abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39185484
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef GaRleC het volgende:
Ik dacht altijd van ja als ik 60 ben maar n nieuwe char maken.... Maar dan begint t pas !!
Ik ben juist heel positief over 60 zijn. Ik bedoel iedereen word tog 60.
Mensen die zeuren dat er alleen voor 60ers wat komen (klopt) maar wordt dan 60 !
Anders sgiet het tog neit op... en in TBC komen tog weer low level stuff...
Het begin van elke week dezelfde instances grinden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39187496
ik vind juist het omhoog lvlen leuk
pi_39188538
Ik ben het er mee eens dat het spel pas op lvl 60 begint! Maar daarintegen moet je dan wel in een goede guild zitten

Mijn broer ook al, die heeft een lvl 50, is nu gestopt omdat ie het op lvl 60 niet leuk zou vinden (elke week mc/bwl/aq). Mijn reactie "Had dan nooit aan het spel begonnen"
Xbox Live: Anormius
pi_39192372
Jeetje, we hebben me toch eens een portie geluk. 3de baas neer, 3de splinter voor mij. Noth the Plaguebringer deze keer
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:09:15 #55
3767 Herald
Come get some
pi_39192864
hoi, als lvl 10 huntern00b heb ik natuurlijk meteen een beest getamed. Alleen hoe kom ik daar nu vanaf? Ik dacht eerst dat een dooie pet geen pet was, maar dat werkte niet. Dus toen heb ik de tweede tame beast quest gedaan om hem weer te reviven, maar nu wil ik afscheid nemen van mijn huisdier. Hoe?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_39192927
de eerste 3 quests dat je pets moet temmen die gaan vanzelf na tijdje weg, daarna kun je op elk gewenst manier zeggen opgehoepeld (voorgoed) tegen je beest of 'val niet aan' of 'je kunt beter ff wegblijven' maar dat kom je dan wel tegen.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:27:57 #57
3767 Herald
Come get some
pi_39193516
ja maar hoe zeg je dan opgehoepeld?
pi_39193729
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Herald het volgende:
ja maar hoe zeg je dan opgehoepeld?
als het goed is heb je linksbovenin een paar balkjes met je hp/mana enzo en je portrait natuurlijk
als je je pet uit hebt (met je meeloopt dus enzo) heb je een mini portrait met zijn hp balkje enzo, je klikt met rechtermuisknop op zijn portrait (dus zijn hoofdje daarin zeg maar) en klik op 'abandon' (dacht ik), dan zekerheidsvraag (ja/nee) en dan is ie compleet weg (niet terug te halen dus)
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:50:12 #59
3767 Herald
Come get some
pi_39194255
ok bedankt
pi_39194368
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:50 schreef Herald het volgende:
ok bedankt
your welcome
  zondag 25 juni 2006 @ 00:58:51 #61
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39196351
Ten Storms schijnt inderdaad 3 keer niets te zijn als ik Shammies zo hoor. Van alles wat matigs...

Overigens scaled HP ook bij de mage niet. In blues had ik 3100 hp, in epics heb ik nu 3300. Ik heb verdorie zelfs nog minder mana.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_39196585
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
Jeetje, we hebben me toch eens een portie geluk. 3de baas neer, 3de splinter voor mij. Noth the Plaguebringer deze keer
Goed bezig Keep us posted!
En hoe kan je zo'n mooi allakhazam profile aanmaken? Kunnen jullie eindelijk eens zien hoe belabberd ik ben
pi_39196620
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:09 schreef Departak het volgende:

[..]

Goed bezig Keep us posted!
En hoe kan je zo'n mooi allakhazam profile aanmaken? Kunnen jullie eindelijk eens zien hoe belabberd ik ben
http://wow.allakhazam.com/Wowreader.html
en een account aanmaken natuurlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39196813
Ja, sorry ik had het nog niet gelezen
HIER
pi_39198737
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:37 schreef koffiegast het volgende:
ff serieus? mensen die nu pas lucifron tegenkomen? Ongelofelijk Oo
wow, jij bent de man
pi_39199352
Eh, Blizzard heeft nu al de droprate van die Necretic Runes aangepast.
Bastards!
Met Cyndane had ik er 1 op zo ongeveer elke kill.
Nu met Caraighan heb ik zeker 50 mobs gemold en net 12 runes, /sigh
  zondag 25 juni 2006 @ 11:42:41 #67
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39201449
Ik ga vandaag maar eens Rend grinden, ik wil mijn Pauldrons of elements....
Ik heb letterlijk al 22 runs ervoor gedaan.. Ik hoef alleen nog maar Kilt,boots en mijn Pauldrons of elements. Dan heb ik de hele set.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_39201451
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef DjNivek het volgende:
zal uiteindelijk toch gewoon wachten worden op kelthuzzad voor de staff lijkt me. tegen die tijd zul je de 40 wel hebben, niet?
pi_39201597
pas lvl 15 in 3 dagen gamen, heb gistere hele dag een vriend van me geholpen, die overnieuw was begonnen

btw, er zijn toch ook low-lvl BG's?
dus dat moet ik nog snel ff doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39201854
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:42 schreef mooiegek het volgende:

[..]

zal uiteindelijk toch gewoon wachten worden op kelthuzzad voor de staff lijkt me. tegen die tijd zul je de 40 wel hebben, niet?
Natuurlijk, maar zodra ik de frame heb, kan ik in ieder geval zien wat die quest in zal houden. Misschien ook nog wat farmen? Of ik kan dan in ieder geval aan de Base van de staff werken, misschien moet je daar ook wel wat meer voor doen dan alleen Ouro vermoorden.
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2006 @ 13:55:59 #71
34726 Fratz
Max
pi_39205359
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
pas lvl 15 in 3 dagen gamen, heb gistere hele dag een vriend van me geholpen, die overnieuw was begonnen

btw, er zijn toch ook low-lvl BG's?
dus dat moet ik nog snel ff doen
Je kan wsg gaan doen (level 10-19). Je zit hopenlijk wel op een nieuwe server op een oude server kom je op dat level vaak alleen maar getwinkte tegenstanders tegen.

Als je wilt gaan instancing is deze link handig: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/worlddungeons.html
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_39207017
heb maar meteen de quest voor http://www.thottbot.com/?i=53533 gedaan. meteen me eerste 18slot
Welkom op FOK!
pi_39207791
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:49 schreef Zosk het volgende:
heb maar meteen de quest voor http://www.thottbot.com/?i=53533 gedaan. meteen me eerste 18slot
Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bag ...
  zondag 25 juni 2006 @ 15:16:35 #74
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39207815
quote:
Op zondag 25 juni 2006 07:56 schreef Migwi het volgende:
Eh, Blizzard heeft nu al de droprate van die Necretic Runes aangepast.
Bastards!
Met Cyndane had ik er 1 op zo ongeveer elke kill.
Nu met Caraighan heb ik zeker 50 mobs gemold en net 12 runes, /sigh
Eeh, nee Cyn, het zijn je hersenen die bevallig zijn... Ik heb op de dag zelf gegrind en heb ongeveer een 5 % droprate op die dingen gehad... Ik heb de dag erna met 4 man zitten klooien en weggelopen met 150-ish runes, en we hadden véél meer dan 350 mobs + 8 Shadows of Doom gekilled...
Some say in ice
  zondag 25 juni 2006 @ 15:17:07 #75
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39207825
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Jij bent zeker exalted bij AD ofzo? De mats op honored zijn niet normaal voor die bag ...
Revered is het niet zó veel, maar je moet wel wat doen ja. Maar ja, Zosk is een of andere imba rogue.
Some say in ice
pi_39209775
Best leuk die invasion of the scourge! M'n Argent Dawn reputatie is nu behoorlijk omhoog geschoten! En die undead-sloop-armorset is ook wel handig.
pi_39217810
Tot hoever krijg je eigenlijk mob van die dooie gasten? Hopelijk kan ik revered worden op die invasion gasten (misschien wat trollbane-mensen met een advies waar die het meest up is?), maakt dat naxx atunement een stuk goedkoper...
pi_39218001
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Jefkie het volgende:
Tot hoever krijg je eigenlijk mob van die dooie gasten? Hopelijk kan ik revered worden op die invasion gasten (misschien wat trollbane-mensen met een advies waar die het meest up is?), maakt dat naxx atunement een stuk goedkoper...
Nou, voordat de invasion er was kreeg je geen reputatie meer van non-elite undead nadat je honored was, maar die invasion gasten geven je weer 5 rep per kill tot revered.
pi_39218868
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Eeh, nee Cyn, het zijn je hersenen die bevallig zijn... Ik heb op de dag zelf gegrind en heb ongeveer een 5 % droprate op die dingen gehad... Ik heb de dag erna met 4 man zitten klooien en weggelopen met 150-ish runes, en we hadden véél meer dan 350 mobs + 8 Shadows of Doom gekilled...
Hmz, nah, maybe I was just lucky with Cyndane dan
/shrug
  zondag 25 juni 2006 @ 20:26:16 #80
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_39218963
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Jefkie het volgende:
Azshara is rustig, altijd geweest. Enige nadeel is dat er veel magi rondhuppelen en dat is wat problematisch omdat ze niet allemaal even vriendelijk zijn. En voor de rest is ochtend/nachtgrinden het beste. En equip je AD trinket.
Some say in ice
pi_39219302
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Gloeidoos het volgende:

[..]

Op exhalted moet je nog steeds 12 insignias inleveren voor de bag.
En die dingen krijgen is een pokke werk, want die quests zijn echt gaar.
pi_39235117
Frame of Atiesh: 10% klaar
De 4de splinter dropte vandaag van Grand Widow Faerlina, de eerste avond dat we haar probeerde.
pi_39235890
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef DjNivek het volgende:
De 4de splinter dropte vandaag van Grand Widow Faerlina, de eerste avond dat we haar probeerde.
gratz
  maandag 26 juni 2006 @ 01:16:27 #84
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39236244
na 2 rend runs vdaag weer geen pauldrons gedropped.
pi_39236363
quote:
Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef GaRleC het volgende:
na 2 rend runs vdaag weer geen pauldrons gedropped.
Fijn is dat he? Ontelbare runs doen en je items nog niet krijgen.
Sucks major ass.
pi_39239882
Maar de voldoening zal des te groter zijn
pi_39240135
quote:
Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef DjNivek het volgende:
heb je de gast in Ouro ook al gesproken? van hem zou je het eerste gedeelte van de staf moeten krijgen
  maandag 26 juni 2006 @ 11:16:34 #88
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_39242594
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:17 schreef Departak het volgende:
Maar de voldoening zal des te groter zijn
Naar +22 runs zou het niet meer dan verdient zijn
pi_39243617
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:34 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

heb je de gast in Ouro ook al gesproken? van hem zou je het eerste gedeelte van de staf moeten krijgen
Nop, kan waarschijnlijk pas als je de frame af hebt. En Ouro is bugged bij ons. Na de submerge spawnt hij in C'Thun's maag waardoor het oog geaggro'ed wordt. En als we C'Thun eerst proberen zitten we met een bug dat je eenmaal in de maag er niet meer uit kan ><
  maandag 26 juni 2006 @ 11:55:32 #90
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_39243733
Hmm ik speel world of warcraft met 512 ram dikke lag in capital city's zoals orgrimmar ironforge.. Of Eastern plague met al die mensen die daar questen.
Iemand enig idee of ik met 1k fps lag free moet zijn, of zal ik dan gewoon meteen voor 2k gaan
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_39243994
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm ik speel world of warcraft met 512 ram dikke lag in capital city's zoals orgrimmar ironforge.. Of Eastern plague met al die mensen die daar questen.
Iemand enig idee of ik met 1k fps lag free moet zijn, of zal ik dan gewoon meteen voor 2k gaan
Ik heb ook 512 ram, maar speel haast lagloos. In ieder geval, geen storende lag. Misschien wat minder troep op je compu zetten?
pi_39244142
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb WoW de eerste maanden ook met 512MB ram gespeeld en probeerde toen Orgrimmar zoveel mogelijk te ontwijken! Nu heb ik 1GB in m'n (weliswaar een andere) computer en geen gehaper meer of mannetjes die pas na 10 seconden verschijnen! WoW vreet nou eenmaal veel ram in drukbezochte gebieden zoals de capitals, maar met 1GB is het goed te doen! (ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je allemaal op de achtergrond hebt draaien). 2GB lijkt me niet per se nodig.
pi_39244337
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb WoW de eerste maanden ook met 512MB ram gespeeld en probeerde toen Orgrimmar zoveel mogelijk te ontwijken! Nu heb ik 1GB in m'n (weliswaar een andere) computer en geen gehaper meer of mannetjes die pas na 10 seconden verschijnen! WoW vreet nou eenmaal veel ram in drukbezochte gebieden zoals de capitals, maar met 1GB is het goed te doen! (ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je allemaal op de achtergrond hebt draaien). 2GB lijkt me niet per se nodig.
QFT
2k mem is een luxe en je merkt wel wat verschil...het is het waarschijnlijk voor de meeste mensen niet waard

wat ik me afvraag...is Naxx echt wel vernieuwend
van MC->BWL was echt een grote stap, van tank, heal, dps naar kiten, aggro control etc
wat méér heeft Naxx te bieden behalve meer van hetzelfde maar dan een standje moeilijker?
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2006 @ 12:41:33 #94
34726 Fratz
Max
pi_39245356
fijn, natuurlijk dropte de Robe of Transcendence gister toen ik voetbal aan het kijken was..
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_39251868
Dropt eindelijk de nieuwe rank frostbolt 2 keer in 1 run, verlies ik alle 2 keren de roll (we hadden in totaal 3 mages die hem nodig hadden)
pi_39252382
Ik ben vooral bezig met ZF te runnen, wil graag dat Epic zwaard hebben wat daar te halen is. Had hem bijna, eerste deel heb ik of naja dat is eigenlijjk het tweede deel. Moet nu nog het gedeelte van de basilik boss. En deze is gevallen in mijn tweede run van die avond, helaas was er nog een paladin in de party die hem ook nodig had, verloren op need.

Overigens gister een run gedaan met een uberplayer of naja dat vond meneer zelf. Ben zelf nu een goede twee maanden bezig ken nog niet alle moves en dingen. Meneer vond me maar newbie, ja heeft hij gelijk in. Maar dan niet even vertellen wat ik dan fout doe.....
-
pi_39253020
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef Gijsje het volgende:
Ik ben vooral bezig met ZF te runnen, wil graag dat Epic zwaard hebben wat daar te halen is. Had hem bijna, eerste deel heb ik of naja dat is eigenlijjk het tweede deel. Moet nu nog het gedeelte van de basilik boss. En deze is gevallen in mijn tweede run van die avond, helaas was er nog een paladin in de party die hem ook nodig had, verloren op need.

Overigens gister een run gedaan met een uberplayer of naja dat vond meneer zelf. Ben zelf nu een goede twee maanden bezig ken nog niet alle moves en dingen. Meneer vond me maar newbie, ja heeft hij gelijk in. Maar dan niet even vertellen wat ik dan fout doe.....
uiteraard, dan heeft meneer niet meer z'n "ubergevoel"

neem 't 'm ook niet helemaal kwalijk, vertel iemand maar es hoe 't moet...komt 99% bij de mensen helemaal verkeerd aan
je bent opeens een betweter, noob, idoot en eikel
pi_39253859
Hmm nou ik neem alle hulp en informatie graag aan, maar deze meneer wilde gewoon niet zeggen wat ik nu precies fout deed. Overigens volgens de andere niet zo heel veel behalve misschien een verkeerde buff.
-
pi_39253910
Ik heb met zulke mensen gespeeld, ze zijn egt vreselijk en slopen compleet parties.
Weliswaar zijn dramatische noobs ook vreselijk in 5 man groups, ze houden het op en zorgen voor zware geldverlies, maar weliswaar is er een verschil (serieus ook) tussen noob en dramatische noobs. dramatische noobs zijn mensen met al helemaal geen common sense.. dingen zoals 'hey een mob! ren eropaf en vervolgens andere mensen dingen gaan verwijten als er 8 mobs op hem af renne'

dat soort dingen

de meeste noobs (je bent of pro of noob, er is niet echt normaal in dat wereldje)
doen nix echt ergs en doen gewoon mee en kun je ook mee lachen.. en daar gaat het meer om
pi_39254748
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef Gijsje het volgende:
Hmm nou ik neem alle hulp en informatie graag aan, maar deze meneer wilde gewoon niet zeggen wat ik nu precies fout deed. Overigens volgens de andere niet zo heel veel behalve misschien een verkeerde buff.
stel al je vragen hier zou ik zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')