abonnement Unibet Coolblue
pi_39092357
waar dan? wil je hem even copieren hier? ik kan m niet vinden.
pi_39096986
Het is alweer duidelijk iedereen is aant WoWen.. Niemand heeft medelijden met de knul met toetsweek
Over 2 dagen speel ik tot ik erbij in slaap val, verdomme!
pi_39097890
Eerste avond Naxxramas, eerste indruk: TOP-instance

En om meteen in de Oranje stemming te blijven, m'n nieuwste aanwinst: Splinter of Atiesh
Dit betekent dat ik de rest van de staff ook krijg ^^
pi_39098182
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef DjNivek het volgende:
Eerste avond Naxxramas, eerste indruk: TOP-instance

En om meteen in de Oranje stemming te blijven, m'n nieuwste aanwinst: Splinter of Atiesh
Dit betekent dat ik de rest van de staff ook krijg ^^
Lucker. Welke class ben je?
pi_39098916
Warlock
pi_39103146
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:22 schreef Sakie het volgende:
ftp://ftp.snt.utwente.nl/(...)final.with.howto.zip


*** NOTE: THIS WILL ONLY WORK IF YOU'VE PRE-DOWNLOADED THE OTHER FILES ***

* Close the blizzard downloader (probably stuck around 85%)
* extract the "wow-final.MPQ" file to x:\Program Files\World of Warcraft\wow-patch\ (x being the drive you installed WoW to)
* re-start the blizzard downloader
* have it apply the patch
* pray for the servers to come up sometime today


Good luck, Slagert of Stormrage-EU
Voor bij wie het nog niet gelukt is!
Hell To The Liars
pi_39103720
tvp
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:09:15 #258
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_39104989
Ik vind die fog in gebieden waaronder Stormwind maar niks.
Krekker is de bom!
pi_39106295
uhm zijn die kastelen niet vanwege dat feest?
begon de 21ste

mja ga weer spelen, hopelijk kan ik er in nu..

Niemand zeker op Vek'nilash?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:36:05 #260
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_39108164
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
uhm zijn die kastelen niet vanwege dat feest?
begon de 21ste

mja ga weer spelen, hopelijk kan ik er in nu..

Niemand zeker op Vek'nilash?
Welk feest?

-edit-
Ah, http://worldofwarcraft.com/info/events/midsummer/

[ Bericht 15% gewijzigd door KreKkeR op 22-06-2006 12:52:54 ]
Krekker is de bom!
pi_39109223
de patch...dus:
-weer zo instabiel als wat
-mages kicken ass
-shamans kicken iets meer ass dan dat ze al deden
-LHC > Orgrimmar als je naar het aantal personen kijkt dat er is
-grappige rewards voor de quests, ook al zie ik alleen nut in de 18bag en de epic leather bracers
-prijzen zijn omhoog geschoten, tijd om 45 cured rugged hides te verpatsen ^^
-heerlijke nieuwe LW patterns, verkoopt alweer goed (eindelijk iets dat LWs kunnen verkopen)
-ping is 1/5e van wat het was
-lag is 5x van wat het was
-beide zullen in de loop van de week wel weer naar normale waarden gaan
-inloggen na disconnect---> YUMMIE!
-Naxx attunement prijzen--->BAH!
pi_39110130
lol shamans kicken iets meer ass dan dat ze al deden, 99% ramt knoppen(newbs) en van allemaal kun je ze winnen

nax attunement prijs?
pi_39111238
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:35 schreef koffiegast het volgende:
lol shamans kicken iets meer ass dan dat ze al deden, 99% ramt knoppen(newbs) en van allemaal kun je ze winnen

nax attunement prijs?
op Outland zitten mensen die hun hersenen jammer genoeg gebruiken
ze rammen ook op knoppen...maar op een of andere manier in de goeie volgorde

prijs om attuned te worden op exalted is: niks noppes nada
prijs om het te worden op revered: 30g, 2 arcane crystals (nu 90g/stuk, was eergister nog 35), nog eerder is nog veel duurder, niet naar gekeken omdat het zonde is om dan de attunement quest te doen

revered->exalted duurt weer zo lang
pi_39111387
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef enlightenedwizza het volgende:


2 arcane crystals (nu 90g/stuk, was eergister nog 35), nog eerder is nog veel duurder,
en bij mij op de server blijven ze staan op 30 ( normaliter 19.90 per stuk ) Overal gaan ze voor 80g per stuk weg......dacht dat wordt ff cashen want heb er nog 27 op de bank staan

30g x 27 is het niet waard maar 80g x 27 zou toch wel interessant zijn! maar helaas...... misschien loopt de prijs nog wat op morgen......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_39112986
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef Tim_G het volgende:

[..]

en bij mij op de server blijven ze staan op 30 ( normaliter 19.90 per stuk ) Overal gaan ze voor 80g per stuk weg......dacht dat wordt ff cashen want heb er nog 27 op de bank staan

30g x 27 is het niet waard maar 80g x 27 zou toch wel interessant zijn! maar helaas...... misschien loopt de prijs nog wat op morgen......
ligt er een beetje aan hoeveel mensen er al in kunnen
op Outland is er 1 guild die erin is geweest, alle andere guild gaan later pas
ik verwacht dat de prijzen bij ons nog zal stijgen omdat de vraag nu relatief laag is en het aanbod ook
als de vraag hoger word is het lachen geblazen
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:46:51 #266
3767 Herald
Come get some
pi_39113166
ik heb het spel zojuist gekocht, maar nu heb ik me laten vertellen dat ik ook een gamecard meteen had moeten aanschaffen. Want ondanks dat er een maand gratis op de doos staat heb je wel de code van een gamecard nodig. Klopt dat?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_39113884
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef Herald het volgende:
ik heb het spel zojuist gekocht, maar nu heb ik me laten vertellen dat ik ook een gamecard meteen had moeten aanschaffen. Want ondanks dat er een maand gratis op de doos staat heb je wel de code van een gamecard nodig. Klopt dat?
Dat klopt, helaas. Maar je kan volgens mij ook bij account managment automatische incasso doen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:51:46 #268
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_39115344
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef Herald het volgende:
ik heb het spel zojuist gekocht, maar nu heb ik me laten vertellen dat ik ook een gamecard meteen had moeten aanschaffen. Want ondanks dat er een maand gratis op de doos staat heb je wel de code van een gamecard nodig. Klopt dat?
Zoals de bovenbuurman al zei: je kan gewoon een rekeningnummer van je bank opvoeren bij het account management en zodoende een automatische incasso laten doen. Dan hoef je de deur niet meer uit

Speel ze.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_39115940
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef Herald het volgende:
ik heb het spel zojuist gekocht, maar nu heb ik me laten vertellen dat ik ook een gamecard meteen had moeten aanschaffen. Want ondanks dat er een maand gratis op de doos staat heb je wel de code van een gamecard nodig. Klopt dat?
Je moet inderdaad of naja moet je hebt een gamecard nodig om te spelen. Of natuurlijk een CC dat kan ook. Heb je liever niet dat ze automatisch geld afschrijven dan is een gamecard een goede oplossing.

Overigens welke server ga je starten ? ik zit op Vek'nilash PVP server, server is sinds begin april up erg nieuw nog.
-
pi_39116143
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:13 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Je moet inderdaad of naja moet je hebt een gamecard nodig om te spelen. Of natuurlijk een CC dat kan ook. Heb je liever niet dat ze automatisch geld afschrijven dan is een gamecard een goede oplossing.

Overigens welke server ga je starten ? ik zit op Vek'nilash PVP server, server is sinds begin april up erg nieuw nog.
veknilash lijkt me drama, hoorde verhalen van 6000 man queue allthe time enzo...
ik was met groepje mensen van Deathwing naar nieuwe pvp server van plan, omdat beide veknilash en boulderdust ofzo propvol zaten hebben we Eonar pve gerolled
pi_39116398
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef koffiegast het volgende:

[..]

veknilash lijkt me drama, hoorde verhalen van 6000 man queue allthe time enzo...
ik was met groepje mensen van Deathwing naar nieuwe pvp server van plan, omdat beide veknilash en boulderdust ofzo propvol zaten hebben we Eonar pve gerolled
Nou dat is dan denk ik opgelost zit er zelf niet vanaf het begin op maar sinds ik erop zit heb ik nog nooit hoeven wachten. Gister bij de patch was de server ook vrij snel weer up of in ieder geval bij een van de snelste geloof ik.

Ik vermaak me daar goed, leuke andere spelers. Veel mensen nog aan het levelen niet iedereen is er al lvl 60. Groepen voor instances zijn snel gevormd, alleen is het BG gebeuren tussen lvl 30 en 50 wat aan de zwakke kant. Van horen zeggen is het vanaf lvl 50 wel beter.
-
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:34:38 #272
3767 Herald
Come get some
pi_39116604
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:13 schreef Gijsje het volgende:
Je moet inderdaad of naja moet je hebt een gamecard nodig om te spelen. Of natuurlijk een CC dat kan ook. Heb je liever niet dat ze automatisch geld afschrijven dan is een gamecard een goede oplossing.

Overigens welke server ga je starten ? ik zit op Vek'nilash PVP server, server is sinds begin april up erg nieuw nog.
Maar automatisch incasso gaat niet de eerste keer werd me verteld.

Ik denk dat ik naar server Ragnaros ga, daar zit een collega van me ook. Op de servers Sunstrider en Balnazzar zit dan weer een ex collega met een undead rogue.

Zit ook nog te twijfelen welke class ik zal kiezen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_39116641
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Herald het volgende:

[..]

Maar automatisch incasso gaat niet de eerste keer werd me verteld.

Ik denk dat ik naar server Ragnaros ga, daar zit een collega van me ook. Op de servers Sunstrider en Balnazzar zit dan weer een ex collega met een undead rogue.

Zit ook nog te twijfelen welke class ik zal kiezen.
Ragnaros is een klote server, zeker als je Horde gaat spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39117787
Classes... het is zwaar lastig, geen enkele class is echt superieur
pas bij het verre einde met de beste gear zijn de beste classes warlock/paladin (en af en toe ook heilig geprezen: warrior/hunter/rogues)

als ik nu weer zou beginnen...mmh warlock/rogue/mage ofzo denk ik..

komt neer op wat je het leukst vindt.
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:40:54 #275
3767 Herald
Come get some
pi_39118407
dus naast race en classes is het ook nog van belang welke server? En ik ben al zo'n twijfelaar
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:45:29 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_39118545
Kom gewoon op Terenas, normal ( dus je kan niet zomaar aangevallen worden ) en dan join je Children of Elune . Gezellige guild met +50 members incl nederlandse guildies die altijd bereid zijn te helpen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:14:07 #277
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39119247
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef Herald het volgende:
dus naast race en classes is het ook nog van belang welke server? En ik ben al zo'n twijfelaar
kan je iig sylvanas horde ook afraden
voor de rest maakt het niet zoveel uit
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:17:09 #278
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39119309
Stormscale is ook wel leuk. Je kunt leuk levellen in de Nederlandse guild Fight the Darkness en als je 60 bent wellicht overstappen naar een pro guild.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:17:22 #279
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_39119356
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef Herald het volgende:
dus naast race en classes is het ook nog van belang welke server? En ik ben al zo'n twijfelaar
Zeg je school / baan / vriendin / de rest van je leven op.
Maak een horde char aan op magtheridon en join nihilum.

gg.
pi_39119453
Vraagje?

Wat is het verschil in een Axe of een Sword?
Ik heb nu een axe, maar wat is beter?
Hell To The Liars
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:33:43 #282
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_39119784
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:22 schreef Droopie het volgende:
Vraagje?

Wat is het verschil in een Axe of een Sword?
Ik heb nu een axe, maar wat is beter?
op laag level maakt het niet zo heel veel uit, je moet kijken naar de snelheid (3.00 is 3 seconden vertraging tussen slagen, dus hoe hoger hoe beter) en naar de maximale damage, ik weet niet of je een paladin of een warrior bent, maar maximale damage moet zo hoog mogelijk zijn.

(notoire warriors mogen me verbeteren, ik ben een paladin en ik lette er nooit op op laag level)
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_39119798
Dat verschild per wapen Niet over nadenken en per drop afwegen welke stats/dps beter is voor jou.
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:53:08 #284
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39131354
Wat kun je dan nu met librams ?
Ik heb nog een hoop liggen
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_39133036
.. Bank decoratie?
pi_39133584
Twisting Nether is leuk als je op PvP wilt richten. Ook al hebben de meeste horde epics, onze wachttijden op level 60 zijn 1 seconden ofzo. Voor Alliance, iig, voor horde is het al zeker 20-30 minuten.

Qua Endgame hebben we Iratus Lepus die AQ40 'doet', maar sinds de 6% wipe on de Emperors geen raid meer heeft gedaan. Rise and Shine, waar ik in zit, is bezig met Naxxramas, 1 boss neer, 2de net op 35%. Voor de rest een paar BWL guilds die met AQ40 begonnen zijn, dus dat valt dan wel weer tegen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 23:52:53 #287
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_39133860
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:33 schreef Rahl het volgende:

[..]

(3.00 is 3 seconden vertraging tussen slagen, dus hoe hoger hoe beter) laag level)
Als je meer vertraging hebt tussen je attacks, dan is dat toch slechter?
Hoe lager hoe beter dus eigenlijk?
Era Vulgaris
pi_39134103
Mja, hangt echt van een aantal dingen af. Een aantal skills van de warrior is gebaat bij hoge damage en dat komt toch echt meer bij langzame wapens. (10 - 20 met 1.5 speed of 20 - 30 met 2.5 speed is toch beide 10 DPS.)

Over TN, ik praatte er toevallig met iemand op school over: "Ik speel op TN <..> je kan je kont niet keren of er is al een backstabbende rogue.".
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_39134409
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:44 schreef DjNivek het volgende:
Twisting Nether is leuk als je op PvP wilt richten. Ook al hebben de meeste horde epics, onze wachttijden op level 60 zijn 1 seconden ofzo. Voor Alliance, iig, voor horde is het al zeker 20-30 minuten.

Qua Endgame hebben we Iratus Lepus die AQ40 'doet', maar sinds de 6% wipe on de Emperors geen raid meer heeft gedaan. Rise and Shine, waar ik in zit, is bezig met Naxxramas, 1 boss neer, 2de net op 35%. Voor de rest een paar BWL guilds die met AQ40 begonnen zijn, dus dat valt dan wel weer tegen.
IL doet helemaal niks aangezien we maximaal 25 mensen online hebben op een raid avond.
De rest is op vakantie, voetbal kijken, er is een deel gestopt omdat ze geen zin meer in WoW hebben, examens/tentamens, en gewoon genieten van 't mooie weer.
IL is weer terug na de zomervakantie
pi_39134590
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 23:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, hangt echt van een aantal dingen af. Een aantal skills van de warrior is gebaat bij hoge damage en dat komt toch echt meer bij langzame wapens. (10 - 20 met 1.5 speed of 20 - 30 met 2.5 speed is toch beide 10 DPS.)

Over TN, ik praatte er toevallig met iemand op school over: "Ik speel op TN <..> je kan je kont niet keren of er is al een backstabbende rogue.".
PvP as it should be
Je bent nergens veilig

Edit: Neeee!! Wipen we op 1% op Instructor Ravenious, en crasht de server daarna...

[ Bericht 10% gewijzigd door DjNivek op 23-06-2006 00:59:04 ]
pi_39136060
you got blizzowned Recca
pi_39136131
Nogal, had bijna m'n 2de Splinter
pi_39136209
Pft, jij krijgt tenminste een legendary weapon.
Hunters zullen hun eerste pas krijgen met Tier 510 als alles toch al legendary is.
pi_39136326
Ach nog lang niet zo erg als bij onze 'eerste' nef kill...

alles liep voorspoedig slechts 1 persoon dood per ongeluk...phase 3 entert... alles gaat goed en wel..we gaan er goed doorheen..nef is 14% en ziet er naar uit dat ie weldra dood is. Kortom de epics waren binnen.. opeens... AHHHHHHHHHHHH allemaal en ook iedereen was van BWL gedisconnected en naar de lobby geschopt.. loggen in... alles resetted... EN NIKS van al dat geld voor flasks(lol sommige mense) en de epics :/ de poging daarop wipe we door stom foutje en daarna mollen we hem dan echt... tering fout was dat toen
pi_39136342
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 01:15 schreef Migwi het volgende:
Pft, jij krijgt tenminste een legendary weapon.
Hunters zullen hun eerste pas krijgen met Tier 510 als alles toch al legendary is.
alsof hunters legendarys moeten
neem thunderfury als je zo graag een wilt lol

bovendien..2 epics voor je epicquest..ken niet veel classes die zon quest hebben en waarbij hun wapen nog steeds erg goed ver in endgame is!
pi_39137169
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 01:23 schreef koffiegast het volgende:

[..]

alsof hunters legendarys moeten
neem thunderfury als je zo graag een wilt lol

bovendien..2 epics voor je epicquest..ken niet veel classes die zon quest hebben en waarbij hun wapen nog steeds erg goed ver in endgame is!
Alsof Warlocks een legendary moeten
Alsof Priests een legendary moeten
Alsof Shamans een legendary moeten
etc.
En oh, het welbekende Thunderfury grapje.
Zeg dan niks.

En 2 epics voor de quest, ja inderdaad. En wat is nu je punt precies?
Wou je dat vergelijken met een Legendary?
lol inderdaad.

Fact is, Hunter itemization is de slechtste in de game, alhoewel Rogues 't ook slecht hebben heb ik begrepen (?). Dus ja, Hunters zouden ook wel eens iets willen hebben om echt naar toe te werken. Maar ja, dat snap je waarschijnlijk toch niet. Want Hunters zijn overpowered, blablabla.
pi_39137233
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:13 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Je moet inderdaad of naja moet je hebt een gamecard nodig om te spelen. Of natuurlijk een CC dat kan ook. Heb je liever niet dat ze automatisch geld afschrijven dan is een gamecard een goede oplossing.

Overigens welke server ga je starten ? ik zit op Vek'nilash PVP server, server is sinds begin april up erg nieuw nog.
wel iemand op Vek'nilash !!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 23 juni 2006 @ 02:51:06 #298
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_39137347
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 02:27 schreef Migwi het volgende:

[..]

Alsof Warlocks een legendary moeten
Alsof Priests een legendary moeten
Alsof Shamans een legendary moeten
etc.
En oh, het welbekende Thunderfury grapje.
Zeg dan niks.

En 2 epics voor de quest, ja inderdaad. En wat is nu je punt precies?
Wou je dat vergelijken met een Legendary?
lol inderdaad.

Fact is, Hunter itemization is de slechtste in de game, alhoewel Rogues 't ook slecht hebben heb ik begrepen (?). Dus ja, Hunters zouden ook wel eens iets willen hebben om echt naar toe te werken. Maar ja, dat snap je waarschijnlijk toch niet. Want Hunters zijn overpowered, blablabla.
[caps]

HOUD OP MET DAT FREAKING GEZEUR FD BOT DAT JE BENT!

[/caps]
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 23 juni 2006 @ 03:10:16 #299
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_39137507
Hunters zijn in elk geval niet underpowered lol. En ik zou liever een epic quest willen dan met mn hele guild vechten om wie de eerst 40(!?) fragments mag verzamelen voor de legendary die door bijna elke class te gebruiken is.

Maarja als je m dan hebt, dan is t natuurlijk wel erg vet
Fok! Groentje
pi_39137918
zo slapen.. 13 uur vandaag gedaan, lvl 13
en 2 dagen pas bezig

night!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')