Beetje apart vind ikquote:Op maandag 26 juni 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Geen idee, dit is de tweede keer dat ik er werk.
Hoe bedoel je? Ik ben er anderhalf jaar geleden weg gegaan omdat ze mijn contract niet hebben verlengd. Nu ben ik weer terug. Niet vreemd toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje apart vind ikheb je dan niet dat je gewoon buiten de vakantie er kan werken?
Moah.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben er anderhalf jaar geleden weg gegaan omdat ze mijn contract niet hebben verlengd. Nu ben ik weer terug. Niet vreemd toch?
Dat is waarom mijn contract niet verlengd was toenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah.
Bij ons kicken ze de duursten er altijd uit![]()
Gaafquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is waarom mijn contract niet verlengd was toen
Maar voor de vakantie mocht ik wel weer terugkomen
Wat nouquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:28 schreef Koewam het volgende:
Zou ik niet doen
Mgoed
Heb nu een baantje waar ik nog niks van schnap
ja, terwijl dat zeer stout is van mezelfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef alwaysthebest het volgende:
* Schop.
Iedereen vakantie aan het houden?
Ik weet niet eens wat het is joh.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja, terwijl dat zeer stout is van mezelf
noodoproep: zit hiet íemand met verstand van Director?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is joh..
Ik welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef alwaysthebest het volgende:
* Schop.
Iedereen vakantie aan het houden?
Als je ouders van airmiles af willen - het scheelt érg veel!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Walibi is leuk.. Goed idee trouwens, lang niet meer geweest...
Dat scheelt wel ja, maar mijn ouders zouden ze dan nog nooit aan een attractiepark opmaken...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je ouders van airmiles af willen - het scheelt érg veel!
Wat een activisten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja, maar mijn ouders zouden ze dan nog nooit aan een attractiepark opmaken...![]()
Mwaoh, t is op zich wel logisch dat je je punten niet opmaakt aan iets waar je zelf niets aan hebt en aangezien mijn ouders van de categorie 'die-wildwaterbootjes-op-de-efteling-zijn-best-eng' zijn, kan ik het me wel voorstellen.quote:
Ik mag ze ook gebruiken. Om 'gezellig met z'n allen' naar de dierentuin te gaan ofzo...quote:Ik mag ze wel gebruiken![]()
Dan krijg je ook nooit discussies over hoe je ze op moet makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij sparen wij die punten niet eens.
Wij automatisch met de bonuskaart.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij sparen wij die punten niet eens.
Kan je zelf doen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat is toch allang niet meer gekoppeld?
Dat vind ik dus echt zure cijfers, net aan een 5.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
begint lekker, vandaag tentamen terug. weer net een 5. binnenkort maar eens inzien
Ik ben blijer met mijn 5 dan met mijn 'als het toch onvoldoende moet dan moet het ook maar een 4 worden' cijfersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt zure cijfers, net aan een 5.![]()
Ik heb dat dit jaar ook al meerdere malen gehad, dan baal je echt vreselijk![]()
Mwoah, ik neem aan dat niemand blij is met een onvoldoende, maar als ik een 4 haal weet ik van mezelf dat ik hoogstwaarschijnlijk geen zak niet genoeg gedaan heb. Dit jaar heb ik al een aantal keer een 5 gehaald voor dingen waarvan ik echt dacht goed bezig te zijn en dan vind ik die 5 toch echt een stuk zuurder dan de 4...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben blijer met mijn 5 dan met mijn 'als het toch onvoldoende moet dan moet het ook maar een 4 worden' cijfers![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mwoah, ik neem aan dat niemand blij is met een onvoldoende, maar als ik een 4 haal weet ik van mezelf dat ik hoogstwaarschijnlijk geen zak niet genoeg gedaan heb. Dit jaar heb ik al een aantal keer een 5 gehaald voor dingen waarvan ik echt dacht goed bezig te zijn en dan vind ik die 5 toch echt een stuk zuurder dan de 4...
Wij houden je met liefde van je werk af.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:08 schreef Quinazoline het volgende:
Moet ik hier zijn als ik mijn bijvakverslag hoor te schrijven op dit moment maar ik niks uit mijn toetsenbord krijg?
In dat geval: Hoi
Neee! Dat moet niet. Jullie moeten gewoon even zeggen wat ik moet doen en hoe ik moet beginnen en dan doe ik dat even en dan is mijn verslag af en heb ik vakantie.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wij houden je met liefde van je werk af..
Inderdaad, zoiets heb ik ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:53 schreef Etcetera het volgende:
heb nu 55 ec![]()
ik weet dat ik spijt ga krjigen dat ik m'n laatste vak niet heb ingeleverd als ik er niks meer aan ga doen, maar ik kan me er niet toe zetten
Motorla slvrquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:11 schreef Kauki het volgende:
[..]
Cool! Wat voor een?
Ik heb Hyves ontdekt...![]()
Ik moest googlen, want ik kende 'm nietquote:
Hij is best duurquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:25 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik moest googlen, want ik kende 'm niet![]()
Ziet er echt gaaf uit joh, mooi toestel!![]()
Ik ga hem opschrijven, ik moet nodig een ander mobieltje aanschaffen...
quote:
SJD? Sociaal Juridische Dienstverlening?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:49 schreef Willy84 het volgende:
Heb me verklaring binnen van de hva. Ben geslaagd voor de 21plus toelatingsexamen. Ga komend jaar sjd doen aan de Hva![]()
Vakantiebaantjes zijn leuk joh! Zeker als je weet dat je na de vakantie toch niet terug hoeft te komen. Tenzij je een wel heel verschrikkelijk iets hebt uitgezocht...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:54 schreef Willy84 het volgende:
Heb vakantiewerkEn heb niet zoveel geld. Ik wil het studiegeld van 1517 alvast bij elkaar sprokkelen. En de boeken ook maar gelijk doen denk ik
![]()
Ben alleen afgelopen weekend me portemonee kwijt geraakt. Dit inclusief de inhoud van 50 euro (net gepind)id bewijs, giropas, ns kortingskaart, strippenkaart. En nog wat waardebonnetjes![]()
Logisch.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef Kauki het volgende:
Niemand wil in de vakantie aan studie denken!
Alleen jammer dat mijn vakantie al over is omdat ik voor herren moet leren...
De mijne eind van de maand, net wanneer de intro bij ons op de uni bezig is. Beetje jammer, maar ja...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Logisch..
Ik moest wel...stageplek zoeken.
Wanneer zijn de herren dan?
Gelukkig wel.quote:
Och jong, dan heb je alles ruim op tijd rond gekregen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. Werd ook tijd, voor de 21e moet alles rond zijn.
Ik ben ook al een paar dagen motivatieloos.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Takkembah het volgende:
Hertentamens in augustus![]()
It sucks en ik heb totaal geen motivatie, dus ik ga maar lekker Fok!ken![]()
Same here, ik woon op mezelf, maar ben nu bij mijn ouders en heb de hele ochtend gepoetst. Die komen morgen nl. terug van vakantie. En toen bedacht ik me: ik ga lekker Fok!kenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Kauki het volgende:
[..]
Heb het hele huis hier opgeruimd zodat het schoon is als mn ouders thuiskomen van vakantie en verder heb ik eigenlijk de afgelopen dagen niet veel gedaan...![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen heb ik geen flauw idee wanneer mijn ouders terugkomen van vakantie (vandaag/morgen/overmorgen) en heb ik pas over twee weken tentamen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Same here, ik woon op mezelf, maar ben nu bij mijn ouders en heb de hele ochtend gepoetst. Die komen morgen nl. terug van vakantie. En toen bedacht ik me: ik ga lekker Fok!ken![]()
Ach maar ik heb mijn ects binnen die ik nodig heb om aan mijn bthesis te mogen beginnen, dus waarom zou ik nu nog alles gaan halen. Motivatie nul dus![]()
Eigenlijk zou ik toch wat moeten gaan doen: morgen om 0845 tentamen!!
Deed ik het maar zelf!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:10 schreef Takkembah het volgende:
Doe het zelf![]()
Nog vijf minuutjes. Eerst nog lekker een bammetje eten, mail checken, teletekst lezen enzo![]()
Ik verwacht vandaag geen wonderen van mezelf...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:15 schreef Takkembah het volgende:
Haha. Wel, misschien doe je jezelf nog verbazen!
Ik was net aan de gang gegaan, maar ik reikte naar mijn rekenmachine en gooide zo mijn koffie over al mijn boeken, sheets en aantekeningen heen.![]()
Mijn onderbewuste is zó goed![]()
Nou ja, hier gaat het om het uberhaupt beginnen. Als ik eenmaal bezig ben, gaat het wel. Maar voordat ik bezig ben....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Stoppen is niet zo moeilijk, het gaat meer om het weer beginnen....
Ghehe, morgen mijn laatste hertentamen en dan heb ik (eindelijk) weer eens een paar dagen rustquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef Litso het volgende:
Zo, het nieuwe schooljaar is weer aan het beginnen voor de meesten, dit topic kan wel wat meer leven gebruiken
Dat is weer eens wat andersquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ghehe, morgen mijn laatste hertentamen en dan heb ik (eindelijk) weer eens een paar dagen rust![]()
Ik moet 4 of 5 september ook weer klaar staan om aanwezig te zijn tijdens de colleges. Niet dat ik daar veel uitspook, maar dat heeft een andere reden dan jijquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders
Ik heb nog een weekje rust en dan moet ik weer dagelijks met mijn laptoppie naar school om niks te doen
Eerste dag stage. Op zich wel leuk, maar het betekent wel dat ik het weer druk ga krijgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:32 schreef Renesite het volgende:
Morgen?
Wat erg.quote:Ik heb nog 2 weken vakantie
Ok, jij wintquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef Renesite het volgende:
Lig je al om 2 uur in je bed, word je om 8 uur gebeld door je werk![]()
![]()
![]()
Welkom in je vertrouwde ritme![]()
![]()
![]()
1 tot 5 weer eens loom achter de kassa zittenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:12 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ok, jij wint
Mijn verhaal is niet zo erg. Bovendien heb ik de mogelijkheid dat ik zometeen ruzie kan maken met de familie aan mn moeders kant. Met vaders kant had ik gister al ruzie
Maar ben je nu al klaar met werk, fok! je tijdens werk of mag je gezellig vanmiddag nog gaan werken?
Kassa draaien is relaxed. Heb het zelf ook dik 2 jaar gedaan. Toen ben ik opgestapt omdat ik een vrij groot meningsverschil had met de baas (en nee, dat was geen ruziequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 tot 5 weer eens loom achter de kassa zitten![]()
Oh, ruzie maken is wel leukHeb ook net zitten stoken tussen mijn ouders
![]()
De mcquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef Litso het volgende:
Wheehehe mijn klasgenoten zijn nu allemaal gezellig op kamp en het onweert als een gek
Gelukkig moet ik zo werken, warm en droog in de McDonalds![]()
Ik ben jaloers menquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
Niks mis met de mac.
Nouja.. okMaar het is er gezellig en het werk zelf is best okay.
Nee, dat was het SOG topic. Dit is de slowchat, waar toevallig ook iets met SOGgen in de titel staatquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Haushofer het volgende:
Stond dit topic laatst niet in een artikel in de UK van Groningen?
*meldtquote:
Dat gaat helaas voor mij niet helemaal op. Ik hang wel veel achter de pc, maar daar ga ik dit jaar toch echt minder tijd voor krijgen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
[..]
*meldt
Ik ga het missen. Hoewel... in beide gevallen hang ik de hele dag achter de pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |