Dat zijn weer flattering foto's van me.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Beachin' was leuk.
[Centraal] Skimboard topic deel 1
Tuurlijk, en als je misschien twijfelt kun je ook altijd nog bellen, of er nog mensen zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, het is natuurlijk Independence day vandaag.
Anyway, gefeliciteerd. Helaas heeft de AH andere plannen met mij, maar misschien gaat het feest vanavond nog wel even door?
Geen idee. Dat is een beetje een probleem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:08 schreef SuuzeQ het volgende:
Zo! Alles goed met iedereen? Ik mis de vorige topics toch wel een beetje, we moeten dit texel-topic maar eens flink gaan promoten.
Zo, vanmiddag afscheid genomen van mijn liefste vriend....
Kees, wanneer is je party?
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier heel toevallig een pre-paid abonnement van Telfort? Ik heb namelijk per ongeluk een beetje verkeerd beltegoed gekocht.
nétjes!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Terug uit Amsterdam.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
neen, maar martinirosso wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier heel toevallig een pre-paid abonnement van Telfort? Ik heb namelijk per ongeluk een beetje verkeerd beltegoed gekocht.
Dat zou heel mooi zijn, want ik heb er nu niet zoveel aan. Ik kan bijvoorbeeld even mailen wat er op dat bonnetje staat en dat jij dan, als het opwaarderen gelukt is, het geld overmaakt ofzo? Overigens is het nog bruikbaar tot 1 september 2008, dus..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?
Het houtwerk is al geschilderd en één muur (de rechter op de foto) is ook al geverfd. Volgend weekend gaan we de rest doen. Oh, en het plafond ook, denk ik.quote:
Toevallig nog een leuke zus in de aanbieding?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:25 schreef lj_lightning het volgende:
Ik ga zondag naar Texelnaar De Koog! weekje vakantie
![]()
Ja van 8quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Toevallig nog een leuke zus in de aanbieding?![]()
![]()
![]()
Voor Niels is geen enkel meisje te jong.quote:
hahaa! Ik dacht het, maar ik wilde niks zeggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Voor Niels is geen enkel meisje te jong.
Heb je nog interesse toevallig? Voor 8 euro ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?
oeh, ik wil wel zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Dikke tornado trouwens nog, parasol helemaal ziek te doen, slimme Joost heeft het opgenomen, ben benieuwd!.
jammer dat ze niet in amsterdam staan..hahahaquote:
ik wil best jouw telfort kaart overkopen....maar mag het na half augustus? ik ga nl zometeen op vakantie. ik wil hem ook best wel ophalen, ik woon 10 min fietsen van de milletstraat..kijk maar wat je prettig vindt..je mag me ook even mailen. zie mijn profielquote:Op zondag 9 juli 2006 11:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn, want ik heb er nu niet zoveel aan. Ik kan bijvoorbeeld even mailen wat er op dat bonnetje staat en dat jij dan, als het opwaarderen gelukt is, het geld overmaakt ofzo? Overigens is het nog bruikbaar tot 1 september 2008, dus..
Milletstraat.. Loopt parallel aan de Stadionkade. Tussen het Minervaplein en het Olympiaplein.
Ik had er zes gekocht, vier staan nu in Amsterdam en deze twee zijn nog over. Echter, die in Amsterdam staan zijn niet te koop.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:55 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
jammer dat ze niet in amsterdam staan..hahaha
Tof. Het heeft verder geen haast hoor. Tegen die tijd stuur ik wel een mailtje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ik wil best jouw telfort kaart overkopen....maar mag het na half augustus? ik ga nl zometeen op vakantie. ik wil hem ook best wel ophalen, ik woon 10 min fietsen van de milletstraat..kijk maar wat je prettig vindt..je mag me ook even mailen. zie mijn profiel
Veel plezier.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:16 schreef lj_lightning het volgende:
WIj gaan ver 2 uurtjes met de trein naar Texelnaar camping Kogerstrand
zin in!
![]()
Foto!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Terug uit Amsterdam. Alles is geverfd. Het ziet er echt gaaf uit.Alleen een beetje jammer van de voetafdrukken op de pas geverfde drempel..
Volgende stap is de vloerbedekking.
Heb ik niet.. maar die maak ik over twee weken wel als ook al ingericht enzo is.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Voor Niels is geen enkel meisje te jong.
Ik vroeg toch echt om een zus, en da's iemand die ouder is dan de persoon zelfquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hahaa! Ik dacht het, maar ik wilde niks zeggen.![]()
Nielsie toch..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vroeg toch echt om een zus, en da's iemand die ouder is dan de persoon zelf![]()
Maargoed, deze inkopper had ik wel verwacht... En er wordt ech veeeeells te veel gepraat op Texel...v![]()
Dat is wel tof. In een kantorenpand ofzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Morgen naar Utrecht: 80m2 met z'n tweëen, 10 min van het centrum, voor 200 per maand.
Antikraak.
M'n huisgenoot is iemand die ik nog nooit heb gezien, maar denk dat ik dit zeker wel ga doen.
Nee, huis dat op de te slopen lijst staat, geen CV enzo. Maar dat ben ik wel gewendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat is wel tof. In een kantorenpand ofzo?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, huis dat op de te slopen lijst staat, geen CV enzo. Maar dat ben ik wel gewend.
Besides, beter voor het milieu ook.
Trust me, ons hoef je niet te vertellen wat ecomare is hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:59 schreef lj_lightning het volgende:
't was tov![]()
Ik ben (net als al die andere standaart-duitse-touristen) naar EcoMare geweest, nu heb je daar een bad met zee-leeuwen/honden erin... nu kun je ook naar beneden waar alle visjes en krabben liggen te badderen, daar kun je onderin dat bad van die zeehonden kijken...nu zit er in dat glas een gigantische scheur met een briefje er naast
" Deze ruit is veilig. Slechts een van 5 lagen is gescheurd. Een nieuwe ruit is besteld"geniaal.
Hee AHkees.quote:
Nog twee weken en dan ben ik klaar bij de AH, mag ook wel na 2,5e maand. Het was meestal wel leuk werken, dus ik heb geen spijt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:51 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Hee AHkees.
Trek je het allemaal nog een beetje? In de AH heb je tenminste wel goede airco.
En hoe staat het met je kamer in Amsterdam?
![]()
Als je dat koopt voor dat geld ben je echt niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Eigenlijk wil ik deze:
[afbeelding]
Het is gedrukt op schildersdoek, dus geen poster. Het nadeel is de prijs (¤ 99,-) en het komt van de Ikea, dus iedereen heeft het of kent het. Wel lekker groot, 2 x 0,89 meter.
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je dat koopt voor dat geld ben je echt niet goed bij je hoofd.
Denk even na hoe lang je daar melkpakken voor moet bijvullen ouwe.
Ik twijfel nog. Oh, en ruim 25 uur werken. Dat is best wel veel.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je dat koopt voor dat geld ben je echt niet goed bij je hoofd.
Denk even na hoe lang je daar melkpakken voor moet bijvullen ouwe.
Misschien moet je dan een beter-betalende baan zoeken?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Oh, en ruim 25 uur werken. Dat is best wel veel.
Tof Niels. Congrats!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Oja: ik ben GESLAAGD!!!!
Dank, en dat staat nog op de planning ja... Maar het is zo duurquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tof Niels. Congrats!
Op naar het motorrijbewijs.![]()
Ja! Een koffer is al bijna helemaal "vol" met kadootjes, presentjes, winterjas. Zondag komt Adam, dus ik ben m'n kamer aan het cleanen en alles aan het opruimen. Ik wist niet dat ik zoveel spullen had..quote:Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met inpakken?![]()
hihi, erg he?! Ik heb ook al 1 koffer vol gepakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:19 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Ja! Een koffer is al bijna helemaal "vol" met kadootjes, presentjes, winterjas. Zondag komt Adam, dus ik ben m'n kamer aan het cleanen en alles aan het opruimen. Ik wist niet dat ik zoveel spullen had..
Ik snap wat je bedoeld. Nu is het allemaal maar wachten, wachten en wachten. bleeh.quote:Maar ik moet zeggen, ik ga liever vandaag nog, dan morgen. Ik ben er nu wel aan toe, want ik heb er namelijk zo lang naar uitgekeken...
Kom maar op! We zullen zien wat het jaar me zal brengen..
Nog een week, dan stop ik bij de AH. Mag ook wel na 2,5e maand. Het was meestal wel leuk, maar ik hoop in Amsterdam toch iets beters te vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:19 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Ja! Een koffer is al bijna helemaal "vol" met kadootjes, presentjes, winterjas. Zondag komt Adam, dus ik ben m'n kamer aan het cleanen en alles aan het opruimen. Ik wist niet dat ik zoveel spullen had..
Maar ik moet zeggen, ik ga liever vandaag nog, dan morgen. Ik ben er nu wel aan toe, want ik heb er namelijk zo lang naar uitgekeken...
Kom maar op! We zullen zien wat het jaar me zal brengen..
Trouwens Kees, stop je dan helemaal bij de AH? Ga je niet gezellig in een AH in Amsterdam werken?
Ik zal je trouwens voordat ik weg ga nog wel een keer crashen in de AH. Het is eigenlijk wel een vertrouwd beeld geworden, elke keer als ik boodschappen kom doen hoef ik maar het eerste gangpad naar links te kijken en onze Kees staat daar..
Den Burg ? of waquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nog een week, dan stop ik bij de AH. Mag ook wel na 2,5e maand. Het was meestal wel leuk, maar ik hoop in Amsterdam toch iets beters te vinden.
Er was al een collega die dacht dat ik vast kwam werken. Dacht het niet..
Den Burg is da place to be, behalve voor uitgaan, dan moet je naar de Koog.quote:
Foto's willen we zien!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, weer terug, huiskamer staat mooi ingericht met een 2 zits bank, en een witleren 3zits bank en een witleren lounge fauteuil. Slaapkamer is wel klein, zo'n 6m2, maar dat wordt puur de slaapkamer. Kast en bureau gaan allemaal in de woonkamer, die 9 bij 4 is.
Nog een keer wat spullen halen, gasfornuis en eettafel, en dan zijn we klaar voor het jaar.
Weleens wat over gelezen. Bizar dat zoiets nog kan.quote:
Ziet er goed uit, Niels.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Zaterdag had ik ook even m'n kamertje ingericht....
en dit is het geworden
http://intouch-online.nl/InTouch/media/nl/11
15m2 pure gamma-meubelen
Een pallet-bed, de studenten-klassiekertquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net weer terug uit Amsterdam. Gisteren naar Breukelen geweest voor een matras, had namelijk een beetje ongebruikelijke maat bed uit gekozen, maar goed. Het is gelukt. Volgende week zaterdag wordt ie bezorgd, evenals m'n nieuwe koelkast. De Mediamarkt is best wel een toffe zaak voor dat soort dingen. Groot aanbod, goede merken en niet duur. M'n combi-grill/oven/magnetron heb ik er gisteren ook gekocht. Alleen ik had me een beetje verkeken op het gewicht. Meer dan een kilometer mee gesleept, niet zo grappig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
25 euroquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een pallet-bed, de studenten-klassiekert.
Ik doe waarschijnlijk een 140 bed, zit nog te twijfelen of ik pallets doe. Waar heb jij ze vandaan gehaald?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
25 euro
Maar het ging vooral om de maat, eigenlijk hebben ze geen twijfelaars bij de Ikea, alleen deze dus. Een bed van 140 vond ik te groot en 90 te klein, dus vandaar.. Alleen het is nogal lastig met het vinden van matras, hoeslakens etc. Verder komt er wel een dekbed voor een tweepersoons bed op, dus dan zie je niets meer van het houtwerk.
Het zijn geen echte pallets, hč. Daar lijkt het op, maar het is wel wat mooier afgewerkt enzo. Het was ook echt een bouwpakket. Hij is 120 x 218, misschien dat ik er nog een stuk van de lengte af ga zagen, aangezien m'n matras maar 2 meter lang is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik doe waarschijnlijk een 140 bed, zit nog te twijfelen of ik pallets doe. Waar heb jij ze vandaan gehaald?
Ik kan wel op m'n werk gaan vragen, maar klinkt zo stom, ja pallets, voor m'n bed....
Ja ik zat al te kijken, leek er niet echt opquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het zijn geen echte pallets, hč. Daar lijkt het op, maar het is wel wat mooier afgewerkt enzo. Het was ook echt een bouwpakket. Hij is 120 x 218, misschien dat ik er nog een stuk van de lengte af ga zagen, aangezien m'n matras maar 2 meter lang is.
[afbeelding]
Van de Ikea.
Dat ziet er zeker niet verkeerd uit. 12x optische zoom is tof.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:23 schreef DearPrudence het volgende:
de Panasonic Lumix DMC FZ7 is van mij!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het geen schoonheid?
Gaan jullie nog naar de Koog vanavond? Dit zal heel wrs. mijn laatste keer daar zijn.![]()
Niiiiiiice!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:23 schreef DearPrudence het volgende:
de Panasonic Lumix DMC FZ7 is van mij!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het geen schoonheid?
Gaan jullie nog naar de Koog vanavond? Dit zal heel wrs. mijn laatste keer daar zijn.![]()
Ja helaas, alleen vorige week zondag was het nog even lekker weer, verder vrij herfstigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef MissHobje het volgende:
Zo terug uit Texel.. wat een geweldig lekker kutweer weer![]()
Vooral de Koog gister die mega stort bui![]()
De Cocksdorp was nog te doen,.. maar ideaal in je tentje is het dan ook net niet.
Volgende keer beter![]()
*Jaloers isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
We gaan naar Italië! Met de autoslaaptrein, en ook weer terug met de trein. Tickets voor morgen konden gewoon nog geboekt worden, echt supertof.
Toscane, Sienna, Florence. Camping Michelangelo, met prachtig uitzicht over de stad en overheerlijke zoete witte wijn uit de tap. Onder de Interrailgangers van afgelopen zomer wel bekend.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |