meldt zich!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het wachten is op DearPrudence, Il_Mostro en errrrr.
Ik Sint Maartenaar, maar al 4 jaar woonachtig @ Texel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:13 schreef MrAli het volgende:
Ik Amsterdammer, maar al 16 jaar woonachtig @ Texel.
Beter?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:29 schreef Misstique het volgende:
Pizza_Shooter, zou je wat meer van de OP kunnen maken? Texel is een geweldig eiland en er is zeker wat leuks over te vertellen. Je zult zien dat er dan ook meer reacties zullen volgen..
Top! Ziet er goed uit zo.quote:
Ik ben er ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het wachten is op DearPrudence, Il_Mostro en errrrr.
Gisteren?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ik ben er ook
Leuk idee, een Texel topic
Rondje Texel was zeker geslaagd, gistere het open podium was ook heel leuk![]()
Open podium van de OSG, voor jeugdig talent. Net zoiets als het ensemblefestival van de muziekschool, alleen dan zonder prijzen. Was best wel leuk.quote:
Texelser dan dat ouwe, je hebt dan wel je diploma, maar dat is nog geen vrijbrief om fouten te gaan maken he.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vergeet bij een bezoek aan Texel niet een Juttertje te nuttigen. Iets Texeler dan dat bestaat niet.
Typefout.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Texelser dan dat ouwe, je hebt dan wel je diploma, maar dat is nog geen vrijbrief om fouten te gaan maken he..
Top tip!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Tip van Kees: Voor al uw boodschappen kunt u het beste terecht in de Albert Heijn te Den Burg. Top kwaliteit gecombineerd met een nette prijs. Geroemd door het grote assortiment, goede parkeergelegenheid en niet te vergeten, uitermate toffe medewerkers.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:10 schreef SuuzeQ het volgende:
Ja, ik vind Texel ook een prachtig eiland!
Oh, en voor culinaire verwennerij moet je bij Nikos de Griek wezen. Met name de bediening aldaar is formidabel.quote:
In het bos is ook een leuke tent, waar je raspatat kunt eten. De meisjes achter de toonbank zijn ook uitermate aardig en altijd geinteresseerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, en voor culinaire verwennerij moet je bij Nikos de Griek wezen. Met name de bediening aldaar is formidabel.![]()
Sinds een maand of 4 is deze jammer genoeg wel in kwaliteit verminderd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, en voor culinaire verwennerij moet je bij Nikos de Griek wezen. Met name de bediening aldaar is formidabel.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:29 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
In het bos is ook een leuke tent, waar je raspatat kunt eten. De meisjes achter de toonbank zijn ook uitermate aardig en altijd geinteresseerd.
Oh, waar werk je nu dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Sinds een maand of 4 is deze jammer genoeg wel in kwaliteit verminderd.
't Turfveld ofzo toch?quote:[..]*knikt*
Bij de Thuiszorg!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |