Vijftienhonderd woorden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:37 schreef SkaterSam het volgende:
Hé! Ik ben ook aan het SOGGEN, beetje jammer is het wel, moet morgen een opdracht inleveren van 1500 woorden en moet nog minstens honderd bladzijden lezen, én ik moet een opdracht inleveren waarvoor ik uitstel had, plus een beetje vooruitwerken voor de volgende opdracht (voorwaarde voor uitstel). Dus mocht iemand nog een leuk verhaal hebben voor een filmscript ?![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
Kom ik aan met een werkstuk van 7 pagina's
Ik ben gelukkig al klaar voor dit jaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
ik heb weer genoeg gedaan voor vandaag
Ga je toch lekker hier verderquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef -Mzraki- het volgende:
He helaas, onze slowchatreeks gesloten, 124 delen, das wel pnwed.
Sinds vandaag ik, alhoewel, ik moet dan geen herkansing hebbenquote:
Het komt er op neer dat iedereen hier mag slowchatten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef Etcetera het volgende:
ik snap er geen fuck van (van de verandering) maar ik doe mee hoor![]()
tevens vind ik dit postje vast wel weer
Zie ook Het grote Texel topic!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef -Mzraki- het volgende:
He helaas, onze slowchatreeks gesloten, 124 delen, das wel pnwed.
Groen, Zwart, Texels in het hartquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zie ook Het grote Texel topic!
dát had ik dan wel weer begrepenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat iedereen hier mag slowchatten.
Hardcore SES.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Goh, waarom had ik jou hier wel verwacht
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Etcetera het volgende:
mag ik hier ook klagen over laatkomendenniksende projectgenoten?![]()
Ik welquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Een hoop soggen in de vakantie..
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:51 schreef Renesite het volgende:
Leren an sich in de vakantie, ijstea in de tuin laptop op school en lekker hange![]()
nog 2 weken tentamensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef Mainport het volgende:
Leuk topic zo aan het begin van de zomervakantie.
Ja, dat ook wel, moet ik niet bijna elke dag werk hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen..
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind ik juist helemaal niks. Vooral in de zomer zijn er veel leukere dingen te doen..
Tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!.
Mijn schoonmoeder (goed we zijn niet getrouwd, maar oke) heeft een Suziki Jeep, alle ramen open, dak openquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tof.
35 graden, 3 uur in de trein heen en 3 uur terug![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder (goed we zijn niet getrouwd, maar oke) heeft een Suziki Jeep, alle ramen open, dak open![]()
![]()
![]()
Chicky naast me, mooie muziek op, wat wil een mens nog meer!
.
7,8quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:33 schreef oor het volgende:
zo toets zit erop. nu wachten tot ze het hebben nagekeken en een cijfer mailen
[afbeelding]
Jammer dat dat iets te ver weg is voor mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Elke vrije dag naar het Scheveningse strand!!.
Doe mij maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jammer dat dat iets te ver weg is voor mij..
Maar het klinkt wel lekker..
Prijs uwzelf gelukkig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed topic, want ik ga ook weer naar school.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:53 schreef Etcetera het volgende:
humor op BB:
hertentamen MTM1 - VOOR ALLE LUMMELS DIE HET TENTAMEN GEMIST HEBBEN
inclusief die koeienletters
hehe 1 September weer hè, niet tè enthousiastquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prijs uwzelf gelukkig.
Ik ben blij dat ik al vakantie heb
Zo wel werken![]()
Oh, dat word een rustige vakantie voor mijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef -Marlii- het volgende:
Als je vakantie hebt mag je hier niet meer komen zeker?
Dag Marly.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef -Marlii- het volgende:
Als je vakantie hebt mag je hier niet meer komen zeker?
Reedsch vertelt door uquote:Op zondag 25 juni 2006 13:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik mag hier zitten want ik ga weer naar school!
Ja maar het voelt weer als zo'n openbaring..quote:
Het is wel ff wennen hoor!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar het voelt weer als zo'n openbaring..
net alsof je weer voor het eerst gaat fietsen enzo.
fapfapfap.quote:
Vreemde gedachtequote:Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is wel ff wennen hoor!
Iemand die jou de regels voorschrijft..
Ja! achterlijk!quote:
We moeten er wat tegen doen!quote:
Niet studeren.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten er wat tegen doen!
Actieplan!
Puntquote:
Hoi!quote:
True, true. Daarom probeer ik hem ook even wat leven in te blazenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat komt nog wel. Deze slowchat is nog maar net begonnen..
I feel sorry for youquote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Ik ben vandaag al aan mijn vakantiebaantje begonnen.
Oh, ik zat al 2 weken thuis lam achter de pc, dus ik ben blij dat ik nu een dagbesteding heb. En ik verdien er geld mee. Mooi, dus.quote:
Gefeliquote:Op maandag 26 juni 2006 20:44 schreef oor het volgende:
ik heb vandaag mijn laatste toets succesvol afgerond. dus ik ben volgens mij geslaagd
Dat is mijn leven...quote:Op maandag 26 juni 2006 20:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, ik zat al 2 weken thuis lam achter de pc, dus ik ben blij dat ik nu een dagbesteding heb. En ik verdien er geld mee. Mooi, dus.
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Ik ben vandaag al aan mijn vakantiebaantje begonnen.
Arnhem, centrum. En nee, je krijgt geen korting of gratis voerquote:
Ik heb er al eerder gewerkt, fulltime, dus ik kan het werk al en ze wilden me erg graag terughebben voor in de vakantiequote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef oor het volgende:
jeetje met je 21ste nog in de mac staan?
vanavond toevallig bij de mac een quater pounder menu met een sprite gehaald. nou die dingen moet je echt niet meenemen naar huis. de hamburger was nog net niet koud. maar de patat was al redelijk droog. de sprite was het enige was nog relaxed was.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb er al eerder gewerkt, fulltime, dus ik kan het werk al en ze wilden me erg graag terughebben voor in de vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |