lolquote:
... Huh? Hoe kan je dkp farmen?quote:Nu DKP farmen voor loot uit BWL (zijn bij Neffarian)
Welke skill heb je nu dan in cooking? En welk lvl is je char, dat maakt namelijk ook nog uit...je kan in deze thread: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tradeskills-en&t=40545&p=1&tmp=1#post40545 meestal wel vinden waar je moet zijn...quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:21 schreef Droopie het volgende:
Weer een paar vragen![]()
Waar kan ik een cooking trainer vinden om mijn skills uit te breiden naar 225
Wanneer en waar kan deze lvl20 warrior paardrijden?
Alvast bedankt!
Denk dat ie bedoelt dat hij alleen raid en niks loot in MC zodat ie imba dkp heeft voor BWL loot ofzo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:24 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
lol
[..]
... Huh? Hoe kan je dkp farmen?
Ik speel geen WoW meer, het kost me teveel tijd en na een tijdje ging het raiden mij flink de keel uithangen. Ik zit in een guild op trollbane die nefarion had verslagen daarna heb ik er maar de brui aan gegeven..
Kijk wel uit naar Burning Crusade, waarmee hopelijk world PVP weer terug komt..![]()
Dat is idd het enige wat ze moeten en de civilians van nu gewoon geen PVP meer meegeven en er is ook niks meer aan de handquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Migwi het volgende:
[..]
Denk dat ie bedoelt dat hij alleen raid en niks loot in MC zodat ie imba dkp heeft voor BWL loot ofzo.
Enne, world pvp komt met 1.12 terug.
According to Blizzard that is, maar dat is dus bulshit, want DKs blijven en je krijgt alleen een soort king of the hill iets. Dus gewoon een BG alleen nu niet in een instance, maar op een specifieke plaats in the world of Azeroth.![]()
REMOVE...DKs!!!!!
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:40 schreef Migwi het volgende:
Enne, world pvp komt met 1.12 terug.
According to Blizzard that is, maar dat is dus bulshit, want DKs blijven en je krijgt alleen een soort king of the hill iets. Dus gewoon een BG alleen nu niet in een instance, maar op een specifieke plaats in the world of Azeroth.![]()
REMOVE...DKs!!!!!
Als dat voor mij bedoelt was. ONIX (kan er ook niks aan doen, goeie guild dat wel!)quote:Welke guild was dat dan?
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar willen krijgen, maar deze patch wordt wel interessant!quote:maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben
Kut, WTB crap gearquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.
Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.
DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:34 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Welke skill heb je nu dan in cooking? En welk lvl is je char, dat maakt namelijk ook nog uit...je kan in deze thread: http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-tradeskills-en&t=40545&p=1&tmp=1#post40545 meestal wel vinden waar je moet zijn...
En dat paard voor je lvl 20 warrior, dat kan pas op lvl 40.....
Ik heb verder niks te doen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als we dan toch met gear gaan smijten: http://ctprofiles.net/93526
Nee, das Ferdii.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb verder niks te doen!
maar jij was toch die orc warlock?![]()
haha serieus?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, das Ferdii.
En ik heb ook niets te doen, behalve dan wat dingen lezen voor school en daar heb ik geen zin in.
dat zou dus een grote ramp zijn voor de mensen die honor farmen om rank 14 te wordenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schiet het maar weer af voor er echte info is vrij gegeven.
Het gerucht gaat trouwens dat BGs niet alleen cross-realm worden in 1.12, maar dat ze voortaan ook zorgen dat de 2 teams gelijkwaardige gear hebben, en dat het PUG vs PUG is en niet Team vs PUG.
DAT zou voor mij BGs weer fun maken, en ik kan dan ook niet wachten op meer info over 1.12.
Hoezo zou dat een ramp zijn ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat zou dus een grote ramp zijn voor de mensen die honor farmen om rank 14 te wordenaangezien je in een vaste team zit en elkaars skils kent. Dus makkelijk alles wint
Met pug tegen pug speel je altijd maar met noobs en is de kans dat je een bg wint flink verkleint![]()
Profielwerkstuk man.quote:
Ach, ik dénk er nu aan.quote:
^ FOK!kerquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Migwi het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/6/17819170022-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Scarlet crusade ftw!
edit:
omg, m'n Hunter is dood? wtf? Nog geeneens gemerkt toen ik logde. Tering lag![]()
Gewoon nog steeds downquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:31 schreef Mister_T het volgende:
Verveel me, kut Kor'Gall is nog steeds down, nog zo'n 12 uur te gaan denk
Iemand leest hier overduidelijk The wheel of timequote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Migwi het volgende:
[[url=http://f5.putfile.com/6/17819170022-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Scarlet crusade ftw!
edit:
omg, m'n Hunter is dood? wtf? Nog geeneens gemerkt toen ik logde. Tering lag![]()
Aight ik draag dezelfde robes als een epic geared gozerquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als we dan toch met gear gaan smijten: http://ctprofiles.net/93526
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:10 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Iemand leest hier overduidelijk The wheel of time
Al zie ik Cadsuane niet echt als een Mage, meer als een of andere Smite-priest. Los van 't punt iig.quote:
Wilde je eerst eigenlijk even imba-critten, toch maar niet gedaanquote:
Eh, Cadsuane is Green Ajah, en geen Yellow Aja, niet dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Al zie ik Cadsuane niet echt als een Mage, meer als een of andere Smite-priest. Los van 't punt iig.
@ Departak: 't zijn de beste robes tot Enigma Robes... Vanwege die Mana restore juist in PvE.
hahahaquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:27 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wilde je eerst eigenlijk even imba-critten, toch maar niet gedaan![]()
Genoten van de crashcourse: "2 dode Horde en volle health"?![]()
Green is eerder warlocks met al die warders.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Migwi het volgende:
[..]
Eh, Cadsuane is Green Ajah, en geen Yellow Aja, niet dan?
Yellow zijn de Priests.
Green zijn de Mages.
imo
ZOMG!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Green is eerder warlocks met al die warders.Maar niemand heeft ooit gezegd dat Green niet kan healen, dus daarom smite-priests. (Black Ajah is btw Shadowpriest.
)
Voor zover een discussie in een discussie.
LOLOLOLOLOLquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hey, ze melten toch faces?
O_o @ picture van jou; had een iets andere Cyn in gedachte eik.
Idd, nu wil ik nog een fotowtje van mobyonequote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:43 schreef Migwi het volgende:
en lol, denk niet dat je de enige bent die dat had
Als je Mobywan bedoelt, die staat er al op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:37 schreef Sakie het volgende:
[..]
Idd, nu wil ik nog een fotowtje van mobyone![]()
ja stel je toch eens voor dat je echte tegenstand zou krijgen! Dat zou oneerlijk zijn!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
dat zou dus een grote ramp zijn voor de mensen die honor farmen om rank 14 te wordenaangezien je in een vaste team zit en elkaars skils kent. Dus makkelijk alles wint
Met pug tegen pug speel je altijd maar met noobs en is de kans dat je een bg wint flink verkleint![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |