Hee AHkees.quote:
Nog twee weken en dan ben ik klaar bij de AH, mag ook wel na 2,5e maand. Het was meestal wel leuk werken, dus ik heb geen spijt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:51 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Hee AHkees.
Trek je het allemaal nog een beetje? In de AH heb je tenminste wel goede airco.
En hoe staat het met je kamer in Amsterdam?
![]()
Als je dat koopt voor dat geld ben je echt niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Eigenlijk wil ik deze:
[afbeelding]
Het is gedrukt op schildersdoek, dus geen poster. Het nadeel is de prijs (¤ 99,-) en het komt van de Ikea, dus iedereen heeft het of kent het. Wel lekker groot, 2 x 0,89 meter.
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je dat koopt voor dat geld ben je echt niet goed bij je hoofd.
Denk even na hoe lang je daar melkpakken voor moet bijvullen ouwe.
Ik twijfel nog. Oh, en ruim 25 uur werken. Dat is best wel veel.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je dat koopt voor dat geld ben je echt niet goed bij je hoofd.
Denk even na hoe lang je daar melkpakken voor moet bijvullen ouwe.
Misschien moet je dan een beter-betalende baan zoeken?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Oh, en ruim 25 uur werken. Dat is best wel veel.
Tof Niels. Congrats!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Oja: ik ben GESLAAGD!!!!
Dank, en dat staat nog op de planning ja... Maar het is zo duurquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tof Niels. Congrats!
Op naar het motorrijbewijs.![]()
Ja! Een koffer is al bijna helemaal "vol" met kadootjes, presentjes, winterjas. Zondag komt Adam, dus ik ben m'n kamer aan het cleanen en alles aan het opruimen. Ik wist niet dat ik zoveel spullen had..quote:Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met inpakken?![]()
hihi, erg he?! Ik heb ook al 1 koffer vol gepakt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:19 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Ja! Een koffer is al bijna helemaal "vol" met kadootjes, presentjes, winterjas. Zondag komt Adam, dus ik ben m'n kamer aan het cleanen en alles aan het opruimen. Ik wist niet dat ik zoveel spullen had..
Ik snap wat je bedoeld. Nu is het allemaal maar wachten, wachten en wachten. bleeh.quote:Maar ik moet zeggen, ik ga liever vandaag nog, dan morgen. Ik ben er nu wel aan toe, want ik heb er namelijk zo lang naar uitgekeken...
Kom maar op! We zullen zien wat het jaar me zal brengen..
Nog een week, dan stop ik bij de AH. Mag ook wel na 2,5e maand. Het was meestal wel leuk, maar ik hoop in Amsterdam toch iets beters te vinden.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:19 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Ja! Een koffer is al bijna helemaal "vol" met kadootjes, presentjes, winterjas. Zondag komt Adam, dus ik ben m'n kamer aan het cleanen en alles aan het opruimen. Ik wist niet dat ik zoveel spullen had..
Maar ik moet zeggen, ik ga liever vandaag nog, dan morgen. Ik ben er nu wel aan toe, want ik heb er namelijk zo lang naar uitgekeken...
Kom maar op! We zullen zien wat het jaar me zal brengen..
Trouwens Kees, stop je dan helemaal bij de AH? Ga je niet gezellig in een AH in Amsterdam werken?
Ik zal je trouwens voordat ik weg ga nog wel een keer crashen in de AH. Het is eigenlijk wel een vertrouwd beeld geworden, elke keer als ik boodschappen kom doen hoef ik maar het eerste gangpad naar links te kijken en onze Kees staat daar..
Den Burg ? of waquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nog een week, dan stop ik bij de AH. Mag ook wel na 2,5e maand. Het was meestal wel leuk, maar ik hoop in Amsterdam toch iets beters te vinden.
Er was al een collega die dacht dat ik vast kwam werken. Dacht het niet..
Den Burg is da place to be, behalve voor uitgaan, dan moet je naar de Koog.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |