Maar dat kan dus hopelijk niet meer in 1.12.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef Migwi het volgende:
premade > random met dezelfde gear hoor.
idd, daar had ik overheen gekekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
Als je Mobywan bedoelt, die staat er al op.
Al eeuwen, één van de eerste posts meen ik.
Ja same herequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef Migwi het volgende:
tering veel lagg voor de helft van de mensen die kan spelen.
Mja, balen wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:46 schreef Migwi het volgende:
Yup.
En 't stomme is, komt er een emergency patch uit, werkt ie niet.
Doh.
3 avonden op rij pokke lag, gg
dat zou simpelweg een beetje onmogelijk te coden zijn. het gerucht is er dan wel, denk eens aan de lag die het veroorzaakt als die server eerst ff alle mensen op gear moet gaan checken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.
Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.
DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
Er wordt gekeken naar item levels, en al die leuke dungeon sets zijn voor PvE, niet om arme PUGs mee af te slachten in Battlegrounds.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:34 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
dat zou simpelweg een beetje onmogelijk te coden zijn. het gerucht is er dan wel, denk eens aan de lag die het veroorzaakt als die server eerst ff alle mensen op gear moet gaan checken.
Dan krijg je nog het probleem van mensen die half in blauwe gear en half in epics lopen, of half in tier 1 en half in tier2... waar maak je het verschil?
dan heb je ook nog het verschil tussen mensen die gewoon voorde set gaan of mensen die ehct tijd investeren in alle imbalanced zooi bij elkaar te zoeken en vaak beter af zijn dan set gear...
Bovendien mensen die de moeite hebben gedaan om in epics te lopen... tja die zouden ook een voordeel moeten hebben over blue geared mensjes. Paars hoort nu eenmaal beter te zijn als blauw.
Wat verrot mij die BGs nou?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.
Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.
DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
Turtle ook goed?quote:
simpele oplossing, koop een groene crap set als je gaat pvpen, watch bijde bank trek snel je epics aan als je gaat pvpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt gekeken naar item levels, en al die leuke dungeon sets zijn voor PvE, niet om arme PUGs mee af te slachten in Battlegrounds.
Ik hoop echt dat de geruchten waar zijn.
Daar ben ik mee eens.. Ik haat t om geganked te worden door zielige Tier 2 pala's van 14 jaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:34 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Bovendien mensen die de moeite hebben gedaan om in epics te lopen... tja die zouden ook een voordeel moeten hebben over blue geared mensjes. Paars hoort nu eenmaal beter te zijn als blauw.
Er wordt ook in je bags/bank gekeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:44 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
simpele oplossing, koop een groene crap set als je gaat pvpen, watch bijde bank trek snel je epics aan als je gaat pvpen.
ontzettend lame, maar je weet dat t gebeurt. ./yawn
Dus kortom ze verneuken de BGs voor mensen die graag samen spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt ook in je bags/bank gekeken.
?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:34 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dus kortom ze verneuken de BGs voor mensen die graag samen spelen.
Want stel je eens voor, iemand in full tier 2 die met vrienden speelt die in blues rondlopen, dat kan natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:08 schreef Migwi het volgende:
lol
fighting Mantis now met een major lagspike
je bent helemaal uit beeld gelopen
Inderdaad, BIG need lag free servers. Kan ik tenminste weer werk van m'n Heroism gear maken voor m'n Warrior.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:40 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat mind control cap niet meer in combat werkt, anders had ik even je pet overgenomen![]()
Het is alweer zoo laat, en weer niet kunnen raiden door de lag.. Na 5 dagen mag ik toch wel verwachten dat ze het fixen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |