Vijftienhonderd woorden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:37 schreef SkaterSam het volgende:
Hé! Ik ben ook aan het SOGGEN, beetje jammer is het wel, moet morgen een opdracht inleveren van 1500 woorden en moet nog minstens honderd bladzijden lezen, én ik moet een opdracht inleveren waarvoor ik uitstel had, plus een beetje vooruitwerken voor de volgende opdracht (voorwaarde voor uitstel). Dus mocht iemand nog een leuk verhaal hebben voor een filmscript ?![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
Kom ik aan met een werkstuk van 7 pagina's
Ik ben gelukkig al klaar voor dit jaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ik heb weer genoeg gedaan voor vandaag
Ga je toch lekker hier verderquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef -Mzraki- het volgende:
He helaas, onze slowchatreeks gesloten, 124 delen, das wel pnwed.
Sinds vandaag ik, alhoewel, ik moet dan geen herkansing hebbenquote:
Het komt er op neer dat iedereen hier mag slowchatten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef Etcetera het volgende:
ik snap er geen fuck van (van de verandering) maar ik doe mee hoor![]()
tevens vind ik dit postje vast wel weer
Zie ook Het grote Texel topic!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef -Mzraki- het volgende:
He helaas, onze slowchatreeks gesloten, 124 delen, das wel pnwed.
Groen, Zwart, Texels in het hartquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zie ook Het grote Texel topic!
dát had ik dan wel weer begrepenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat iedereen hier mag slowchatten.
Hardcore SES.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Goh, waarom had ik jou hier wel verwacht
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Etcetera het volgende:
mag ik hier ook klagen over laatkomendenniksende projectgenoten?![]()
Ik welquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Een hoop soggen in de vakantie..
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:51 schreef Renesite het volgende:
Leren an sich in de vakantie, ijstea in de tuin laptop op school en lekker hange![]()
nog 2 weken tentamensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef Mainport het volgende:
Leuk topic zo aan het begin van de zomervakantie.
Ja, dat ook wel, moet ik niet bijna elke dag werk hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen..
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen..
Tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!.
Mijn schoonmoeder (goed we zijn niet getrouwd, maar oke) heeft een Suziki Jeep, alle ramen open, dak openquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tof.
35 graden, 3 uur in de trein heen en 3 uur terug![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder (goed we zijn niet getrouwd, maar oke) heeft een Suziki Jeep, alle ramen open, dak open![]()
![]()
![]()
Chicky naast me, mooie muziek op, wat wil een mens nog meer!
.
7,8quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:33 schreef oor het volgende:
zo toets zit erop. nu wachten tot ze het hebben nagekeken en een cijfer mailen
[afbeelding]
Jammer dat dat iets te ver weg is voor mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!.
Doe mij maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jammer dat dat iets te ver weg is voor mij..
Maar het klinkt wel lekker..
Prijs uwzelf gelukkig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic, want ik ga ook weer naar school.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:53 schreef Etcetera het volgende:
humor op BB:
hertentamen MTM1 - VOOR ALLE LUMMELS DIE HET TENTAMEN GEMIST HEBBEN
inclusief die koeienletters
hehe 1 September weer hè, niet tè enthousiastquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prijs uwzelf gelukkig.
Ik ben blij dat ik al vakantie heb
Zo wel werken![]()
Oh, dat word een rustige vakantie voor mijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef -Marlii- het volgende:
Als je vakantie hebt mag je hier niet meer komen zeker?
Dag Marly.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef -Marlii- het volgende:
Als je vakantie hebt mag je hier niet meer komen zeker?
Reedsch vertelt door uquote:Op zondag 25 juni 2006 13:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik mag hier zitten want ik ga weer naar school!
Ja maar het voelt weer als zo'n openbaring..quote:
Het is wel ff wennen hoor!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar het voelt weer als zo'n openbaring..
net alsof je weer voor het eerst gaat fietsen enzo.
fapfapfap.quote:
Vreemde gedachtequote:Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is wel ff wennen hoor!
Iemand die jou de regels voorschrijft..
Ja! achterlijk!quote:
We moeten er wat tegen doen!quote:
Niet studeren.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten er wat tegen doen!
Actieplan!
Puntquote:
Hoi!quote:
True, true. Daarom probeer ik hem ook even wat leven in te blazenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat komt nog wel. Deze slowchat is nog maar net begonnen..
I feel sorry for youquote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Ik ben vandaag al aan mijn vakantiebaantje begonnen.
Oh, ik zat al 2 weken thuis lam achter de pc, dus ik ben blij dat ik nu een dagbesteding heb. En ik verdien er geld mee. Mooi, dus.quote:
Gefeliquote:Op maandag 26 juni 2006 20:44 schreef oor het volgende:
ik heb vandaag mijn laatste toets succesvol afgerond. dus ik ben volgens mij geslaagd
Dat is mijn leven...quote:Op maandag 26 juni 2006 20:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, ik zat al 2 weken thuis lam achter de pc, dus ik ben blij dat ik nu een dagbesteding heb. En ik verdien er geld mee. Mooi, dus.
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Ik ben vandaag al aan mijn vakantiebaantje begonnen.
Arnhem, centrum. En nee, je krijgt geen korting of gratis voerquote:
Ik heb er al eerder gewerkt, fulltime, dus ik kan het werk al en ze wilden me erg graag terughebben voor in de vakantiequote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef oor het volgende:
jeetje met je 21ste nog in de mac staan?
vanavond toevallig bij de mac een quater pounder menu met een sprite gehaald. nou die dingen moet je echt niet meenemen naar huis. de hamburger was nog net niet koud. maar de patat was al redelijk droog. de sprite was het enige was nog relaxed was.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb er al eerder gewerkt, fulltime, dus ik kan het werk al en ze wilden me erg graag terughebben voor in de vakantie
Beetje apart vind ikquote:Op maandag 26 juni 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Geen idee, dit is de tweede keer dat ik er werk.
Hoe bedoel je? Ik ben er anderhalf jaar geleden weg gegaan omdat ze mijn contract niet hebben verlengd. Nu ben ik weer terug. Niet vreemd toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje apart vind ikheb je dan niet dat je gewoon buiten de vakantie er kan werken?
Moah.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben er anderhalf jaar geleden weg gegaan omdat ze mijn contract niet hebben verlengd. Nu ben ik weer terug. Niet vreemd toch?
Dat is waarom mijn contract niet verlengd was toenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah.
Bij ons kicken ze de duursten er altijd uit![]()
Gaafquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is waarom mijn contract niet verlengd was toen
Maar voor de vakantie mocht ik wel weer terugkomen
Wat nouquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:28 schreef Koewam het volgende:
Zou ik niet doen
Mgoed
Heb nu een baantje waar ik nog niks van schnap
ja, terwijl dat zeer stout is van mezelfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef alwaysthebest het volgende:
* Schop.
Iedereen vakantie aan het houden?
Ik weet niet eens wat het is joh.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, terwijl dat zeer stout is van mezelf
noodoproep: zit hiet íemand met verstand van Director?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is joh..
Ik welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef alwaysthebest het volgende:
* Schop.
Iedereen vakantie aan het houden?
Als je ouders van airmiles af willen - het scheelt érg veel!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Walibi is leuk.. Goed idee trouwens, lang niet meer geweest...
Dat scheelt wel ja, maar mijn ouders zouden ze dan nog nooit aan een attractiepark opmaken...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je ouders van airmiles af willen - het scheelt érg veel!
Wat een activisten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja, maar mijn ouders zouden ze dan nog nooit aan een attractiepark opmaken...![]()
Mwaoh, t is op zich wel logisch dat je je punten niet opmaakt aan iets waar je zelf niets aan hebt en aangezien mijn ouders van de categorie 'die-wildwaterbootjes-op-de-efteling-zijn-best-eng' zijn, kan ik het me wel voorstellen.quote:
Ik mag ze ook gebruiken. Om 'gezellig met z'n allen' naar de dierentuin te gaan ofzo...quote:Ik mag ze wel gebruiken![]()
Dan krijg je ook nooit discussies over hoe je ze op moet makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij sparen wij die punten niet eens.
Wij automatisch met de bonuskaart.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij sparen wij die punten niet eens.
Kan je zelf doen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat is toch allang niet meer gekoppeld?
Dat vind ik dus echt zure cijfers, net aan een 5.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
begint lekker, vandaag tentamen terug. weer net een 5. binnenkort maar eens inzien
Ik ben blijer met mijn 5 dan met mijn 'als het toch onvoldoende moet dan moet het ook maar een 4 worden' cijfersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt zure cijfers, net aan een 5.![]()
Ik heb dat dit jaar ook al meerdere malen gehad, dan baal je echt vreselijk![]()
Mwoah, ik neem aan dat niemand blij is met een onvoldoende, maar als ik een 4 haal weet ik van mezelf dat ik hoogstwaarschijnlijk geen zak niet genoeg gedaan heb. Dit jaar heb ik al een aantal keer een 5 gehaald voor dingen waarvan ik echt dacht goed bezig te zijn en dan vind ik die 5 toch echt een stuk zuurder dan de 4...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben blijer met mijn 5 dan met mijn 'als het toch onvoldoende moet dan moet het ook maar een 4 worden' cijfers![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mwoah, ik neem aan dat niemand blij is met een onvoldoende, maar als ik een 4 haal weet ik van mezelf dat ik hoogstwaarschijnlijk geen zak niet genoeg gedaan heb. Dit jaar heb ik al een aantal keer een 5 gehaald voor dingen waarvan ik echt dacht goed bezig te zijn en dan vind ik die 5 toch echt een stuk zuurder dan de 4...
Wij houden je met liefde van je werk af.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:08 schreef Quinazoline het volgende:
Moet ik hier zijn als ik mijn bijvakverslag hoor te schrijven op dit moment maar ik niks uit mijn toetsenbord krijg?
In dat geval: Hoi
Neee! Dat moet niet. Jullie moeten gewoon even zeggen wat ik moet doen en hoe ik moet beginnen en dan doe ik dat even en dan is mijn verslag af en heb ik vakantie.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wij houden je met liefde van je werk af..
Inderdaad, zoiets heb ik ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:53 schreef Etcetera het volgende:
heb nu 55 ec![]()
ik weet dat ik spijt ga krjigen dat ik m'n laatste vak niet heb ingeleverd als ik er niks meer aan ga doen, maar ik kan me er niet toe zetten
Motorla slvrquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:11 schreef Kauki het volgende:
[..]
Cool! Wat voor een?
Ik heb Hyves ontdekt...![]()
Ik moest googlen, want ik kende 'm nietquote:
Hij is best duurquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:25 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik moest googlen, want ik kende 'm niet![]()
Ziet er echt gaaf uit joh, mooi toestel!![]()
Ik ga hem opschrijven, ik moet nodig een ander mobieltje aanschaffen...
quote:
SJD? Sociaal Juridische Dienstverlening?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:49 schreef Willy84 het volgende:
Heb me verklaring binnen van de hva. Ben geslaagd voor de 21plus toelatingsexamen. Ga komend jaar sjd doen aan de Hva![]()
Vakantiebaantjes zijn leuk joh! Zeker als je weet dat je na de vakantie toch niet terug hoeft te komen. Tenzij je een wel heel verschrikkelijk iets hebt uitgezocht...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:54 schreef Willy84 het volgende:
Heb vakantiewerkEn heb niet zoveel geld. Ik wil het studiegeld van 1517 alvast bij elkaar sprokkelen. En de boeken ook maar gelijk doen denk ik
![]()
Ben alleen afgelopen weekend me portemonee kwijt geraakt. Dit inclusief de inhoud van 50 euro (net gepind)id bewijs, giropas, ns kortingskaart, strippenkaart. En nog wat waardebonnetjes![]()
Logisch.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef Kauki het volgende:
Niemand wil in de vakantie aan studie denken!
Alleen jammer dat mijn vakantie al over is omdat ik voor herren moet leren...
De mijne eind van de maand, net wanneer de intro bij ons op de uni bezig is. Beetje jammer, maar ja...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Logisch..
Ik moest wel...stageplek zoeken.
Wanneer zijn de herren dan?
Gelukkig wel.quote:
Och jong, dan heb je alles ruim op tijd rond gekregen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. Werd ook tijd, voor de 21e moet alles rond zijn.
Ik ben ook al een paar dagen motivatieloos.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Takkembah het volgende:
Hertentamens in augustus![]()
It sucks en ik heb totaal geen motivatie, dus ik ga maar lekker Fok!ken![]()
Same here, ik woon op mezelf, maar ben nu bij mijn ouders en heb de hele ochtend gepoetst. Die komen morgen nl. terug van vakantie. En toen bedacht ik me: ik ga lekker Fok!kenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Kauki het volgende:
[..]
Heb het hele huis hier opgeruimd zodat het schoon is als mn ouders thuiskomen van vakantie en verder heb ik eigenlijk de afgelopen dagen niet veel gedaan...![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen heb ik geen flauw idee wanneer mijn ouders terugkomen van vakantie (vandaag/morgen/overmorgen) en heb ik pas over twee weken tentamen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Same here, ik woon op mezelf, maar ben nu bij mijn ouders en heb de hele ochtend gepoetst. Die komen morgen nl. terug van vakantie. En toen bedacht ik me: ik ga lekker Fok!ken![]()
Ach maar ik heb mijn ects binnen die ik nodig heb om aan mijn bthesis te mogen beginnen, dus waarom zou ik nu nog alles gaan halen. Motivatie nul dus![]()
Eigenlijk zou ik toch wat moeten gaan doen: morgen om 0845 tentamen!!
Deed ik het maar zelf!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:10 schreef Takkembah het volgende:
Doe het zelf![]()
Nog vijf minuutjes. Eerst nog lekker een bammetje eten, mail checken, teletekst lezen enzo![]()
Ik verwacht vandaag geen wonderen van mezelf...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:15 schreef Takkembah het volgende:
Haha. Wel, misschien doe je jezelf nog verbazen!
Ik was net aan de gang gegaan, maar ik reikte naar mijn rekenmachine en gooide zo mijn koffie over al mijn boeken, sheets en aantekeningen heen.![]()
Mijn onderbewuste is zó goed![]()
Nou ja, hier gaat het om het uberhaupt beginnen. Als ik eenmaal bezig ben, gaat het wel. Maar voordat ik bezig ben....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Stoppen is niet zo moeilijk, het gaat meer om het weer beginnen....
Ghehe, morgen mijn laatste hertentamen en dan heb ik (eindelijk) weer eens een paar dagen rustquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef Litso het volgende:
Zo, het nieuwe schooljaar is weer aan het beginnen voor de meesten, dit topic kan wel wat meer leven gebruiken
Dat is weer eens wat andersquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ghehe, morgen mijn laatste hertentamen en dan heb ik (eindelijk) weer eens een paar dagen rust![]()
Ik moet 4 of 5 september ook weer klaar staan om aanwezig te zijn tijdens de colleges. Niet dat ik daar veel uitspook, maar dat heeft een andere reden dan jijquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders
Ik heb nog een weekje rust en dan moet ik weer dagelijks met mijn laptoppie naar school om niks te doen
Eerste dag stage. Op zich wel leuk, maar het betekent wel dat ik het weer druk ga krijgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:32 schreef Renesite het volgende:
Morgen?
Wat erg.quote:Ik heb nog 2 weken vakantie
Ok, jij wintquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef Renesite het volgende:
Lig je al om 2 uur in je bed, word je om 8 uur gebeld door je werk![]()
![]()
![]()
Welkom in je vertrouwde ritme![]()
![]()
![]()
1 tot 5 weer eens loom achter de kassa zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:12 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ok, jij wint
Mijn verhaal is niet zo erg. Bovendien heb ik de mogelijkheid dat ik zometeen ruzie kan maken met de familie aan mn moeders kant. Met vaders kant had ik gister al ruzie
Maar ben je nu al klaar met werk, fok! je tijdens werk of mag je gezellig vanmiddag nog gaan werken?
Kassa draaien is relaxed. Heb het zelf ook dik 2 jaar gedaan. Toen ben ik opgestapt omdat ik een vrij groot meningsverschil had met de baas (en nee, dat was geen ruziequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 tot 5 weer eens loom achter de kassa zitten![]()
Oh, ruzie maken is wel leukHeb ook net zitten stoken tussen mijn ouders
![]()
De mcquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef Litso het volgende:
Wheehehe mijn klasgenoten zijn nu allemaal gezellig op kamp en het onweert als een gek
Gelukkig moet ik zo werken, warm en droog in de McDonalds![]()
Ik ben jaloers menquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
Niks mis met de mac.
Nouja.. okMaar het is er gezellig en het werk zelf is best okay.
Nee, dat was het SOG topic. Dit is de slowchat, waar toevallig ook iets met SOGgen in de titel staatquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Haushofer het volgende:
Stond dit topic laatst niet in een artikel in de UK van Groningen?
*meldtquote:
Dat gaat helaas voor mij niet helemaal op. Ik hang wel veel achter de pc, maar daar ga ik dit jaar toch echt minder tijd voor krijgen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
[..]
*meldt
Ik ga het missen. Hoewel... in beide gevallen hang ik de hele dag achter de pc
Ik weet niet wat ik kan verwachtenquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:04 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat gaat helaas voor mij niet helemaal op. Ik hang wel veel achter de pc, maar daar ga ik dit jaar toch echt minder tijd voor krijgen...![]()
Ik moet nog wat vakken van afgelopen jaar inhalen, ik zit in het bestuur van de studentensquashvereniging en ik hoop vanmiddag aangenomen te worden, dus dat is sowieso al drukker dan ik het afgelopen jaar gehad heb...quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik kan verwachten
Dat is ook het toppunt van tact ja...quote:Op maandag 4 september 2006 10:08 schreef Litso het volgende:
Ik zit dit jaar in een versnelde versie van het vorige jaar, omdat ik wat vakken in moet halen. Nu hebben ze me ingedeeld bij vakken die ik al af heb gerond
Ghehe, ik hoefde pas vanmiddag te beginnen. En op zich heb ik niet eens zo'n slecht gevoel aan vandaag over gehouden. Alleen jammer dat ik het hersendodende vak statistiek nog laat op de middag had...quote:Op maandag 4 september 2006 17:43 schreef Brammie1 het volgende:
Vanochtend begonnen met Biofysica, wat is dat kut zeg
Netjes voorstellen mág, maar hoeft nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:04 schreef Autoreply het volgende:
Cool, ik ben ook groot fan. (van soggen én studentes)
Moet ik me nog netjes voorstellen?
Ontopic, vandaag nog 4 uurtjes te gaan, deze week nog iets van 28 uur :-(
He rare vogel, wie ben jijquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Netjes voorstellen mág, maar hoeft niet
Ik geloof niet dat ik dat heb gedaan, eigenlijk
Wat je zeeeheegt ben je zelfquote:
Met je kop door de helftquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat je zeeeheegt ben je zelf
Bwoahquote:
College natuurlijk niet gered.. 9 uur is echt te vroegquote:Op maandag 4 september 2006 00:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Morgen om 9 uur college pv3... Dit wordt een heel belangrijk jaar, of ontzettend kansloos. Ik hoop op het eerst, maar het tweede vrees ik en is ook niet onwaarschijnlijk.
Dat hoort er bij mênquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:18 schreef Koewam het volgende:
Jullie doen je studie allemaal tegen je zin of zo, dat jullie nergens zin in hebben?
Ligt aan het tijdstip, het vak en de randzaken.. kan verschillen, soms is het wel leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:18 schreef Koewam het volgende:
Jullie doen je studie allemaal tegen je zin of zo, dat jullie nergens zin in hebben?
Mijn 'studie' (quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het vak en de randzaken.. kan verschillen, soms is het wel leuk![]()
Moah, ik doe er in feite te weinig voor om in mijn ogen te studerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef Koewam het volgende:
Pff, MBO kun je gewoon studie noemen hoor vind ik
Van mij mag je alles studeren noemen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef Koewam het volgende:
Pff, MBO kun je gewoon studie noemen hoor vind ik
Ofwel: omdat een ander een fout maakt, moet jij betalen? Ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 6 september 2006 09:07 schreef Renesite het volgende:
Verkeerd boek op de boekenlijst
"Kan je terug brengen en 90% terugkrijgen."
Kutzooi
Och, daar heb ik dan weer minder moeite meequote:Op woensdag 6 september 2006 13:44 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ofwel: omdat een ander een fout maakt, moet jij betalen? Ben je mooi klaar mee
Ik moest eigenlijk vandaag mijn boeken halen, maar mijn afspraak in het ziekenhuis was verzet dus kon ik niet. Netjes geregeld dat ik ze dan morgen op kom halenAlleen een beetje jammer dat ik vandaag dus nog niet veel kan doen...
Hmmm, ben blij dat ik die kuttijden nog niet hebquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Om 19.15 college tot 21.45 mooiniet. Ach het is een vrijekeuzevak, maar die moeten ook gebeuren. Toch liever de kroeg ingegaan
Het zijn toch ook kut tijdenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik moet ook zeggen dat het laatste half uur erg vermoeiend was. Op een gegeven moment mijn aantek. blok maar opgeborgen en mn hoofd op de tafel gelegd. Ik viel net niet in slaap....
En? En? En?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:01 schreef Renesite het volgende:
Noooh, richting school dan maar!
Ik heb een nieuw lesroosterquote:Op donderdag 7 september 2006 11:59 schreef Kauki het volgende:
[..]
En? En? En?
Was het weer ouderwets leerzaam?
Ik mag zometeen mn boeken gaan halen, ik ben benieuwd....
Jouw lesrooster is nog aardig volquote:Op donderdag 7 september 2006 12:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw lesrooster
Maandag 20 over 9 tot half 4
Dinsdag 20 voor 9 tot 10 over 5
Woensdag 20 over 9 tot half 3
Donderdag 20 voor 9 tot half 3
Vrijdag vrij
Voordeel: Geen vaste tussenurenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:22 schreef Kauki het volgende:
[..]
Jouw lesroosters is nog aardig vol
Vrijdag vrij is echt zo onwijs fijn, lekker lang weekend (ik heb het zelf ook)
Ik heb dat op donderdag dus welquote:Op donderdag 7 september 2006 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voordeel: Geen vaste tussenuren
Omdat je zo weinig vakken hebt ofzo?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Hehe ik heb 4 keer in de week college, en dan voor de rest 'zelfstudie'
Tis niet eerlijk. Ik volg deze periode 4 vakken, en ik heb 6 colleges... Op de meest idiote tijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja ik doe nu 3 of misschien 4 vakken...![]()
Van de filmweken?quote:
Pfffft, wil je m'n adres niet hebben of zo?quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van de filmweken?
Als je bij mij aan de kassa staat morgen kan je een krijgen![]()
Ik moet navragen als ik die kaartjes wel hebquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Pfffft, wil je m'n adres niet hebben of zo?
Ik ga ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:37 schreef Renesite het volgende:
HaVanavond de magie van het albert heijn kaartje uitproberen
Bios
![]()
Draait ie nog dan? In Breda volgens mij niet meer...quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:32 schreef Renesite het volgende:
Ik ben naar You me and dupree geweestWas wel lachen
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:09 schreef Kauki het volgende:
[..]
Draait ie nog dan? In Breda volgens mij niet meer...
Ik heb hem een hele tijd geleden al gedownload, omdat ik doorgaans eigenlijk alleen in Antwerpen naar de bios ga, en daar komtie pas 1 november uitIk vond het overigens niet zo'n bijzondere film, leuk om een keer te zien maar meer ook niet.
Zo'n foute film.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:32 schreef Renesite het volgende:
Ik ben naar You me and dupree geweestWas wel lachen
![]()
Gaaf! Met school ofzo?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:48 schreef Mainport het volgende:
Morgen naar Praag. Lekker een hele week SOGgen.
Is lachen! Ik had een toffe groep in Berlijnquote:
Ik hoop dat het net zo leuk wordt als Rome.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is lachen! Ik had een toffe groep in Berlijnwil ik graaaag weer eens over doen
![]()
Zwak hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:22 schreef Kauki het volgende:
Ghehe, ik had van 8.45u tot 10.30u college, heb daarna nog even in de bibliotheek zitten lezen maar ben uiteindelijk naar huis gegaan omdat ik moe was. Viel op de fiets bijna in slaap. Heb net nog een uur of 4 liggen pitten...![]()
Euj, ik was gistermorgen ook al om 8.45u op de universiteit (veel te vroeg voor mijn doen), had 's avonds een dodelijk saaie vergadering, daarna nog squashtraining, gevolgd door een constitutieborrel. En dat is iets te laat geworden.quote:
Jij hebt me daar een moeilijk levenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:38 schreef Kauki het volgende:
[..]
Euj, ik was gistermorgen ook al om 8.45u op de universiteit (veel te vroeg voor mijn doen), had 's avonds een dodelijk saaie vergadering, daarna nog squashtraining, gevolgd door een constitutieborrel. En dat is iets te laat geworden.![]()
Maar goed, ik denk dat als ik maar genoeg oefen met borrels (of andere leuke redenen om onwijs laat te gaan slapen) dat ik dan vanzelf minder moeite krijg om de volgende dag enigszins actief te zijn.
Mooie opzet voor een nieuw onderzoek, dit ga ik de komende weken eens testen![]()
Diequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Inderdaad een mooi partciperend onderzoek.. Ik ben bezig met een tegenovergesteld onderzoek waarbij ik probeer veel (uit) te slapen.
Ik heb het zo zwaar joh, wil je niet wetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt me daar een moeilijk leven![]()
Ik ben zooo positief bezig. Mijn samenvattingen na de les uittikken. Dat is een nieuw ideetje van me![]()
Doen ze bij ons ook wel hoor.. Ach, boeit me niet, maar als ze gana klagen over mijn 'excentrieke' samenvattingsmanier dan krijgen ze met mij te makenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik heb het zo zwaar joh, wil je niet weten![]()
Ik vind het al knap van mezelf dat ik na anderhalve week nog steeds bij loop met het lezen van de stof en nog geen enkel college geskipt heb, kom jij even vertellen dat je al dingen aan het uittikken bent... Zou ik ook nog doen, want er wil iemand profiteren van mijn samenvattingen en aantekeningen enzo. Aangezien ik niet zo gediend ben van de manier waarop me dat opgedragen is, neem ik lekker alle tijd om die shit uit te werken![]()
Boeit mij doorgaans ook niet zoveel hoor, totdat mensen niet meer vragen of ze een samenvatting mogen maar het gaan eisen. Ik vind het niet erg om samenvattingen te delen, maar ik maak ze wanneer ik dat wil, niet wanneer een ander er behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doen ze bij ons ook wel hoor.. Ach, boeit me niet, maar als ze gana klagen over mijn 'excentrieke' samenvattingsmanier dan krijgen ze met mij te maken
Ik maak ze nu gewoon eventjes, maar niet altijd hoor!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Boeit mij doorgaans ook niet zoveel hoor, totdat mensen niet meer vragen of ze een samenvatting mogen maar het gaan eisen. Ik vind het niet erg om samenvattingen te delen, maar ik maak ze wanneer ik dat wil, niet wanneer een ander er behoefte aan heeft.
Zo. En nu ga ik tot etenstijd mezelf toch nog maar wat lezen uit een van mn studieboeken.![]()
Van mij mag jequote:
Ja, hehe, paalquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef Kauki het volgende:
Leuk tv kijken ook, zo met zo'n paal in het zicht
Je zou Prinsjesdag maar verplicht moeten kijken zeg![]()
Moest je de hele middag kijken, of alleen de duur van je lesuur maatschappijleer?
Ik snap ook niet wat die paal midden in een lokaal doet hoor, dat heb ik echt nog nergens gezienquote:Op woensdag 20 september 2006 08:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, hehe, paal
Het ging voornamelijk over 'het verhaaltje' - wat je van sommige punten nou vond.
Ik vond die paal alleen freakin' irritant
Neeh.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die paal midden in een lokaal doet hoor, dat heb ik echt nog nergens gezien![]()
Van Prinsjesdag heb ik alleen Bea in dr jurk zien zitten en Zalm met z'n koffertje voorbij zien komen, maar dat was het ook wel weer. Wel gelezen op internet dat het doel is 'bouwen aan de toekomst', verder helemaal niks.
Dadelijk naar de studieadviseur![]()
Ik kom net uit mn bed gerold.quote:
ik heb mijn bankrekening getracht te spekkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:58 schreef Etcetera het volgende:vrijdags altijd vrij
heb heeeeel braaf m'n aantekeningen zitten uitwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |