarian)
pi_39293588
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef DjNivek het volgende:

gvd
pi_39294637
Weet iemand een goede site waar bv. de afkortingen worden omschreven.
LFG Hogger lukt nog wel (maar waar staat de G voor?) maar teveel abacadabra voor mij.
Ook is het moeilijk om je spullen op een goede manier te veilen via het auction house.
Hell To The Liars
pi_39295213
LFG = looking for group (je zoekt dus al bestaande groep)
LFM = looking for mate (je hebt al een groep)

hogger = een elite in het begin (je eerste als alliance waarsch.) en de namen van instances/bepaalde basen worden altijd gebruikt.

wtf, omg, lol, newb, pro enzo neem aan dat je dat wel weet.

ninja = iemand die zomaar een item neemt/afpakt zonder dat het afgesproken was, dus zeg maar diefstal
pi_39295721
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:41 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Speel je ook op Kor'gall? Horde ofzo? Want alliance heeft pas 1 boss down volgens mij

Edit- Ohh rest heeft downtime van 24uur, waarom mijn server nou weer 36uur, beter gaat de performance van mijn server nu wel omhoog
Human Warlock op Twisting Nether
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:05:15 #125
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_39296009
Ik ben ongelofelijk noob ..hoelang kunnen die wekelijkse onderhoudjes uitlopen?? Het is nu al 11:05 PDT en mijn server is nog niet online!!
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 05:03:11 #126
34726 Fratz
Max
pi_39310117
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:43 schreef koffiegast het volgende:
LFG = looking for group (je zoekt dus al bestaande groep)
LFM = looking for mate (je hebt al een groep)

hogger = een elite in het begin (je eerste als alliance waarsch.) en de namen van instances/bepaalde basen worden altijd gebruikt.

wtf, omg, lol, newb, pro enzo neem aan dat je dat wel weet.

ninja = iemand die zomaar een item neemt/afpakt zonder dat het afgesproken was, dus zeg maar diefstal
ik dacht dat LFM looking for more betekende
pi_39310878
Betekent het ook..
Hoi
pi_39312649
Ik dacht "Looking for man" (en dat je dan idd al een groep hebt) .. Maarja, doet t er toe. Het world LFG channel is trouwens een regelrechte ramp op onze server, voetbalonzin en allerhande nietszeggende gespreken voeren er de boventoon

Ben het weekend wel 60 geworden Dus vermaak me nu voornamelijk met Stratholme, Dire Maul en BRS. Gister op de bekende "Leroy" plek geweest..
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:09:46 #129
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_39314241
Afgelopen weekend was ik cultureel aan het doen in Berlijn, zit ik te eten in een restaurantje hoor ik een of andere Amerikaanse doos vertellen over Leeroy Jerkins Dat was toch wel het toppunt (of dieptepunt) van verwondering.
pi_39314325
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht "Looking for man" (en dat je dan idd al een groep hebt) .. Maarja, doet t er toe. Het world LFG channel is trouwens een regelrechte ramp op onze server, voetbalonzin en allerhande nietszeggende gespreken voeren er de boventoon

Ben het weekend wel 60 geworden Dus vermaak me nu voornamelijk met Stratholme, Dire Maul en BRS. Gister op de bekende "Leroy" plek geweest..
Ik hoor echt alleen maar dit soort dingen over het LFG channel en ik begrijp op zich wel dat dit minder lag veroorzaakt, maar handig en nuttig is het niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39315922
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik hoor echt alleen maar dit soort dingen over het LFG channel en ik begrijp op zich wel dat dit minder lag veroorzaakt, maar handig en nuttig is het niet
Waarom veroorzaakt het minder lag dan? Zie alleen maar meer onzin over me beeld scrollen (Gelukkig kan je hem makkelijk leaven ) maar als dit gedaan is om de lag te verminderen kan ik me daar weinig bij voorstellen?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_39315993
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:57 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Waarom veroorzaakt het minder lag dan? Zie alleen maar meer onzin over me beeld scrollen (Gelukkig kan je hem makkelijk leaven ) maar als dit gedaan is om de lag te verminderen kan ik me daar weinig bij voorstellen?
Minder serverlag, ipv bandbreedte reserveren voor een LFG voor elke area/instance heb je nu maar 1 kanaal
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39316048
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Minder serverlag, ipv bandbreedte reserveren voor een LFG voor elke area/instance heb je nu maar 1 kanaal
Die dus in alle areas spamt...... dus worden alle areas extra belast. ( althans mijns inziens dan hoor )
+ het feit dat je nu amper normaal een group kan zoeken omdat het echt voorbij schiet!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 12:03:33 #134
34726 Fratz
Max
pi_39316140
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Die dus in alle areas spamt...... dus worden alle areas extra belast. ( althans mijns inziens dan hoor )
+ het feit dat je nu amper normaal een group kan zoeken omdat het echt voorbij schiet!
serieus..PuG jij nog?
pi_39316246
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Tim_G het volgende:

[..]

De areas hebben nog steeds dezelfde belasting als eerst, immers is er altijd een LFG channel geweest in elke area.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39316332
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:03 schreef Fratz het volgende:

[..]

serieus..PuG jij nog?
Yep.... alt moet ook omhoog......ff nadenken voordat je wat post he
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 12:22:57 #137
34726 Fratz
Max
pi_39316755
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:09 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Yep.... alt moet ook omhoog......ff nadenken voordat je wat post he
hahaha!
ik level mijn alt met vrienden. we zijn net allemaal aan een nieuwe char begonnen voor de lol.
tussen grinden/raiden met main doen we deze levellen. echt geinig. iedereen heeft met zijn alt een andere rol dan mijn z'n main. meestal doen we de instances met TS/Skype, ontzettend lachen. (ik heb nog nooit zo gelachten tijdens het doen van SFK)
pi_39317016
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht "Looking for man" (en dat je dan idd al een groep hebt)
haha, en ik dus altijd maar denken dat het 'looking for more' betekende (als in, we hebben een groep maar zoeken nog meer mensen). Komt allemaal op hetzelfde neer

Ik wilde net weer gaan spelen, lees ik dan m'n realm 24h offline is nu. Niet omdat ze de realm gaan verhuizen, maar omdat de verhuizing van andere realms ook invloed heeft op de mijne. Fijn dan weer. Vorige week woensdag haast niet kunnen spelen, deze woensdag dus ook niet...
Ik wil geld terug
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_39317046
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:22 schreef Fratz het volgende:

[..]

hahaha!
ik level mijn alt met vrienden. we zijn net allemaal aan een nieuwe char begonnen voor de lol.
tussen grinden/raiden met main doen we deze levellen. echt geinig. iedereen heeft met zijn alt een andere rol dan mijn z'n main. meestal doen we de instances met TS/Skype, ontzettend lachen. (ik heb nog nooit zo gelachten tijdens het doen van SFK)
dat kan ook ja!! alleen krijg ik niemand zo gek om aan WoW te beginnen..... misschien wel goed ook want het is een verslaving
pi_39317073
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:30 schreef TearSong het volgende:

Ik wil geld terug
Krijgt weer een extra dagje speeltijd.....
pi_39317664
Wordt weer een dagje niksen
Welkom op FOK!
pi_39319126
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:53 schreef Zosk het volgende:
Wordt weer een dagje niksen
juist niet man! Ga naar buiten! Haal adem! Kom eens onder de normale mensen! hehehe!
pi_39319304
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:32 schreef Tim_G het volgende:

[..]

juist niet man! Ga naar buiten! Haal adem! Kom eens onder de normale mensen! hehehe!
pi_39319371
De amerikanen hebben trouwens paid-transfers voor sommige servers vanaf nu blijkbaar.
Hoop dat wij dat ook snel krijgen, kan ik eindelijk m'n Rogue van Bloodscalp halen en op TN pleuren.
pi_39319804
Tarren Mill blijft gewoon lekker up.
pi_39319837
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:32 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd al op woensdagochtend tot 11 uur
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 14:31:49 #147
34726 Fratz
Max
pi_39321287
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:49 schreef TearSong het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd al op woensdagochtend tot 11 uur

ik had toevallig vandaag met een vriending afgesproken. komt goed uit!
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:32:20 #148
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39321311
Volgens mij was 't looking for more. Nou ja, 't komt iig op hetzelfde neer.

Ik ben nu een UD priest aan 't levelen, best cool op zich om te spelen vanuit een healer oogpunt ipv DPS.
Some say in ice
pi_39321500
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Volgens mij was 't looking for more. Nou ja, 't komt iig op hetzelfde neer.

Ik ben nu een UD priest aan 't levelen, best cool op zich om te spelen vanuit een healer oogpunt ipv DPS.
I disagree.
dmg dmg dmg!!!!
Maar ook een Priest aan 't levelen sinds eergister, nuja, ben pas een uurtje bezig en zit op lvl 8, maar die level ik nog wel tot 60 deze vakantie. Net als m'n lvl 14 Mage en lvl 26 Druid, oei, ik krijg 't druk
pi_39321547
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef Fratz het volgende:

[..]

ik had voor vandaag met een vriending afgesproken omdat 't woensdag altijd maintainance is en dat wel eens uitloopt. komt goed uit!
Fixed
pi_39322939
Weer een paar vragen

Waar kan ik een cooking trainer vinden om mijn skills uit te breiden naar 225
Wanneer en waar kan deze lvl20 warrior paardrijden?

Alvast bedankt!
Hell To The Liars
pi_39323055
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:39 schreef Migwi het volgende:

[..]

Fixed
lol
quote:
Nu DKP farmen voor loot uit BWL (zijn bij Neffarian)
... Huh? Hoe kan je dkp farmen?

Ik speel geen WoW meer, het kost me teveel tijd en na een tijdje ging het raiden mij flink de keel uithangen. Ik zit in een guild op trollbane die nefarion had verslagen daarna heb ik er maar de brui aan gegeven..

Kijk wel uit naar Burning Crusade, waarmee hopelijk world PVP weer terug komt..
pi_39323387
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:21 schreef Droopie het volgende:
Weer een paar vragen

Waar kan ik een cooking trainer vinden om mijn skills uit te breiden naar 225
Wanneer en waar kan deze lvl20 warrior paardrijden?

Alvast bedankt!
Welke skill heb je nu dan in cooking? En welk lvl is je char, dat maakt namelijk ook nog uit...je kan in deze thread: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tradeskills-en&t=40545&p=1&tmp=1#post40545 meestal wel vinden waar je moet zijn...

En dat paard voor je lvl 20 warrior, dat kan pas op lvl 40 .....
pi_39323656
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:24 schreef flapdrolletje het volgende:

[..]

lol
[..]

... Huh? Hoe kan je dkp farmen?

Ik speel geen WoW meer, het kost me teveel tijd en na een tijdje ging het raiden mij flink de keel uithangen. Ik zit in een guild op trollbane die nefarion had verslagen daarna heb ik er maar de brui aan gegeven..

Kijk wel uit naar Burning Crusade, waarmee hopelijk world PVP weer terug komt..
Denk dat ie bedoelt dat hij alleen raid en niks loot in MC zodat ie imba dkp heeft voor BWL loot ofzo.

Enne, world pvp komt met 1.12 terug.
According to Blizzard that is, maar dat is dus bulshit, want DKs blijven en je krijgt alleen een soort king of the hill iets. Dus gewoon een BG alleen nu niet in een instance, maar op een specifieke plaats in the world of Azeroth.
REMOVE...DKs!!!!!
pi_39323888
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Migwi het volgende:

[..]

Denk dat ie bedoelt dat hij alleen raid en niks loot in MC zodat ie imba dkp heeft voor BWL loot ofzo.

According to Blizzard that is, maar dat is dus bulshit, want DKs blijven en je krijgt alleen een soort king of the hill iets. Dus gewoon een BG alleen nu niet in een instance, maar op een specifieke plaats in the world of Azeroth.
REMOVE...DKs!!!!!
Dat is idd het enige wat ze moeten en de civilians van nu gewoon geen PVP meer meegeven en er is ook niks meer aan de hand
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39323952
quote:
REMOVE...DKs!!!!!
/Signed!

Bg's zijn voor carebears, en ook nog eens imbalanced als wat...
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:00:35 #157
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39324369
Welke guild was dat dan?
Some say in ice
pi_39324770
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Migwi het volgende:

REMOVE...DKs!!!!!
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.

Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.

DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
pi_39325051
quote:
Welke guild was dat dan?
Als dat voor mij bedoelt was. ONIX (kan er ook niks aan doen, goeie guild dat wel!)
quote:
maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar willen krijgen, maar deze patch wordt wel interessant!
pi_39325159
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.

DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
Kut, WTB crap gear
pi_39325171
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:34 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Welke skill heb je nu dan in cooking? En welk lvl is je char, dat maakt namelijk ook nog uit...je kan in deze thread: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tradeskills-en&t=40545&p=1&tmp=1#post40545 meestal wel vinden waar je moet zijn...

En dat paard voor je lvl 20 warrior, dat kan pas op lvl 40 .....
Goede link

mijn level is141 met cooking
Hell To The Liars
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:44:22 #163
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39325934
Als we dan toch met gear gaan smijten: http://ctprofiles.net/93526
Some say in ice
pi_39326482
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb verder niks te doen!

maar jij was toch die orc warlock?
Welkom op FOK!
pi_39327252
Tsk, posers
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:24:08 #166
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39327295
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik heb verder niks te doen!

maar jij was toch die orc warlock?
Nee, das Ferdii.

En ik heb ook niets te doen, behalve dan wat dingen lezen voor school en daar heb ik geen zin in.
Some say in ice
pi_39327659
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Nee, das Ferdii.

En ik heb ook niets te doen, behalve dan wat dingen lezen voor school en daar heb ik geen zin in.
haha serieus?
Welkom op FOK!
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:50:41 #168
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39327995
quote:

[..]

dat zou dus een grote ramp zijn voor de mensen die honor farmen om rank 14 te worden aangezien je in een vaste team zit en elkaars skils kent. Dus makkelijk alles wint
Met pug tegen pug speel je altijd maar met noobs en is de kans dat je een bg wint flink verkleint
pi_39328877
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

dat zou dus een grote ramp zijn voor de mensen die honor farmen om rank 14 te worden aangezien je in een vaste team zit en elkaars skils kent. Dus makkelijk alles wint
Met pug tegen pug speel je altijd maar met noobs en is de kans dat je een bg wint flink verkleint
Hoezo zou dat een ramp zijn ?

Ja, je zal inderdaad in plaats van 5 minuten potjes ineens je best moeten gaan doen om te winnen.

En het hele honor-systeem wordt wat flexibeler gemaakt, dus zal de grind naar rank 14 vast niet zo'n hel zijn als het nu is.
pi_39330337
Verveel me, kut Kor'Gall is nog steeds down , nog zo'n 12 uur te gaan denk
pi_39333040
ED zou ook down wezen nog niks van gemerkt ze zijn de laatste druk bezig met die servers
pi_39339854
tering veel lagg voor de helft van de mensen die kan spelen.
veel disconnects ook blijkbaar, alhoewel ik daar zelf geen last van heb doe ik wel 1 minuut over een smite of aimed shot
Bah, zorg dan dat je alles fixt en hou de servers nog ff offline ofzo, laat iig weten dat je er van op de hoogte bent dat zoveel mensen problemen hebben.
/sleep
pi_39341332
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:37 schreef Zosk het volgende:

[..]

haha serieus?
Profielwerkstuk man.
Some say in ice
pi_39341479
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Profielwerkstuk man.
pi_39341532
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:51 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ach, ik dénk er nu aan. (En dat ik vrijdag een gesprek er over hebt helpt ook wel mee. )
Some say in ice
pi_39341651
gelukkig zat ik in 't eerste jaar dat ze met die 2e fase crap begonnen.
profielwerkstuk 'af' in 2 dgn.
onzin gedoe
was nog goedgekeurd ook, thanks meneer Thielen!
pi_39342240

Scarlet crusade ftw!

edit:
omg, m'n Hunter is dood? wtf? Nog geeneens gemerkt toen ik logde. Tering lag

[ Bericht 33% gewijzigd door Migwi op 29-06-2006 01:29:36 ]
pi_39342744
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Migwi het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/6/17819170022-thumb.jpg]afbeelding][/URL]

Scarlet crusade ftw!

edit:
^ FOK!ker
pi_39342904
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:31 schreef Mister_T het volgende:
Verveel me, kut Kor'Gall is nog steeds down , nog zo'n 12 uur te gaan denk
Gewoon nog steeds down
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 02:37:48 #180
34726 Fratz
Max
pi_39343521
is misschien oud, maar blijft leuk..

http://aggrome.blogspot.c(...)103847947774035.html

pi_39343696
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 01:52 schreef Sakie het volgende:

[..]

^ FOK!ker
Jij Rogue!
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:10:35 #182
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_39347221
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Migwi het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/6/17819170022-thumb.jpg]afbeelding][/URL]

Scarlet crusade ftw!

edit:
Iemand leest hier overduidelijk The wheel of time
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_39347371
Iemand die toevallig op de server arathor zit hier?

[ Bericht 7% gewijzigd door Draw op 29-06-2006 10:29:40 ]
pi_39348956
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 02:49 schreef Migwi het volgende:

[..]

Jij Rogue!
Rogue

Mantis Troll mage, yEah
pi_39350411
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Aight ik draag dezelfde robes als een epic geared gozer
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:32:26 #186
66083 Platina
78th Element
pi_39351220
Rogue en Half Epic Geared warrior hier

Alleen ik gebruik ze niet meer
pi_39352215
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:16 schreef Sakie het volgende:

[..]

Rogue

Mantis Troll mage, yEah
lol, ik kon niet op wow forum dus ik gokte
pi_39352252
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Iemand leest hier overduidelijk The wheel of time
pi_39364464
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:07 schreef Migwi het volgende:

[..]

Al zie ik Cadsuane niet echt als een Mage, meer als een of andere Smite-priest. Los van 't punt iig.

@ Departak: 't zijn de beste robes tot Enigma Robes... Vanwege die Mana restore juist in PvE.
Some say in ice
pi_39364863
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:16 schreef Sakie het volgende:

[..]

Rogue

Mantis Troll mage, yEah
Wilde je eerst eigenlijk even imba-critten, toch maar niet gedaan

Genoten van de crashcourse: "2 dode Horde en volle health"?
pi_39366754
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Al zie ik Cadsuane niet echt als een Mage, meer als een of andere Smite-priest. Los van 't punt iig.

@ Departak: 't zijn de beste robes tot Enigma Robes... Vanwege die Mana restore juist in PvE.
Eh, Cadsuane is Green Ajah, en geen Yellow Aja, niet dan?
Yellow zijn de Priests.
Green zijn de Mages.
imo
pi_39373766
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 19:27 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Wilde je eerst eigenlijk even imba-critten, toch maar niet gedaan

Genoten van de crashcourse: "2 dode Horde en volle health"?
hahaha

Zodra ik tegen een premade tegenkom ga ik altijd maar dansen
Heb een keer met moby 1 hele WSG gedanst, zonder maar iemand anders te zien

Meeste alliance uit die premades laten me gewoon erbij lopen, na een tijdje krijg ik altijd whispers van horde 'FUCKING CAREBEAR' 'ROLL PVE' 'L2P' etc etc, maar dat maakt het alleen maar leuker
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:32:57 #193
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39376808
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Migwi het volgende:

[..]

Eh, Cadsuane is Green Ajah, en geen Yellow Aja, niet dan?
Yellow zijn de Priests.
Green zijn de Mages.
imo
Green is eerder warlocks met al die warders. Maar niemand heeft ooit gezegd dat Green niet kan healen, dus daarom smite-priests. (Black Ajah is btw Shadowpriest. )

Voor zover een discussie in een discussie.
Some say in ice
pi_39377771
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Green is eerder warlocks met al die warders. Maar niemand heeft ooit gezegd dat Green niet kan healen, dus daarom smite-priests. (Black Ajah is btw Shadowpriest. )

Voor zover een discussie in een discussie.
ZOMG!
Nee man, geen Warlocks. Mages, definately
En ja, ze kunnen allemaal healen, maar ook arcane shit doen en daar zijn de meeste beter in dan healen, dus toch Mages.

lolol@Black Ajah = Shadow Priest

Wie heeft er trouwens allemaal z'n Scarlet Crusade Tabard?
8 runs voor nodig gehad met m'n Warrior en 6 met m'n Hunter en hij past eigenlijk nergens bij
  vrijdag 30 juni 2006 @ 01:07:48 #195
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39377925
Hey, ze melten toch faces?

O_o @ picture van jou; had een iets andere Cyn in gedachte eik.
Some say in ice
pi_39378835
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey, ze melten toch faces?

O_o @ picture van jou; had een iets andere Cyn in gedachte eik.
LOLOLOLOLOL
Mja, okay dat klopt

en lol, denk niet dat je de enige bent die dat had
  vrijdag 30 juni 2006 @ 01:56:52 #197
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39379113
Aparte manier van lock PvP btw: http://media.putfile.com/Warlock-PvP
Some say in ice
pi_39379699
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 01:43 schreef Migwi het volgende:

en lol, denk niet dat je de enige bent die dat had
Idd, nu wil ik nog een fotowtje van mobyone
pi_39380781
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 02:37 schreef Sakie het volgende:

[..]

Idd, nu wil ik nog een fotowtje van mobyone
Als je Mobywan bedoelt, die staat er al op.
Al eeuwen, één van de eerste posts meen ik.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 09:22:30 #200
13846 insaniac_2oo1
insaniac_2oo1
pi_39382092
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

ja stel je toch eens voor dat je echte tegenstand zou krijgen! Dat zou oneerlijk zijn!
pi_39383339
premade > random met dezelfde gear hoor.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 10:28:20 #202
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39383842
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef Migwi het volgende:
premade > random met dezelfde gear hoor.
Maar dat kan dus hopelijk niet meer in 1.12.

Premade vs Premade

Random vs Random

En gelijke gear bij beide matchups.
pi_39390521
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 07:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

Als je Mobywan bedoelt, die staat er al op.
Al eeuwen, één van de eerste posts meen ik.
idd, daar had ik overheen gekeken
pi_39393892
Kor'gall heeft weer emergency maintenance

Eerst 36 uur plat, gister avond emergency maintenance, en nu weer
  vrijdag 30 juni 2006 @ 21:29:10 #205
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39406615
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef Migwi het volgende:
tering veel lagg voor de helft van de mensen die kan spelen.
Ja same here

Heb nu 3 dagen achter elkaar een latency die als een malle omhoog schiet naar een goede 2000. En tja, ik heb geen problemen met vijanden die opeens een minuut lang onbeweeglijk stil staan, midden in een gevecht, maar dan moet ik ze wel aan kunnen vallen

Had het een paar patches (1.09 oid) terug ook. Alles werkte als een trein, patch gedownload, en de boel stort meteen weer in.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_39407168
Yup.
En 't stomme is, komt er een emergency patch uit, werkt ie niet.
Doh.
3 avonden op rij pokke lag, gg
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:30:04 #207
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39408697
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 21:46 schreef Migwi het volgende:
Yup.
En 't stomme is, komt er een emergency patch uit, werkt ie niet.
Doh.
3 avonden op rij pokke lag, gg
Mja, balen wel.
Gamecard loopt bijna af, en dit is té demotiverend om weer he-le-maal naar de winkel te gaan om een nieuwe te kopen, en alle 'wow, ook al verslaafd!?!!?!' opmerkingen aan te horen.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_39413963
quote:

[..]

dat zou simpelweg een beetje onmogelijk te coden zijn. het gerucht is er dan wel, denk eens aan de lag die het veroorzaakt als die server eerst ff alle mensen op gear moet gaan checken.

Dan krijg je nog het probleem van mensen die half in blauwe gear en half in epics lopen, of half in tier 1 en half in tier2... waar maak je het verschil?

dan heb je ook nog het verschil tussen mensen die gewoon voorde set gaan of mensen die ehct tijd investeren in alle imbalanced zooi bij elkaar te zoeken en vaak beter af zijn dan set gear...

Bovendien mensen die de moeite hebben gedaan om in epics te lopen... tja die zouden ook een voordeel moeten hebben over blue geared mensjes. Paars hoort nu eenmaal beter te zijn als blauw.
life is a game....and im winning
pi_39413988

[ Bericht 100% gewijzigd door thunderbunny op 01-07-2006 01:37:20 (oeps dubbel) ]
pi_39414498
Ik denk dat ze het gaan doen via het optellen van level item en daar gemiddelde van bij elke speler in de premade bij elkaar op en dan delen.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:05:58 #211
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39417384
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:34 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

dat zou simpelweg een beetje onmogelijk te coden zijn. het gerucht is er dan wel, denk eens aan de lag die het veroorzaakt als die server eerst ff alle mensen op gear moet gaan checken.

Dan krijg je nog het probleem van mensen die half in blauwe gear en half in epics lopen, of half in tier 1 en half in tier2... waar maak je het verschil?

dan heb je ook nog het verschil tussen mensen die gewoon voorde set gaan of mensen die ehct tijd investeren in alle imbalanced zooi bij elkaar te zoeken en vaak beter af zijn dan set gear...

Bovendien mensen die de moeite hebben gedaan om in epics te lopen... tja die zouden ook een voordeel moeten hebben over blue geared mensjes. Paars hoort nu eenmaal beter te zijn als blauw.
Er wordt gekeken naar item levels, en al die leuke dungeon sets zijn voor PvE, niet om arme PUGs mee af te slachten in Battlegrounds.

Ik hoop echt dat de geruchten waar zijn.
pi_39423338
quote:

[..]

Wat verrot mij die BGs nou?
WORLD PVP had ik 't over. En er verandert dus niks behalve een crappy King of the Hill. DKs blijven en als er iets is wat mensen die world PvP terug willen graag zouden zien is 't wel dat verrotte DK gezeur.
pi_39423407
lol
fighting Mantis now met een major lagspike
je bent helemaal uit beeld gelopen
pi_39423472
zomg, pleur op met je pig polymorph
  zaterdag 1 juli 2006 @ 16:24:39 #215
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39424818
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:11 schreef Migwi het volgende:
zomg, pleur op met je pig polymorph
Turtle ook goed?
Some say in ice
pi_39427936
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er wordt gekeken naar item levels, en al die leuke dungeon sets zijn voor PvE, niet om arme PUGs mee af te slachten in Battlegrounds.

Ik hoop echt dat de geruchten waar zijn.
simpele oplossing, koop een groene crap set als je gaat pvpen, watch bijde bank trek snel je epics aan als je gaat pvpen.

ontzettend lame, maar je weet dat t gebeurt. ./yawn

enne als items er niet waren om beter uit de voeten te kunnen in onder andere BG's waarom zijn er dan in godsnaam PVP rewards. beetje loos...
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:12:21 #217
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39428634
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 01:34 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

Daar ben ik mee eens.. Ik haat t om geganked te worden door zielige Tier 2 pala's van 14 jaar.
Die tier 2 maakt ze onoverwinnelijk. Maar ja ze hebben er voor gewerkt enzo het hoort nu eenmaal beter te zijn...
pi_39428853
Ik vind het erger dat je zo afhankelijk bent van anderen, als de helft van je raid na 10 wipes nog niets heeft geleerd en je leader er weinig van maakt, goeie kans dat je epics niet zult zien, desondanks je nivo veel hoger ligt dan de mensen die wel die spullen binnen hebben.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:20:59 #219
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39428857
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:44 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

simpele oplossing, koop een groene crap set als je gaat pvpen, watch bijde bank trek snel je epics aan als je gaat pvpen.

ontzettend lame, maar je weet dat t gebeurt. ./yawn
Er wordt ook in je bags/bank gekeken.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:21:30 #220
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39428875
oeps..
pi_39429230
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er wordt ook in je bags/bank gekeken.
Dus kortom ze verneuken de BGs voor mensen die graag samen spelen.
Want stel je eens voor, iemand in full tier 2 die met vrienden speelt die in blues rondlopen, dat kan natuurlijk niet.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:54:23 #222
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39430166
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:34 schreef Migwi het volgende:

[..]

Dus kortom ze verneuken de BGs voor mensen die graag samen spelen.
Want stel je eens voor, iemand in full tier 2 die met vrienden speelt die in blues rondlopen, dat kan natuurlijk niet.
?

Het lijkt me dat de item-waardes van je team bij elkaar worden opgeteld, en de BG een tegenstander-team zoekt met ongeveer dezelfde totale item-waarde

Ik snap echt niet dat er mensen negatief kunnen zijn over deze veranderingen eigenlijk.

''Ja maar ik heb keihard gewerkt voor tier 1,2,3''

Yep, je hebt keihard ge-PvEed.

''Ja maar ik heb keihard gegrind naar rank 14''

Yep, en je wil dan toch ''de beste'' zijn ?

Dan ook tegen de beste tegenstanders meten natuurlijk, en eerlijk gezegd denk ik dat de expansion een global pvp ladder zal hebben ongeveer als Battle.net.
  zondag 2 juli 2006 @ 00:22:02 #223
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39438371
aanschouw mijn nieuwe rank 11 mount
http://img63.imageshack.us/my.php?image=rogue7ge.jpg
pi_39441268
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 15:08 schreef Migwi het volgende:
lol
fighting Mantis now met een major lagspike
je bent helemaal uit beeld gelopen

Jammer dat mind control cap niet meer in combat werkt, anders had ik even je pet overgenomen

Het is alweer zoo laat, en weer niet kunnen raiden door de lag.. Na 5 dagen mag ik toch wel verwachten dat ze het fixen
pi_39441568
quote:
Op zondag 2 juli 2006 02:40 schreef Sakie het volgende:

[..]

Jammer dat mind control cap niet meer in combat werkt, anders had ik even je pet overgenomen

Het is alweer zoo laat, en weer niet kunnen raiden door de lag.. Na 5 dagen mag ik toch wel verwachten dat ze het fixen
Inderdaad, BIG need lag free servers. Kan ik tenminste weer werk van m'n Heroism gear maken voor m'n Warrior.
Ben nu maar wat low lvls aan 't levelen. M'n Dr00d is net lvl 30 geworden, Travel Form
Als ik wat STR/STA/AGI gear bij elkaar zoek ipv SPI/INT kan ik trouwens zeer waarschijnlijk eindeloos doorgrinden in cat form, imbalanced shit
pi_39441581
quote:
Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Raptor!

Ik wil de ZG Raptor (of Tiger) die zijn wel niet zo onwijs cool.
  † In Memoriam † zondag 2 juli 2006 @ 03:55:58 #227
34726 Fratz
Max
pi_39441977
quote:
hey die heb ik ook!
pi_39443988
Gisteren met mn guild voor het eerst Instructor Razuvious down gekregen ( nadat anub en noth al plat waren )
En ik ben weer een mooie wand rijker http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=23009
Wand of the Whispering Dead.
Hoop dat we voor de reset nog de hele spider wing kunnen clearen
pi_39446972
quote:
Op zondag 2 juli 2006 10:52 schreef Nealz het volgende:
Gisteren met mn guild voor het eerst Instructor Razuvious down gekregen ( nadat anub en noth al plat waren )
En ik ben weer een mooie wand rijker http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=23009
Wand of the Whispering Dead.
Hoop dat we voor de reset nog de hele spider wing kunnen clearen
3 dagen, moet te doen zijn. Al weet ik dan niet hoe lang jullie hebben lopen proberen op Noth/Instructor. Die waren, net als bij Grand Widow Faerlina en Maexxna, in 1 dag dood bij ons. Hoewel Maexxna wel redelijk lang proberen was en we deze pas bij de laatste try van de avond neer kregen.
  zondag 2 juli 2006 @ 13:32:01 #230
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39447530
Ik moet nog een Epic mount
pi_39452542
Ik hoop dat ook, vandaag zijn we aq40 aan het doen en dan hebben we nog 2 dagen voor Faerlina en Maexxna , kijken hoe gaat het gaat ( gisteren al een paar tryies om Faerlina gehad om te kijken hoe ze was, maareh het was al laat...

Maareh we zijn 1 avond bezig geweest op Noth, om die vervolgens de volgende dag op de 2de try neer te krijgen, en de instructur ging eigenlijk in 3 trys neer ofzo... niet zo moeilijk

Maar wat een instance , echt vet om al die encounters te leren.....
Ben benieuwd wat er allemaal komen gaat

[ Bericht 51% gewijzigd door Nealz op 02-07-2006 17:48:29 ]
  zondag 2 juli 2006 @ 18:10:01 #232
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39453129
Ja, dat vind ik het mooiste aan dit spel. De nieuwe instances (liefst 40 man) en de encounters daar leren.
pi_39453523
quote:
Need ripper + je hands plx
Welkom op FOK!
pi_39453632
zomg, zoveel servers offline
gg Blizz.
  zondag 2 juli 2006 @ 19:07:20 #235
63177 Takje
Milf hunter pur sang
  zondag 2 juli 2006 @ 19:34:06 #236
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39455262
Gaat vrij suf klinken, maar weet iemand wat er gebeurd is met The Venture co? Als ik wil inloggen word ik doorgestuurd naar het Chracter creation menu, de server staat niet meer in de lijst in het Realm Status pagina, en ook hier wordt niks gezegd.

Moet ik me zorgen gaan maken?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_39455792
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:34 schreef Nosh het volgende:
Gaat vrij suf klinken, maar weet iemand wat er gebeurd is met The Venture co? Als ik wil inloggen word ik doorgestuurd naar het Chracter creation menu, de server staat niet meer in de lijst in het Realm Status pagina, en ook hier wordt niks gezegd.

Moet ik me zorgen gaan maken?
Ga me nou niet zeggen dat je al een hele tijd op de Amerikaanse forums kijkt

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1101228&p=1&tmp=1#post1101228

Daar staat ie wel tussen ...
  zondag 2 juli 2006 @ 20:15:02 #238
136780 Nosh
hurpdurp
pi_39456258
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Ga me nou niet zeggen dat je al een hele tijd op de Amerikaanse forums kijkt

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1101228&p=1&tmp=1#post1101228

Daar staat ie wel tussen ...
!
Ter verdediging, http://www.wow-europe.com/en/ kon telkens niet gevonden worden. Enzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_39457142
een rare vraag tussendoor. Maar ik vroeg me af of iemand hier weleens WoW posters had of heeft gezien? En waar die te koop zijn eventueel
pi_39460640
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:41 schreef Nealz het volgende:
Ik hoop dat ook, vandaag zijn we aq40 aan het doen en dan hebben we nog 2 dagen voor Faerlina en Maexxna , kijken hoe gaat het gaat ( gisteren al een paar tryies om Faerlina gehad om te kijken hoe ze was, maareh het was al laat...

Maareh we zijn 1 avond bezig geweest op Noth, om die vervolgens de volgende dag op de 2de try neer te krijgen, en de instructur ging eigenlijk in 3 trys neer ofzo... niet zo moeilijk

Maar wat een instance , echt vet om al die encounters te leren.....
Ben benieuwd wat er allemaal komen gaat
Welke guild zit je als ik vragen mag? Het klinkt een beetje als de progress die een horde guild hier doet
pi_39462848
En eindelijk m'n 5de Splinter of Atiesh. Noth, Instructor en Anub'Rekhan hadden deze lockout er geen gedropt, maar Grand Widow Faerlina was wel even zo sociaal om mij nog een splintertje te gunnen. Hopelijk Maexxna morgen ook
  maandag 3 juli 2006 @ 00:22:34 #242
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39463150
DAmn ... Account managment down , kan ik weer eens niet spelen. (moet ff nummer van gamecard invoeren)
pi_39464647
Wii, no more lag

Gelijk maar ZG helemaal gecleared, ony gedowned & een flink stuk in MC gedaan

1200 dkp, 2de na de guildmaster
pi_39466931
Verdoeme, is er blijkbaar geen lag meer werkt m'n eigen verbinding voor geen meter.
Ach ja, ga ik maar eens wat nuttigs doen
pi_39467683
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:44 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Welke guild zit je als ik vragen mag? Het klinkt een beetje als de progress die een horde guild hier doet
De naam zal je wel niet veel zeggen maar tegenwoordig heet onze guild "wipe" maar voorheen was dat Synergy ( hadden EU first op neferian ) (website http://wipe.cr0w.net)
Maar we zijn dus nu 1 week gemerged met een andere goeie guild op onze server waardoor we elke dag naxx kunnen raiden en op vrijdag en zondag doen we bwl en aq40 , 7 dagen raiden... dan komt de naxx progress er vanzelf wel

Op Kazzak spelen we, dus waarschijnlijk niet op de server waar jij speelt
  maandag 3 juli 2006 @ 10:41:21 #246
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39467888
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:47 schreef Migwi het volgende:
Verdoeme, is er blijkbaar geen lag meer werkt m'n eigen verbinding voor geen meter.
Ach ja, ga ik maar eens wat nuttigs doen
WoT lezen.
Some say in ice
pi_39468524
Weekend veel ZG geweest. Onze guild is nu net op lvl 60 kracht met genoeg mensen en dit zijn onze eerste encounters met de high priests. Vrijdag gecleared tot de panter baas maar het hele weekend niet gelukt die down te krijgen Wel epic mount gekocht, damn wat gaan die hard.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:21:50 #248
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39468846
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef Nealz het volgende:

[..]

De naam zal je wel niet veel zeggen maar tegenwoordig heet onze guild "wipe" maar voorheen was dat Synergy ( hadden EU first op neferian ) (website http://wipe.cr0w.net)
Maar we zijn dus nu 1 week gemerged met een andere goeie guild op onze server waardoor we elke dag naxx kunnen raiden en op vrijdag en zondag doen we bwl en aq40 , 7 dagen raiden... dan komt de naxx progress er vanzelf wel

Op Kazzak spelen we, dus waarschijnlijk niet op de server waar jij speelt
ken je prowler/domin/een of andere female troll priest zeker ook
  maandag 3 juli 2006 @ 11:24:16 #249
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39468919
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:08 schreef Atreidez het volgende:
Weekend veel ZG geweest. Onze guild is nu net op lvl 60 kracht met genoeg mensen en dit zijn onze eerste encounters met de high priests. Vrijdag gecleared tot de panter baas maar het hele weekend niet gelukt die down te krijgen Wel epic mount gekocht, damn wat gaan die hard.
Die panterbaas is grappig. Hoe vaak ik daar wel niet gewiped ben voordat we door hadden wat de beste manier was .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 3 juli 2006 @ 11:28:08 #250
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39469030
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef koffiegast het volgende:

[..]

ken je prowler/domin/een of andere female troll priest zeker ook
Die ken ik wel, ex-Mist. (priest is Verna)
pi_39469402
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

WoT lezen.
Nah, ga met m'n luie ballen in de zon liggen slapen
pi_39469500
btw, for all you overpowdered rouges:
quote:
The review is well underway and we wanted to share a sort of first glimpse into the changes being made for the rogue talent review. Keep in mind that these changes are not complete or final, and the below information is likely to alter as we move into our testing phases. While not everything is listed, the below list encompasses the majority of changes being made in the review.

I'll be working in the weeks to come to get as much additional information as possible, but it is likely that quite a bit of the final information regarding talent changes will not be fully announced until the talent calculators go live. Of course you'll also be able to actually play around with the changes too once the Public Test Realms go up.

I'm going to just list the changes and provide additional information where possible or necessary. Let's get to it.

The following talents have been removed: Improved Deadly Poison, Improved Distract, Throwing Weapon Specialization, Improved Vanish, and Rapid Concealment.

Improved Instant Poison is now "Improved Poisons" and increases your chance to apply ALL poisons by 2/4/6/8/10%.

Rapid Concealment has been merged with Camouflage, by combining these talents you not only get a great talent to start off the tree, but obviously it frees up a number of points to be spent elsewhere.

Murder will now also apply to all finishing moves. The benefit this will provide to output and attack combinations is fairly straightforward.

Vile Poisons now gives your poisons a chance to resist dispel effects, in addition to increasing poison damage.

Improved Kidney Shot has been changed, and will instead increase the damage taken by the target while they are affected by Kidney Shot. This talent no longer reduces the cooldown of Kidney Shot.

Improved Sprint has been changed, and will instead have a 50/100% chance to remove all movement impairing effects when you activate your Sprint ability. This talent no longer reduces the cooldown of Sprint.

Improved Evasion renamed to Endurance, and will add a Sprint cooldown reduction.

New talent Weapon Expertise in the Combat tree, increases your weapon skill with all melee weapons. The recovery of damage with an increased weapon skill should be a good boost to overall output.

Initiative is being reduced to a 3 point talent, but resulting in the same 75% end chance to add an additional combo point.

Elusiveness is being reduced to a 3 point talent, but resulting in the same 75 sec cooldown reduction to Evasion, Blind, and Vanish.

Ghostly Strike now has a reduced Energy cost, the reduction of Energy was enough to make it necessary to also reduce the damage output slightly.

Improved Garrotes damage reduction will be removed. This is being changed as part of an overall improvement for Garrote.

Setup is being moved higher up in the tree, becoming a 16 point talent with no prerequisites, helping move the talent in reach of specific builds.

New talent Heightened Senses in the subtlety tree, increases your Stealth detection, and reduces the chance for you to be hit by spells and ranged attacks.

Hemorrhage will be moved up in the tree to become a 21 point talent. This should help to place the ability in a more reachable position, and allow for a little more versatility with specific talent builds.

New talent Deadliness in the Subtlety tree, increases your Attack Power by a percentage.

Premeditation will have its Energy requirement removed, changed to an instant cast, and range increased. Its cooldown will remain the same. Premeditation will now be pre-reqd by Preperation.

Vanish will now remove effects that allow the caster to remain aware of the rogues presence, such as Mind Vision and Hunters Mark.

Garrote, Rupture, and Eviscerate are being increased in damage. More details to come.

Expose Armor will now reduce armor by a percentage.

I'll be continuing to speak with the designers and collecting as much additional information as possible in the coming weeks.

Thanks for reading.
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-rogue&t=1271292&p=1&tmp=1#post1271292
pi_39469539
Ik weet zeker dat we nu zo veel meer Rogues gaan zien.
Zowiezo more dmg output.
En dan kunnen ze nog meer talents nemen ook.

gg.
pi_39469562
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Die panterbaas is grappig. Hoe vaak ik daar wel niet gewiped ben voordat we door hadden wat de beste manier was .
Green Whelp armor toen het nog werkte was
  maandag 3 juli 2006 @ 11:47:32 #255
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39469625
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die ken ik wel, ex-Mist. (priest is Verna)
zat ik ook in, was alleen al gekapt voordat migration kwam
  maandag 3 juli 2006 @ 11:51:24 #256
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39469741
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:47 schreef koffiegast het volgende:

[..]

zat ik ook in, was alleen al gekapt voordat migration kwam
Wie was jij dan ?
  maandag 3 juli 2006 @ 11:54:22 #257
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39469829
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wie was jij dan ?
shok , shaman.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:11:08 #258
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39470321
Mja, alsof er nog niet genoeg NE rogues en NE hunters zijn her en der. Ik doe een gok dat die twee classes ongeveer 25 % van alle alliance zijn op any random server.
Some say in ice
  maandag 3 juli 2006 @ 12:13:52 #259
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39470397
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, alsof er nog niet genoeg NE rogues en NE hunters zijn her en der. Ik doe een gok dat die twee classes ongeveer 25 % van alle alliance zijn op any random server.
en 50% van alliance is pala
pi_39470711
Jup, de nieuwe rogue talents zullen imba worden, want je kunt er van uit gaan dat er zeker een paar doorkomen die hier tussen staan, en de meerderheid is insane
Welkom op FOK!
pi_39470733
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
en 75% van horde is undead
Welkom op FOK!
pi_39470800
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:27 schreef Zosk het volgende:

[..]

en 75% van horde is undead
Shaman toch?
of, nee, wacht..
Shamen
pi_39470892
Nee, 75% is undead en de rest shaman
Welkom op FOK!
  maandag 3 juli 2006 @ 12:44:39 #264
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39471187
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:54 schreef koffiegast het volgende:

[..]

shok , shaman.
Weleens gezien in Org @ Deathwing inderdaad
pi_39471242
quote:
rouges
...........................................................................
pi_39471283
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:47 schreef flapdrolletje het volgende:

[..]

...........................................................................
Je quote mij toch niet he?
pi_39471511
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef jogy het volgende:
Nog tips om te delen?
  maandag 3 juli 2006 @ 12:59:43 #268
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39471547
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Nog tips om te delen?
Volgens mij deden wij het met 2 healadins in de panterpens om ze tegen te houden en de rest van de club nukede de panterlady tot ze neerviel. en AoE op de panters als die dame verdwijnt.

Zo ongeveer dus .
Vrijheid
  maandag 3 juli 2006 @ 13:10:52 #269
66083 Platina
78th Element
pi_39471877
Migwi, ik heb zelf ook een daggerrogue gespeeld met 21-8-22 build. De changes die ze nu gaan toepassen zullen de rogues zelf niet veel krachtiger maken. Maar ons juist meer kansen geven om aanvallen te ontwijken. We kunnen bijvoorbeeld vaker Vanishen etc. met als gevolg dat we het langer uithouden in een gevecht en dus een kans maken. Ik zelf werd als matige blue equipped rogue namelijk door zowat alles ingemaakt. Al hadden ze Hemorrhage niet tot een 21punt talent moeten veranderen en dat ook nog samen met Iniative als 3punt talent.

Hierdoor zal 21-7-22, een erg sterke build worden gok ik zo, en zo zal een rogue met die build niet ééns per 10 minuten ownen maar misschien wel vaker
pi_39471898
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Nog tips om te delen?
Wat wij in onze guild doen is gewoon heel hard de baas dpsen als ie er is , en als ie er niet is de panters doodmaken, maareh aangezien we nogal dik in de epic zitten gaat hij bij ons maar 1x weg en dan hebben we hem al neer.

Maar een goeie tactiek voor een guild die hem nog niet neer heeft
Iedereen die marked is kite al die adds naar de deur toe ( ingang van de kamer ) , vervolgende frost nova de mages om te beurt die panters aan te grond ( niet doodmaken want voor elke die je dood maakt krijg je er 2 terug ) , en dat blijf je maar afwisselen zodat je er geen last van hebt en die beestje aan de grond blijven staan, niet op panters letten als de baas terug is maar gewoon heel hard dpsen... moet goed gaan ... ( trouwens in ben geen mage dus sorry al ik verkeerde namen gebruikt voor spells
Zo deden we het altijd in mn vorige guild
pi_39472102
Thnx guys Had idd begrepen dat voor elke dode tijgerpanter er 2 terugkomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Atreidez op 03-07-2006 13:26:11 ]
pi_39472969
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:48 schreef Migwi het volgende:

[..]

Je quote mij toch niet he?
Jawel.. Toen je met die changes aankwam m.b.t. talent review..
pi_39473840
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef flapdrolletje het volgende:

[..]

Jawel.. Toen je met die changes aankwam m.b.t. talent review..
quote:
btw, for all you overpowdered rouges:
Lees het nog eens na totdat je 'em vat

@Naelz: Ik had idd de verkeerde voor me
De guild op onze server is enorm sloom aan het progressen (te sloom als je hun achtergrond weet), en we lopen een paar bazen op hun voor. Wat op z'n zachtst toch wel opmerkelijk is. We hadden Ouro/C'Thun ook als eerste op de server, maar toen hadden zij het een dagje/2 dagen later neer. Maar nu lopen ze al zeker een week achter
pi_39475782
Nou zo is het precies ook bj ons, en nu blijkt ook nog dat de alliance nu ook al Gluth neer heeft in die andere wing... maar wie weet gaan we ze nog inhalen
Hebben jullie patchwerk al een lesje geleerd?
Vanavond de Grand Widow weer doen, en die gaat gewoon plat.. en dan nog anderhalve dag voor de grote spin
pi_39476959
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:16 schreef DjNivek het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat iemand overpowered ipv overpowdered heeft gelezen
pi_39477074
*ouch*
versie 1.4 staat hier op de pc van m'n ouders. zomg, dat wordt patchen geblazen
pi_39484475
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:21 schreef Nealz het volgende:
Nou zo is het precies ook bj ons, en nu blijkt ook nog dat de alliance nu ook al Gluth neer heeft in die andere wing... maar wie weet gaan we ze nog inhalen
Hebben jullie patchwerk al een lesje geleerd?
Vanavond de Grand Widow weer doen, en die gaat gewoon plat.. en dan nog anderhalve dag voor de grote spin
Nope, we hebben er een paar dagen uit gelegen door de lag/disconnects. Enorm frustrerend als je een makkelijke baas niet kan verslaan omdat tanks/healers disconnecten als een gevecht begint ><
pi_39492029
Hoi, ik speel vandaag voor het eerst World of Warcraft en nu heb ik een vraag. Als ik als mage zijnde nieuwe spels leer gaat dat dan hetzelfde als bij diablo dat je je moet richten op een bepaald type. En zo ja hoe kan ik dat dan doen?
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 23:53:56 #279
34726 Fratz
Max
pi_39492211
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:49 schreef Wiehoe het volgende:
Hoi, ik speel vandaag voor het eerst World of Warcraft en nu heb ik een vraag. Als ik als mage zijnde nieuwe spels leer gaat dat dan hetzelfde als bij diablo dat je je moet richten op een bepaald type. En zo ja hoe kan ik dat dan doen?
je kan vanaf level 10 punten in "talents" stoppen. bij een mage kun je kiezen uit arcane, frost en fire.
je hoeft niet al je punten in 1 talenttree te stoppen trouwens.
pi_39492372
Ok bedankt, zo had ik dat dus al verwacht, maar ik kon al niets vinden (ben dus nog niet level 10). Maar dan weet ik dat ik nu eerst niet verder hoef te zoeken. Tot nu trouwens wel een leuk spel .
pi_39493475
Net http://www.thottbot.com/?i=53739 geloot

server first
Welkom op FOK!
pi_39496421
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:31 schreef Zosk het volgende:
Net http://www.thottbot.com/?i=53739 geloot

server first
Oh, die wil ik wel op m'n Warrior.
Hmz, ook op m'n HHunter trouwens

CG!
pi_39499175
quote:
Rouges = / Rogue's...
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 11:02:22 #284
34726 Fratz
Max
pi_39500378
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:58 schreef Wiehoe het volgende:
Ok bedankt, zo had ik dat dus al verwacht, maar ik kon al niets vinden (ben dus nog niet level 10). Maar dan weet ik dat ik nu eerst niet verder hoef te zoeken. Tot nu trouwens wel een leuk spel .
je kan hier heel veel dingen vinden voor je mage http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-mage-en
pi_39502671
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:19 schreef flapdrolletje het volgende:

[..]

Rouges = / Rogue's...
.....
It's a wow joke!
OverpowDered Rouges!
Niet, overpowered Rogues.
/sigh
pi_39503101
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:02 schreef Fratz het volgende:

[..]

je kan hier heel veel dingen vinden voor je mage http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-mage-en
Eh, vraag 't gewoon hier ipv de WoW fora te lezen, de helft dat daar opstaat is toch alleen bullshit en zinloos buff us and nerf others gezeik
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:42:05 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39503333
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:20 schreef Migwi het volgende:

[..]

.....
It's a wow joke!
OverpowDered Rouges!
Niet, overpowered Rogues.
/sigh
Hij begreep em wel, hij is gewoon zo'n autist die in de stress raakt als er een spel/schrijffoutje in de tekst sluipt.
Vrijheid
pi_39503635
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Hij begreep em wel, hij is gewoon zo'n autist die in de stress raakt als er een spel/schrijffoutje in de tekst sluipt.
Niet echt..

Teveel op wow-europe.com forums gezeten en daar zijn mensen die altijd rouges, rogus of een leuke variatie daarvan maken .
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:22:26 #289
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39504484
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef flapdrolletje het volgende:

[..]

Niet echt..

Teveel op wow-europe.com forums gezeten en daar zijn mensen die altijd rouges, rogus of een leuke variatie daarvan maken .
Oh, dan heb ik niets gezegd.
Vrijheid
pi_39507693
pffft, ik zweer dat men net een ei op m'n rug kon bakken.
wat is 't heet zo in de zon.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:14:14 #291
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39507922
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef Migwi het volgende:
pffft, ik zweer dat men net een ei op m'n rug kon bakken.
wat is 't heet zo in de zon.
Dat komt door dat real weather wat ze erin hebben gedaan, die kan je uitzetten hoor.
Vrijheid
pi_39508129
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat komt door dat real weather wat ze erin hebben gedaan, die kan je uitzetten hoor.
pi_39508397
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-dungeons-en&t=82663&p=1&tmp=1#post82663

imba dmg, net zoiets als voor casters in BWL, nu ook voor melee (maar óók casters) in Naxx
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:46:28 #294
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_39508806
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Nealz het volgende:

[..]

Wat wij in onze guild doen is gewoon heel hard de baas dpsen als ie er is , en als ie er niet is de panters doodmaken, maareh aangezien we nogal dik in de epic zitten gaat hij bij ons maar 1x weg en dan hebben we hem al neer.

Maar een goeie tactiek voor een guild die hem nog niet neer heeft
Iedereen die marked is kite al die adds naar de deur toe ( ingang van de kamer ) , vervolgende frost nova de mages om te beurt die panters aan te grond ( niet doodmaken want voor elke die je dood maakt krijg je er 2 terug ) , en dat blijf je maar afwisselen zodat je er geen last van hebt en die beestje aan de grond blijven staan, niet op panters letten als de baas terug is maar gewoon heel hard dpsen... moet goed gaan ... ( trouwens in ben geen mage dus sorry al ik verkeerde namen gebruikt voor spells
Zo deden we het altijd in mn vorige guild
Om eerlijk te zijn word het nogal een zooitje als iedereen die panthers gaat lopen kiten. Zeker als je dat soort situaties nog niet gewend bent als guild. De makkelijkste manier om m te leren lijkt me deze (gewoon wat we ook deden toen er nog whelp armor was om te sleepen):

Iedereen staat tegen de muur waar de gong staat behalve 3 warriors. Plaats 1 warrior voor elke kooi waar de panthers vandaan komen en de MT in het midden om de boss te tanken. Plaats je beste priest en een backuphealer iets voor de gong zodat ie in LOS staat met de 2 offtanks.

Het idee is dat de 2 offtanks zoveel mogelijk panthers oppikken als ze spawnen en tanken. Het moet mogelijk zijn om 15/20 panthers per offtank te hebben. Aangezien er maximaal 40 panthers spawnen zorgt dat ervoor dat de meeste panthers buiten spel staan. Onze warriors gebruiken een of andere instant ability om die beesten te agroen en er komen er altijd maar een paar door naar de rest van de groep. Als de boss er nog is worden deze adds die erdoor komen gechainfeared door locks/priests. Als de boss vanished ruim je even de extra panters op. 5+=aoe anders wands+melee.

Verder nuke je de boss vanaf 2/3 sunders in tbegin gewoon continue als ie er is.

Een paar dingen om op te letten:

Niemand mag te dicht bij de offtanks komen. Aangezien er vrij weinig agro op ze zit, kan je ze makkelijk van de offtanks pullen en da's alleen maar mana/tijd verlies.

Als de boss is gevanished duurt het zo'n 45 seconden tot ze opnieuw verschijnt. Na 30 seconden moeten alle classes die t kunnen zichzelf shielden. De AOE cleave van de boss is het grootste risico in dit gevecht.

Heel belangrijk: Hunters leggen flares als de boss weg is. De flare breekt de stealth als de boss weerterugkomt. als je maar 1 hunter hebt leg m dan in t midden, ongeveer waar de boss getankt word (dus in range van ranged dps, gerekend vanaf de muur)

Verder is t gewoon een kwestie van volle nukage als de boss er is. Negeer/fear panthers die erdoor komen en zorg dat ze niet meer dan een keer of 4 te zien is in totaal. Dus onder 80% op t begin (is iets korter) probeer haar onder 50% te krijgen bij de 2e appearance enz.

Nou ja, voor ons is ie tegenwoordig ook erg makkelijk, maar ik weet nog goed dat we ook op hem wipeden 6/7 maanden geleden, dus gewoon volhouden ;P
Fok! Groentje
pi_39510205
Hele nette uitleg, maar het probleem wat bij ons optrad met deze manier is dat toen ik 6 panters op me had en een heal kreeg ze alle 6 doorrenden naar de druid die me healde.. Onmogelijk bijna om ze in een hele korte tijd terug te pakken zonder die aoe taunt, en die heeft dus een 10min. cooldown (en ik trek tevens aggro van de baas en misschien panters aan de andere kant). Die kan ik dus wel 1 keer gebruiken, maar bij de tweede heal niet meer. Daarom leek me de paladins in plaats van warriors als off tanks een betere tactiek. Maargoed, we zullen het t weekend zien. De huntersflare en de andere tips zijn zeker handig
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:45:11 #296
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39510713
Demo shout?

tag ze met een rend?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:57:45 #297
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_39511133
Wij laten 2 druids in bearform die panthers tanken, die hebben geen aggro problemen. (en 1 shaman per druid om te healen)
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:37:20 #298
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_39515738
Er zijn altijd meerdere wegen die naar Rome leiden.

Demo shout klopt idd en taggen met een rend lijkt me ook goed jah. Maar zelfs als er flink wat panters doorkomen kan je ze gewoon fearen totdat de boss wegis en dan snel afmaken.
Fok! Groentje
pi_39523451
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

?

Het lijkt me dat de item-waardes van je team bij elkaar worden opgeteld, en de BG een tegenstander-team zoekt met ongeveer dezelfde totale item-waarde

Ik snap echt niet dat er mensen negatief kunnen zijn over deze veranderingen eigenlijk.

''Ja maar ik heb keihard gewerkt voor tier 1,2,3''

Yep, je hebt keihard ge-PvEed.

''Ja maar ik heb keihard gegrind naar rank 14''

Yep, en je wil dan toch ''de beste'' zijn ?

Dan ook tegen de beste tegenstanders meten natuurlijk, en eerlijk gezegd denk ik dat de expansion een global pvp ladder zal hebben ongeveer als Battle.net.
met net zulke waardeloze tegenstanders? hoop t niet zeg... ik wil wel uitdaging.
pi_39527196
50% wipe on Patchwerk deze avond, dus die gaat aankomende week wel neer
  woensdag 5 juli 2006 @ 04:45:11 #301
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39530164
patchwerk heeft zo'n irri atack tot 11k aan dmg en daarna een gewone hit van 5k. Hoor ik iemand druid zeggen?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')