Maar dat kan dus hopelijk niet meer in 1.12.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef Migwi het volgende:
premade > random met dezelfde gear hoor.
idd, daar had ik overheen gekekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
Als je Mobywan bedoelt, die staat er al op.
Al eeuwen, één van de eerste posts meen ik.
Ja same herequote:Op donderdag 29 juni 2006 00:03 schreef Migwi het volgende:
tering veel lagg voor de helft van de mensen die kan spelen.
Mja, balen wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:46 schreef Migwi het volgende:
Yup.
En 't stomme is, komt er een emergency patch uit, werkt ie niet.
Doh.
3 avonden op rij pokke lag, gg
dat zou simpelweg een beetje onmogelijk te coden zijn. het gerucht is er dan wel, denk eens aan de lag die het veroorzaakt als die server eerst ff alle mensen op gear moet gaan checken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.
Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.
DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
Er wordt gekeken naar item levels, en al die leuke dungeon sets zijn voor PvE, niet om arme PUGs mee af te slachten in Battlegrounds.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:34 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
dat zou simpelweg een beetje onmogelijk te coden zijn. het gerucht is er dan wel, denk eens aan de lag die het veroorzaakt als die server eerst ff alle mensen op gear moet gaan checken.
Dan krijg je nog het probleem van mensen die half in blauwe gear en half in epics lopen, of half in tier 1 en half in tier2... waar maak je het verschil?
dan heb je ook nog het verschil tussen mensen die gewoon voorde set gaan of mensen die ehct tijd investeren in alle imbalanced zooi bij elkaar te zoeken en vaak beter af zijn dan set gear...
Bovendien mensen die de moeite hebben gedaan om in epics te lopen... tja die zouden ook een voordeel moeten hebben over blue geared mensjes. Paars hoort nu eenmaal beter te zijn als blauw.
Wat verrot mij die BGs nou?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.
Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.
DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
Turtle ook goed?quote:
simpele oplossing, koop een groene crap set als je gaat pvpen, watch bijde bank trek snel je epics aan als je gaat pvpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt gekeken naar item levels, en al die leuke dungeon sets zijn voor PvE, niet om arme PUGs mee af te slachten in Battlegrounds.
Ik hoop echt dat de geruchten waar zijn.
Daar ben ik mee eens.. Ik haat t om geganked te worden door zielige Tier 2 pala's van 14 jaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:34 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Bovendien mensen die de moeite hebben gedaan om in epics te lopen... tja die zouden ook een voordeel moeten hebben over blue geared mensjes. Paars hoort nu eenmaal beter te zijn als blauw.
Er wordt ook in je bags/bank gekeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:44 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
simpele oplossing, koop een groene crap set als je gaat pvpen, watch bijde bank trek snel je epics aan als je gaat pvpen.
ontzettend lame, maar je weet dat t gebeurt. ./yawn
Dus kortom ze verneuken de BGs voor mensen die graag samen spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt ook in je bags/bank gekeken.
?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:34 schreef Migwi het volgende:
[..]
Dus kortom ze verneuken de BGs voor mensen die graag samen spelen.
Want stel je eens voor, iemand in full tier 2 die met vrienden speelt die in blues rondlopen, dat kan natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:08 schreef Migwi het volgende:
lol
fighting Mantis now met een major lagspike
je bent helemaal uit beeld gelopen
Inderdaad, BIG need lag free servers. Kan ik tenminste weer werk van m'n Heroism gear maken voor m'n Warrior.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:40 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat mind control cap niet meer in combat werkt, anders had ik even je pet overgenomen![]()
Het is alweer zoo laat, en weer niet kunnen raiden door de lag.. Na 5 dagen mag ik toch wel verwachten dat ze het fixen![]()
Raptor!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
aanschouw mijn nieuwe rank 11 mount![]()
http://img63.imageshack.us/my.php?image=rogue7ge.jpg
hey die heb ik ook!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
3 dagen, moet te doen zijn. Al weet ik dan niet hoe lang jullie hebben lopen proberen op Noth/Instructor. Die waren, net als bij Grand Widow Faerlina en Maexxna, in 1 dag dood bij ons. Hoewel Maexxna wel redelijk lang proberen was en we deze pas bij de laatste try van de avond neer kregen.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:52 schreef Nealz het volgende:
Gisteren met mn guild voor het eerst Instructor Razuvious down gekregen ( nadat anub en noth al plat waren )
En ik ben weer een mooie wand rijkerhttp://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=23009
Wand of the Whispering Dead.
Hoop dat we voor de reset nog de hele spider wing kunnen clearen
Need ripper + je hands plxquote:Op zondag 2 juli 2006 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ga me nou niet zeggen dat je al een hele tijd op de Amerikaanse forums kijktquote:Op zondag 2 juli 2006 19:34 schreef Nosh het volgende:
Gaat vrij suf klinken, maar weet iemand wat er gebeurd is met The Venture co? Als ik wil inloggen word ik doorgestuurd naar het Chracter creation menu, de server staat niet meer in de lijst in het Realm Status pagina, en ook hier wordt niks gezegd.
Moet ik me zorgen gaan maken?
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ga me nou niet zeggen dat je al een hele tijd op de Amerikaanse forums kijkt![]()
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=1101228&p=1&tmp=1#post1101228
Daar staat ie wel tussen...
Welke guild zit je als ik vragen mag? Het klinkt een beetje als de progress die een horde guild hier doetquote:Op zondag 2 juli 2006 17:41 schreef Nealz het volgende:
Ik hoop dat ook, vandaag zijn we aq40 aan het doen en dan hebben we nog 2 dagen voor Faerlina en Maexxna , kijken hoe gaat het gaat ( gisteren al een paar tryies om Faerlina gehad om te kijken hoe ze was, maareh het was al laat...
Maareh we zijn 1 avond bezig geweest op Noth, om die vervolgens de volgende dag op de 2de try neer te krijgen, en de instructur ging eigenlijk in 3 trys neer ofzo... niet zo moeilijk
Maar wat een instance, echt vet om al die encounters te leren.....
Ben benieuwd wat er allemaal komen gaat
De naam zal je wel niet veel zeggen maar tegenwoordig heet onze guild "wipe" maar voorheen was dat Synergy ( hadden EU first op neferian ) (website http://wipe.cr0w.net)quote:Op zondag 2 juli 2006 22:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Welke guild zit je als ik vragen mag? Het klinkt een beetje als de progress die een horde guild hier doet
WoT lezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:47 schreef Migwi het volgende:
Verdoeme, is er blijkbaar geen lag meer werkt m'n eigen verbinding voor geen meter.
Ach ja, ga ik maar eens wat nuttigs doen
ken je prowler/domin/een of andere female troll priest zeker ookquote:Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef Nealz het volgende:
[..]
De naam zal je wel niet veel zeggen maar tegenwoordig heet onze guild "wipe" maar voorheen was dat Synergy ( hadden EU first op neferian ) (website http://wipe.cr0w.net)
Maar we zijn dus nu 1 week gemerged met een andere goeie guild op onze server waardoor we elke dag naxx kunnen raiden en op vrijdag en zondag doen we bwl en aq40 , 7 dagen raiden... dan komt de naxx progress er vanzelf wel
Op Kazzak spelen we, dus waarschijnlijk niet op de server waar jij speelt
Die panterbaas is grappig. Hoe vaak ik daar wel niet gewiped ben voordat we door hadden wat de beste manier wasquote:Op maandag 3 juli 2006 11:08 schreef Atreidez het volgende:
Weekend veel ZG geweest. Onze guild is nu net op lvl 60 kracht met genoeg mensen en dit zijn onze eerste encounters met de high priests. Vrijdag gecleared tot de panter baas maar het hele weekend niet gelukt die down te krijgenWel epic mount gekocht, damn wat gaan die hard.
Die ken ik wel, ex-Mist. (priest is Verna)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ken je prowler/domin/een of andere female troll priest zeker ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |