Dat zijn weer flattering foto's van me.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Beachin' was leuk.
[Centraal] Skimboard topic deel 1
Tuurlijk, en als je misschien twijfelt kun je ook altijd nog bellen, of er nog mensen zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, het is natuurlijk Independence day vandaag.
Anyway, gefeliciteerd. Helaas heeft de AH andere plannen met mij, maar misschien gaat het feest vanavond nog wel even door?
Geen idee. Dat is een beetje een probleem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:08 schreef SuuzeQ het volgende:
Zo! Alles goed met iedereen? Ik mis de vorige topics toch wel een beetje, we moeten dit texel-topic maar eens flink gaan promoten.
Zo, vanmiddag afscheid genomen van mijn liefste vriend....
Kees, wanneer is je party?
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier heel toevallig een pre-paid abonnement van Telfort? Ik heb namelijk per ongeluk een beetje verkeerd beltegoed gekocht.
nétjes!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Terug uit Amsterdam.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
neen, maar martinirosso wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier heel toevallig een pre-paid abonnement van Telfort? Ik heb namelijk per ongeluk een beetje verkeerd beltegoed gekocht.
Dat zou heel mooi zijn, want ik heb er nu niet zoveel aan. Ik kan bijvoorbeeld even mailen wat er op dat bonnetje staat en dat jij dan, als het opwaarderen gelukt is, het geld overmaakt ofzo? Overigens is het nog bruikbaar tot 1 september 2008, dus..quote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?
Het houtwerk is al geschilderd en één muur (de rechter op de foto) is ook al geverfd. Volgend weekend gaan we de rest doen. Oh, en het plafond ook, denk ik.quote:
Toevallig nog een leuke zus in de aanbieding?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:25 schreef lj_lightning het volgende:
Ik ga zondag naar Texelnaar De Koog! weekje vakantie
![]()
Ja van 8quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Toevallig nog een leuke zus in de aanbieding?![]()
![]()
![]()
Voor Niels is geen enkel meisje te jong.quote:
hahaa! Ik dacht het, maar ik wilde niks zeggen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:57 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
Voor Niels is geen enkel meisje te jong.
Heb je nog interesse toevallig? Voor 8 euro ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:54 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
ja ik heb prepaid van telfort..wil evt wel overkopen....woon je toevallig op de stadionkade?
oeh, ik wil wel zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Dikke tornado trouwens nog, parasol helemaal ziek te doen, slimme Joost heeft het opgenomen, ben benieuwd!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |