abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40544669
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, weer terug, huiskamer staat mooi ingericht met een 2 zits bank, en een witleren 3zits bank en een witleren lounge fauteuil. Slaapkamer is wel klein, zo'n 6m2, maar dat wordt puur de slaapkamer. Kast en bureau gaan allemaal in de woonkamer, die 9 bij 4 is.

Nog een keer wat spullen halen, gasfornuis en eettafel, en dan zijn we klaar voor het jaar .
Foto's willen we zien!
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_40544789
quote:
Weleens wat over gelezen. Bizar dat zoiets nog kan.
- Beverly Sills
pi_40545433
Net weer terug uit Amsterdam. Gisteren naar Breukelen geweest voor een matras, had namelijk een beetje ongebruikelijke maat bed uit gekozen, maar goed. Het is gelukt. Volgende week zaterdag wordt ie bezorgd, evenals m'n nieuwe koelkast. De Mediamarkt is best wel een toffe zaak voor dat soort dingen. Groot aanbod, goede merken en niet duur. M'n combi-grill/oven/magnetron heb ik er gisteren ook gekocht. Alleen ik had me een beetje verkeken op het gewicht. Meer dan een kilometer mee gesleept, niet zo grappig.

- Beverly Sills
pi_40555771
Uitspraken

Kees: "Smeerkees" wat een vies woordenboek.
Ruben: Weet jij wat ze in Afghanistan doen? Nou dat is maar goed ook.
W. van der Werff: In het Frankrijks ...
Ruben: Wij hebben een peperplantje
Mw. van Ierland: Spullen vergeten is niet gezond.
Mw. van Ierland: Gewoon doorgaan hoor, niet bang zijn voor wiskunde.
Lutz: IJs zwemt
Mw. van Ierland: Heeft mevrouw van Ierland gelijk?
Joram: Moet Volt met dubbel T?
Hans: Ohja, ik had een andere broodtrommelindeling.
Kees: (kijkt weer 's overduidelijk af) Hans schrijft zo onduidelijk
Ruben: Penetreren? Ja, dat doen wij altijd met volleybal.
Kees: Het is heel winstgevend alleen allang failliet. Dat is het enige nadeel dan.
Mw. van Ierland: Handen en voeten plat op tafel leggen.
Ruben: Micro-bennen, Hans van Garderen: Microben
Niels B.: Dan hebben we opening dus dan zijn we dicht
Kees: Zmeerkees is met een S. Niels W.: Jij zei het met een Z
Mw. van Ierland: Het is wel goed, maar dat ga ik niet goed rekenen hoor!
Gerco: Een aardappeltje met iemand te schillen hebben
Hans: Jezus, jij bent wel egoïstisch zeg! Kees: Dat noem je slim
Kees: Komt de F voor of na de G... hoe schrijf je koeien?
W. van der Werff: Er zijn mensen die 1,3 miljard euro verdienen en er zijn dagen dat ik minder in mijn portemonnee heb.
N. Glas: Ik gooi je in de waddesloot
Adam: Je zou maar een zwak geheugen hebben. Ruben: Waarom kijk je nou naar mij?
W. van der Werff: Natasja kom jij even bij het concentratie tafeltje zitten.
W. van der Werff: Ik lees de krant. Hans: Welke? W. van der Werff: Vrij Willem.
W. van der Werff: Moet ik je de geschiedenis van morgen middag leren?
Ruben: Ze willen gewoon onder hun ballen gekieteld worden, daar is een woord voor.
N. Glas: Aanstaande morgen hebben we een proefwerk.
W. van der Werff: Paragraaf 1 t/m 5. Kees: Nee, 1 t/m 4. W. van der Werff: Laat me uitpraten. 1 t/m 5 min 1.
Niels B.: Volgens dit boek ben ik in alles goed, zou ik nu een eigendunk hebben?
Ruben: Hans is ziek. Adam: Mooi.... ik bedoel mooi weertje niet?
J. van Beurden: Geschiedenis is een vak zonder toekomst.
W. van der Werff: Er zitten hier een aantal lui, die haast volgroeid zijn met hun monitor.
Niels B.: Curriculum Vitea = CV = je kachel.
Ruben: Joram jij bent 16, dus bestel jij 4 bier, één voor mij, één voor Kees, één voor hans en één voor je zelf... En dan drink ik die van Hans en Kees wel op want die lusten toch geen bier.
Joram: Wat is een leek? Niels B.: Iemand die niet weet wat een leek is, is een leek.
J. van Beurden: Penetreren is? Ruben:...Uhmmm... J. van Beurden: Nee, onze viezerik mag dat niet uitleggen.
Ruben: Je bent geweldig Boekhoudt: Ik wou het zelf niet zeggen natuurlijk, maar je hebt gelijk.
Kees: Ik voel me ineens zo dom, je noemde me Hans.
W. van der Werff: Deze film heeft beelden uit 1896, toen was ik nog een heel klein jongetje.
Anne v. D: Als je geld wilt verdienen moet je asielzoekers in je tuin houden.
Boekhoudt: Ik heb een trieste mededeling. Onze wegen gaan scheiden. Ruben: En nu de trieste mededeling.....

Met dank aan Niels W.
- Beverly Sills
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:32:30 #180
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_40566834
Ze blijven leuk
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
pi_40569265
Zaterdag had ik ook even m'n kamertje ingericht....
en dit is het geworden
http://intouch-online.nl/InTouch/media/nl/11

15m2 pure gamma-meubelen
pi_40571001
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:46 schreef NerdoNielso het volgende:
Zaterdag had ik ook even m'n kamertje ingericht....
en dit is het geworden
http://intouch-online.nl/InTouch/media/nl/11

15m2 pure gamma-meubelen
Ziet er goed uit, Niels.
- Beverly Sills
pi_40580556
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net weer terug uit Amsterdam. Gisteren naar Breukelen geweest voor een matras, had namelijk een beetje ongebruikelijke maat bed uit gekozen, maar goed. Het is gelukt. Volgende week zaterdag wordt ie bezorgd, evenals m'n nieuwe koelkast. De Mediamarkt is best wel een toffe zaak voor dat soort dingen. Groot aanbod, goede merken en niet duur. M'n combi-grill/oven/magnetron heb ik er gisteren ook gekocht. Alleen ik had me een beetje verkeken op het gewicht. Meer dan een kilometer mee gesleept, niet zo grappig.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Een pallet-bed, de studenten-klassiekert .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_40581032
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:33 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Een pallet-bed, de studenten-klassiekert .
25 euro

Maar het ging vooral om de maat, eigenlijk hebben ze geen twijfelaars bij de Ikea, alleen deze dus. Een bed van 140 vond ik te groot en 90 te klein, dus vandaar.. Alleen het is nogal lastig met het vinden van matras, hoeslakens etc. Verder komt er wel een dekbed voor een tweepersoons bed op, dus dan zie je niets meer van het houtwerk.
- Beverly Sills
pi_40581541
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

25 euro

Maar het ging vooral om de maat, eigenlijk hebben ze geen twijfelaars bij de Ikea, alleen deze dus. Een bed van 140 vond ik te groot en 90 te klein, dus vandaar.. Alleen het is nogal lastig met het vinden van matras, hoeslakens etc. Verder komt er wel een dekbed voor een tweepersoons bed op, dus dan zie je niets meer van het houtwerk.
Ik doe waarschijnlijk een 140 bed, zit nog te twijfelen of ik pallets doe. Waar heb jij ze vandaan gehaald?

Ik kan wel op m'n werk gaan vragen, maar klinkt zo stom, ja pallets, voor m'n bed... .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_40582711
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:05 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik doe waarschijnlijk een 140 bed, zit nog te twijfelen of ik pallets doe. Waar heb jij ze vandaan gehaald?

Ik kan wel op m'n werk gaan vragen, maar klinkt zo stom, ja pallets, voor m'n bed... .
Het zijn geen echte pallets, hè. Daar lijkt het op, maar het is wel wat mooier afgewerkt enzo. Het was ook echt een bouwpakket. Hij is 120 x 218, misschien dat ik er nog een stuk van de lengte af ga zagen, aangezien m'n matras maar 2 meter lang is.

Van de Ikea.
- Beverly Sills
pi_40583553
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het zijn geen echte pallets, hè. Daar lijkt het op, maar het is wel wat mooier afgewerkt enzo. Het was ook echt een bouwpakket. Hij is 120 x 218, misschien dat ik er nog een stuk van de lengte af ga zagen, aangezien m'n matras maar 2 meter lang is.

[afbeelding]

Van de Ikea.
Ja ik zat al te kijken, leek er niet echt op . Maar 25 euro is niet echt veel, goeie deal.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:14:52 #188
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_40589302
Er is geen coffeeshop op Texel

[ Bericht 83% gewijzigd door a-child-in-chains op 09-08-2006 19:35:29 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_40652254
Vrijdag naar Texel
Naar de fruitboer
pi_40671729
Texel . Heb daar deze vakantie 6 weken gewerkt, in Oosterend.
Kennen jullie Bernard (bennie)?
Lange benen koud hoofd.
pi_40720814
de Panasonic Lumix DMC FZ7 is van mij!

Is het geen schoonheid?

Gaan jullie nog naar de Koog vanavond? Dit zal heel wrs. mijn laatste keer daar zijn.
pi_40721829
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:23 schreef DearPrudence het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Is het geen schoonheid?

Gaan jullie nog naar de Koog vanavond? Dit zal heel wrs. mijn laatste keer daar zijn.
Dat ziet er zeker niet verkeerd uit. 12x optische zoom is tof.
- Beverly Sills
pi_40721910
Vandaag was de laatste dag bij de AH, na 2,5e maand trouwe dienst. Nu nog een week vakantie, op de motor naar Zwitserland, en dan beginnen de introducties alweer..

Morgen wordt als het goed is m'n matras en koelkast bezorgd, dus de wekker staat op 4:50 En overmorgen op vakantie.
- Beverly Sills
pi_40740238
Zo, terug uit Amsterdam. Oude koelkast naar beneden gesleept en nieuwe koelkast plus matras in ontvangst genomen. Allebei vlak achter elkaar, keurig getimed.

Foto's heb ik niet, maar het ziet er nu echt heel mooi uit.

Alleen een beetje vakantieproblemen. Eigenlijk zouden we morgen op de motor vertrekken naar Zwitserland, maar het wordt de komende week bijna overal in Europa slecht weer. Het is werkelijk niet te geloven. Alleen in het zuiden van Italië en Spanje blijft het mooi, maar dat is weer veel te ver weg voor een week. Regen op de motor is niet grappig. Niet zo tof dit.
- Beverly Sills
pi_40740268
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:23 schreef DearPrudence het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Is het geen schoonheid?

Niiiiiiice!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:30:37 #196
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_40741210
Zo terug uit Texel.. wat een geweldig lekker kutweer weer
Vooral de Koog gister die mega stort bui
De Cocksdorp was nog te doen,.. maar ideaal in je tentje is het dan ook net niet.
Volgende keer beter
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_40742476
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef MissHobje het volgende:
Zo terug uit Texel.. wat een geweldig lekker kutweer weer
Vooral de Koog gister die mega stort bui
De Cocksdorp was nog te doen,.. maar ideaal in je tentje is het dan ook net niet.
Volgende keer beter
Ja helaas, alleen vorige week zondag was het nog even lekker weer, verder vrij herfstig .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_40746012
We gaan naar Italië! Met de autoslaaptrein, en ook weer terug met de trein. Tickets voor morgen konden gewoon nog geboekt worden, echt supertof.

Toscane, Sienna, Florence. Camping Michelangelo, met prachtig uitzicht over de stad en overheerlijke zoete witte wijn uit de tap. Onder de Interrailgangers van afgelopen zomer wel bekend.
- Beverly Sills
pi_40746171
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
We gaan naar Italië! Met de autoslaaptrein, en ook weer terug met de trein. Tickets voor morgen konden gewoon nog geboekt worden, echt supertof.

Toscane, Sienna, Florence. Camping Michelangelo, met prachtig uitzicht over de stad en overheerlijke zoete witte wijn uit de tap. Onder de Interrailgangers van afgelopen zomer wel bekend.
*Jaloers is
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')