meldt zich!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het wachten is op DearPrudence, Il_Mostro en errrrr.
Ik Sint Maartenaar, maar al 4 jaar woonachtig @ Texel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:13 schreef MrAli het volgende:
Ik Amsterdammer, maar al 16 jaar woonachtig @ Texel.
Beter?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:29 schreef Misstique het volgende:
Pizza_Shooter, zou je wat meer van de OP kunnen maken? Texel is een geweldig eiland en er is zeker wat leuks over te vertellen. Je zult zien dat er dan ook meer reacties zullen volgen..
Top! Ziet er goed uit zo.quote:
Ik ben er ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het wachten is op DearPrudence, Il_Mostro en errrrr.
Gisteren?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:02 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ik ben er ook
Leuk idee, een Texel topic
Rondje Texel was zeker geslaagd, gistere het open podium was ook heel leuk![]()
Open podium van de OSG, voor jeugdig talent. Net zoiets als het ensemblefestival van de muziekschool, alleen dan zonder prijzen. Was best wel leuk.quote:
Texelser dan dat ouwe, je hebt dan wel je diploma, maar dat is nog geen vrijbrief om fouten te gaan maken he.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vergeet bij een bezoek aan Texel niet een Juttertje te nuttigen. Iets Texeler dan dat bestaat niet.
Typefout.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Texelser dan dat ouwe, je hebt dan wel je diploma, maar dat is nog geen vrijbrief om fouten te gaan maken he..
Top tip!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Tip van Kees: Voor al uw boodschappen kunt u het beste terecht in de Albert Heijn te Den Burg. Top kwaliteit gecombineerd met een nette prijs. Geroemd door het grote assortiment, goede parkeergelegenheid en niet te vergeten, uitermate toffe medewerkers.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:10 schreef SuuzeQ het volgende:
Ja, ik vind Texel ook een prachtig eiland!
Oh, en voor culinaire verwennerij moet je bij Nikos de Griek wezen. Met name de bediening aldaar is formidabel.quote:
In het bos is ook een leuke tent, waar je raspatat kunt eten. De meisjes achter de toonbank zijn ook uitermate aardig en altijd geinteresseerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, en voor culinaire verwennerij moet je bij Nikos de Griek wezen. Met name de bediening aldaar is formidabel.![]()
Sinds een maand of 4 is deze jammer genoeg wel in kwaliteit verminderd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, en voor culinaire verwennerij moet je bij Nikos de Griek wezen. Met name de bediening aldaar is formidabel.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:29 schreef SuuzeQ het volgende:
[..]
In het bos is ook een leuke tent, waar je raspatat kunt eten. De meisjes achter de toonbank zijn ook uitermate aardig en altijd geinteresseerd.
Oh, waar werk je nu dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Sinds een maand of 4 is deze jammer genoeg wel in kwaliteit verminderd.
't Turfveld ofzo toch?quote:[..]*knikt*
Bij de Thuiszorg!quote:
Je hebt het maar druk..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Bij de Thuiszorg!
En via Randstad ga ik morgen bij de Wijsneus werkenen overmorgen via Start bij Staat en Bos Beheer enqueteren.
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:20 schreef OldJeller het volgende:
Jullie wonen op Texel?
Nee. Hoezo?quote:Heb je daar internet?
Leuke kleuren wel, denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk..
Vandaag inkopen gedaan bij de gamma. Verf gekocht, roomkleurig voor drie muren en limoengroen voor de overige muur. Verder nog een kookplaat en een mooie stoel.
Sterker nog, ik verhuis binnenkort naar hartje Amsterdam en daar heb ik nog geen internet..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:20 schreef OldJeller het volgende:
Jullie wonen op Texel? Heb je daar internet?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Sterker nog, ik verhuis binnenkort naar hartje Amsterdam en daar heb ik nog geen internet..
Oud-Zuid, super chique dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
hoe hartje, is hartje Amsterdam in jouw termen?
Het is inderdaad even wennen, maar de nieuwe boot is wel okay. Als je in het hoogseizoen komt heb je trouwens wel veel kans om met de molengat of schulpengat over te varen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
What happened to the good old schulpen- en molengat?
Officieel sinds juni 2005, maar het heeft tot 2006 geduurd voordat de nieuwe boot ook de reguliere afvaarten verzorgt. De molengat was gewoon oud en vooral te klein om alle toeristen zomers te kunnen vervoeren. Op de nieuwe boot kunnen 300 auto's, op Molengat 180. Dat scheelt nogal in de wachttijden dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
Wat was er precies mis met de oude boten dan? En sinds wanneer zijn ze (semi-) vervangen?
Psst, Hoeve Uit en Thuis is een heel aardig adres.quote:
Molengat was alleen tijdens drukte toch, doorgaans vaarde de Schulpengat, die was nog flink groter dan de molengat..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Officieel sinds juni 2005, maar het heeft tot 2006 geduurd voordat de nieuwe boot ook de reguliere afvaarten verzorgt. De molengat was gewoon oud en vooral te klein om alle toeristen zomers te kunnen vervoeren. Op de nieuwe boot kunnen 300 auto's, op Molengat 180. Dat scheelt nogal in de wachttijden dus.
Al duurt het aanmeren wel wat langer...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:07 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Officieel sinds juni 2005, maar het heeft tot 2006 geduurd voordat de nieuwe boot ook de reguliere afvaarten verzorgt. De molengat was gewoon oud en vooral te klein om alle toeristen zomers te kunnen vervoeren. Op de nieuwe boot kunnen 300 auto's, op Molengat 180. Dat scheelt nogal in de wachttijden dus.
Dan ga ik wel kamperen hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Psst, Hoeve Uit en Thuis is een heel aardig adres.
In ieder geval niet op de Sluftervalleiquote:
Voor niets gaat de zon op.. Het is in ieder geval wel een toplocatie.quote:
Kon toch proberen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Voor niets gaat de zon op.. Het is in ieder geval wel een toplocatie.
Zijn inderdaad wel mooi.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Mooie stoelen voor geen geld geregeld voor m'n kamer.
Wat moet je voor dat enqueteren doen? Echt op straat gaan staan, of 'gewoon' mensen opbellen?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zijn inderdaad wel mooi.
Ik ben moe. Gewerkt in de wijsneus tot 4, thuis om kwart voor 5 en vanochtend om kwart voor 1 tot 5 enqueteren voor staatsbosbeheer. pfff...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |