Het begin van elke week dezelfde instances grindenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef GaRleC het volgende:
Ik dacht altijd van ja als ik 60 ben maar n nieuwe char maken.... Maar dan begint t pas !!
Ik ben juist heel positief over 60 zijn. Ik bedoel iedereen word tog 60.
Mensen die zeuren dat er alleen voor 60ers wat komen (klopt) maar wordt dan 60 !
Anders sgiet het tog neit op... en in TBC komen tog weer low level stuff...
als het goed is heb je linksbovenin een paar balkjes met je hp/mana enzo en je portrait natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
ja maar hoe zeg je dan opgehoepeld?
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
Jeetje, we hebben me toch eens een portie geluk. 3de baas neer, 3de splinter voor mij. Noth the Plaguebringer deze keer
http://wow.allakhazam.com/Wowreader.htmlquote:Op zondag 25 juni 2006 01:09 schreef Departak het volgende:
[..]
Goed bezigKeep us posted!
En hoe kan je zo'n mooi allakhazam profile aanmaken? Kunnen jullie eindelijk eens zien hoe belabberd ik ben![]()
wow, jij bent de manquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef koffiegast het volgende:
ff serieus? mensen die nu pas lucifron tegenkomen? Ongelofelijk Oo
zal uiteindelijk toch gewoon wachten worden op kelthuzzad voor de staff lijkt me. tegen die tijd zul je de 40 wel hebben, niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
Jeetje, we hebben me toch eens een portie geluk. 3de baas neer, 3de splinter voor mij. Noth the Plaguebringer deze keer
Natuurlijk, maar zodra ik de frame heb, kan ik in ieder geval zien wat die quest in zal houden. Misschien ook nog wat farmen? Of ik kan dan in ieder geval aan de Base van de staff werken, misschien moet je daar ook wel wat meer voor doen dan alleen Ouro vermoorden.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:42 schreef mooiegek het volgende:
[..]
zal uiteindelijk toch gewoon wachten worden op kelthuzzad voor de staff lijkt me. tegen die tijd zul je de 40 wel hebben, niet?
Je kan wsg gaan doen (level 10-19). Je zit hopenlijk wel op een nieuwe server op een oude server kom je op dat level vaak alleen maar getwinkte tegenstanders tegen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
pas lvl 15 in 3 dagen gamen, heb gistere hele dag een vriend van me geholpen, die overnieuw was begonnen
btw, er zijn toch ook low-lvl BG's?
dus dat moet ik nog snel ff doen
Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bagquote:Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef Zosk het volgende:
heb maar meteen de quest voor http://www.thottbot.com/?i=53533 gedaan. meteen me eerste 18slot![]()
Eeh, nee Cyn, het zijn je hersenen die bevallig zijn... Ik heb op de dag zelf gegrind en heb ongeveer een 5 % droprate op die dingen gehad... Ik heb de dag erna met 4 man zitten klooien en weggelopen met 150-ish runes, en we hadden véél meer dan 350 mobs + 8 Shadows of Doom gekilled...quote:Op zondag 25 juni 2006 07:56 schreef Migwi het volgende:
Eh, Blizzard heeft nu al de droprate van die Necretic Runes aangepast.
Bastards!
Met Cyndane had ik er 1 op zo ongeveer elke kill.
Nu met Caraighan heb ik zeker 50 mobs gemold en net 12 runes, /sigh
Revered is het niet zó veel, maar je moet wel wat doen ja. Maar ja, Zosk is een of andere imba rogue.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bag...
Nou, voordat de invasion er was kreeg je geen reputatie meer van non-elite undead nadat je honored was, maar die invasion gasten geven je weer 5 rep per kill tot revered.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Jefkie het volgende:
Tot hoever krijg je eigenlijk mob van die dooie gasten? Hopelijk kan ik revered worden op die invasion gasten (misschien wat trollbane-mensen met een advies waar die het meest up is?), maakt dat naxx atunement een stuk goedkoper...
Hmz, nah, maybe I was just lucky with Cyndane danquote:Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eeh, nee Cyn, het zijn je hersenen die bevallig zijn... Ik heb op de dag zelf gegrind en heb ongeveer een 5 % droprate op die dingen gehad... Ik heb de dag erna met 4 man zitten klooien en weggelopen met 150-ish runes, en we hadden véél meer dan 350 mobs + 8 Shadows of Doom gekilled...
Azshara is rustig, altijd geweest. Enige nadeel is dat er veel magi rondhuppelen en dat is wat problematisch omdat ze niet allemaal even vriendelijk zijn. En voor de rest is ochtend/nachtgrinden het beste. En equip je AD trinket.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Jefkie het volgende:
Tot hoever krijg je eigenlijk mob van die dooie gasten? Hopelijk kan ik revered worden op die invasion gasten (misschien wat trollbane-mensen met een advies waar die het meest up is?), maakt dat naxx atunement een stuk goedkoper...
Op exhalted moet je nog steeds 12 insignias inleveren voor de bag.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bag...
gratzquote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef DjNivek het volgende:
Frame of Atiesh: 10% klaar
De 4de splinter dropte vandaag van Grand Widow Faerlina, de eerste avond dat we haar probeerde.
Fijn is dat he? Ontelbare runs doen en je items nog niet krijgen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef GaRleC het volgende:
na 2 rend runs vdaag weer geen pauldrons gedropped.
heb je de gast in Ouro ook al gesproken? van hem zou je het eerste gedeelte van de staf moeten krijgenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef DjNivek het volgende:
Frame of Atiesh: 10% klaar
De 4de splinter dropte vandaag van Grand Widow Faerlina, de eerste avond dat we haar probeerde.
Naar +22 runs zou het niet meer dan verdient zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 09:17 schreef Departak het volgende:
Maar de voldoening zal des te groter zijn
Nop, kan waarschijnlijk pas als je de frame af hebt. En Ouro is bugged bij ons. Na de submerge spawnt hij in C'Thun's maag waardoor het oog geaggro'ed wordt. En als we C'Thun eerst proberen zitten we met een bug dat je eenmaal in de maag er niet meer uit kan ><quote:Op maandag 26 juni 2006 09:34 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
heb je de gast in Ouro ook al gesproken? van hem zou je het eerste gedeelte van de staf moeten krijgen
Ik heb ook 512 ram, maar speel haast lagloos. In ieder geval, geen storende lag. Misschien wat minder troep op je compu zetten?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm ik speel world of warcraft met 512 ram dikke lag in capital city's zoals orgrimmar ironforge.. Of Eastern plague met al die mensen die daar questen.
Iemand enig idee of ik met 1k fps lag free moet zijn, of zal ik dan gewoon meteen voor 2k gaan
Ik heb WoW de eerste maanden ook met 512MB ram gespeeld en probeerde toen Orgrimmar zoveel mogelijk te ontwijken!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm ik speel world of warcraft met 512 ram dikke lag in capital city's zoals orgrimmar ironforge.. Of Eastern plague met al die mensen die daar questen.
Iemand enig idee of ik met 1k fps lag free moet zijn, of zal ik dan gewoon meteen voor 2k gaan
QFTquote:Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb WoW de eerste maanden ook met 512MB ram gespeeld en probeerde toen Orgrimmar zoveel mogelijk te ontwijken!Nu heb ik 1GB in m'n (weliswaar een andere) computer en geen gehaper meer of mannetjes die pas na 10 seconden verschijnen!
WoW vreet nou eenmaal veel ram in drukbezochte gebieden zoals de capitals, maar met 1GB is het goed te doen! (ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je allemaal op de achtergrond hebt draaien). 2GB lijkt me niet per se nodig.
uiteraard, dan heeft meneer niet meer z'n "ubergevoel"quote:Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Gijsje het volgende:
Ik ben vooral bezig met ZF te runnen, wil graag dat Epic zwaard hebben wat daar te halen is. Had hem bijna, eerste deel heb ik of naja dat is eigenlijjk het tweede deel. Moet nu nog het gedeelte van de basilik boss. En deze is gevallen in mijn tweede run van die avond, helaas was er nog een paladin in de party die hem ook nodig had, verloren op need.
Overigens gister een run gedaan met een uberplayer of naja dat vond meneer zelf. Ben zelf nu een goede twee maanden bezig ken nog niet alle moves en dingen. Meneer vond me maar newbie, ja heeft hij gelijk in. Maar dan niet even vertellen wat ik dan fout doe.....
stel al je vragen hier zou ik zeggenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef Gijsje het volgende:
Hmm nou ik neem alle hulp en informatie graag aan, maar deze meneer wilde gewoon niet zeggen wat ik nu precies fout deed. Overigens volgens de andere niet zo heel veel behalve misschien een verkeerde buff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |