Eet smakelijkquote:
What den nueck zit er voor bagger in de blauwe bakske?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Het ontbijt van vanochtend zonder het blikje energydrink, dat stond er nog van gister. Het bordje is meegegaan naar de wedstrijd.
[afbeelding]
Dat is voor als ik knoei.quote:
Da's toevallig, die hadden wij gisteren ook. Mijn huisgenootje had het toetje in huis gehaald en zij houdt nogal van roze.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net een Magnum Vision op(strawberry white)
Goed idee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:35 schreef Koningin het volgende:
Nu Capuccino
Hopelijk is Golfer wel origineler dan mijn vriend.. Was hij eens eerder thuis, is het enige dat hij doet de frituur aanzetten.quote:
Hij heeft hierboven al gepost wat we atenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:12 schreef Nilasha het volgende:
Hopelijk is Golfer wel origineler dan mijn vriend.. Was hij eens eerder thuis, is het enige dat hij doet de frituur aanzetten.![]()
Oké oké, patat en kipcorn smaakte best..![]()
Geen idee, maar ze hebben of kip of kalf.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:53 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben ze ook mixed kebab Bluezz?
aaaahhh, krentebollen. Ik zou er een oogbol voor overhebben als ik lekkere hier in San Fran zou kunnen scoren!! Of wacht es...misschien ga ik even aan Pietverdriet vragen hoe ik ze zelf kan bakken!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:09 schreef Viking84 het volgende:
net een krentenbol weggewerkt, want het avondeten was toch niet geheel voldoende dit keer
Vertel..heb je ook goddelijke spekkoek gehad? Kan ik in Californie ook niet vindenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren trouwens goddelijk Indisch eten gehad van een heel klein winkeltje in Amsterdam. Het was werkelijk zalig
Nu Ossestaartsoep en salade gehad.
Damn, blijf eens van die LSD af?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Curiosity het volgende:
heb nu 3 haringen voor me neus staan met een uitje.
Wat is dat? Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef piepster het volgende:
lamachun. Net gehaald bij de Turkse bakker.
Lekker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:05 schreef Mr.J het volgende:
The same as usual.
150gram kip, 150gram biefstuk (in blokjes snijden en even roerbakken) en 50gram zilvervliesrijst.
Dat doen we dus een andere keer, gewijzigde plannenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Als het allemaal lukt is ons plan om vanavond hier te eten :
http://www.jasmijnenik.nl/
Was weer idd een cullinair hoogstandje al zeg ik het zelf.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Dat doen we dus een andere keer, gewijzigde plannen
Vandaag ga ik Mediterraanse rijst uitproberen. (pakje, lassie)
Ik maak er een prutje van gehakt, paddenstoelenmelange, uitje, tom. blokjes doorheen en wat kruiden. Bakje sla ernaast
Ontbijten om half 10 's avonds, ook al slaat het echt nergens op, het klinkt wel erg stoer heh.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:38 schreef Walrik het volgende:
net ontbeten: 2 x roerei met geroosterd brood
Die rijst heb ik ook gekocht vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doen we dus een andere keer, gewijzigde plannen
Vandaag ga ik Mediterraanse rijst uitproberen. (pakje, lassie)
Ik maak er een prutje van gehakt, paddenstoelenmelange, uitje, tom. blokjes doorheen en wat kruiden. Bakje sla ernaast
Volgens mij woont hij in Amerika, dus is het wel ontbijten voor hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ontbijten om half 10 's avonds, ook al slaat het echt nergens op, het klinkt wel erg stoer heh.
We eten er broodjes met kruidenkaas bijquote:2 sjalotjes
2 teentjes knoflook
1 venkelknol met venkelgroen (ca. 250 g)
200 g surimikrab
(vlokken of sticks)
2 eetl. olijfolie
200 g rivierkreeftjes
7 dl visbouillon (van tablet)
200 ml kookroom
allesbinder of 1 eetl. maïzena
versgemalen peper
Voorbereiding:
Pel de sjalotjes en knoflook en snipper ze. Maak de venkel schoon. Leg het venkelgroen apart en snijd de knol in stukjes of smalle ringen. Snijd de krab in stukjes.
Bereiding:
Verwarm de olie in een soeppan en fruit hierin de sjalotjes en knoflook 2 minuten. Schep de venkel en de helft van de rivierkreeftjes en de krab erbij en roerbak nog 2 minuten. Giet de bouillon erbij en kook zachtjes 10 minuten. Pureer de soep met een staafmixer. Roer de kookroom erdoor en bind de soep met allesbinder of 1 eetlepel maïzena, aangelengd met een beetje soep. Knip het venkelgroen fijn boven de soep en schep de rest van de garnalen en krab met versgemalen peper erdoor.
Eet Camplo ook mee? En zo ja, wat zou hij hier van vinden?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:04 schreef Salsagirl het volgende:
Nou.. ik zit nu alleen aan een 7-up light
Maar we eten straks lekkere spare-ribs met sla ,gebakken aardappeltjes
En daarna hebben we nog evt fruit salade![]()
Krijg nu al trek![]()
Blikken had ik heel lang geleden al afgeleerd, maar ik hoorde wat positieve verhalen over die zakken met soep.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Nee tomatensoep kant en klaar is heel heel **** MUUS. Echt niks is lekker, geen zak blik of pot.
Ikzelf vind de worstjes van goodbite lekkerder.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, Mini_rulez, van de week had ik vegetarische worstjes oid (van euh... Valess ofzo) en die waren erg droog en niet lekker..
Zie je, ik was het niet vergeten.. Maar ik ga toch die vegetarische burgers nog eens proberen.
oh ik ook altijd liters hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 18:38 schreef Bluezz het volgende:
De kids hebben heel veel blikken tomsoep gegeten vroegah, met alleen maar tsjernobyltoms en stuiterballen en slierten... brrrr dat vonden ze heeeeerlijk.
Ze weigeren dit te geloven
![]()
Herstel: m'n vriend heeft na de wedstrijd Engeland-Equador te hebben gekeken in de pub, gebeld om te zeggen dat ie saotosoep heeft gehaald. Hmmmm...I'm bloody starving!quote:
oe! jammie!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Herstel: m'n vriend heeft na de wedstrijd Engeland-Equador te hebben gekeken in de pub, gebeld om te zeggen dat ie saotosoep heeft gehaald. Hmmmm...I'm bloody starving!![]()
En dit is het gewordenquote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond :
[afbeelding]
Krabsoep met rivierkreeftjes en tadaaaaaaaaaaaaaaaa venkel
Uit boodschappen.nl
We eten er broodjes met kruidenkaas bij
Visboer is dichtquote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond ga ik restjes en voorraad gebruiken
Tagliatelle met een sausje van kookroom, sjalotje, paddenstoelenmix en een knoflookteentje, beetje wijn en eventueel even binden, daar weer een hand spinazie doorheen geroerd.
En een visje erbovenop van de visboer (hopelijk is die open op maandag).
Nu lekker aan de senseo verkeerd.
Jij post echt altijd van die fucking onboeiende dingen in dit topic.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Koffie zwart
Whaha, toevallig gek! Ik ook net!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Glaasje water.
Ik neem aan dat daar ook iets van pasta bij zit hequote:
Ja, Pennequote:Op maandag 26 juni 2006 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar ook iets van pasta bij zit he
Of ik reageer er niet op dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef Kindervriend het volgende:
Pff, zie je m'n post niet? Ik wist het wel... je leest dit topic niet eens.
Dat was vanochtend mijn ontbijt. Verder nog uitleg nodig?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:42 schreef Kindervriend het volgende:
Jij post echt altijd van die fucking onboeiende dingen in dit topic.
Je hóeft niet elke kruimel of druppel die je binnenkrijgt te posten hoor.
Oh ja. Ik drink water! Hihi.
oe!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:05 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond monchou aardappeltjes met varkensrolletjes gevuld met bieslookroomkaas.
Heb het aardappel topic omhoog gehaald, daar staat het recept.quote:
Andijviequote:
Het werd dus Thais van Lonnie.quote:
Schande... gepoft in de magnetron!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:35 schreef Coconut het volgende:
Gepofte aardappel uit de magnetron, met yoghurt-kruiden saus
Gehakt cordon-bleu
Rucola sla met kastanje champignons, walnoot en parmezaanse kaas![]()
Ome Lonnie is fake... liever zelf de moeite doen om indo te koken... of halen gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het werd dus Thais van Lonnie.
Niet voor herhaling vatbaar.
Hij was al voorgepoftquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:12 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Schande... gepoft in de magnetron!
Gewoon in de oven doen, duurt wel wat langer maar de smaak is
Als je dit soort dingen interessant vind zou je eens op de verpakking moeten kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:34 schreef Coconut het volgende:
[..]
Hij was al voorgepoftVan Celavita, 2 van die aardappels in een bakje, 12 minuutjes in de magnetron en smullen maar
![]()
En van het tijdverschilquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:54 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Als je dit soort dingen interessant vind zou je eens op de verpakking moeten kijken.
Dan, voor jezefl, noteren welke rauwe ingredienten er in ziiten en het zelf proberen te maken.
Ik denk dat je versteld zult zijn van het smaakverschil
Ik was er ingetuind bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ome Lonnie is fake... liever zelf de moeite doen om indo te koken... of halen gaan.![]()
Die van de appie??? En zo ja, zijn die lekker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Net vooraf Geitenkaasjes met honing en spek op.
Jij ook alquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar weer eens een maaltijdsalade voor de verandering![]()
Waar vul je ze mee?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:14 schreef golfer het volgende:
Wraps.
Doe je er deo op?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/4CZ87LS29PRU/256/p.jpeg]afbeelding][/url],
,
.
Ach je rookt nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:28 schreef mirugai het volgende:
ik zit nou weer aan de port (Fonseca aged tawny 10yr) met een kaasje (chev. st. maure). Hartstikke lekker, maar ik moet me maar 'ns beheersen met deze uitgaves, want als ik met zulke uitgaves doorga, dan jaag ik m'n salaris er zo doorheen. Nou ja, wat maak ik me eigenlijk ook druk...![]()
Waar is mijn stukjequote:
Een verdieping omlaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |