Geen idee. Dat is een beetje een probleem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:08 schreef SuuzeQ het volgende:
Zo! Alles goed met iedereen? Ik mis de vorige topics toch wel een beetje, we moeten dit texel-topic maar eens flink gaan promoten.
Zo, vanmiddag afscheid genomen van mijn liefste vriend....
Kees, wanneer is je party?
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier heel toevallig een pre-paid abonnement van Telfort? Ik heb namelijk per ongeluk een beetje verkeerd beltegoed gekocht.
nétjes!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Terug uit Amsterdam.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
neen, maar martinirosso wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier heel toevallig een pre-paid abonnement van Telfort? Ik heb namelijk per ongeluk een beetje verkeerd beltegoed gekocht.
Dat zou heel mooi zijn, want ik heb er nu niet zoveel aan. Ik kan bijvoorbeeld even mailen wat er op dat bonnetje staat en dat jij dan, als het opwaarderen gelukt is, het geld overmaakt ofzo? Overigens is het nog bruikbaar tot 1 september 2008, dus..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?
Het houtwerk is al geschilderd en één muur (de rechter op de foto) is ook al geverfd. Volgend weekend gaan we de rest doen. Oh, en het plafond ook, denk ik.quote:
Toevallig nog een leuke zus in de aanbieding?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:25 schreef lj_lightning het volgende:
Ik ga zondag naar Texelnaar De Koog! weekje vakantie
![]()
Ja van 8quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Toevallig nog een leuke zus in de aanbieding?![]()
![]()
![]()
Voor Niels is geen enkel meisje te jong.quote:
hahaa! Ik dacht het, maar ik wilde niks zeggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Voor Niels is geen enkel meisje te jong.
Heb je nog interesse toevallig? Voor 8 euro ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?
oeh, ik wil wel zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Dikke tornado trouwens nog, parasol helemaal ziek te doen, slimme Joost heeft het opgenomen, ben benieuwd!.
jammer dat ze niet in amsterdam staan..hahahaquote:
ik wil best jouw telfort kaart overkopen....maar mag het na half augustus? ik ga nl zometeen op vakantie. ik wil hem ook best wel ophalen, ik woon 10 min fietsen van de milletstraat..kijk maar wat je prettig vindt..je mag me ook even mailen. zie mijn profielquote:Op zondag 9 juli 2006 11:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn, want ik heb er nu niet zoveel aan. Ik kan bijvoorbeeld even mailen wat er op dat bonnetje staat en dat jij dan, als het opwaarderen gelukt is, het geld overmaakt ofzo? Overigens is het nog bruikbaar tot 1 september 2008, dus..
Milletstraat.. Loopt parallel aan de Stadionkade. Tussen het Minervaplein en het Olympiaplein.
Ik had er zes gekocht, vier staan nu in Amsterdam en deze twee zijn nog over. Echter, die in Amsterdam staan zijn niet te koop.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:55 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
jammer dat ze niet in amsterdam staan..hahaha
Tof. Het heeft verder geen haast hoor. Tegen die tijd stuur ik wel een mailtje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ik wil best jouw telfort kaart overkopen....maar mag het na half augustus? ik ga nl zometeen op vakantie. ik wil hem ook best wel ophalen, ik woon 10 min fietsen van de milletstraat..kijk maar wat je prettig vindt..je mag me ook even mailen. zie mijn profiel
Veel plezier.quote:Op zondag 16 juli 2006 08:16 schreef lj_lightning het volgende:
WIj gaan ver 2 uurtjes met de trein naar Texelnaar camping Kogerstrand
zin in!
![]()
Foto!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Terug uit Amsterdam. Alles is geverfd. Het ziet er echt gaaf uit.Alleen een beetje jammer van de voetafdrukken op de pas geverfde drempel..
Volgende stap is de vloerbedekking.
Heb ik niet.. maar die maak ik over twee weken wel als ook al ingericht enzo is.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Voor Niels is geen enkel meisje te jong.
Ik vroeg toch echt om een zus, en da's iemand die ouder is dan de persoon zelfquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hahaa! Ik dacht het, maar ik wilde niks zeggen.![]()
Nielsie toch..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vroeg toch echt om een zus, en da's iemand die ouder is dan de persoon zelf![]()
Maargoed, deze inkopper had ik wel verwacht... En er wordt ech veeeeells te veel gepraat op Texel...v![]()
Dat is wel tof. In een kantorenpand ofzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Morgen naar Utrecht: 80m2 met z'n tweëen, 10 min van het centrum, voor 200 per maand.
Antikraak.
M'n huisgenoot is iemand die ik nog nooit heb gezien, maar denk dat ik dit zeker wel ga doen.
Nee, huis dat op de te slopen lijst staat, geen CV enzo. Maar dat ben ik wel gewendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat is wel tof. In een kantorenpand ofzo?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, huis dat op de te slopen lijst staat, geen CV enzo. Maar dat ben ik wel gewend.
Besides, beter voor het milieu ook.
Trust me, ons hoef je niet te vertellen wat ecomare is hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:59 schreef lj_lightning het volgende:
't was tov![]()
Ik ben (net als al die andere standaart-duitse-touristen) naar EcoMare geweest, nu heb je daar een bad met zee-leeuwen/honden erin... nu kun je ook naar beneden waar alle visjes en krabben liggen te badderen, daar kun je onderin dat bad van die zeehonden kijken...nu zit er in dat glas een gigantische scheur met een briefje er naast
" Deze ruit is veilig. Slechts een van 5 lagen is gescheurd. Een nieuwe ruit is besteld"geniaal.
Hee AHkees.quote:
Nog twee weken en dan ben ik klaar bij de AH, mag ook wel na 2,5e maand. Het was meestal wel leuk werken, dus ik heb geen spijt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:51 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Hee AHkees.
Trek je het allemaal nog een beetje? In de AH heb je tenminste wel goede airco.
En hoe staat het met je kamer in Amsterdam?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |